Hubba: Täsä mää olen kunnes poistan kuvani
Hubba: Täsä mää olen kunnes poistan kuvani
Sitä vois tietty olla kateellinen sun ihosta tällaisena raskaushormooniaknesta kärsivänä kolmekymppisenä mut ehken mä nyt jaksa. Mun kateusmomentti sitä paitsi kärsi lamaannuttavan iskun Islannin viisuesityksen muodossa.Viisujen kunniaksi vähän toisenlaista Ilman karvaa ja mitään paklausta. Koitin myös pistää värikkäitä kynsiä, mutta huono väriskaala mulla
kalju - Aijaa.com
Jestas sähän olet oikea kaunotar Ihana kuva kyllä! Että kunhan tähän ikään pääset en usko että muutosta pahempaan on pahemmin tapahtunut, niihHubba: Täsä mää olen kunnes poistan kuvani
Oon välittömästi mukana kunhan vaan lupaheltiää Rva:lta ottaa osaa kaksplussan kauneuskilpailuihin, mut ton selkäkuvan skippaan kun mulla selässä luomia enemmän kuin aasiassa ihmisiä *miesneuroosi*Mä kyllä haaveilisin mieluummin Mr. Palsta mister-kierroksesta Borat-uimapuvuissa. Voin toimia kisan virallisena sponsorina ja kustantaa asut.
Kannattaisi vaan hyväksyä totuus.Turkilmas ja Peyote, älkää ny... :snotty: Ku oon "vähän herkkänä" ni nymmää si pillitän täällä teidän nättien sanojen takia. Niinku ihan oikeesti.
:ashamed:
Tässähän menee ihan lukkoon. Mutta, kiitän molempia!
Jestas sähän olet oikea kaunotar Ihana kuva kyllä! Että kunhan tähän ikään pääset en usko että muutosta pahempaan on pahemmin tapahtunut, niih
Älä mee lukkoon, äläkä pillitä. Sä olet ihuna, upea ja vielä kerran ihunaTurkilmas ja Peyote, älkää ny... :snotty: Ku oon "vähän herkkänä" ni nymmää si pillitän täällä teidän nättien sanojen takia. Niinku ihan oikeesti.
:ashamed:
Tässähän menee ihan lukkoon. Mutta, kiitän molempia!
Mä yritän kasata itteni... :snotty:Älä mee lukkoon, äläkä pillitä. Sä olet ihuna, upea ja vielä kerran ihuna
Joo se pimee kuva vois olle hyväTaidan huomenna laittaa mun ja alastulon yhteiskuva RR.n keikalta nosturista.
Eiks koffilta oo tullu melko varauksetonta hyväksyntää kaikille?Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29885609:Pitäskö miesykköstä ja koffia silmälläpitäen järjestää palstan missikisat-ketju missä olisi kolme kierrosta, casual-kierros (naamoja ja mammat menossa), iltapukukierros (pikkasen flanelliyökkäriä, verkkaria ja iltapaa) ja...kruununa uimapukukierros, missä suositeltu asu on joku sukellusneopreeni mitä voi pimpata pirtsakan värisellä snorkkelilla...
Ajatuksena ei olisi mikään muu kuin antautua arvostelulle, mitä nämä kaksi herrasmiestä tuntuvat niin kiihkeästi harrastavan.
aivan, mutta jos poistaa kaksi ensimmäistä, sen jälkeen ei ole väliä, montako laittaa. Omakeksimät säännöt ja aina muutettavissa.
Ronkelit runkkaa, mutta kyynärvarsien perusteella mitä muuta Kippari Kalle on tehnyt kuin syönyt pinaattia *wirn*Eiks koffilta oo tullu melko varauksetonta hyväksyntää kaikille?