Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
[QUOTE="mies1";29895494]Freya ei oo mustakaan luonteena mukavan oloinen näissä teksteissä. Joskus ikävä luonne ja tapa olla ja käyttäytyä laskee roimasti naisen kauneuspisteitä.[/QUOTE]

Musta on, erityäin mukava. Sen sijaan sä et erityisemmin ole mukava, vaan olet pahantahtoinen ja itserakas.
 
"vieras."
[QUOTE="mies1";29895494]Freya ei oo mustakaan luonteena mukavan oloinen näissä teksteissä. Joskus ikävä luonne ja tapa olla ja käyttäytyä laskee roimasti naisen kauneuspisteitä.[/QUOTE]

Ja sinä et taida olla luonteena ja palstakäytöksen perusteella mukava kenestäkään. Mitäs nyt sit tehtäis?
 
:LOL:

No mähän sanoin että nyt saan paskaa niskaani :D

Mä vaan ihmettelen että miksi pitää järkyttyä muiden reaktioista jos laittaa sellaisen kuvan josta itsekin tietää ettei se välttämättä edusta sitä mitä on itsestään täällä kertonut?

Mutta enhän mä missään ole sanonut etteikö hän olisi kaunis, sanoin vaan ettei kuvat matsaa siihen hänen hehkutuksensa määrään.
Tosiaan, täähän on pärstäkuvaketju että lisää kuvia saa tunkea jos sä koet tarvetta muutta mun mielipidettä. Että sitä luuta tänne vaan jos sä jotenkin koet että haluat haastaa riitaa tai tosissasi provosoiduit mun tekstistä :D


P.s Enkä mä luule olevani yhtään kukaan. Mutta mä en myöskään ole hehkuttanut ulkonäköäni täällä, vaikka musta täällä pyöriikin miljoona kuvaa vahvalla meikillä, luonnollisella meikillä, meikittömänä jne. You name it.
 
häppärityypit
Ei Freiya ole edelleenkään sanonut HG:stä mitään negatiivista...
No et oo nyt jumalauta tosissas. Kyllä Freiyan viestistä ilkeys läpi paistaa. En ikinä kehtais sanoa kenellekään noin omalla naamallani. Harmaana aina hyvä huudella, ettette te kaikki itsekään kaikkien mielestä ihan niin täydellisiä ole. Mutta se että huutelette häppäristä tollasta ihan omilla naamoillane antaa teistä oikeesti tosi kammottavan vaikutelman. Just sellasia itseään täynnä olevia, itseään parempia pitäviä, tosi kauniiks itsensä mieltäviä... Eikä sillä, en sano etteikö osa teistä olisikin kauniita, mutta kyllä se luonne oikeesti saa sen naamankin pahalta näyttämään. Helppo teidän mustien alkaa nyt joukolla puolustelemaan sanojanne ja lyttäämään häppäriä entistä alemmas.
 
Mun mielestä HooGee on tosi söötti!:heart:

Voisikohan olla niin, että te jotka olette saaneet jonkun mielikuvan HooGeestä, olette ihan itse luoneet sen?

Se mitä HooGee on itsestään kertonut voi olla hyvinkin totta.
 
[QUOTE="mies1";29895494]Freya ei oo mustakaan luonteena mukavan oloinen näissä teksteissä. Joskus ikävä luonne ja tapa olla ja käyttäytyä laskee roimasti naisen kauneuspisteitä.[/QUOTE]

Edelleenkin mä teen kaikkeni jotta olisin sun mielestä mahdollisimman epämiellyttävä :D
 
Asiaa saa väännellä vaikka miksi, mutta jos olet sanonut ja ihan selkeästi antanut ymmärtää olevasi hottis ja upea, niin ei voi kun itseä syyttää että tulee paskaa niskaan sitten kun kuvasta käykin ilmi, että ei ole mitään erikoista. Ihan normaali ihminen siellä möllöttää, jolla on kenties ihan pikkuisen turvonnut ego.

Eikä kannata ollenkaan kuunnella tuota mies1 nimimerkkiä. Sen suusta ei tule kuin sontaa ja paljon sittenkin.
 
"mies1"
[QUOTE="vieras.";29895521]Ja sinä et taida olla luonteena ja palstakäytöksen perusteella mukava kenestäkään. Mitäs nyt sit tehtäis?[/QUOTE]

Olen mukava, mutten naisia myötäilevä joka käänteessä. Eli vaikka nainen kuinka ahdistuisi, jos arvioin jonkun naisen perseen hyväksi, aion arvioida ko. perseen hyväksi. Esimerkiksi. Ja vaikka naista kuinka vituttaisi, että hän on mielestäni ruma, hän on sitä aina vaan. Ja vaikka kokonainen naisryhmä paheksuisi näitä arvioitani, pitäydyn niissä. En muokkaa käytöstäni muille suopeaksi tietyissä hommissa vaan tykittelen aika sumeilematta mutta rehellisesti. "Let the chips fall where they may".
 
