Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Mary";29896205]Annat takaisin, miten? Lupaat, että kohta lyöt luun kurkkuun kuvillasi, ja sitten laitat lisää kuvia itsestäs, missä näytät ihan yhtä tavallisen nätiltä? Onko sun vaikea hyväksyä sitä, että et olekaan kaikkien mielestä maailmanluokan kaunotar, vaan että oletkin ihan tavallinen ok:n näköinen tyttö?[/QUOTE]

:D Sori mutta mua sanottiin rumaksi ja iljettäväksi ja miksikä muuksi? Se on jo tosi törkeää, enkä halua että mun kavereita tai minua dissataan sillä tavalla. Sä saat edelleenkin olla sitä mieltä että olen vaikka kuinka poikkeava ja ruma - pidä ihmeessä mielipiteesi jos se onnelliseksi tekee, mutta se ei sen enempää uppoa muhun. Olen jo parikymppinen ihminen ja mun itsetunto ei muserru noin pienistä.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29896225:
Oot niin salee Peyote harmaana.
No en ole, haluaisin että turha räyhäus loppuu koska tollanen kääntyy sitten aina jonkun palstalaisen haukkumiseksi. Mut pointtina tuolla harmaalla varmaan oli se, että kuka vaan voi väittää mitä tahansa kenestä tahansa ja on ikävää joutua näiden väitösten kohteeksi.
 
Peyote
[QUOTE="Mary";29896240]Vau, olet kyllä tosi kaunis.

Ja vau siihenkin, että mies osaa ostaa naiselle lahjaksi vaatteen! Meillä ei onnistuisi :D.[/QUOTE]

Se katseli kaupassa miten meinasin ostaa ton useasti mutta jätin aina hyllyyn.
 
"Mary"
:D Sori mutta mua sanottiin rumaksi ja iljettäväksi ja miksikä muuksi? Se on jo tosi törkeää, enkä halua että mun kavereita tai minua dissataan sillä tavalla. Sä saat edelleenkin olla sitä mieltä että olen vaikka kuinka poikkeava ja ruma - pidä ihmeessä mielipiteesi jos se onnelliseksi tekee, mutta se ei sen enempää uppoa muhun. Olen jo parikymppinen ihminen ja mun itsetunto ei muserru noin pienistä.
En oo ollut sitä mieltä, että olisit poikkeava tai ruma. Ihan nätti kyllä. Mua inhottaa sellainen kehuskelu ja itseriittoisuus. Terveella itsetunnolla ei tarvi laittaa kuvatulvaa että EIKUN KYLLÄPÄS MÄ OON KAUNOTAR, etteks te tajua. Se on sussa rumaa, ei ulkonäkö.
 
  • Tykkää
Reactions: *hubba*
kahvikirahvi
Pidättäydyin kauan kommentoimasta tähän mutta nyt on pakko.
Oon mäkin nähnyt ihan selvällä suomella kirjoitettuja kommentteja jossa häppäri selvästi kehuu ulkomuotoaan. Ei kuitenkaan muistaakseni oo sanonut iha suoraan että on ihan vitun kuuma kissa tmv, mutta antanut kuitenkin ymmärtää.
Mäkin odotin vähintään Milla Jovovichin vertaista ilmestystä sellaisilla puheilla jossa nainen saa halutessaan miehen kuin miehen ja toiset menettää jeesuksenkin siinä rytäkässä.

Munkin mielestä häppäri on ihan tavallisen näköinen nätti nuori nainen, rumaksi en voi väittää eikä tarvitsekaan, mutta odotukseni olivat huomattavan erilaiset. Mutta täydet kymmenen pistettä annan itsetunnosta!! Jatka vaan samaan malliin.
 
[QUOTE="Mary";29896240]Vau, olet kyllä tosi kaunis.

Ja vau siihenkin, että mies osaa ostaa naiselle lahjaksi vaatteen! Meillä ei onnistuisi :D.[/QUOTE]
Kaunis äiti!:)

Todella hyvällä tavalla erikoislaatuinen mies.:) Rohkenen epäillä ettei mekon ostaminen ilman koordinaatteja onnistuis minunkaan mieheltä.
 
häppärityyppi
[QUOTE="vieras.";29896244]Lyötsä jos en olekaan?[/QUOTE]

En. Sait vaan näyttää ittes/Peyoten mun silmissä vähän nololta. Oliko tarkotus, oliko? Ei vissii. Nonii, tyhmä juttu. Olisit jättänyt vitsis muualle.
 
Miten ihmeessä saitte tähän hyväntahtoiseenb ketjuun himmeän tappelun ja ilmeisesti Happygirlin kuvien ympärille, olen koittanut vältellä kuvien kommentointia mutta nyt ässät oikeasti? Jos joku sanoo, et ei ole nätti niin yyh ja nunnunnuu, mielipide on kuin persereikä, jokaisella omansa, ja toisaalta jos joku on jotain mieltä niin ei sen mielipide muutu sillä että tapellaan asiasta viikko ja laitetaan n+ kuvaa lisää 'missä ollaan edustavampia'...naurettavaa, miksi edes yrittää miellyttää kaikkia.
 
häppärityyppi
No en ole, haluaisin että turha räyhäus loppuu koska tollanen kääntyy sitten aina jonkun palstalaisen haukkumiseksi. Mut pointtina tuolla harmaalla varmaan oli se, että kuka vaan voi väittää mitä tahansa kenestä tahansa ja on ikävää joutua näiden väitösten kohteeksi.
Joo, pointti tyli kyl harvinaisen selkeeks ei siin mitään. Mut edelleen uskon teitäväni kantasi tohon yhteen asiaan, mutta koska en ala kaivelee tuolta noita, pysykööt sit mun päässä. Et sä tässä kasvojas kuiteskaa oo menettänyt kenenkää silmis, no worries darling.
 

Yhteistyössä