Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
peijjooni
Peyote hei, sulla on kyllä oikeesti joku pakkomielle tosta mies1:stä. Hauskoja kuvia ja piirroksia ja runoja ja tekstejähän sulla on, sitä ei voi kieltää, mutta sun suusta ei taida mitään muuta tullakaan kun mies1 mies1 mies1 mies1......
 
Saan varmaan ihan mielettömästi paskaa niskaan tästä mutta anyways...
Veikkaan että toikin reaktio johtuu ihan siitä mitä sä olet itsestäs kertonut... :whistle:
Mitä mä olen kertonut? Että miehet pitää mua kauniina? No se on tosiasia :) En ole valehdellut täällä mitään ja se että liitin tänne kuviksi hyvin aidon ja "casual" kuvan oli ihan tarkoitus. Halusin laittaa tavallisen, luonnollisen kuvan vaikka toki voin laittaa facesta jonkun huomattavasti paremman.
 
häppärityypit
Ihme raget jotkut on saanu häppärin ulkonäöstä. Ootteko ikinä kuullet sellaisesta jutusta että kaikki miehet ei pidä kauniina just sellaista sata-kiloo-meikkii-naamassa-vitsih-oon-kuuma-pissishh<333 -tyypeistä vaan jotkut ihan oikeesti arvostaa sellasia normaalin näköisiä naisia jotka ei tee meikillä ja vaatteilla ja pusukalanhuulokuvilla ittestään sellasta bimbo vaikutelmaa? Pidän itse henk. koht. sellasia muijia tosi vastenmielisinä ja normaalin näköinen nainen, lähempänä luonnollista saa omasta mielestäni itsensä näyttämään todella kauniilta ihan vain kauniilla ilmeillä ja vaikka positiivisella asenteella ja kauniilla äänellä. Turhaan rageette siellä että häppäri on antanu ittestään "väärän" kuvan. Ootteko ajatelleet että ehkä häppärillä on erilainen käsitys kauneudesta ja ehkä häppärin ympärillä pyörii miehiä jotka eivät pidä näitä bimbomuijia niin kauniina ja ihanina kuin te kaikki tunnutte ajattelevan?

Toivottavasti joku tajusi mun pointin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29895422:
Ihme raget jotkut on saanu häppärin ulkonäöstä. Ootteko ikinä kuullet sellaisesta jutusta että kaikki miehet ei pidä kauniina just sellaista sata-kiloo-meikkii-naamassa-vitsih-oon-kuuma-pissishh<333 -tyypeistä vaan jotkut ihan oikeesti arvostaa sellasia normaalin näköisiä naisia jotka ei tee meikillä ja vaatteilla ja pusukalanhuulokuvilla ittestään sellasta bimbo vaikutelmaa? Pidän itse henk. koht. sellasia muijia tosi vastenmielisinä ja normaalin näköinen nainen, lähempänä luonnollista saa omasta mielestäni itsensä näyttämään todella kauniilta ihan vain kauniilla ilmeillä ja vaikka positiivisella asenteella ja kauniilla äänellä. Turhaan rageette siellä että häppäri on antanu ittestään "väärän" kuvan. Ootteko ajatelleet että ehkä häppärillä on erilainen käsitys kauneudesta ja ehkä häppärin ympärillä pyörii miehiä jotka eivät pidä näitä bimbomuijia niin kauniina ja ihanina kuin te kaikki tunnutte ajattelevan?

Toivottavasti joku tajusi mun pointin.
Näinpä. Mun kämppis tulee pian kotiin ja lisään sit eri kuvan kun tällä hänen applellaan en jostain syystä onnistu edes kopsaamaan. :D
Ne puhutkaan puolesta.

Mitä kauneuteen tulee niin mä en arvosta pätkääkään feikki "kauneutta" ja niin baariin kun kouluunkin laitan tosi vähän meikkiä. Ja Freiya: Harmi, että mä kannustin ja kehuin sua, kun sun asenne on tuo. :) Mä en IKIpäivänä sanois toiselle tytölle että hei ehkä sä et ookkaan niin nätti? Mut niin kun sanottu; kuvat puhukoot puolesta.
 
häppärityypit
Näinpä. Mun kämppis tulee pian kotiin ja lisään sit eri kuvan kun tällä hänen applellaan en jostain syystä onnistu edes kopsaamaan. :D
Ne puhutkaan puolesta.

Mitä kauneuteen tulee niin mä en arvosta pätkääkään feikki "kauneutta" ja niin baariin kun kouluunkin laitan tosi vähän meikkiä. Ja Freiya: Harmi, että mä kannustin ja kehuin sua, kun sun asenne on tuo. :) Mä en IKIpäivänä sanois toiselle tytölle että hei ehkä sä et ookkaan niin nätti? Mut niin kun sanottu; kuvat puhukoot puolesta.
Näin. Kiva jos tajusit mitä hain takaa. Kirjotin tosi nopeesti ton viestin, enkä jaksanut alkaa panostamaan siihen että oisin tuonu asiani hirveen hienosti esille. Mutta täytyy sanoa että ihan oikeesti järkytyin Freiyan kommentista. Kukakohan Freiya oikein luulet olevasi? Varmaan olet omasta mielestäsi hirveen kaunis ja näin, kun taas toiset näkee sussa hirveesti pynttäytymistä, puunaamista ja yrittämistä. Jotkut ovat vähän erilailla kauniita ilman hirveää panostusta...
 
