Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
No mä veikkaisin että iso osa palstan naisista on kauniita ihan ilman ehostustakin.
Itse voin myöntää tarvitsevani sitä ehostusta näyttääkseni hyvältä, mutta ei mua (enää) haittaa näyttäytyä meikittä.
Esimerkkinä: World of Chaos: Meikattu vs meikitön
Et kyllä todellakaan oo "rumilus ilman meikkiä", eri näköinen vaan. Eri tavalla hyvännäköinen :)

Muoks. Sen saa mun mielestä jokainen itse päättää, että minkänäköisenä on parhaimmillaan ja millaisena haluaa näyttäytyä. Mun ulkopuolisiin silmiin sää näytät hyvältä molemmin tavoin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Et kyllä todellakaan oo "rumilus ilman meikkiä", eri näköinen vaan. Eri tavalla hyvännäköinen :)

Muoks. Sen saa mun mielestä jokainen itse päättää, että minkänäköisenä on parhaimmillaan ja millaisena haluaa näyttäytyä. Mun ulkopuolisiin silmiin sää näytät hyvältä molemmin tavoin.
Kiitos :snotty:

Vaikka mua kyllä harmittaa kun en jaksa meikata päivittäin, on ollut vähän niinkuin pakko opetella kulkemaan meikittä... :D
 
Hyvää Äitienpäivää kaikille ihanille ja söpösille palstalaisille :heart:

Ennenkuin alan poistelemaan mun kuvatuksia niin pläjäytän tähän tämmösen pikkasen muokatun kun mun mielestä siitä tuli niin hieno :rolleyes: Kokeilen melkein ensimmäistä kertaa tekoripsiä tuossa, liimat meni silmiin ja silmät oli punaset kuin särjellä. Hupsuteltiin mun esikoisen kanssa, meikkailtiin jne.

Tämän kuvan kera haluan sanoa kaikille ihanille naisille, että olette jokainen kuin taideteos, jokainen meistä on eri vedos mutta kauneutta ei ole rajattu yhteen purkkiin, se jakautuu meidän kaikkien nurkkiin! Nih. Sellanen runonpätkä teille! :flower:

 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä