Kiitos! En kyllä itse ole tota mieltä... :snotty:Minusta oot kauniimpi ilman meikkiä ja ilman noita värillisiä piilareita.
Kiitos! En kyllä itse ole tota mieltä... :snotty:Minusta oot kauniimpi ilman meikkiä ja ilman noita värillisiä piilareita.
Kyl suomalainen mies osaa olla komee.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Ei oo kameraa niin ei voi omaa kuvaa laittaa. Ollaan just samannäköisiä.
mikä siinä ihmetyttää?Kamala tuo Happygirl-91 ja Laura.
Ei ilostuta, vaan lähinnä ihmetyttää...
Miss Suomi on hyvä ja laittaa oman kauniin kuvansa vaan ennen kun käy arvostelemaan.Kamala tuo Happygirl-91 ja Laura.
Ei ilostuta, vaan lähinnä ihmetyttää...
Mä muistan sutEnpä viitsikään, Facebookista löytää, ken osaa etsiä
En minä muista, että mitä sukkia mulla on kaapissa. Viime aikona oon tyytynyt käyttämään lähinnä lyhytvartisia pikkusukkia niiden käytännöllisyyden vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Mä muistan sut
Vieläkös sulla on ne punaiset verkkosukat tallessa
Meinaan silloin taaperoikäisenä sulla oliEn minä muista, että mitä sukkia mulla on kaapissa. Viime aikona oon tyytynyt käyttämään lähinnä lyhytvartisia pikkusukkia niiden käytännöllisyyden vuoksi.
... ja joskus ois parempi, että ne leikit jäis sinne mielikuvitukseen eikä myrkyttäis palstaajoskus on hauska leikkiä mielikuvituksissaan kuolematonta odinia ja viikinkien seikkailuita
Fiksumpi varmaan jättäis ne lukematta, tai ainakin kommentoimatta, mutta välillä on ihan pakko käydä inttämään Ei pitäis. Se on vähän niinkun palstan versio tupakanpoltosta - jälkikäteen tulee aina syyllinen olo, "tiedän että tää ei oo hyväks mulle"Totta. mut jos se on harjotusta monille? tiieäkkö mikä mua alkanu naurattaa aina vaikka itekin uus tääl ni ainku uus tulee ja lukee mies1 tekstit ni sama laulu alkaa taas
Ootpa söpö Ja kivan värinen tukka.
Lode vanhassa kuvaketjussaOotpa söpö Ja kivan värinen tukka.
Oot säästelly linkkejä vanhoihin ketjuihin?Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mä äsken vaan sen etin.Oot säästelly linkkejä vanhoihin ketjuihin?
Kiitti Ei oo ihan ton värinen nyt, talvella otettu kuva nääs.Ootpa söpö Ja kivan värinen tukka.
Todella kaunis! Keijukaismainen =)
Mulla tuli ekaks mieleen, että näytät Lumikilta Hyvältä kyllä siis, enkä tiedä mistä tämä mielleyhtymä tuli.http://aijaa.com/zdWKMV Semmonen, kun ei pelkkää pärstäkuvaa ollu...