Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
häppärityypit
Eiks ton nyt olis voinut jotenkin tiivistää?:D

HooGee on jakanut asioita itsestään oman käsityksen mukaan.

Kerroppa mikä on sellaista mikä ei ole pitänyt paikkansa?
(muuta kuin se sinun oma mielikuvasi)
Ihanaa et sä osaat järkevästi ja ytimekkäästi kirjoittaa joitain asioita. Mä kun yritän samankaltaisia asioita sanoa, lässytän vaan pitkät litanjat jotain sontaa mistä kukaan ei ymmärrä mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29895647:
Mä en usko että sä vieläkään tajuat millä tavalla sun kommentti oli mun mielestä törkee. Mutta ihan sama. Tiedän etten tule täällä kenenkään mielipidettä muuttamaan. Sanoinpahan vaan oman mielipiteeni siitä että mun mielestä monet on ollut tosi törkeitä näissä häppärin kommentoinneissaan. Tuntuu ettei monet silloin näe omaa namaa pidemmälle.
Joo no mä en tosiaan ymmärrä naisia. Mä olen koko ikäni kaveerannut enemmän poikien kuin tyttöjen kanssa. Ihan siitä syystä että mua kiusattiin koko peruskoulun ajan, tyttöjen toimesta. Ne harvat naiset joiden kanssa mä olen saanut ystävyyssuhteita aikaiseksi arvostavat rehellisyyttä, jopa ulkonäköön liittyvissä asioissa.


 
häppärityypit
En mä ainakaan ole halunnut tai halua sanoa HG:n ulkonäöstä mitään negatiivista. En halua että jää sellainen kuva. En halua pahaa mieltä aiheuttaa hänelle enkä muille sillä tavalla enkä koe tarvettakaan sanoa mitään negaa.
Mun mielestä sun kanta on kommentties kautta tullut ihan selkeästi esille. Tottakai sä nyt sanot noin, koska pyytelet täällä jatkuvasti anteeks sanomisiasi, kun joku huomauttaa kuinka törkeä olet. Haluat säilyttää sen hyvän kuvan itsestäs. Usein onnistutkin siinä, vaikka oisit sanonu kuinka törkeästi tahansa.
 
Näinhän sen pitäis mennä elämässä noin muutenkin, oli kyseessä ulkonäkö tai joku muu juttu. Lapsiakin tulisi kasvattaa positiivisen huomion kautta, ei sättimällä.

Eri asia toimiiko _mikään_ asia noin - palstalla tai sen ulkopuolella.
Kyllä se niin menee nykyään. Mä oon ollut tosi ilahtunut nyt baareissa käytyä kuinka mukavia naiset on toisilleen. Jos kadotat tyttökaverisi ja kysyt nolona vessassa et voisitteko tanssia mun kaa hetken kunnes löytyy, niin tytöt on heti tukemassa toisiaan. :) Se jos mikä on kaunista - ja niille naisille "suo" mielellään kaveripoikia joille on vientiä muutenkin..

Miten se sanonta menikään; There is a special place in hell for women who don't help other women." NIIIIN gotta:xmas:
 
"mies1"
mies1, voitko rehellisesti sanoa, että et YHTÄÄN pettynyt, kun näit hg:n kasvokuvan ensimmäisen kerran? vastasiko todellisuus mielikuvaa? laskiko fiilikset yhtään? sähän hehkutit hänen ulkonäköäänkin tosi paljon ennen kuin olit nähnyt yhtäkään kuvaa koko tyypistä...
Ei se aivan vastannut, muttei ollut ihan metsässäkään. En koskaan pitänyt häntä minään täysbimbona. Hän mainitsi jossain ketjussa jonkin naisjulkkiksen, jota muistuttaa ja googletin sen. Se auttoi vähän hahmottamaan häntä.

Myönnän, että ehkä ajattelin hänen rintansa isommiksi :) Mutta musta hän on muuten niin hoikka että ovat kauniit ja aika isot kropan mittasuhteissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29895693:
Ihanaa et sä osaat järkevästi ja ytimekkäästi kirjoittaa joitain asioita. Mä kun yritän samankaltaisia asioita sanoa, lässytän vaan pitkät litanjat jotain sontaa mistä kukaan ei ymmärrä mitään.
Tais olla eka kerta.:cool:
Täytyy varoa ettei nouse hattuun kun ens tekstit on taas sitä samaa liirunlaarumia.:D
 
Eiks ton nyt olis voinut jotenkin tiivistää?:D

HooGee on jakanut asioita itsestään oman käsityksen mukaan.

