Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29895832:
Kun en jaksa. Liikaa paskaa suollettu tähänkin kilometrin pituseen ketjuun. Ja turhaa työtä tekisin, koska mä oon tällänen harmaa huutelija ja sä sentäs arvon Peyote, ei kukaan kuuntele harmaan huutelijan huomioita maailman ihanimmasta mustasta palstalaisesta. Ehkä sä itse muistat mitä oot sanonut, tai vähintäänkin tiedät sen mielipiteesi. Tai vaihtoehtoisesti et tajua kommenteissasi mitään pahaa. En minä sun päätäsi kuitenkaan käännettyä saisi.
Niin eli sun syytökset on pelkkiä perättömiä huuteluita. Kyllä mä muistankinkin mitä olen sanonut mutta en kyllä ymmärrä mikä ihmeen kanta minulla nyt on tässä keskustelussa ollut. Ei kannattas sunkaan ihan olemattomia juttuja keksiä.
 
Mutta silti sun pitää puolustella ja uhitella jos joku on sun kanssa erimieltä niinkin mielipiteitä jakavasta asiasta kuin ulkonäkö? Ei se mun mielestä siltä kuulosta että sä hyväksyisit ittes.
Tosiaankin halusin näyttää sulle että elä hyvä ihminen muutaman meikittömän kuvan perusteella tee johtopäätelmiä!! Siis miksi sä et ymmärrä? :S
Ja mä oon kehunut sua ja rohkaissut, että arvostaisit muotojasi jne., mutta sä olet toista naista kohtaan tuollainen… Shame on you.
 
"mies1"
Ei vaan terve itsetunto. Mä en siedä eikä kuuntele toiselta naiselta tuollaista puhetta ja vihjausta - nuorena naisena mun ei kannatakaan koska koko elämä edessä ja pitäisi hyväksyä itsensä.
Olen täysin samaa mieltä sun asenteesta! Se on virkistävän erilainen täällä - ja ehkä laajemminkin. Itsearvostus on tosi tärkeää sen kannalta että silloin on voimaa rakastaa toista ja silloin välttyy paremmin itsen huonolta kohtelulta. Jaan kanssasi tämän mindsetin. Et siltikään vaikuta yhtään kylmältä tai koppavalta, ja tämä on viisautta ja viehättävää. Sulla on tasapaino "mä oon huono" ja "mä oon paras" -ääripäiden välillä, aivan kuten hyvään itsetuntoon kuuluukin.
 
minjaa
[QUOTE="Mary";29895873]Mun mielestä on aika paisunut ego, jos lupaa näyttää kaikille ja laittaa pian luun kurkkuun kuvillaan. Ja kuitenkin on ihan tuiki tavallisen näköinen tyttö. Ei ruma, eikä kaunotar. Ihan ok nätti. Kyllä se silloin kuulostaa, että on itsestään vähän vääristynyt käsitys.[/QUOTE]

samaa mieltä että kyllä on likalla iso ego, eikä ole edes nätti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29895922:
No ei ole. Mutta täysin eri asia nähdä itsensö normaalipainosiena kuin nähdä itsensä kauniina. Normaalipainolle on määritetty ihan rajat ja ne voi laskea laskureilla, mutta kuka on tehnyt määritelmän kauneudelle? Ei kukaan. Siispä tyhmä vertauskuva.
Eihän ole, juurihan sinä sanoit että kyse on vain mielipideasiasta, jos 150 kiloinen näkee itsensä kauniina ja normaalina, mikäs sinä olet omien perustelujesi perusteella kiistämään tätä?
 
vierasssss
Tosiaankin halusin näyttää sulle että elä hyvä ihminen muutaman meikittömän kuvan perusteella tee johtopäätelmiä!! Siis miksi sä et ymmärrä? :S
Ja mä oon kehunut sua ja rohkaissut, että arvostaisit muotojasi jne., mutta sä olet toista naista kohtaan tuollainen… Shame on you.
siis miten joku voi olla noin tyhmä? :DDD kestä jo totuus, et ole kaunis.
 
Peyote
On inhittavaa sanoa rumasti kun joku laittaa kuvansa, enkä pidä sellaisestakaan että sanotaan jotain että olet vaatimattoman näköinen jne. Mutta on sekin vähän tyhmää alkaa väittää että kaikki sanois ja alkaa syyttämään että sinä ja sinä olet sanonut jos se ei ole totta! Ei sanota rumasti, eikös se oo ihan selvä kaikille.
 
[QUOTE="mies1";29895953]Olen täysin samaa mieltä sun asenteesta! Se on virkistävän erilainen täällä - ja ehkä laajemminkin. Itsearvostus on tosi tärkeää sen kannalta että silloin on voimaa rakastaa toista ja silloin välttyy paremmin itsen huonolta kohtelulta. Jaan kanssasi tämän mindsetin. Et siltikään vaikuta yhtään kylmältä tai koppavalta, ja tämä on viisautta ja viehättävää. Sulla on tasapaino "mä oon huono" ja "mä oon paras" -ääripäiden välillä, aivan kuten hyvään itsetuntoon kuuluukin.[/QUOTE]

Mä jotenkin luulin täällä kypsien, keski-ikäisten kanssa keskustellessa että se on päivänselvää, että jos tyyppi laittaa meikittömän kuvan jossa on juuri menossa nukkumaan, että ihmiset ymmärtää sen olevan ei-kaikkein-imartelevin.

