Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
On siellä joitain piirteitä joista minä tykkään.:heart:
No sinä nyt olet semmoinen kaikkien kaveri. Joskus voisi ihan rehellisesti vain myöntää että idiootti on idiootti eikä takertua, että se on kerran sanonut jotain ihan hassua ja puolittain järkeen käypää.

Siinä vaiheessa kun väitökset itsestään on pitkälti paisuteltuja ja käytös osoittaa päinvastaista jopa naisia halventavasti, pitäisi kellojen soida päässä itse kullakin, ei sellaista käytöstä pitäisi tukea mitenkään, vaikka kuinka haluisi olla kaikkien kanssa hyvää pataa.

Plus mies1 on totaalinen paskamyrsky mukissa tuplanikki toiselle palstalaiselle.
 
häppärityypit
Se mitä HooGee on itsestään kertonut voi olla hyvinkin totta.
Tämä on just se mitä haen takaa! Mun mielestä on vaan törkeää tulla sanomaan että häppäri on turhaan hehkuttanut itseään jne jne jne. Koska just häppäri voi omasta mielestään olla todella kaunis! Häppäri voi viihtyä omassa kropassaan. Voi olla että häppäri on tavannut elämässään monta miestä jotka ovat tykänneet just häppärin kaltaisesta tyypistä, kehuneet häppäriä ja tämä on vielä entisestään vahvistanu häppärin käsitystä itsestään.

Ei kukaan ole sopiva määrittelemään että onko häppäri oikeasti niin kaunis kuin "luulee" olevansa. Se on häppärin oma näkemys, sille se voi olla täyttä totta, ja niin voi olla monelle muullekin!
 
No sinä nyt olet semmoinen kaikkien kaveri. Joskus voisi ihan rehellisesti vain myöntää että idiootti on idiootti eikä takertua, että se on kerran sanonut jotain ihan hassua ja puolittain järkeen käypää.

Siinä vaiheessa kun väitökset itsestään on pitkälti paisuteltuja ja käytös osoittaa päinvastaista jopa naisia halventavasti, pitäisi kellojen soida päässä itse kullakin, ei sellaista käytöstä pitäisi tukea mitenkään, vaikka kuinka haluisi olla kaikkien kanssa hyvää pataa.

Plus mies1 on totaalinen paskamyrsky mukissa tuplanikki toiselle palstalaiselle.
Mä tykkään siitä että mies1 ei käy lynkkaamaan ketään (paitsi tietty melkein kaikkia suomen naisia, mutta ei tässä olennainen), eikä ole lahjottavissa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29895584:
Niin. En tiedä miten häppäri tarkalleen on hehkuttanut ulkonäköään, mutta miten sä luulet olevas kukaan määrittelemään sitä onko häppärin MIELIPIDE oikea vai ei? Just se pointti oli se, että ihmisillä on erilaisia kauneuskäsityksiä. Sä voit pitää itteäs kauniina ton näkösenä ja häppäri voi pitää itseään kauniina sen näköisenä kuin on. Ja molemmat on silti ihan oikeassa koska kyseessä on mielipideasia.

Ihan vitun törkeetä tulla huutelemaan "oot sanonu että oot kaunis, näin sun kuvan, ei mätsänny ollenkaan mielikuvaan". Eikö toi suoraan sanottuna tarkoita että ei ollut sun mielestä kaunis?

Sun mielipide vaan ei ole se ainoa oikea, vaan tuolla maailmalla voi pyöriä vaikka sata miestä ja naista joiden mielestä häppäri on todella kaunis. Miettisit nyt vähän oikeesti. Toi on just tollasta bimbon puhetta, joilla on yks tietynlainen kauneuskäsitys ja kaikki muut on vaan vitun rumia ja noloja.
Joo ihmisillä on erilaisia kauneuskäsityksiä, mutta mun pointti ei ollut mun oma mielipiteeni asiasta vaan se että turha ihmetellä ja puolustella kuvavalintaa jos itsekin sen tietää että se on huono valinta.

