Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
ahahaha
Mä jotenkin luulin täällä kypsien, keski-ikäisten kanssa keskustellessa että se on päivänselvää, että jos tyyppi laittaa meikittömän kuvan jossa on juuri menossa nukkumaan, että ihmiset ymmärtää sen olevan ei-kaikkein-imartelevin.

Nyt anonyymihuutelijat tulee haukkumaan koska mulla on terve itsetunto enkä lähde mukaan tuohon.
ei luoja, selvisi että sen lisäksi että olet v**** tyhmä olet myös rumakin. oot kyl daijuin ikinä.
 
"Mary"
Mä jotenkin luulin täällä kypsien, keski-ikäisten kanssa keskustellessa että se on päivänselvää, että jos tyyppi laittaa meikittömän kuvan jossa on juuri menossa nukkumaan, että ihmiset ymmärtää sen olevan ei-kaikkein-imartelevin.

Nyt anonyymihuutelijat tulee haukkumaan koska mulla on terve itsetunto enkä lähde mukaan tuohon.
Mun mielestä ihan molemmista, meikittömästä ja laitetusta kuvasta näkyy sama, että ihan ok tavallisen nätti.

Oon itse suunnilleen saman tasoinen ok, eikä tulis mieleenikään itseäni kehuskella tai kertoa kuinka saan huomiota miehiltä. Se pilaa kauniinkin naisen sellainen itsekehu. Vaatimattomuus kaunistaa. Se ei tarkoita, että on huono itsetunto, ei ollenkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Minna77 ja Freiya
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyypit;29896031:
Vittu olethan. Älä nyt viitsi. En oikeesti jaksa tällästä pitkää ketjua alkaa selaamaan ja ettimään sun sanomisia, sä kun oot voinu ne jo poistaakin. Kieri vaan sielä ruusulinnassas.
En ole. Sinä voit katsoa ihan rauhassa, enkä ole poistanut tästä ketjusta mitään kuin 2 kpl omia kuviani mutta niissäkin on jäljellä vielä se viesti.
 
"mies1"
Mä jotenkin luulin täällä kypsien, keski-ikäisten kanssa keskustellessa että se on päivänselvää, että jos tyyppi laittaa meikittömän kuvan jossa on juuri menossa nukkumaan, että ihmiset ymmärtää sen olevan ei-kaikkein-imartelevin.

Nyt anonyymihuutelijat tulee haukkumaan koska mulla on terve itsetunto enkä lähde mukaan tuohon.
Musta olet todella rohkea kun uskalsit laittaa sellaisen kuvan kun sulla on monia vastustajia täällä :) Se oli jotenkin hehkuva ja energinen. Ei yhtään mikään "kopea" eikä leuhka, paljon humaanimpi ja kiltimpi kuin monen muun. Ja omalla laillaan seksikäs kuten kirjoitin ;)

Erikoista että vanhemmat naiset onkin täällä turhan monesti sydämen sivistykseltään sua jäljessä. Mut mäkin oon huomannu että ikä ei todella ole viisauden tae. Toivottavasti susta ei lähde tuo spontaani elinvoimaisuus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29896006:
No totta vitussa 150 kiloinen voi nähdä itsensä kauniina ja se voi olla täysin totta. Ehkä joku 150 kiloinen näkee itsensä normaalipainoisenakin, mutta sitä se nyt ei ole. Ei paino ole mikään vitun mielipideasia. Paino on numeroita ja siitä on tehty aivan selkeät määritelmät että mikä on normaalipainoinen ja mikä on ylipainoinen. Mutta KAUNEUS on silkka mielipideasia, ei siitä kukaan ole tehnyt virallista määritelmää jonka avulla voi luokitella itsensä helvetin kauniiksi, normaaliksi tai helvetin rumaksi tai jotain siltä väliltä. Oletko ihan idiootti?
Itseasiassa ulkonäköön on hyvinkin tieteellisiä perusteita mikä mielletään yleisesti viehättävämmäksi kuin muut piirteet, se ei ole mikään mielipideasia. Se taas että jos sinä pidät jostain, se on mielipideasia.

Mutta jos laitetaan tusina mielipidettä kasaan ja yritetään selittää että niillä ei ole väliä kun mielipideasia! niin se on jo aika epätoivoista.

Ei minulla ole mitään ongelmaa HG:n ulkonäön kanssa, ihan miellyttävä normaali tyttönen, ei mitään valitettavaa, ja vaikka olisi, se ei ole minun paikkani osoitella toisia ja sanoa julkisesti mitä virheitä heissä on minun mielestä, vaikka kuva olisikin julkisesti nähtävissä.

