Pitkään kotona olleet ja työelämään palanneet, miten teidän päät on alkanu toimia?

• Viestiketjun aloittaja päätön
  • Ensimmäinen viesti
päätön
Ihan oikeesti mä vajoon kohta maan alle, kun en muista mitään. Pääsin töihin, aloitan 30. päivä mut puuhastelen tässä kotona jo jotain etänä ja mokailen kyllä ihan tolkuttomasti. Sit olen vielä niin helkkarin innoissani et sählään senkin takia. Ne varmaan kohta sanoo ettei tarvi tullakaan töihin...

Miten te muut ootte päässy taas työelämään kiinni? Mulla on vielä se, että toimistohommia tehnyt viimeks yli 10v. sitten ja täysin työelämästä olen ollut poissa 4v. Hävettää....

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No luulen että toimii pää ihan hyvin. Kunhan jotkut tietokonehommat ensin verryttelee toimivaksi eiköhän ne muut mene kuin itsestään.
No tota mäkin toivon, kun saan työrauhan... Tää alku on vaan yhtä sähellystä. Hävetti, kun pomo kysyi saitko ne raportit ja mä sanoin vaan että en.. Ja puhelun jälkeen muistin et sainhan mä ne. Mitä tostakin ajattelevat...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Mua pelottaa sama. :( Ajatukset ei kulje, olen unohtanut suunnilleen kaiken ja pelkään etten osaa jutella aikuisten ihmisten kanssa. :ashamed: Olen siis parin viikon päästä lähdössä töihin, ekaa kertaa "kunnolla" neljään vuoteen. :eek:
Aah ihanaa kohtalotoveri <3. Samassa veneessä ollaan! Tuetaan toisiamme :D!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mua pelottaa sama. :( Ajatukset ei kulje, olen unohtanut suunnilleen kaiken ja pelkään etten osaa jutella aikuisten ihmisten kanssa. :ashamed: Olen siis parin viikon päästä lähdössä töihin, ekaa kertaa "kunnolla" neljään vuoteen. :eek:
Jep! =)
Eiköhän meitä ole monta, kukin vuorollaan...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jep! =)
Eiköhän meitä ole monta, kukin vuorollaan...
No ei tän ketjun perusteella ;). Menetkö ihan uuteen paikkaan vai palaatko vanhaan työhön?

Yhteistyössä