Enkä mä pidä itseäni kauniina, mielestäni mä olen ihan nätti meikattuna mutta näkymätön ja keskivertoa rumempi ilman meikkiä. Erona näköjään on se että mä osaan elää sen kanssa (okei se vaati monta vuotta terapiaa ja edelleen jatkuvia itse toteutettavia harjoituksia) enkä mä koe tarvetta puolustella jos joku ei pidä mua hyvännäköisenä.
 
sähköpaimenkoira harmaana
[QUOTE="mies1";29895556]Olen mukava, mutten naisia myötäilevä joka käänteessä. Eli vaikka nainen kuinka ahdistuisi, jos arvioin jonkun naisen perseen hyväksi, aion arvioida ko. perseen hyväksi. Esimerkiksi. Ja vaikka naista kuinka vituttaisi, että hän on mielestäni ruma, hän on sitä aina vaan. Ja vaikka kokonainen naisryhmä paheksuisi näitä arvioitani, pitäydyn niissä. En muokkaa käytöstäni muille suopeaksi tietyissä hommissa vaan tykittelen aika sumeilematta mutta rehellisesti. "Let the chips fall where they may".[/QUOTE]

"Tarvii vähän pökkästä, koska tytöt on ihan tyhmii."

2blacksheep.jpg (image)
 
"mies1"
Nii :D Sulla on oikeus arvostella naisten ulkonäköä ja käytöstä jne mutta me muut täällä palstalla ei saada tehdä niin :D Varsinkaan jos se kohdistuu siihen jota sä stalkkaat :D
Se pointti on, että mä en anna _pelkästään_ negatiivista arviota _ääneen_ kenestäkään naisesta. En täälläkään lähde siihen. Sullakin kasvot on toki nätit mut tatskat ei oo mun juttu. Ja joskus vähän vaatimattomammat kasvot voi ihmisen käytös ja sydän kaunistaa.
 
Nii :D Sulla on oikeus arvostella naisten ulkonäköä ja käytöstä jne mutta me muut täällä palstalla ei saada tehdä niin :D Varsinkaan jos se kohdistuu siihen jota sä stalkkaat :D
Mun mielestä meidän naisten välillä siinä pätee ns "herrasmiessääntö" Ei toisille naisille sanota rumasti ulkonäöstä, vaan kannustetaan ja annetaan positiivista huomiota jos jotain.
 
Mä tykkään siitä että mies1 ei käy lynkkaamaan ketään, eikä ole lahjottavissa!
:D Niin se tasaseen vaan kertoo kaikille naisille millaisia niiden pitäisi olla että käyvät naisesta.

Jokaiselle kahjolle löytyy puolustelijansa.

Se on nähty täällä monta kertaa. Saa olla ihan millainen tahansa todellisuudesta irtaantunut kommentteineen, mutta aina on joku jonka mielestä se on ihan hiton hienoa ja pitää varjella näitä metsään eksyneitä piruparkoja.

Olkoon jokainen ihan niin sekaisin kuin haluaa olla, mutta tämä on keskustelupalsta ja jos väitä paskaa ja olet irrationaalinen niin silloin tilaat niitä ongelmia.

Se on ihan sama mitä kukakin on siitä mieltä että palaute on välitöntä ja terävää. Ei pidä puhua sontaa. Väärässä oleminen ja harhat on kaksi eri asiaa.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
häppärityypit
Joo ihmisillä on erilaisia kauneuskäsityksiä, mutta mun pointti ei ollut mun oma mielipiteeni asiasta vaan se että turha ihmetellä ja puolustella kuvavalintaa jos itsekin sen tietää että se on huono valinta.

Enkä mä pidä itseäni kauniina, mielestäni mä olen ihan nätti meikattuna mutta näkymätön ja keskivertoa rumempi ilman meikkiä. Erona näköjään on se että mä osaan elää sen kanssa (okei se vaati monta vuotta terapiaa ja edelleen jatkuvia itse toteutettavia harjoituksia) enkä mä koe tarvetta puolustella jos joku ei pidä mua hyvännäköisenä.
Mä en usko että sä vieläkään tajuat millä tavalla sun kommentti oli mun mielestä törkee. Mutta ihan sama. Tiedän etten tule täällä kenenkään mielipidettä muuttamaan. Sanoinpahan vaan oman mielipiteeni siitä että mun mielestä monet on ollut tosi törkeitä näissä häppärin kommentoinneissaan. Tuntuu ettei monet silloin näe omaa namaa pidemmälle.
 
assking
mies1, voitko rehellisesti sanoa, että et YHTÄÄN pettynyt, kun näit hg:n kasvokuvan ensimmäisen kerran? vastasiko todellisuus mielikuvaa? laskiko fiilikset yhtään? sähän hehkutit hänen ulkonäköäänkin tosi paljon ennen kuin olit nähnyt yhtäkään kuvaa koko tyypistä...
 
