Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
häppärityypit
Hetkinen, mikä se mun kanta on? Ettet vaan laittas omias?
Mä en ala väittelemään sun kanssa. Sä olet niin kaksinaamainen tyyppi. Sieltä vaan selailemaan omia kommentetjas läpi, eiköhän se sieltä löydy. Kantasi selveni entisestään Freiyan puolustelun kautta. Yritit toki puolustella vielä avoimesti itseäsi ja häppäriäkin piti vähän nuoleskella ja harmaita lytätä alas, jotta saat taas seivattua nahkasi. No worries darling, kyllähän sinä siinä onnistut aina.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29895775:
Mä en ala väittelemään sun kanssa. Sä olet niin kaksinaamainen tyyppi. Sieltä vaan selailemaan omia kommentetjas läpi, eiköhän se sieltä löydy. Kantasi selveni entisestään Freiyan puolustelun kautta. Yritit toki puolustella vielä avoimesti itseäsi ja häppäriäkin piti vähän nuoleskella ja harmaita lytätä alas, jotta saat taas seivattua nahkasi. No worries darling, kyllähän sinä siinä onnistut aina.
Selaappas sä mulle ne kommentit TÄSTÄ KETJUSTA tai lopeta tollasen väittäminen.
 
Palstallahan oli vissiin nisäkkäällä se kuva, missä sanottiin "jos olen eri mieltä en ole kateellinen"

Toinen hyvä kuva avatariksi olisi täällä jatkuvasti toistuva kuvio:

"Jos jaan mielipiteen useamman ihmisen kanssa, en ole kopioinut sitä keltään"
 
:D Että sillä lailla. Luuletteko anonyymi huutelijat saavanne meidät naiset masikseen että ollaankin rumia? Kun ehkä me itse tosielämässä huomataan miten meidät muut näkee ja vain sillä on merkitystä. Ei parilla kuvalla. :)
Vai olisko se sitten kuitenkin niin, että vain sillä, kuinka me näemme itsemme, on jotain merkitystä?


Tai siis tiedänhän mä, ettei homma mene niin. Mutta pitäis mennä.
 
Viimeksi muokattu:
Näkihän sen jo mielikuva ketjusta miten te HooGeen olette mieltäneet.
Ei sitten pitänytkään paikkansa ja nyt harmittaa?

Ei se minunkaan kohdalla oikeaan osunut, mutta yritän kaikin keinoin tukahduttaa tuskani parhaalla mahdollisella tavalla.:cool:
 
häppärityypit
Selaappas sä mulle ne kommentit TÄSTÄ KETJUSTA tai lopeta tollasen väittäminen.
Kun en jaksa. Liikaa paskaa suollettu tähänkin kilometrin pituseen ketjuun. Ja turhaa työtä tekisin, koska mä oon tällänen harmaa huutelija ja sä sentäs arvon Peyote, ei kukaan kuuntele harmaan huutelijan huomioita maailman ihanimmasta mustasta palstalaisesta. Ehkä sä itse muistat mitä oot sanonut, tai vähintäänkin tiedät sen mielipiteesi. Tai vaihtoehtoisesti et tajua kommenteissasi mitään pahaa. En minä sun päätäsi kuitenkaan käännettyä saisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;29895817:
Vai olisko se sitten kuitenkin niin, että vain sillä, kuinka me näemme itsemme, on jotain merkitystä?
No näin sinkkuillessa kai se muut eniten merkkaa:ashamed: Mutta tuo on totta: et voi olla hyvä ystävä tai kumppani (ehkä äiti?) ellet itse hyväksy itseäsi vikoineen päivineen. Se on aika hyvä sääntö että kun aamulla heräät ja hississä näät peilistä pärstäsi niin hyvä olisi jos se ei olis aina inho-reaktio vaan positiivinen "näillä mennään"-asenne.
 
assking
[QUOTE="vieras.";29895769]Tähän asti häppäri on ollut kaunein, nyt ei mahdu edes top kolmoseen, joten laske siitä.[/QUOTE]

no joo mut halusinkin, että mies1 vastaa ihan itse tähän :D
 
Näkihän sen jo mielikuva ketjusta miten te HooGeen olette mieltäneet.
Ei sitten pitänytkään paikkansa ja nyt harmittaa?

Ei se minunkaan kohdalla oikeaan osunut, mutta yritän kaikin keinoin tukahduttaa tuskani parhaalla mahdollisella tavalla.:cool:
Ihanan rehellinen lissu!:heart:

Kaikilla on se oma mielikuva toisista, mutta nää on just siks hyviä ketjuja että ne voi todella mennä vikaan! :D
 
Missä aineissa sä oikein olet? Jos tuo oli joku loukkausyritys niin aika huti menee :D
Miten mä tän sitten laittaisin?


Teillä ei ole mitään dokumenttia missä HooGee olisi valehdellut ulkonäöstään, teillä on vain omat mielikuvat.

Mä näen asian niin, että HooGee arvostaa omaa ulkonäköään ja hän on tuonut asian ilmi.

Sitten te vaahtoatte kuvan nähtyänne kun se mielikuva meni pilalle???
Ja kehtaatte haukkua siitä HooGeetä?

Minäkin peesailen niin kauan kuin olen samaa mieltä.:D
En todellakaan yritä loukata. Kyl sä tiiät että tykkään susta.:)
 
"Mary"
Mun mielestä on aika paisunut ego, jos lupaa näyttää kaikille ja laittaa pian luun kurkkuun kuvillaan. Ja kuitenkin on ihan tuiki tavallisen näköinen tyttö. Ei ruma, eikä kaunotar. Ihan ok nätti. Kyllä se silloin kuulostaa, että on itsestään vähän vääristynyt käsitys.
 
Miten mä tän sitten laittaisin?


