No mä veikkaisin että iso osa palstan naisista on kauniita ihan ilman ehostustakin.Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Et kyllä todellakaan oo "rumilus ilman meikkiä", eri näköinen vaan. Eri tavalla hyvännäköinenNo mä veikkaisin että iso osa palstan naisista on kauniita ihan ilman ehostustakin.
Itse voin myöntää tarvitsevani sitä ehostusta näyttääkseni hyvältä, mutta ei mua (enää) haittaa näyttäytyä meikittä.
Esimerkkinä: World of Chaos: Meikattu vs meikitön
Mun mielestä sä kuulut nimenomaan siihen kategoriaan joka ei tarvitse ehostusta.No mä veikkaisin että iso osa palstan naisista on kauniita ihan ilman ehostustakin.
Itse voin myöntää tarvitsevani sitä ehostusta näyttääkseni hyvältä, mutta ei mua (enää) haittaa näyttäytyä meikittä.
Ei tosiaankaan ole todella kaunis, ei edes kaunis, vaan tavallinen tasamaan tallaaja joka on pilannut ulkonäkönsä lävistyksillä ja tatskoilla.Mun mielestä sä kuulut nimenomaan siihen kategoriaan joka ei tarvitse ehostusta.
Olet todella kaunis! Olet sitten meikattuna tai et.:heart:
Meikkiasiaan palatakseni, kyllä se Naked2 on sinulle paras, kun näitäkin kuvia katsoo .No mä veikkaisin että iso osa palstan naisista on kauniita ihan ilman ehostustakin.
No aijaha! Oliko muuta?Ei tosiaankaan ole todella kaunis, ei edes kaunis, vaan tavallinen tasamaan tallaaja joka on pilannut ulkonäkönsä lävistyksillä ja tatskoilla.
No mut onneks mä oon ihan sujut sen kanssaEi tosiaankaan ole todella kaunis, ei edes kaunis, vaan tavallinen tasamaan tallaaja joka on pilannut ulkonäkönsä lävistyksillä ja tatskoilla.
Okei, täytyy kai laittaa se sitten tilaukseen!Meikkiasiaan palatakseni, kyllä se Naked2 on sinulle paras, kun näitäkin kuvia katsoo .
Kiitos :snotty:Et kyllä todellakaan oo "rumilus ilman meikkiä", eri näköinen vaan. Eri tavalla hyvännäköinen
Muoks. Sen saa mun mielestä jokainen itse päättää, että minkänäköisenä on parhaimmillaan ja millaisena haluaa näyttäytyä. Mun ulkopuolisiin silmiin sää näytät hyvältä molemmin tavoin.
Awws, kiitos! :heart:Mun mielestä sä kuulut nimenomaan siihen kategoriaan joka ei tarvitse ehostusta.
Olet todella kaunis! Olet sitten meikattuna tai et.:heart:
wau miten kauniita leidejäOnks täällä ketään? Tässä olis tää kirahvin ja alastulon yhteispotretti !
Not that i know, palstalla ollaan tutustuttu.^ ootteko sukua?
Hitsi ku mietin että kuka tästä tulee mieleen ja nyt hokasin: Jamie Lee Curtis, yks mun lempparinäyttelijöistä. Tosin sä olet tässä tietysti nuorempi kuin se nykyään.Uusi yritys, uusi kuva, hieman iloisempi ilme ja isolla taitaa tulla, .
Minusta oot kauniimpi ilman meikkiä ja ilman noita värillisiä piilareita.No mä veikkaisin että iso osa palstan naisista on kauniita ihan ilman ehostustakin.