Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
Viisujen kunniaksi vähän toisenlaista :D Ilman karvaa ja mitään paklausta. Koitin myös pistää värikkäitä kynsiä, mutta huono väriskaala mulla

kalju - Aijaa.com
Sitä vois tietty olla kateellinen sun ihosta tällaisena raskaushormooniaknesta kärsivänä kolmekymppisenä mut ehken mä nyt jaksa. Mun kateusmomentti sitä paitsi kärsi lamaannuttavan iskun Islannin viisuesityksen muodossa.

Ihanat noi sun kynnetkin.
 
Spencer Hastings
Mä just kädellä peitän kauheeta aikuisiän aknea. Oikeesti ihan törkeen näkönen turpa mulla ilman meikkiä, en oo vieläkään jaksanu selvittää mikä siinä on. Tietokoneen sininen valo myös ilmeisesti silottaa kivasti :D
 
  • Tykkää
Reactions: Puuhippa ja *hubba*
Turkilmas ja Peyote, älkää ny... :snotty: Ku oon "vähän herkkänä" ni nymmää si pillitän täällä teidän nättien sanojen takia. Niinku ihan oikeesti.
:ashamed:

Tässähän menee ihan lukkoon. Mutta, kiitän molempia!
 
Jestas sähän olet oikea kaunotar :p Ihana kuva kyllä! Että kunhan tähän ikään pääset en usko että muutosta pahempaan on pahemmin tapahtunut, niih :)

Kiitos nyt vaan. Mutta et sä kyllä oikeasti näytä itsekään ollenkaan hassummalta. Etkä ollenkaan rupsahtaneelta kuten itse väität.

Ja sama se, vaikka muutosta olisikin tapahtunut. Kyllähän sitä jo nyt huomaa juonteet otsassa ja sen sellaista. Vaan kun tosiaan mieli on nuori ja sitä on jotenkin niin paljon enemmän sinut itsensä kanssa kuin nuorempana... niin sama kait se vaikka olis miten paljon muutoksia tapahtunut.

Mieluummin otan itseni rupsahtaneena, mutta tällä itsetunnolla kuin nuorena ja nättinä, mutta huonolla itsetunnolla :).
 
  • Tykkää
Reactions: *hubba*
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29885609:
Pitäskö miesykköstä ja koffia silmälläpitäen järjestää palstan missikisat-ketju missä olisi kolme kierrosta, casual-kierros (naamoja ja mammat menossa), iltapukukierros (pikkasen flanelliyökkäriä, verkkaria ja iltapaa) ja...kruununa uimapukukierros, missä suositeltu asu on joku sukellusneopreeni mitä voi pimpata pirtsakan värisellä snorkkelilla...

Ajatuksena ei olisi mikään muu kuin antautua arvostelulle, mitä nämä kaksi herrasmiestä tuntuvat niin kiihkeästi harrastavan.
Eiks koffilta oo tullu melko varauksetonta hyväksyntää kaikille? :D
 

Yhteistyössä