Teillä ei ole mitään dokumenttia missä HooGee olisi valehdellut ulkonäöstään, teillä on vain omat mielikuvat.

Mä näen asian niin, että HooGee arvostaa omaa ulkonäköään ja hän on tuonut asian ilmi.

Sitten te vaahtoatte kuvan nähtyänne kun se mielikuva meni pilalle???
Ja kehtaatte haukkua siitä HooGeetä?

Minäkin peesailen niin kauan kuin olen samaa mieltä.:D
En todellakaan yritä loukata. Kyl sä tiiät että tykkään susta.:)
Siellä ne on ketjuissa, jollei HG ole epätoivoisena käynyt poistelemassa.

Mielikuvista voit tapella jonkun muun kanssa, minua kiinnostaa lähinnä se mitä on sanottu.
 
[QUOTE="Mary";29895873]Mun mielestä on aika paisunut ego, jos lupaa näyttää kaikille ja laittaa pian luun kurkkuun kuvillaan. Ja kuitenkin on ihan tuiki tavallisen näköinen tyttö. Ei ruma, eikä kaunotar. Ihan ok nätti. Kyllä se silloin kuulostaa, että on itsestään vähän vääristynyt käsitys.[/QUOTE]

Ei vaan terve itsetunto. Mä en siedä eikä kuuntele toiselta naiselta tuollaista puhetta ja vihjausta - nuorena naisena mun ei kannatakaan koska koko elämä edessä ja pitäisi hyväksyä itsensä.
 
häppärityypit
Siellä ne on ketjuissa, jollei HG ole epätoivoisena käynyt poistelemassa.

Mielikuvista voit tapella jonkun muun kanssa, minua kiinnostaa lähinnä se mitä on sanottu.
Etkö sä nyt jumalauta tajua että häppäri on varmaan sanonut just niin kuin se itse asian näkee!

Kuinka tyhmä täytyy ihmisen olla jos ei voi käsittää että kaikki ihmiset näkevät maailman omin silmin ja kaikki näkee itsensä eri tavalla kuin muut. Ei ole mitään yhtä absoluuttista totuutta.
 
"mies1"
en nyt tarkoittanutkaan, että olisit luullut häntä jonkin feikkibimbon tai överipissiksen näköiseksi. ja puhun kasvoista, en kropasta tai rinnoista tai pepusta. etkö odottanut, että kasvot olisivat vähän enemmän klassiset?... ja kerro nyt laskiko fiilikset, koska sellainen kuva ainakin mulle välittyi sun jutuista (tai kommentoimattomuudesta...) :)
Musta hän on persoonallisella tavalla kaunis :) Ja asennetta ei voi irrottaa oikeasta ihmisestä jos siihen mennään. En odottanutkaan häneltä klassista kauneutta. Myönnän pitäväni sellaisesta kovasti (esim. Spencerin piirteet) - mutta persoonallisuus on ehkä tärkeämpi kuin "perusvarma" ääripäistä.

Ei fiilikset ole laskeneet kuvien myötä, ihan oikeassakin elämässä mulla on kiinnostavia naisia enkä häntä "piiritä". Tykkään kyllä hänen tavastaan olla täällä. Hän on palstan naisellisin nainen ilmaisultaan mun mielestä, ja just tällaiset seikat voi merkitä oikeassa elämässä paljon miehille. Tunnustan, että kasvoista muutama nainen on ollut mulle kauniimpi, mutta se ei ole koko totuus. Oikeassa elämässä iso merkitys on, jos on iloinen ja kokee itse itsensä kauniiksi ja feminiiniksi. Se on sitä hyvää omanarvontuntoa, joka valloittaa.
 
Siellä ne on ketjuissa, jollei HG ole epätoivoisena käynyt poistelemassa.

Mielikuvista voit tapella jonkun muun kanssa, minua kiinnostaa lähinnä se mitä on sanottu.
Poistanut mitä??? Siis mitä sä oikein väität mun kirjoittaneen? Sanotko ihan suoraan? Mä olen voinut sanoa että olen fyysisesti hyvässä kunnossa ja että yleensä saan huomiota miehiltä, koska se on totta. Miksi mun pitäisi valehdella?
 
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29895893:
Etkö sä nyt jumalauta tajua että häppäri on varmaan sanonut just niin kuin se itse asian näkee!

Kuinka tyhmä täytyy ihmisen olla jos ei voi käsittää että kaikki ihmiset näkevät maailman omin silmin ja kaikki näkee itsensä eri tavalla kuin muut. Ei ole mitään yhtä absoluuttista totuutta.
En nyt viittaa tässä häppärin ulkonäköön, mut esim. jos 150kg näkee itsensä normaalipainoisena niin onko hän normaalipainoinen?
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Ei vaan terve itsetunto. Mä en siedä eikä kuuntele toiselta naiselta tuollaista puhetta ja vihjausta - nuorena naisena mun ei kannatakaan koska koko elämä edessä ja pitäisi hyväksyä itsensä.
Mutta silti sun pitää puolustella ja uhitella jos joku on sun kanssa erimieltä niinkin mielipiteitä jakavasta asiasta kuin ulkonäkö? Ei se mun mielestä siltä kuulosta että sä hyväksyisit ittes.
 
häppärityypit
En nyt viittaa tässä häppärin ulkonäköön, mut esim. jos 150kg näkee itsensä normaalipainoisena niin onko hän normaalipainoinen?
No ei ole. Mutta täysin eri asia nähdä itsensö normaalipainosiena kuin nähdä itsensä kauniina. Normaalipainolle on määritetty ihan rajat ja ne voi laskea laskureilla, mutta kuka on tehnyt määritelmän kauneudelle? Ei kukaan. Siispä tyhmä vertauskuva.
 

Yhteistyössä