Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
Jos mä taas HG:a puolustan niin mietitään nyt siis suoria ilmaisuja häneltä ulkonäöstään.

-muistaakseni hän on sanonut menevänsä ulkonäkökisaan mutta perui sen
-ilmeisesti hän on tuolla yöelämässä aika kärpäspaperi miesten suhteen eli flaksi käy jo ihan ulkonäönkin perusteella.
-on järisyttänyt Utahin päämajaa hurmaamalla erään heidän lähetyssaarnaajansa.

Sitä en muista että HG olisi koskaan leuhkinut että on kaunis.
Ja mitä oikeesti tarvii että saa huomiota yöelämässä? Vähän tanssia ja näyttää ihoa, siinä ei oo mitään kummempaa:/ Miksi siitä pitää tehdä itserakasta kehuskelua että sanoo et joo aika helposti sieltä tutustuu ihmisiin? Mun monikin kaveri saa paljon enemmän huomiota - he ei oo pelkästään ulkonäöllisesti kauniita vaan he on niin kilttejä ja mukavia luonteeltaan:) Se viehättää, no hui kauheaa sekin on varmaan kehuskelua sanoa omista kavereista noin??! :D
 
häppärityyppi
[QUOTE="Hehe";29899362]Tämä palstahan on ihan yleinen naurun aihe laajemminkin, että täällä kannattaa vähän yhden sun toisen miettiä, mitä kirjoittelee, jos on tunnistettavissa eikä halua nolata itseään. :D[/QUOTE]

Ketä lie tarkoitit mutta samaa mieltä.
 
"Sadie"
Kirjotin piiiiitkän romaanin tähän jankutukseen, mutta kyllästyin ja deletoin sen, en jaksa... ELI KUVIIN! =)

Tätä hehkutin jo blogissa, mutta innostuin haalareista...kaikenlaisista. Jumpsuiteista, lappuhaalareista ja tää oli ehkä vähän naisellisempi haalari. Kevätkuumeessa kesävaatteita ostelin.

Ei ole varsinainen kasvokuva, mutta pärstäkin näkyy joten älkäähän valittako!

Niiin kaunis kokonaisuus :)
 
Pessimisti
[QUOTE="Hehe";29899362]Tämä palstahan on ihan yleinen naurun aihe laajemminkin, että täällä kannattaa vähän yhden sun toisen miettiä, mitä kirjoittelee, jos on tunnistettavissa eikä halua nolata itseään. :D[/QUOTE]

Mitäs tää tarkottaa? :O
 
"Hehe"
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29899410:
Ketä lie tarkoitit mutta samaa mieltä.
Täällä on moniakin, joita tällä voisi tarkoittaa, just nyt en henkilöinyt sitä keneenkään tiettyyn. Asia korostuu etenkin näissä kuvaketjuissa. Homma alkaa välillä saada joidenkin osalta jo surkuhupaisia piirteitä, kun työnnetään itsestä kuvaa kuvan perään eri kuvakulmista, eri meikillä, eri vaatteilla etc. etc. periaatteella "en mä muuten laittais, mut jos mä nyt kuitenkin".
 
"Hehe"
Vissiin sitä, että netissä ei ole muita palstoja jotka aiheuttaisi ihmisissä naurunpyrskähdyksiä.

Joka sinänsä väitteenä on totaalisen absurdi.
Niinhän siinä ei sanottu. Tosin vaikka muutkin palstat aiheuttaisivat naurunpyrskähdyksiä, ei se tee omista toimista yhtään vähemmän noloa ts. kannattaa edelleen miettiä mitä kirjoittelee/julkaisee.
 
yyyy
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29899429:
No siinä onnistuit. Oot TODELLA nolo. Toi kuvakin vielä uudella nikillä, huhuu. Ainakin yritin auttaa sua. Omapahan on mokasi jos et tajua sitten millään.
Huhuu, vainoharhoja? Rankkaa varmaan tuollaiselle tää palstailu.
 
Ja mitä oikeesti tarvii että saa huomiota yöelämässä? Vähän tanssia ja näyttää ihoa, siinä ei oo mitään kummempaa:/ Miksi siitä pitää tehdä itserakasta kehuskelua että sanoo et joo aika helposti sieltä tutustuu ihmisiin? Mun monikin kaveri saa paljon enemmän huomiota - he ei oo pelkästään ulkonäöllisesti kauniita vaan he on niin kilttejä ja mukavia luonteeltaan:) Se viehättää, no hui kauheaa sekin on varmaan kehuskelua sanoa omista kavereista noin??! :D
Mä olen ollut aikamoinen vamppi (nyt en edes nykyisin yritä mutta kai mä jonkun äijän saisin jos pakko olisi vampata) ja olen sanonut sen täällä, mutta en mä silti itseäni kuvankauniina pidä, en ole koskaan pitänyt. Joskus miehille riittää että jokin juttu kasvoissa on se mikä viehättää tai on kiva tyyli tai olemus, naaman ei tartte olla täydellinen.
 
[QUOTE="Hehe";29899468]Niinhän siinä ei sanottu. Tosin vaikka muutkin palstat aiheuttaisivat naurunpyrskähdyksiä, ei se tee omista toimista yhtään vähemmän noloa ts. kannattaa edelleen miettiä mitä kirjoittelee/julkaisee.[/QUOTE]

Niin, myös niiden jotka maalailee kauheita tuomiopäivän kuvia kun kehtaat sanoa julki mielipiteitäsi.
 
Jaguar, S -tyyppiä!
Pidän pariskunnasta Astrolabe ja Data. Miellyttävä pariskunta, fiksut jutut. Kuvat luonnollisia.
Pidän Lispetistä. Puolustaa kiusattua Happygirl-91:tä. Jälkimmäinen myös fiksu.
Echo on hyvä myös. BootyPeppi samoin.
Kepsis ei hyvä, Peyote... jotain siltä väliltä.
Pin varmaan hyvä.
 

Yhteistyössä