Kyse on vain ja ainoastaan egon kirjoittamista shekeistä mitä sitten ei voikkaan lunastaa.

Kyse on siis typerästä käytöksestä ja tämä että joutuu jankkaamaan eri ihmisille tuhat sivua, että ne edes tajuaa mistä on kyse, on ihan helvetin tylsää touhua.

Ihan sama kun minä sanoisin tosissani, että olen ihan helvetin hyvän näköinen ja sitten läimäsisin kuvani tähän joka sanoisi aivan totaalisen päinvastaista.
 
Sitä mä en ymmärrä et miksi yhden vakkaripalstailijan hieman poikkipuolinen sana merkitsee sulle niin paljon?

Edelleenkin, sä olet ihan nätti tyttö. Ei toi kuvatulva muuttanut ainakaan mun mielipidettä suuntaan tai toiseen. Plus, mun mielestä sä olet näteimmilläs siinä kuvassa missä sulla on tummat hiukset.

Ja miksi mun pitäisi hävetä sitä että mä ihmettelen sun reagointias noihin kommentteihin?

Ilmeisesti sä olet kuitenkin aika epävarma ulkonäöstäs vaikka muuta koitat väittää.
Ihan jo siksikin, että tiedän sun olevan äiti. Mun mielestä äidin ei sovi arvostella toisten naisten kauneutta tai halventaa, moittia heitä.

Olen tosi fine sen kanssa miltä näytän, eikä sun tai muiden huutelijoiden mielipide vaikuta siihen pätkän vertaa. :)

Niin kun tuossa poseeraus kuvassa jonka viimeksi linkitin näkyi mun upea kaveri - Ja hyvin moni vähätteli hänen mahiksiaan edes mallin hommiin. Kas vain, tyttö pääsi missikisoihin ;) Sen vaan tietää, ettei jotkut naiset koskaan opi olemaan iloisia toisten puolesta.
 
häppärityypit
En ole. Sinä voit katsoa ihan rauhassa, enkä ole poistanut tästä ketjusta mitään kuin 2 kpl omia kuviani mutta niissäkin on jäljellä vielä se viesti.
Ei jaksa. Mutta varmasti oot näin julkisesti samaa mieltä siitä, että on törkeetä heittää kommenttia että häppäri kusettaa tai häppärillä on vääristynyt kuva itsestään, jos on sanonut itseään kauniiksi. Eikös se ole kuitenkin mielipideasia ja häppäri voi olla sitä mieltä että on vaikka maailman kaunein ihminen? Toki se voi olla sitten aika itserakasta, mutta se voi aidosti olla häppärin mielipide. Oletan että näin julkisesti voit sanoa olevasi samaa mieltä.
 
tuttu
Olet todella kaunis :). Olen jo pitkään vain lueskellut palstaa, jo silloin kun olit aktiivisempi täällä. Ja aina kuvistasi ja kirjoituksistasi on huokunut kuinka lämmin ja kiltti ihminen olet.
Voi kiitos, kyllä lämmitti mieltä <3 Tuli todella tarpeeseen, on juuri nyt hieman huono fiilis, kun 2 kk töissäolon jälkeen (5kk saikun jälkeen) huomasin tänään olevani taas viittä vailla saikkukunnossa, ja budjetti ei nyt sallisi sairauspäivärahaa, puhumattakaan uudelleenkoulutuksesta tms... :-/
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
"vieras."
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyypit;29896031:
Vittu olethan. Älä nyt viitsi. En oikeesti jaksa tällästä pitkää ketjua alkaa selaamaan ja ettimään sun sanomisia, sä kun oot voinu ne jo poistaakin. Kieri vaan sielä ruusulinnassas.
No ei sekään kyllä ole nätisti sanottu, kun uhkasit lyödä Peyotea jos joskus tulee kadulla vastaan. Aika pelottavaa jo tollanen.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29896068:
Ei jaksa. Mutta varmasti oot näin julkisesti samaa mieltä siitä, että on törkeetä heittää kommenttia että häppäri kusettaa tai häppärillä on vääristynyt kuva itsestään, jos on sanonut itseään kauniiksi. Eikös se ole kuitenkin mielipideasia ja häppäri voi olla sitä mieltä että on vaikka maailman kaunein ihminen? Toki se voi olla sitten aika itserakasta, mutta se voi aidosti olla häppärin mielipide. Oletan että näin julkisesti voit sanoa olevasi samaa mieltä.
Kyllä olen sitä mieltä, että on tyhmää alkaa haukkumaan ja että on hyvä että hän on omastakin mielestään kaunis.

