Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
"Jenis"
[QUOTE="mies1";29879320]Äläpä liiottele. Jos kirjoitukseni eivät miellytä, vaihda ketjua. Sinä et minua määräile ;)[/QUOTE]

Käsittääkseni tämä on vastoin sitä "netikettiä", jota kehotat muita noudattamaan. Mutta ehkä yleiset säännöt eivät koske sinua, koska sinä et ole tavallinen kuolevainen? :D
 
9MM
[QUOTE="Jenis";29890068]Käsittääkseni tämä on vastoin sitä "netikettiä", jota kehotat muita noudattamaan. Mutta ehkä yleiset säännöt eivät koske sinua, koska sinä et ole tavallinen kuolevainen? :D[/QUOTE]

:D joskus on hauska leikkiä mielikuvituksissaan kuolematonta odinia ja viikinkien seikkailuita :D
 
Ex-Lode
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mä muistan sut
Vieläkös sulla on ne punaiset verkkosukat tallessa :)
En minä muista, että mitä sukkia mulla on kaapissa. :D Viime aikona oon tyytynyt käyttämään lähinnä lyhytvartisia pikkusukkia niiden käytännöllisyyden vuoksi.
 
9MM
[QUOTE="Jenis";29891053]... ja joskus ois parempi, että ne leikit jäis sinne mielikuvitukseen eikä myrkyttäis palstaa ;)[/QUOTE]

Totta. mut jos se on harjotusta monille? tiieäkkö mikä mua alkanu naurattaa aina vaikka itekin uus tääl ni ainku uus tulee ja lukee mies1 tekstit ni sama laulu alkaa taas :)
 
"Jenis"
Totta. mut jos se on harjotusta monille? tiieäkkö mikä mua alkanu naurattaa aina vaikka itekin uus tääl ni ainku uus tulee ja lukee mies1 tekstit ni sama laulu alkaa taas :)
Fiksumpi varmaan jättäis ne lukematta, tai ainakin kommentoimatta, mutta välillä on ihan pakko käydä inttämään :D Ei pitäis. Se on vähän niinkun palstan versio tupakanpoltosta - jälkikäteen tulee aina syyllinen olo, "tiedän että tää ei oo hyväks mulle" :D
 

Yhteistyössä