"mies1"
HG on varmasti olemukseltaan kaunis nainen, eli liikkuvana, ajattelultaan, temperamentiltaan, ym. Ja se on vaan tärkeä asia, pelkkä kaunis kuori ei riitä oikeesti. Hänen kaunein kuvansa toistaiseksi on musta tuo kaverikuva :) Musta sulle HG sopii tuon kuvan hiusväri paremmin kuin tummempi! Ja tykkään tuosta sun kampauksestakin tuossa. :)
 
Mun mielestä meidän naisten välillä siinä pätee ns "herrasmiessääntö" Ei toisille naisille sanota rumasti ulkonäöstä, vaan kannustetaan ja annetaan positiivista huomiota jos jotain.
Näinhän sen pitäis mennä elämässä noin muutenkin, oli kyseessä ulkonäkö tai joku muu juttu. Lapsiakin tulisi kasvattaa positiivisen huomion kautta, ei sättimällä.

Eri asia toimiiko _mikään_ asia noin - palstalla tai sen ulkopuolella.
 
:D Niin se tasaseen vaan kertoo kaikille naisille millaisia niiden pitäisi olla että käyvät naisesta.

Jokaiselle kahjolle löytyy puolustelijansa.

Se on nähty täällä monta kertaa. Saa olla ihan millainen tahansa todellisuudesta irtaantunut kommentteineen, mutta aina on joku jonka mielestä se on ihan hiton hienoa ja pitää varjella näitä metsään eksyneitä piruparkoja.

Olkoon jokainen ihan niin sekaisin kuin haluaa olla, mutta tämä on keskustelupalsta ja jos väitä paskaa ja olet irrationaalinen niin silloin tilaat niitä ongelmia.

Se on ihan sama mitä kukakin on siitä mieltä että palaute on välitöntä ja terävää. Ei pidä puhua sontaa. Väärässä oleminen ja harhat on kaksi eri asiaa.
Eiks ton nyt olis voinut jotenkin tiivistää?:D

HooGee on jakanut asioita itsestään oman käsityksen mukaan.

Kerroppa mikä on sellaista mikä ei ole pitänyt paikkansa?
(muuta kuin se sinun oma mielikuvasi)
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Peyote
En mä ainakaan ole halunnut tai halua sanoa HG:n ulkonäöstä mitään negatiivista. En halua että jää sellainen kuva. En halua pahaa mieltä aiheuttaa hänelle enkä muille sillä tavalla enkä koe tarvettakaan sanoa mitään negaa.
 
"vieras."
[QUOTE="mies1";29895556]Olen mukava, mutten naisia myötäilevä joka käänteessä. Eli vaikka nainen kuinka ahdistuisi, jos arvioin jonkun naisen perseen hyväksi, aion arvioida ko. perseen hyväksi. Esimerkiksi. Ja vaikka naista kuinka vituttaisi, että hän on mielestäni ruma, hän on sitä aina vaan. Ja vaikka kokonainen naisryhmä paheksuisi näitä arvioitani, pitäydyn niissä. En muokkaa käytöstäni muille suopeaksi tietyissä hommissa vaan tykittelen aika sumeilematta mutta rehellisesti. "Let the chips fall where they may".[/QUOTE]

Et näyttäydy kovin mukavana täällä juttujesi perusteella. Miten aiot muuttaa käytöstäsi? Ja jos et aio, et varmaan odota sitä muiltakaan? Vaikka odotathan sinä. Niin monta kuukautta sä olet täällä arvostellut naisten käytöstä. Kaikki on jo kuultu, päivästä kaksi olet toistanut itseäsi. Kukaan ei muutu, joten lopeta.
 

Yhteistyössä