Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä mä uskon että suurin osa yrittää ymmärtää mutta silti voi joskus käsittää väärin jos kaikki sivujuonteet koko aika nousee esiin.
Niin eli pitäisi vaan jankata tosiaan yhdestä asiasta, ettei vaan joidenkin ihmisten käsityskyky mene sekaisin siitä, että kykenet puhumaan useastakin asiasta saman ketjun sisällä.

Selvennykset on ihan ok, mutta jos skippailee aiempia kommentteja ja siksi ei ymmärrä, voi minun puolesta olla ymmärtämättä.
 
Peyote
Niin eli pitäisi vaan jankata tosiaan yhdestä asiasta, ettei vaan joidenkin ihmisten käsityskyky mene sekaisin siitä, että kykenet puhumaan useastakin asiasta saman ketjun sisällä.

Selvennykset on ihan ok, mutta jos skippailee aiempia kommentteja ja siksi ei ymmärrä, voi minun puolesta olla ymmärtämättä.
Hei come on, ootko kattonut monikosivuinen tämä keskustelu on?

Enkä mä ole yrittänyt sua syyttää, vaan selittää, miksi sut voi tosi helpolla ymmärtää silleen miten et ehkä tarkoita.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
yyyy
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29899156:
Häppäri paljastui. Häppäri on tää "yyyy" koska molemmat sanoo Freiyaa Freyaks :LOL:
Hei anteeksi, muistin että on Freya. En tiedä mistä oon ton keksinyt.. Enkä ole häppäri, mutta luule sä mitä haluat.
 
"harmaana"
Juu, me ollaan niin erilaisia Freyan kaa kun kaksi naista voi vaan olla, ulkonällisesti ja arvoiltamme.

Mikä ihme siinä on et kahdella ihmisellä on hauskaa ja mä siitä puhuin suu vaahdossa? Meillä edelleenkin on flirttiä tän jätkän kanssa mutta se johtuu ihan siitä hänen uskomattomasta luonteestaan. Ja olin mä silloin myös aika iloinen ja spontaani :D Ei kai se ihme ole että ihmiset jos ei nyt mykkiä ja masentuneita ole niin tutustuu toisiinsa ja ihastuu? Ja kun ei tarvi olla mikään missi tai UPEA (jota en ole väittänyt olevani) että vastakkainen sukupuoli kiinnostaa:O Mä en kästiä miksi joillekin naisille on noin kova pala, että nuori nainen on itsevarma.
sä et todellakaan ole mikään itsevarma, sehän jo on huomattu. et taida itsekään ymmärtää mitä kirjoittelet tänne..
 
Mikä ihmeen pakko minun on kommentoida vain yhdestä aiheesta? Miksen voisi muka ketjussa ilmenneistä sivujuonteista kommentoida?

Oletko sinä joku kommenttipoliisi joka kertoo mitä saa sanoa ja mitä ei ja kuka ymmärtää kuka ei?

Kyllä, se toistuu että joku ei aina tajua kommenttejani, mutta se on sen ihmisen ongelma, ei minun. Niin kauan kun ei ala laittamaan sanoja suuhuni, niin asia on ok, ei kaikkea tarvitsekaan kaikkien ymmärtää.

Mielummin kommunikoin ihmisten kanssa jotka edes yrittää ymmärtää ajatuksen. En tarjoa välttämättä jatkuvasti sellaista valmiiksi pureskeltua selkeää hällä väliä höpötystä, pahoittelen. Ymmärrän kyllä että joillekin se voi aiheuttaa pienen aivoaneurysman.

Ei minulla ole mitään velvoitetta selventää kommenttejani, teen sitä kyllä johonkin rajaan asti, mutta jos esim. kyseissä tapauksessa useampaan otteeseen ketjun sisällä toistuu se, että toinen ei viitsi edes lukea aiempia kommentteja ja vaatii minua selittämään kantojani jotka on ilmentynyt aiemmin, niin sellainen henkilö saa ikävä kyllä tyytyä joskus hiljaisuuteen.

Otan osaa kaikkia kohtaan jotka tuntevat vaikeuksia kommenttieni kanssa, se ei liikuta minua pätkääkään. Koska punainen lanka niissä aina on yleensä. Se huomaako tai tajuaako, on taas ihan henkilöstä kiinni.
Mutta ethän sinä ole alkuunkaan perustellut yhtään mitään?
Pystyykö noita sun kommentteja yleensä edes perustelemaan?



Tuossa edellä kirjoitit kiusaamisesta. Määrittelit jopa mikä on kiusaamista ja mikä ei. Mun mielestä ketjussa on kiusattu, ihan sinun oman määritelmäsi mukaan.

Miten mulla on ymmärryksessä vikaa?
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
säpäle harmaana
Mikä ihmeen pakko minun on kommentoida vain yhdestä aiheesta? Miksen voisi muka ketjussa ilmenneistä sivujuonteista kommentoida?