Nyt anonyymihuutelijat tulee haukkumaan koska mulla on terve itsetunto enkä lähde mukaan tuohon.
 
häppärityypit
Niin eli sun syytökset on pelkkiä perättömiä huuteluita. Kyllä mä muistankinkin mitä olen sanonut mutta en kyllä ymmärrä mikä ihmeen kanta minulla nyt on tässä keskustelussa ollut. Ei kannattas sunkaan ihan olemattomia juttuja keksiä.
No en ole näitä juttuja keksinyt, vaan ihan itse olet kantasi tuonut ilmi. Helppo sinun noiden "perättömiä huuteluita" sanojen voimin kuitata taas omat sanasi olemattomiksi. Kaikki uskoo taas. Mutta toisaalta kaikki tuntuu olevan kanssasi samaa mieltä tästä asiasta, eli et ole yksin. Älä siis häpeä kantaasi.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29895980:
No en ole näitä juttuja keksinyt, vaan ihan itse olet kantasi tuonut ilmi. Helppo sinun noiden "perättömiä huuteluita" sanojen voimin kuitata taas omat sanasi olemattomiksi. Kaikki uskoo taas. Mutta toisaalta kaikki tuntuu olevan kanssasi samaa mieltä tästä asiasta, eli et ole yksin. Älä siis häpeä kantaasi.
Et sä voi tuollaista väittää jos en ole mitään kantaani täällä esiin tuonut.
 
Voin: HooGee on laittanut mittoja ja ne pitävät kuviin nähden paikkansa.
Kuten tuossa edempänä kirjoitin.:)
Mistä mitoista minä olen puhunut?

Useammassakin ulkonäkö aiheisessa kohdassa eri ketjuissa on tuonut esille kuinka upea on.

Tuntuu tosi typerältä tämmöinen että et tajua mistä puhun. Mitä hittoa mitoilla on tekemistä sen kanssa näyttääkö upealta/kauniilta/seksikkäältä/haluttavalta?

Jos naama on kuin puskuriin törmännyt petolinnun perse niin siinä ei auta minkäänlaiset pamela andersonin mitat tai vastaavat.

Sama myös toisinpäin.

Ja nyt nimenomaan puhutaan pinnallisesti ulkonäöstä, ei mistään sisäisestä kauneudesta tai persoonasta, mitkä ratkaisee oikeasti enemmän kuin se ulkoinen olemus.

Jos sinä et nyt vieläkään tajua mistä kysymys, niin ei voi minkään.
 
häppärityypit
Eihän ole, juurihan sinä sanoit että kyse on vain mielipideasiasta, jos 150 kiloinen näkee itsensä kauniina ja normaalina, mikäs sinä olet omien perustelujesi perusteella kiistämään tätä?
No totta vitussa 150 kiloinen voi nähdä itsensä kauniina ja se voi olla täysin totta. Ehkä joku 150 kiloinen näkee itsensä normaalipainoisenakin, mutta sitä se nyt ei ole. Ei paino ole mikään vitun mielipideasia. Paino on numeroita ja siitä on tehty aivan selkeät määritelmät että mikä on normaalipainoinen ja mikä on ylipainoinen. Mutta KAUNEUS on silkka mielipideasia, ei siitä kukaan ole tehnyt virallista määritelmää jonka avulla voi luokitella itsensä helvetin kauniiksi, normaaliksi tai helvetin rumaksi tai jotain siltä väliltä. Oletko ihan idiootti?
 
Pessimisti
Kuvaketjuja koskevana ohjeena olisi varmaan iha hyvä vanha "jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, älä sano mitään."

Epämieltymystään jonkun ulkonäköön on musta ihan turha tuoda erikseen esille.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Tässä hyvä esimerkki ettei kaikki naiset todella voi myöntää jonkun olevan kaunis:

<3 - Aijaa.com

Tää tyttö oli missikisoissa mutta pari mun tuntemaan naista ei voinut myöntää hänen olevan edes nätti. :D Vaikka sokeakin näkee kuinka kaunis tää mun ystävä on<3 Eli hän on siis tuo tummahiuksinen ja minä tuo maantieharmaa tukka.
 
Viimeksi muokattu:
Tosiaankin halusin näyttää sulle että elä hyvä ihminen muutaman meikittömän kuvan perusteella tee johtopäätelmiä!! Siis miksi sä et ymmärrä? :S
Ja mä oon kehunut sua ja rohkaissut, että arvostaisit muotojasi jne., mutta sä olet toista naista kohtaan tuollainen… Shame on you.
Sitä mä en ymmärrä et miksi yhden vakkaripalstailijan hieman poikkipuolinen sana merkitsee sulle niin paljon?

Edelleenkin, sä olet ihan nätti tyttö. Ei toi kuvatulva muuttanut ainakaan mun mielipidettä suuntaan tai toiseen. Plus, mun mielestä sä olet näteimmilläs siinä kuvassa missä sulla on tummat hiukset.

Ja miksi mun pitäisi hävetä sitä että mä ihmettelen sun reagointias noihin kommentteihin?

Ilmeisesti sä olet kuitenkin aika epävarma ulkonäöstäs vaikka muuta koitat väittää.
 
On inhittavaa sanoa rumasti kun joku laittaa kuvansa, enkä pidä sellaisestakaan että sanotaan jotain että olet vaatimattoman näköinen jne. Mutta on sekin vähän tyhmää alkaa väittää että kaikki sanois ja alkaa syyttämään että sinä ja sinä olet sanonut jos se ei ole totta! Ei sanota rumasti, eikös se oo ihan selvä kaikille.
Se on totta, ei pidä alkaa ulkoisesti haukkumaan toista. Jos taas henkisesti on nokkaeläimen tasoa ja osoittaa sen ihan julkisesti, niin siitä sopii kyllä antaa palautetta.
 

Yhteistyössä