Kerroppa mikä on sellaista mikä ei ole pitänyt paikkansa?
(muuta kuin se sinun oma mielikuvasi)
Niin, että pakosti on ne ihmiset nyt väärässä, ne useat, jotka on reagoineet samalla tavalla, että nyt on tainnut tulla hieman luikuria lasketeltua?

Älä oikeasti jaksa.

Toivottavasti oli riittävän lyhyt kommentti kun tuo vajaat 11 riviä isolla kappalejaolla oli vissiin ihan liikaa.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29895700:
Mun mielestä sun kanta on kommentties kautta tullut ihan selkeästi esille. Tottakai sä nyt sanot noin, koska pyytelet täällä jatkuvasti anteeks sanomisiasi, kun joku huomauttaa kuinka törkeä olet. Haluat säilyttää sen hyvän kuvan itsestäs. Usein onnistutkin siinä, vaikka oisit sanonu kuinka törkeästi tahansa.
Hetkinen, mikä se mun kanta on? Ettet vaan laittas omias?
 
assking
[QUOTE="mies1";29895704]Ei se aivan vastannut, muttei ollut ihan metsässäkään. En koskaan pitänyt häntä minään täysbimbona. Hän mainitsi jossain ketjussa jonkin naisjulkkiksen, jota muistuttaa ja googletin sen. Se auttoi vähän hahmottamaan häntä.

Myönnän, että ehkä ajattelin hänen rintansa isommiksi :) Mutta musta hän on muuten niin hoikka että ovat kauniit ja aika isot kropan mittasuhteissa.[/QUOTE]

en nyt tarkoittanutkaan, että olisit luullut häntä jonkin feikkibimbon tai överipissiksen näköiseksi. ja puhun kasvoista, en kropasta tai rinnoista tai pepusta. etkö odottanut, että kasvot olisivat vähän enemmän klassiset?... ja kerro nyt laskiko fiilikset, koska sellainen kuva ainakin mulle välittyi sun jutuista (tai kommentoimattomuudesta...) :)
 
häppärityypit
Niin, että pakosti on ne ihmiset nyt väärässä, ne useat, jotka on reagoineet samalla tavalla, että nyt on tainnut tulla hieman luikuria lasketeltua?

Älä oikeasti jaksa.

Toivottavasti oli riittävän lyhyt kommentti kun tuo vajaat 11 riviä isolla kappalejaolla oli vissiin ihan liikaa.
Ne kaikki voi olla samaa mieltä keskenään, mutta se ei tarkoita etteikö häppärikin voisi olla oikeassa. Kyseessäkun on kuitenkin MIELIPIDEASiIA.
 
Niin, että pakosti on ne ihmiset nyt väärässä, ne useat, jotka on reagoineet samalla tavalla, että nyt on tainnut tulla hieman luikuria lasketeltua?

Älä oikeasti jaksa.

Toivottavasti oli riittävän lyhyt kommentti kun tuo vajaat 11 riviä isolla kappalejaolla oli vissiin ihan liikaa.
Siis mistä sä puhut? Kenestä? Sori oon ihan pihalla kun silmät ristissä syön ja koitan pysyä kärryillä samaan aikaan:D
 
"vieras."
en nyt tarkoittanutkaan, että olisit luullut häntä jonkin feikkibimbon tai överipissiksen näköiseksi. ja puhun kasvoista, en kropasta tai rinnoista tai pepusta. etkö odottanut, että kasvot olisivat vähän enemmän klassiset?... ja kerro nyt laskiko fiilikset, koska sellainen kuva ainakin mulle välittyi sun jutuista (tai kommentoimattomuudesta...) :)
Tähän asti häppäri on ollut kaunein, nyt ei mahdu edes top kolmoseen, joten laske siitä.
 
Niin, että pakosti on ne ihmiset nyt väärässä, ne useat, jotka on reagoineet samalla tavalla, että nyt on tainnut tulla hieman luikuria lasketeltua?

Älä oikeasti jaksa.

Toivottavasti oli riittävän lyhyt kommentti kun tuo vajaat 11 riviä isolla kappalejaolla oli vissiin ihan liikaa.
Olen ollut melkosen länsä palstalla. En ole huomannut mikä asia olisi sellainen mikä ei pidä paikkansa.

HooGeen teitä kiihottavat viestit ja laumasieluisuus taitaa tehdä teille tepposet.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91

Yhteistyössä