Vaikka tuleekin olo, etten tahtoisi olla kanssasi yhtään mitään mieltä kun puhut mulle tohon sävyyn.
 
harmaana...
Ihan jo siksikin, että tiedän sun olevan äiti. Mun mielestä äidin ei sovi arvostella toisten naisten kauneutta tai halventaa, moittia heitä.

Olen tosi fine sen kanssa miltä näytän, eikä sun tai muiden huutelijoiden mielipide vaikuta siihen pätkän vertaa. :)

Niin kun tuossa poseeraus kuvassa jonka viimeksi linkitin näkyi mun upea kaveri - Ja hyvin moni vähätteli hänen mahiksiaan edes mallin hommiin. Kas vain, tyttö pääsi missikisoihin ;) Sen vaan tietää, ettei jotkut naiset koskaan opi olemaan iloisia toisten puolesta.

no mitähän hittoa sillä nyt on väliä onko äiti vai ei?? :DDD
 
häppärityypit
Itseasiassa ulkonäköön on hyvinkin tieteellisiä perusteita mikä mielletään yleisesti viehättävämmäksi kuin muut piirteet, se ei ole mikään mielipideasia. Se taas että jos sinä pidät jostain, se on mielipideasia.

Mutta jos laitetaan tusina mielipidettä kasaan ja yritetään selittää että niillä ei ole väliä kun mielipideasia! niin se on jo aika epätoivoista.

Ei minulla ole mitään ongelmaa HG:n ulkonäön kanssa, ihan miellyttävä normaali tyttönen, ei mitään valitettavaa, ja vaikka olisi, se ei ole minun paikkani osoitella toisia ja sanoa julkisesti mitä virheitä heissä on minun mielestä, vaikka kuva olisikin julkisesti nähtävissä.

Kyse on vain ja ainoastaan egon kirjoittamista shekeistä mitä sitten ei voikkaan lunastaa.

Kyse on siis typerästä käytöksestä ja tämä että joutuu jankkaamaan eri ihmisille tuhat sivua, että ne edes tajuaa mistä on kyse, on ihan helvetin tylsää touhua.

Ihan sama kun minä sanoisin tosissani, että olen ihan helvetin hyvän näköinen ja sitten läimäsisin kuvani tähän joka sanoisi aivan totaalisen päinvastaista.
No voi nyt vittu, ootko joku mies1 kopio. Häppäri voi silti olla omasta mielestään ihan vitun kaunis eikä kukaan voi väittää häppärin olleen väärässä koska se on vittu häppärin mielipide. Vittu mitä urpoja kaikki. Ei voi olla näin idioottia ja pinnalista porukkaa.

Laita mulle se kauniin ihmisen määritelmä muuten mielenkiinnosta. Voin katsoa kuinka vääristynyt kauneuskösitys mulla on.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Tiivistelmä:

HooGee ei ole valehdellut ulkonäöstään tai mitoistaan!


Jos shekki jää lunastamatta niin se ei ole HooGeen vika, tilillä on kyllä katetta
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
"Mary"
[QUOTE="mies1";29896093]Tuo on enemmän suomalaiseen kulttuuriin kuuluva ajattelutapa kuin psykologisesti paras/tervein ajattelutapa. Positiivinen narsismi on tavattoman tärkeä resurssi.[/QUOTE]

Kyllä se on juuri psykologisesti niin, että kauniin ihmisen pilaa se, että puhuu ja käyttäytyy tyyliin "mä niiin tiedän olevani hyvännäköinen". Kyllä pää pystyssä itseluottavaisena saa olla ja luottaa omaan kauneuteen, mutta sillä kehuskelu haisee.
 
  • Tykkää
Reactions: Puuhippa
häppärityypit
[QUOTE="vieras.";29896072]No ei sekään kyllä ole nätisti sanottu, kun uhkasit lyödä Peyotea jos joskus tulee kadulla vastaan. Aika pelottavaa jo tollanen.[/QUOTE]

Anteeksi mitä?? :D Sori vaan mutta ei kyllä tulis mieleenkään sanoa Peyotelle noin. En mä Peyotea löis.
 
Voi kiitos, kyllä lämmitti mieltä <3 Tuli todella tarpeeseen, on juuri nyt hieman huono fiilis, kun 2 kk töissäolon jälkeen (5kk saikun jälkeen) huomasin tänään olevani taas viittä vailla saikkukunnossa, ja budjetti ei nyt sallisi sairauspäivärahaa, puhumattakaan uudelleenkoulutuksesta tms... :-/
Ole hyvä vain :). Ja paranemisia! :flower: :hug:
 

Yhteistyössä