Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
Spencer Hastings
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29896283:
Miten ihmeessä saitte tähän hyväntahtoiseenb ketjuun himmeän tappelun ja ilmeisesti Happygirlin kuvien ympärille, olen koittanut vältellä kuvien kommentointia mutta nyt ässät oikeasti? Jos joku sanoo, et ei ole nätti niin yyh ja nunnunnuu, mielipide on kuin persereikä, jokaisella omansa, ja toisaalta jos joku on jotain mieltä niin ei sen mielipide muutu sillä että tapellaan asiasta viikko ja laitetaan n+ kuvaa lisää 'missä ollaan edustavampia'...naurettavaa, miksi edes yrittää miellyttää kaikkia.
Paitsi muumeilla, hihihihihi
 
[QUOTE="Mary";29896262]En oo ollut sitä mieltä, että olisit poikkeava tai ruma. Ihan nätti kyllä. Mua inhottaa sellainen kehuskelu ja itseriittoisuus. Terveella itsetunnolla ei tarvi laittaa kuvatulvaa että EIKUN KYLLÄPÄS MÄ OON KAUNOTAR, etteks te tajua. Se on sussa rumaa, ei ulkonäkö.[/QUOTE]

Halusin opettaa näille huutelijoille, että kannattaa vähän miettiä ennen kun tekee johtopäätöksen kun edes missit ei näytä ilman meikkiä kovinkaan kummoiselta.
Kaunottareksi tai miksikään miestennielijäksi en ole itseäni koskaan ajatellut enkä täällä sanonut. Olen sanonut ja edelleenkin sanon, että ulkomaailmassa saan usein kommentteja että olen kaunis ja jos sen sanominen saa mut itseriittoiseksi ym niin selvä. Tässä oli ulkonäköaiheinen ketju ja muuten ei ole tapana kehuskella itseä, paitsi työhaastatteluissa.
 
"vieras."
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29896276:
En. Sait vaan näyttää ittes/Peyoten mun silmissä vähän nololta. Oliko tarkotus, oliko? Ei vissii. Nonii, tyhmä juttu. Olisit jättänyt vitsis muualle.
Oletsä Peyote harmaana?

Peyote sulle jo selittikin mistä on kyse. Tavaa sieltä.
 
"Mary"
Halusin opettaa näille huutelijoille, että kannattaa vähän miettiä ennen kun tekee johtopäätöksen kun edes missit ei näytä ilman meikkiä kovinkaan kummoiselta.
Kaunottareksi tai miksikään miestennielijäksi en ole itseäni koskaan ajatellut enkä täällä sanonut. Olen sanonut ja edelleenkin sanon, että ulkomaailmassa saan usein kommentteja että olen kaunis ja jos sen sanominen saa mut itseriittoiseksi ym niin selvä. Tässä oli ulkonäköaiheinen ketju ja muuten ei ole tapana kehuskella itseä, paitsi työhaastatteluissa.
Et sä sillä mitään opettanut. Et vaan suostunut kuulemaan sitä, että et sä sen meikin kanssa sen kummoisemmalta näyttänyt. Ihan saman tasoinen, ihan nätti kyllä, molemmissa.
 
häppärityyppi
[QUOTE="vieras.";29896314]Oletsä Peyote harmaana?

Peyote sulle jo selittikin mistä on kyse. Tavaa sieltä.[/QUOTE]

Ööö mikä vittu sun ongelma on? Tajusin kyllä, en ole yhtä tyhmä kuin sä, kuka ikinä nyt sit ootkaan, Peyote.
 
Pidättäydyin kauan kommentoimasta tähän mutta nyt on pakko.
Oon mäkin nähnyt ihan selvällä suomella kirjoitettuja kommentteja jossa häppäri selvästi kehuu ulkomuotoaan. Ei kuitenkaan muistaakseni oo sanonut iha suoraan että on ihan vitun kuuma kissa tmv, mutta antanut kuitenkin ymmärtää.
Mäkin odotin vähintään Milla Jovovichin vertaista ilmestystä sellaisilla puheilla jossa nainen saa halutessaan miehen kuin miehen ja toiset menettää jeesuksenkin siinä rytäkässä.

Munkin mielestä häppäri on ihan tavallisen näköinen nätti nuori nainen, rumaksi en voi väittää eikä tarvitsekaan, mutta odotukseni olivat huomattavan erilaiset. Mutta täydet kymmenen pistettä annan itsetunnosta!! Jatka vaan samaan malliin.
No kyllä mä vitun kuuma kissa osaan myös olla jos on pikkumekko, kiharat ja korkkarit ;D Hahaha, meneeks tää nyt tälläiseksi? Mun keski-ikäisestä pomostakin saisi vitun kuuman kissan - mutta ei me sellaisia arjessa olla..? Ja nää mun kuvat oli tarkoituksella hillittyjä ja luonnollisia, koska minusta se on päivänselvää.

Oikeesti tää on niin naurettavaa…
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Peyote
Haukkukaa välillä minut!

