Peyote
Tai mun ruman naaman. Tulee pissit housuun kun säikähdätte.Tappelu seis tai mä lyön tiskiin kuvan mun arpisista tisseistä
Vau, olet kyllä tosi kaunis.
Lyötsä jos en olekaan?Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29896225:Oot niin salee Peyote harmaana.
:wave:Sovintoseksiä? Anybody?
No niin, nyt sulla on se klassisempi linja leikkauksessa ja väreissä, ja kyllä muuten toimii! Selkeys pukee sua paljon paremmin kuin hippijutut MUN mielestä.
No en ole, haluaisin että turha räyhäus loppuu koska tollanen kääntyy sitten aina jonkun palstalaisen haukkumiseksi. Mut pointtina tuolla harmaalla varmaan oli se, että kuka vaan voi väittää mitä tahansa kenestä tahansa ja on ikävää joutua näiden väitösten kohteeksi.Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29896225:Oot niin salee Peyote harmaana.
En oo ollut sitä mieltä, että olisit poikkeava tai ruma. Ihan nätti kyllä. Mua inhottaa sellainen kehuskelu ja itseriittoisuus. Terveella itsetunnolla ei tarvi laittaa kuvatulvaa että EIKUN KYLLÄPÄS MÄ OON KAUNOTAR, etteks te tajua. Se on sussa rumaa, ei ulkonäkö.Sori mutta mua sanottiin rumaksi ja iljettäväksi ja miksikä muuksi? Se on jo tosi törkeää, enkä halua että mun kavereita tai minua dissataan sillä tavalla. Sä saat edelleenkin olla sitä mieltä että olen vaikka kuinka poikkeava ja ruma - pidä ihmeessä mielipiteesi jos se onnelliseksi tekee, mutta se ei sen enempää uppoa muhun. Olen jo parikymppinen ihminen ja mun itsetunto ei muserru noin pienistä.
En tiedä, mut käyn aina stoccalla kyttäämässä mitä sukkiksia löytyy.Oooo Peyote mitkä sukkikset! Mitähän merkkiä mahtaa olla?
Mulle kelpaa.Sovintoseksiä? Anybody?
Enkös oo nättiAlkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29896242:Öööh? Mitehän mun ulkonäkö tähän liittyy? Laita itte omas.
Tänne tänne Mieskunto joutuu kyllä testiin kun upeat estrogeenihuuruiset kehot ympäröivät minut...Sovintoseksiä? Anybody?
Joo, pointti tyli kyl harvinaisen selkeeks ei siin mitään. Mut edelleen uskon teitäväni kantasi tohon yhteen asiaan, mutta koska en ala kaivelee tuolta noita, pysykööt sit mun päässä. Et sä tässä kasvojas kuiteskaa oo menettänyt kenenkää silmis, no worries darling.No en ole, haluaisin että turha räyhäus loppuu koska tollanen kääntyy sitten aina jonkun palstalaisen haukkumiseksi. Mut pointtina tuolla harmaalla varmaan oli se, että kuka vaan voi väittää mitä tahansa kenestä tahansa ja on ikävää joutua näiden väitösten kohteeksi.