"vieras."
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29895422:
Ihme raget jotkut on saanu häppärin ulkonäöstä. Ootteko ikinä kuullet sellaisesta jutusta että kaikki miehet ei pidä kauniina just sellaista sata-kiloo-meikkii-naamassa-vitsih-oon-kuuma-pissishh<333 -tyypeistä vaan jotkut ihan oikeesti arvostaa sellasia normaalin näköisiä naisia jotka ei tee meikillä ja vaatteilla ja pusukalanhuulokuvilla ittestään sellasta bimbo vaikutelmaa? Pidän itse henk. koht. sellasia muijia tosi vastenmielisinä ja normaalin näköinen nainen, lähempänä luonnollista saa omasta mielestäni itsensä näyttämään todella kauniilta ihan vain kauniilla ilmeillä ja vaikka positiivisella asenteella ja kauniilla äänellä. Turhaan rageette siellä että häppäri on antanu ittestään "väärän" kuvan. Ootteko ajatelleet että ehkä häppärillä on erilainen käsitys kauneudesta ja ehkä häppärin ympärillä pyörii miehiä jotka eivät pidä näitä bimbomuijia niin kauniina ja ihanina kuin te kaikki tunnutte ajattelevan?

Toivottavasti joku tajusi mun pointin.
Puuttumatta nyt muuhun, niin montako pissisbimboa löydät tästä ketjusta? Ja jos löydät, niin nikkejä ei tarvitse mainita, ihan lukumäärä riittää.
 
häppärityypit
[QUOTE="vieras.";29895459]Puuttumatta nyt muuhun, niin montako pissisbimboa löydät tästä ketjusta? Ja jos löydät, niin nikkejä ei tarvitse mainita, ihan lukumäärä riittää.[/QUOTE]

En jaksa alkaa käymään noita viestejä ja kuvia läpi. Mutta kyllä oikeesti löytyy niitä bimboja ja löytyy myös sellaisia "hyvännäköisiä" mutta sellaisia jotka luonteellaan saavat itsestänsä niin ärsyttävän ja vastenmielisen kuvan annettua, ettei tekisi tikullakaan mieli koskea. Kaikilla varmasti omat kauneusihanteensa, mutta minun mielestä normaali ja luonnollisemman näköinen on kaunis,
 
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29895448:
Näin. Kiva jos tajusit mitä hain takaa. Kirjotin tosi nopeesti ton viestin, enkä jaksanut alkaa panostamaan siihen että oisin tuonu asiani hirveen hienosti esille. Mutta täytyy sanoa että ihan oikeesti järkytyin Freiyan kommentista. Kukakohan Freiya oikein luulet olevasi? Varmaan olet omasta mielestäsi hirveen kaunis ja näin, kun taas toiset näkee sussa hirveesti pynttäytymistä, puunaamista ja yrittämistä. Jotkut ovat vähän erilailla kauniita ilman hirveää panostusta...
Jep, etenkin työelämässä oon huomannut että sut otetaan paljon enemmän tosissaan jos et käytä paljoa meikkiä. Ja tietysti pitää olla sujut itsensä kanssa - se kun näkyy kaikessa, miten kohtelet muita että hyväksytkö ensin itseäsi. Joka päivä joudut katsomaan aamulla sinne peiliin ja sen peilikuvan ei pitäis olla mikään vihollinen.

F:ää sen enempää tuntematta niin voi mennä kohta luu kurkkuun mitä tuli sanottua :D
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29895466:
En jaksa alkaa käymään noita viestejä ja kuvia läpi. Mutta kyllä oikeesti löytyy niitä bimboja ja löytyy myös sellaisia "hyvännäköisiä" mutta sellaisia jotka luonteellaan saavat itsestänsä niin ärsyttävän ja vastenmielisen kuvan annettua, ettei tekisi tikullakaan mieli koskea. Kaikilla varmasti omat kauneusihanteensa, mutta minun mielestä normaali ja luonnollisemman näköinen on kaunis,
Mus olis reiluu kertoo ees nimet jos pitää haukkua.
 
"vieras."
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29895466:
En jaksa alkaa käymään noita viestejä ja kuvia läpi. Mutta kyllä oikeesti löytyy niitä bimboja ja löytyy myös sellaisia "hyvännäköisiä" mutta sellaisia jotka luonteellaan saavat itsestänsä niin ärsyttävän ja vastenmielisen kuvan annettua, ettei tekisi tikullakaan mieli koskea. Kaikilla varmasti omat kauneusihanteensa, mutta minun mielestä normaali ja luonnollisemman näköinen on kaunis,
Ja se palstakäytös ei voi vaikuttaa joidenkin arvioon esim. nyt vaikka Happygirlistä ihan samalla tavalla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29895448:
Mutta täytyy sanoa että ihan oikeesti järkytyin Freiyan kommentista. Kukakohan Freiya oikein luulet olevasi? Varmaan olet omasta mielestäsi hirveen kaunis ja näin, kun taas toiset näkee sussa hirveesti pynttäytymistä, puunaamista ja yrittämistä. Jotkut ovat vähän erilailla kauniita ilman hirveää panostusta...
Oletko nyt sitten itse hyvä kun sanoit noin? Ja onko happygirl nyt hieno ihminen tuolla erilainen "kauneus"-kommentillaan mikä tuolla ylempänä oli?
 
Mitä mä olen kertonut? Että miehet pitää mua kauniina? No se on tosiasia :) En ole valehdellut täällä mitään ja se että liitin tänne kuviksi hyvin aidon ja "casual" kuvan oli ihan tarkoitus. Halusin laittaa tavallisen, luonnollisen kuvan vaikka toki voin laittaa facesta jonkun huomattavasti paremman.
No sun teksteistä ja kertomuksistas saa sellaisen käsityksen että sä olet joku maailman luokan kaunotar. Mutta sä oletkin ihan tavallinen. En mä sitä kiistä etteikö sua pidettäis kauniina, mut turha noita reaktioita on ihmetellä jollei muiden mielestä kuvat vastaa sun kertomaas.
 

Yhteistyössä