Sä näytät yhdeltä näyttelijältä mut en tiiä sen nimee. Jos oot Deadwoodia kattellut, siinä on semmoinen tosi kaunis nainen. Se on semmonen westernsarja. Loppu vaan kurjasti ihan kesken.

Muoks, olet tuoreemman ja nuoremman ja kauniimman näköinen kuin se, mutta vähän saman näköinen muuten.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"Jarna"
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29895422:
Ihme raget jotkut on saanu häppärin ulkonäöstä. Ootteko ikinä kuullet sellaisesta jutusta että kaikki miehet ei pidä kauniina just sellaista sata-kiloo-meikkii-naamassa-vitsih-oon-kuuma-pissishh<333 -tyypeistä vaan jotkut ihan oikeesti arvostaa sellasia normaalin näköisiä naisia jotka ei tee meikillä ja vaatteilla ja pusukalanhuulokuvilla ittestään sellasta bimbo vaikutelmaa? Pidän itse henk. koht. sellasia muijia tosi vastenmielisinä ja normaalin näköinen nainen, lähempänä luonnollista saa omasta mielestäni itsensä näyttämään todella kauniilta ihan vain kauniilla ilmeillä ja vaikka positiivisella asenteella ja kauniilla äänellä. Turhaan rageette siellä että häppäri on antanu ittestään "väärän" kuvan. Ootteko ajatelleet että ehkä häppärillä on erilainen käsitys kauneudesta ja ehkä häppärin ympärillä pyörii miehiä jotka eivät pidä näitä bimbomuijia niin kauniina ja ihanina kuin te kaikki tunnutte ajattelevan?

Toivottavasti joku tajusi mun pointin.
Luulen, että sä et ymmärrä pointtia.
Tuossa tuskin on kyse siitä, että olisi kaunis meikeillä tai ilman, vaan lähinnä kasvonpiirteistä!
Minustakin tuon Happygirlin kasvonpiirteet ovat, noh...ei kauniit, kun taas ketjussa on todella kaunis esim. mama91:kö se nimimerkki oli?
 
HG ja HG
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29895448:
Näin. Kiva jos tajusit mitä hain takaa. Kirjotin tosi nopeesti ton viestin, enkä jaksanut alkaa panostamaan siihen että oisin tuonu asiani hirveen hienosti esille. Mutta täytyy sanoa että ihan oikeesti järkytyin Freiyan kommentista. Kukakohan Freiya oikein luulet olevasi? Varmaan olet omasta mielestäsi hirveen kaunis ja näin, kun taas toiset näkee sussa hirveesti pynttäytymistä, puunaamista ja yrittämistä. Jotkut ovat vähän erilailla kauniita ilman hirveää panostusta...
Onko kiva HG yksin siellä vastailla itselleen? :D
 
No kyllä mä vitun kuuma kissa osaan myös olla jos on pikkumekko, kiharat ja korkkarit ;D Hahaha, meneeks tää nyt tälläiseksi? Mun keski-ikäisestä pomostakin saisi vitun kuuman kissan - mutta ei me sellaisia arjessa olla..? Ja nää mun kuvat oli tarkoituksella hillittyjä ja luonnollisia, koska minusta se on päivänselvää.

Oikeesti tää on niin naurettavaa…
Se on naurettavaa, että sä et nyt vaan tajua ettei kaikki muut nää sua sellasena kun sä näät ittes.
 
Viliina1980
Olen aikani tätä seurannut ja nyt avaan sanaisen arkkuni. Miksi te laitatte kuvianne tänne jos ette kestä kritiikkiä? Sitä voi tulla millaista vain! Esimerkiksi tämä Peyote ei tunnu kestävän minkäänlaista negatiivista kritiikkiä niin itseensä kuin muihinkaan kohdistuvaa. Toivottaa vain kaikki kritisoijat pois sanomalla "Kuule ketään ei kiinnosta sun mielipiteet" ym.... Sitten on Happygirl-91 jota on lytätty todella törkeästi, haukuttu todella pahasti ja hän jaksaa ja pystyy selviämään kritiikistä koska omaa selvästikin hyvän, terveen itsetunnon. Molemmat normaalin näköisiä tyttöjä eli kaikki äärimmäinen kritiikki tarpeetonta. On ok kommentoida esim. toisen vaatteita tai hiustyyliä mutta henkilökohtaisuudet, esim. toisen nenän arvostelua tulee välttää koska ne ovat asioita joille ei mitään itse mahda. Mutta, niin metsä vastaa kuin siihen huutaa... Itse en kuvaani tänne laita koska minun itsetuntoni EI kestä arvostelua, sen myönnän ja sen kanssa elän. Kiitos!
 
Mä nyt haluaisin tietää että mitä sä annat takaisin ja miten? :D
Oletko sä oikeassakin elämässä noin aggressiivinen?
No etköhän sä tiedä ;) Lispetti ja muut ei ois koskaan sanonut sitä mitä sinä. En enää keskustele sun kanssa, olet just sellainen katkera ja negis nainen joillaisten kanssa en kaveraa missään. Mä olin tosi kiva sulle ja sä puukotit noin selkään.. Jätetään tää tähän.
 

Yhteistyössä