On HooGee laittanut itsestään mittoja. Kuvien mukaan ne pitävät ihan paikkansa.En nyt viittaa tässä häppärin ulkonäköön, mut esim. jos 150kg näkee itsensä normaalipainoisena niin onko hän normaalipainoinen?
On HooGee laittanut itsestään mittoja. Kuvien mukaan ne pitävät ihan paikkansa.En nyt viittaa tässä häppärin ulkonäköön, mut esim. jos 150kg näkee itsensä normaalipainoisena niin onko hän normaalipainoinen?
Oli ja meniMissä on pessimistin kuva?? Tahdon nähdä!!
Niin eli sun syytökset on pelkkiä perättömiä huuteluita. Kyllä mä muistankinkin mitä olen sanonut mutta en kyllä ymmärrä mikä ihmeen kanta minulla nyt on tässä keskustelussa ollut. Ei kannattas sunkaan ihan olemattomia juttuja keksiä.Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29895832:Kun en jaksa. Liikaa paskaa suollettu tähänkin kilometrin pituseen ketjuun. Ja turhaa työtä tekisin, koska mä oon tällänen harmaa huutelija ja sä sentäs arvon Peyote, ei kukaan kuuntele harmaan huutelijan huomioita maailman ihanimmasta mustasta palstalaisesta. Ehkä sä itse muistat mitä oot sanonut, tai vähintäänkin tiedät sen mielipiteesi. Tai vaihtoehtoisesti et tajua kommenteissasi mitään pahaa. En minä sun päätäsi kuitenkaan käännettyä saisi.
Tosiaankin halusin näyttää sulle että elä hyvä ihminen muutaman meikittömän kuvan perusteella tee johtopäätelmiä!! Siis miksi sä et ymmärrä? :SMutta silti sun pitää puolustella ja uhitella jos joku on sun kanssa erimieltä niinkin mielipiteitä jakavasta asiasta kuin ulkonäkö? Ei se mun mielestä siltä kuulosta että sä hyväksyisit ittes.
Ilmeisesti sinä voit vakuuttaa päinvastaista.Eli sä voit vakuuttaa että olet nähnyt sellaisia viestejä?
Olen täysin samaa mieltä sun asenteesta! Se on virkistävän erilainen täällä - ja ehkä laajemminkin. Itsearvostus on tosi tärkeää sen kannalta että silloin on voimaa rakastaa toista ja silloin välttyy paremmin itsen huonolta kohtelulta. Jaan kanssasi tämän mindsetin. Et siltikään vaikuta yhtään kylmältä tai koppavalta, ja tämä on viisautta ja viehättävää. Sulla on tasapaino "mä oon huono" ja "mä oon paras" -ääripäiden välillä, aivan kuten hyvään itsetuntoon kuuluukin.Ei vaan terve itsetunto. Mä en siedä eikä kuuntele toiselta naiselta tuollaista puhetta ja vihjausta - nuorena naisena mun ei kannatakaan koska koko elämä edessä ja pitäisi hyväksyä itsensä.
Jooei hitto et nauran tääl noit häppärin juttuja DD ei luoja mitkä luulot itsestään. ei todellakaan ole kaunis! ei edes söpö...
Eihän ole, juurihan sinä sanoit että kyse on vain mielipideasiasta, jos 150 kiloinen näkee itsensä kauniina ja normaalina, mikäs sinä olet omien perustelujesi perusteella kiistämään tätä?Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29895922:No ei ole. Mutta täysin eri asia nähdä itsensö normaalipainosiena kuin nähdä itsensä kauniina. Normaalipainolle on määritetty ihan rajat ja ne voi laskea laskureilla, mutta kuka on tehnyt määritelmän kauneudelle? Ei kukaan. Siispä tyhmä vertauskuva.
Mä en puhunu hg:n painosta.On HooGee laittanut itsestään mittoja. Kuvien mukaan ne pitävät ihan paikkansa.
Voin: HooGee on laittanut mittoja ja ne pitävät kuviin nähden paikkansa.Ilmeisesti sinä voit vakuuttaa päinvastaista.