Oletko sinä joku kommenttipoliisi joka kertoo mitä saa sanoa ja mitä ei ja kuka ymmärtää kuka ei?

Kyllä, se toistuu että joku ei aina tajua kommenttejani, mutta se on sen ihmisen ongelma, ei minun. Niin kauan kun ei ala laittamaan sanoja suuhuni, niin asia on ok, ei kaikkea tarvitsekaan kaikkien ymmärtää.

Mielummin kommunikoin ihmisten kanssa jotka edes yrittää ymmärtää ajatuksen. En tarjoa välttämättä jatkuvasti sellaista valmiiksi pureskeltua selkeää hällä väliä höpötystä, pahoittelen. Ymmärrän kyllä että joillekin se voi aiheuttaa pienen aivoaneurysman.

Ei minulla ole mitään velvoitetta selventää kommenttejani, teen sitä kyllä johonkin rajaan asti, mutta jos esim. kyseissä tapauksessa useampaan otteeseen ketjun sisällä toistuu se, että toinen ei viitsi edes lukea aiempia kommentteja ja vaatii minua selittämään kantojani jotka on ilmentynyt aiemmin, niin sellainen henkilö saa ikävä kyllä tyytyä joskus hiljaisuuteen.

Otan osaa kaikkia kohtaan jotka tuntevat vaikeuksia kommenttieni kanssa, se ei liikuta minua pätkääkään. Koska punainen lanka niissä aina on yleensä. Se huomaako tai tajuaako, on taas ihan henkilöstä kiinni.
Tarkoitin tuolla kommentillani siis sitä, että ei ole ihme, että sinut tajutaan usein väärin, kun puhutkin ihan asian vierestä. On siis turha ihmetellä väärinymmärryksiä. Muistan ainakin yhden ketjun, jossa puhuit ihan asian vierestä ja minä ymmärsin että se oli mielipiteesi sen ketjun asiaan.
 
joo ei äiti teresankaan tarvinu sanoa auttaneensa :)

Eminemin sanoin mua vituttaa kun ihmiset luulee muuta jos sanon

Mä puen tänään ylleni keltaisen sadetakin. nih se tarkoittaa vain sitä eikä mitään muuta.
Äiti Teresa itseasiassa oli aika hirveä ihminen.

Kannatti ihmisten pysymistä köyhyydessä ja apua piti olla vain sen verran etteivät kuole esim. nälkään, koska kärsimys oli hänen mielestään tärkeää maailmassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29899182:
Tarkoitin tuolla kommentillani siis sitä, että ei ole ihme, että sinut tajutaan usein väärin, kun puhutkin ihan asian vierestä. On siis turha ihmetellä väärinymmärryksiä. Muistan ainakin yhden ketjun, jossa puhuit ihan asian vierestä ja minä ymmärsin että se oli mielipiteesi sen ketjun asiaan.
:LOL: no voi voi, miksi minua kiinnostaa väärinkäsitykset? Ne voi johtua hyvin monesta asiasta. Niin kauan kun tosiaan ei ala pistämään sanoja minun suuhun, niin ihan sama minulle miten kukakin käsittää minut. Minun "minuus" ei ole kiinni mistään yleisestä hyväksynnästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29899210:
No olihan toi aika selkee juttu jo ennen tota mokaa... Varovaisuutta darling.
Miksi mä mun henkilöllisyyden lähes kokonaan paljastettua esiintyisin tällä muilla nikeillä ja muutenkaan? Mitä joku voi saada siitä että mielistelee itse ITSEÄÄN ? No on sulla mielikuvitus ja huvit, huh.
 
säpäle harmaana
:LOL: no voi voi, miksi minua kiinnostaa väärinkäsitykset? Ne voi johtua hyvin monesta asiasta. Niin kauan kun tosiaan ei ala pistämään sanoja minun suuhun, niin ihan sama minulle miten kukakin käsittää minut. Minun "minuus" ei ole kiinni mistään yleisestä hyväksynnästä.
No niin ja taas mennään asian viereen. Se, että sinua ei kiinnosta, mitä palstalla sinusta ajatellaan, ei liity tähän millään tavalla. Olisi kuitenkin minusta ja monesta muustakin ihan kiva, että palstalla on ihmisiä, joiden kirjoituksissa on joku tolkku, mutta eihän sinun sitä toki tarvitse noudattaa, jos et haluakaan tulla ymmärretyksi ja oikeasti keskustella aiheista.
 
häppärityyppi
Miksi mä mun henkilöllisyyden lähes kokonaan paljastettua esiintyisin tällä muilla nikeillä ja muutenkaan? Mitä joku voi saada siitä että mielistelee itse ITSEÄÄN ? No on sulla mielikuvitus ja huvit, huh.
Mä en todella tiedä, mutta samaa aloin nyt ihmettelemään. Sun kannattais oikeesti ehkä olla hiljaa. Mun mielestä oot saanut jo ihan tarpeeksi paskaa niskaas, et sä varmaa enempää sitä halua noilta?
 

Yhteistyössä