Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
häppärityypit
Kyllä olen sitä mieltä, että on tyhmää alkaa haukkumaan ja että on hyvä että hän on omastakin mielestään kaunis.

Vaikka tuleekin olo, etten tahtoisi olla kanssasi yhtään mitään mieltä kun puhut mulle tohon sävyyn.
Joo tiedän, sori. Mutta en ite tykkää sellasesta että porukka lähtee joukolla lyttäämään yhtä henkilöä alas, etenkin jos syy on niinkin pieni kuin se, että häppäri vaan sattuu pitämään itteensä hyvännäkösenä.
 
[QUOTE="Mary";29896112]Kyllä se on juuri psykologisesti niin, että kauniin ihmisen pilaa se, että puhuu ja käyttäytyy tyyliin "mä niiin tiedän olevani hyvännäköinen". Kyllä pää pystyssä itseluottavaisena saa olla ja luottaa omaan kauneuteen, mutta sillä kehuskelu haisee.[/QUOTE]

Jos kyse on ulkonäkökeskeisestä ketjusta, jossa liitetään omakuvia, niin totta kai mä uskallan sanoa miten muut ihmiset luonnossa mut kokee. Pari epäonnistunutta kuvaa ei sitä muuta, ja palautetta niistä.
 
häppärityypit
[QUOTE="vieras.";29896142]No niin sä sanoit. Voit varmaan sanoa sen ääneen, että väkivalta ei ole hyvä asia?[/QUOTE]

Toivottavasti et oo Peyote harmaana, koska toi ois aika noloo. En tosin tiiä että oisko vielä nolompaa jos oot vaan joku random harmaa.
 
"Mary"
Jos kyse on ulkonäkökeskeisestä ketjusta, jossa liitetään omakuvia, niin totta kai mä uskallan sanoa miten muut ihmiset luonnossa mut kokee. Pari epäonnistunutta kuvaa ei sitä muuta, ja palautetta niistä.
No mutta kehuuko muut itseään? Lupaako lyödä ällikällä muut kuvillaan? Vaikka onkin ulkonäkökeskeinen ketju? Tai kuinka äitikin oli malli ja kaverikin pääsi missikisoihin. Ihme leveilyä.

Ja edelleen, ei sun ulkonäkö kovin dramaattisesti erilainen ole niissä ekoissa tai laitetuissa kuvissa, kyllä sut ihan hyvin näkee molemmista. Ei tarvi todistella mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: Alfa Lyrae
sivusilmällä
Happygirl, minusta olet nätti tyttö... En osallistu tähän ulkonäkövääntöön sen enempää. Olen ymmärtänyt, että olet työskennellyt /työskentelet lastensuojelussa/sossussa ja en itse kyllä uskaltaisi jaella kuviani julksilla palstoilla, jos olisin tuollaisissa paikoissa töissä. Eikö hirvitä, että jossain vaiheessa joku viiripää onkii sinusta esimerkiksi asuinpaikan tietoonsa?
 
"mies1"
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29896137:
Joo tiedän, sori. Mutta en ite tykkää sellasesta että porukka lähtee joukolla lyttäämään yhtä henkilöä alas, etenkin jos syy on niinkin pieni kuin se, että häppäri vaan sattuu pitämään itteensä hyvännäkösenä.
Naisilla ymmärtääkseni yleisempi käyttäytymistapa tuo "parvessa" nokkiminen.

Musta on erittäin tervetullutta, että tällaisessa maassa on ihmisiä, jotka pitävät itseään kauniina ja näyttävät sen muillekin. VARSINKIN kun sama ihminen on silti empaattinen, jne. Se on aika ihanteellinen yhdistelmä ja pyrin myös itse olemaan sellainen.

Pidän myös HG:n näkemyksestä, että äidille ei ole sopivaa haukkua rumasti toista naista. Tätä samaa äiti-ihmisten "vallattomuutta" minäkin olen ihmetellyt jo monesti. Ei kaikkia normeja kannattaisi heittää roskikseen...
 
ööö tota
Tässä hyvä esimerkki ettei kaikki naiset todella voi myöntää jonkun olevan kaunis:

<3 - Aijaa.com

Tää tyttö oli missikisoissa mutta pari mun tuntemaan naista ei voinut myöntää hänen olevan edes nätti. :D Vaikka sokeakin näkee kuinka kaunis tää mun ystävä on<3 Eli hän on siis tuo tummahiuksinen ja minä tuo maantieharmaa tukka.
Onko sulla lupa julkaista mammapalstalla sun ystävien kuvia?
 
[QUOTE="Mary";29896160]No mutta kehuuko muut itseään? Lupaako lyödä ällikällä muut kuvillaan? Vaikka onkin ulkonäkökeskeinen ketju? Tai kuinka äitikin oli malli ja kaverikin pääsi missikisoihin. Ihme leveilyä.

Ja edelleen, ei sun ulkonäkö kovin dramaattisesti erilainen ole niissä ekoissa tai laitetuissa kuvissa, kyllä sut ihan hyvin näkee molemmista. Ei tarvi todistella mitään.[/QUOTE]

Todellakin ilkeille naisille annan takaisin! :O Ei kysymystäkään siitä. Eikä se ole leveilyä, oon tosi ylpeä ja iloinen mun yritteliäästä kaverista ja äidistäkin joskus :D
 
"hmh"
Mun puolesta häppäristä saa puhua omassa ketjussaan kuin pal vaan.

Minusta peyote on todella nätti ja pin myös. ja aika monet muutkin... happygirlin ulkonäkö vähän yllätti minuakin aiempien kehujensa vuoksi lähinnä... mutta siis, iha söpöli muidu, ei siinä mitään.

Rumia naisia ei ole, sanoo mun mies.
 
"Mary"
Todellakin ilkeille naisille annan takaisin! :O Ei kysymystäkään siitä. Eikä se ole leveilyä, oon tosi ylpeä ja iloinen mun yritteliäästä kaverista ja äidistäkin joskus :D
Annat takaisin, miten? Lupaat, että kohta lyöt luun kurkkuun kuvillasi, ja sitten laitat lisää kuvia itsestäs, missä näytät ihan yhtä tavallisen nätiltä? Onko sun vaikea hyväksyä sitä, että et olekaan kaikkien mielestä maailmanluokan kaunotar, vaan että oletkin ihan tavallinen ok:n näköinen tyttö?
 

Yhteistyössä