[QUOTE="vieras.";29895521]Ja sinä et taida olla luonteena ja palstakäytöksen perusteella mukava kenestäkään. Mitäs nyt sit tehtäis?[/QUOTE]

On siellä joitain piirteitä joista minä tykkään.:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Mun mielestä HooGee on tosi söötti!:heart:

Voisikohan olla niin, että te jotka olette saaneet jonkun mielikuvan HooGeestä, olette ihan itse luoneet sen?

Se mitä HooGee on itsestään kertonut voi olla hyvinkin totta.
Mielipideasia, mutta on nyt kyllä aika naurettavaa alkaa laittaa tänne kuvia itsestää pyntättynä siihen asti kunnes jokaikinen pitää häntä kauniina. Kiva tänne on kuvia saada, mutta outoa jos aletaa tyrkyttää..."no kattokaa ny ku on meikkiä".
Ei kaikkia vaa pidä kauniina, kauneushan on katsojan silmissä ja jos jotkut ovat sitä mieltä, että häppäri ei ole kaunis niin miksi pitää alkaa todistella heitä vääräksi?
 
En ole täysin varma mistä on (taas tällä kertaa) kyse, mutta pitäiskö mun postata kuva itsestäni nauttimassa popkornia? :popcorn:
 
  • Tykkää
Reactions: *hubba*
Asiaa saa väännellä vaikka miksi, mutta jos olet sanonut ja ihan selkeästi antanut ymmärtää olevasi hottis ja upea, niin ei voi kun itseä syyttää että tulee paskaa niskaan sitten kun kuvasta käykin ilmi, että ei ole mitään erikoista. Ihan normaali ihminen siellä möllöttää, jolla on kenties ihan pikkuisen turvonnut ego.

Eikä kannata ollenkaan kuunnella tuota mies1 nimimerkkiä. Sen suusta ei tule kuin sontaa ja paljon sittenkin.
Näyttää sitä tulevan sinultakin.:whistle:
 
häppärityypit
Mutta enhän mä missään ole sanonut etteikö hän olisi kaunis, sanoin vaan ettei kuvat matsaa siihen hänen hehkutuksensa määrään.
Niin. En tiedä miten häppäri tarkalleen on hehkuttanut ulkonäköään, mutta miten sä luulet olevas kukaan määrittelemään sitä onko häppärin MIELIPIDE oikea vai ei? Just se pointti oli se, että ihmisillä on erilaisia kauneuskäsityksiä. Sä voit pitää itteäs kauniina ton näkösenä ja häppäri voi pitää itseään kauniina sen näköisenä kuin on. Ja molemmat on silti ihan oikeassa koska kyseessä on mielipideasia.

Ihan vitun törkeetä tulla huutelemaan "oot sanonu että oot kaunis, näin sun kuvan, ei mätsänny ollenkaan mielikuvaan". Eikö toi suoraan sanottuna tarkoita että ei ollut sun mielestä kaunis?

Sun mielipide vaan ei ole se ainoa oikea, vaan tuolla maailmalla voi pyöriä vaikka sata miestä ja naista joiden mielestä häppäri on todella kaunis. Miettisit nyt vähän oikeesti. Toi on just tollasta bimbon puhetta, joilla on yks tietynlainen kauneuskäsitys ja kaikki muut on vaan vitun rumia ja noloja.
 
[QUOTE="mies1";29895556]Olen mukava, mutten naisia myötäilevä joka käänteessä. Eli vaikka nainen kuinka ahdistuisi, jos arvioin jonkun naisen perseen hyväksi, aion arvioida ko. perseen hyväksi. Esimerkiksi. Ja vaikka naista kuinka vituttaisi, että hän on mielestäni ruma, hän on sitä aina vaan. Ja vaikka kokonainen naisryhmä paheksuisi näitä arvioitani, pitäydyn niissä. En muokkaa käytöstäni muille suopeaksi tietyissä hommissa vaan tykittelen aika sumeilematta mutta rehellisesti. "Let the chips fall where they may".[/QUOTE]

Nii :D Sulla on oikeus arvostella naisten ulkonäköä ja käytöstä jne mutta me muut täällä palstalla ei saada tehdä niin :D Varsinkaan jos se kohdistuu siihen jota sä stalkkaat :D
 
  • Tykkää
Reactions: *hubba* ja kepsis

Yhteistyössä