Länkytä jonkun muun kanssa.
En minäkään.Mä en puhunu hg:n painosta.
siis miten joku voi olla noin tyhmä? DD kestä jo totuus, et ole kaunis.Tosiaankin halusin näyttää sulle että elä hyvä ihminen muutaman meikittömän kuvan perusteella tee johtopäätelmiä!! Siis miksi sä et ymmärrä? :S
Ja mä oon kehunut sua ja rohkaissut, että arvostaisit muotojasi jne., mutta sä olet toista naista kohtaan tuollainen Shame on you.
No en ole näitä juttuja keksinyt, vaan ihan itse olet kantasi tuonut ilmi. Helppo sinun noiden "perättömiä huuteluita" sanojen voimin kuitata taas omat sanasi olemattomiksi. Kaikki uskoo taas. Mutta toisaalta kaikki tuntuu olevan kanssasi samaa mieltä tästä asiasta, eli et ole yksin. Älä siis häpeä kantaasi.Niin eli sun syytökset on pelkkiä perättömiä huuteluita. Kyllä mä muistankinkin mitä olen sanonut mutta en kyllä ymmärrä mikä ihmeen kanta minulla nyt on tässä keskustelussa ollut. Ei kannattas sunkaan ihan olemattomia juttuja keksiä.
Et sä voi tuollaista väittää jos en ole mitään kantaani täällä esiin tuonut.Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29895980:No en ole näitä juttuja keksinyt, vaan ihan itse olet kantasi tuonut ilmi. Helppo sinun noiden "perättömiä huuteluita" sanojen voimin kuitata taas omat sanasi olemattomiksi. Kaikki uskoo taas. Mutta toisaalta kaikki tuntuu olevan kanssasi samaa mieltä tästä asiasta, eli et ole yksin. Älä siis häpeä kantaasi.
Mistä mitoista minä olen puhunut?Voin: HooGee on laittanut mittoja ja ne pitävät kuviin nähden paikkansa.
Kuten tuossa edempänä kirjoitin.
No totta vitussa 150 kiloinen voi nähdä itsensä kauniina ja se voi olla täysin totta. Ehkä joku 150 kiloinen näkee itsensä normaalipainoisenakin, mutta sitä se nyt ei ole. Ei paino ole mikään vitun mielipideasia. Paino on numeroita ja siitä on tehty aivan selkeät määritelmät että mikä on normaalipainoinen ja mikä on ylipainoinen. Mutta KAUNEUS on silkka mielipideasia, ei siitä kukaan ole tehnyt virallista määritelmää jonka avulla voi luokitella itsensä helvetin kauniiksi, normaaliksi tai helvetin rumaksi tai jotain siltä väliltä. Oletko ihan idiootti?Eihän ole, juurihan sinä sanoit että kyse on vain mielipideasiasta, jos 150 kiloinen näkee itsensä kauniina ja normaalina, mikäs sinä olet omien perustelujesi perusteella kiistämään tätä?
Sitä mä en ymmärrä et miksi yhden vakkaripalstailijan hieman poikkipuolinen sana merkitsee sulle niin paljon?Tosiaankin halusin näyttää sulle että elä hyvä ihminen muutaman meikittömän kuvan perusteella tee johtopäätelmiä!! Siis miksi sä et ymmärrä? :S
Ja mä oon kehunut sua ja rohkaissut, että arvostaisit muotojasi jne., mutta sä olet toista naista kohtaan tuollainen Shame on you.
Se on totta, ei pidä alkaa ulkoisesti haukkumaan toista. Jos taas henkisesti on nokkaeläimen tasoa ja osoittaa sen ihan julkisesti, niin siitä sopii kyllä antaa palautetta.On inhittavaa sanoa rumasti kun joku laittaa kuvansa, enkä pidä sellaisestakaan että sanotaan jotain että olet vaatimattoman näköinen jne. Mutta on sekin vähän tyhmää alkaa väittää että kaikki sanois ja alkaa syyttämään että sinä ja sinä olet sanonut jos se ei ole totta! Ei sanota rumasti, eikös se oo ihan selvä kaikille.