Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
"harmaana"
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29895544:
No et oo nyt jumalauta tosissas. Kyllä Freiyan viestistä ilkeys läpi paistaa. En ikinä kehtais sanoa kenellekään noin omalla naamallani. Harmaana aina hyvä huudella, ettette te kaikki itsekään kaikkien mielestä ihan niin täydellisiä ole. Mutta se että huutelette häppäristä tollasta ihan omilla naamoillane antaa teistä oikeesti tosi kammottavan vaikutelman. Just sellasia itseään täynnä olevia, itseään parempia pitäviä, tosi kauniiks itsensä mieltäviä... Eikä sillä, en sano etteikö osa teistä olisikin kauniita, mutta kyllä se luonne oikeesti saa sen naamankin pahalta näyttämään. Helppo teidän mustien alkaa nyt joukolla puolustelemaan sanojanne ja lyttäämään häppäriä entistä alemmas.
"Harmaana hyvä huudella"...NIIN TOSIAAN....HG huutelee nyt siellä harmaana :D
 
"TirskIS"
Asiaa saa väännellä vaikka miksi, mutta jos olet sanonut ja ihan selkeästi antanut ymmärtää olevasi hottis ja upea, niin ei voi kun itseä syyttää että tulee paskaa niskaan sitten kun kuvasta käykin ilmi, että ei ole mitään erikoista. Ihan normaali ihminen siellä möllöttää, jolla on kenties ihan pikkuisen turvonnut ego.

Eikä kannata ollenkaan kuunnella tuota mies1 nimimerkkiä. Sen suusta ei tule kuin sontaa ja paljon sittenkin.
Hoogeen iso ego sais kolahtaa peiliin.
 
"hemu"
Hyi helvetti mitä "keskustelua". Joukossa todellakin tyhmyys tiivistyy.
Ihan kuin jotkut yläasteikäiset tytöt välitunnilla ringissä potkimassa yhtä siksi, että tämä uskaltaa pitää itseään kauniina! Ja Kepsiskin, enpä olisi uskonut, että olet tuollainen ämmä :LOL:
No mutta jatkakaa. Tässä on jo moni paljastanut karvansa...
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29896404:
Ei täällä kannata mitään uskoa, en mä usko suakaan. Mitäpä sillä väliä.
Niin kun sun mielestä mä olen paska tyyppi ja sanon täällä pahasti häppärin kuvista vaikka en sanoisikaan. En voi sille mitään että keksit tollasta.
 
häppärityypit
[QUOTE="Jarna";29896355]Luulen, että sä et ymmärrä pointtia.
Tuossa tuskin on kyse siitä, että olisi kaunis meikeillä tai ilman, vaan lähinnä kasvonpiirteistä!
Minustakin tuon Happygirlin kasvonpiirteet ovat, noh...ei kauniit, kun taas ketjussa on todella kaunis esim. mama91:kö se nimimerkki oli?[/QUOTE]

No mä luulen et sä et ymmätäny mun pointtia siitä että kauneus on vähän niinkö katsojan silmissä. Ei nyt jaksais hei alusta alottaa tätä urputusta.
 
Peyote
[QUOTE="RONJA";29896416]Sama taikinaposki, vaikka jalat onkin harallaan. Ei se naama mihinkään kaunistu, vaikka jalkoja kuinka levittäisit.
Ruma=ruma[/QUOTE]

Näin ilkeet kommentit ei oo minkään arvoisia vaan pelkästään loukkaamistarkoituksessa kirjotettuja. Jotain tasoo nyt hei!
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
[QUOTE="Mary";29896421]Eikös yhdessä keskustelussa saa kirjoittaa vain yhdellä nikillä? Kröhöm.[/QUOTE]

Se on niin helppoa kiertää nykyään, että eipä niitä kiinni saa modet. Sinänsä ikävää että tekniikan edistys mahdollistaa myös jatkuvasti uusia tapoja harrastaa hölmöyksiä.
 
"vieras."
[QUOTE="RONJA";29896416]Sama taikinaposki, vaikka jalat onkin harallaan. Ei se naama mihinkään kaunistu, vaikka jalkoja kuinka levittäisit.
Ruma=ruma[/QUOTE]


Mun mielestä taas kaunis :)
 
häppärityyppi
Niin kun sun mielestä mä olen paska tyyppi ja sanon täällä pahasti häppärin kuvista vaikka en sanoisikaan. En voi sille mitään että keksit tollasta.
En mä pidä sua paskana tyyppinä, mutta sitä pidän törkeänä että yhtä ihmistä aletaan joukolla mollaamaan. Sinut tuntiet kohta vaikenet kun et voikaan jankata siitä kun en pidäkään sinua niin paskana mitä kuvittelit.
 
Mikey
Miten joku KEHTAA tätä Happygirliä noin arvostella? Tuo menee jo kaiken järjen yli ja henkilökohtaisuuksiin! Luulen että siellä on yksi ainoa joka kirjoittaa monella eri nimimerkillä. Ei ole mahdollista että olisi noin monta idioottia yhteistuumin hyökkäyksessä Happygirliä vastaan.

Sairasta ja ahdistavaa. Tsemppiä sinulle, Happygirl! Ei sinussa mitään vikaa ole, vaan näissä arvostelijoissa. Oletteko kateellisia?
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29896441:
En mä pidä sua paskana tyyppinä, mutta sitä pidän törkeänä että yhtä ihmistä aletaan joukolla mollaamaan. Sinut tuntiet kohta vaikenet kun et voikaan jankata siitä kun en pidäkään sinua niin paskana mitä kuvittelit.
Niin en mä ajatellut tätä meidän sananvaihtoa tästä enempää jatkaa. En minäkään pidä mollaamisesta. En usko että kellekään jää tälläisestä hyvä olo.
 
Miten sun silmät tuijottaa tollain eri suuntiin?
=D Oisko kuva räpsästy just huonona sekunnin murto-osana? Oh shit! Keksitkö vielä jonkun? :headwall:

Hei lopetetaan nyt tää naiset hyvät. Kauhea tarve koittaa kiusata, mut ihan oikeesti come on… Menkää sinne peilin eteen ja miettikää onko tuo arvokasta käytöstä. Ehkäpä nyt joko jatketaan normaalia keskustelua tai sitten tää ketju ilmoitetaan modelle.
 
häppärityyppi
Niin en mä ajatellut tätä meidän sananvaihtoa tästä enempää jatkaa. En minäkään pidä mollaamisesta. En usko että kellekään jää tälläisestä hyvä olo.
I knew it!! No ei vaan siis... Ei mullakaan ollut tarkoitus tänne ketjuun kommentoidessa alkaa kenellekään mitään päätä aukomaan. Tarkoitus oli vaan kommentoida noita häppärin saamia supertörkeitä kommentteja. Lähti juna ehkä vähän raiteiltaan. Ei ollu tarkoitus sulle alkaa päätä aukoo, sori siitä.
 

Yhteistyössä