Ei se ihan tyhjänpäiväistä ollut; asia varmaan selvisi.Pitikö tää kuvaketju nyt pilata tälläsellä tyhjänpäiväsellä paskanjauhamisella? Kerrankin porukka laitto varauksettomasti kuviaan.
Mutta joo, kuvia kai se olis tarkotus laitella, jatkakaa.=)
Ei se ihan tyhjänpäiväistä ollut; asia varmaan selvisi.Pitikö tää kuvaketju nyt pilata tälläsellä tyhjänpäiväsellä paskanjauhamisella? Kerrankin porukka laitto varauksettomasti kuviaan.
Joo tiedän, sori. Mutta en ite tykkää sellasesta että porukka lähtee joukolla lyttäämään yhtä henkilöä alas, etenkin jos syy on niinkin pieni kuin se, että häppäri vaan sattuu pitämään itteensä hyvännäkösenä.Kyllä olen sitä mieltä, että on tyhmää alkaa haukkumaan ja että on hyvä että hän on omastakin mielestään kaunis.
Vaikka tuleekin olo, etten tahtoisi olla kanssasi yhtään mitään mieltä kun puhut mulle tohon sävyyn.
No niin sä sanoit. Voit varmaan sanoa sen ääneen, että väkivalta ei ole hyvä asia?Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29896126:Anteeksi mitä?? Sori vaan mutta ei kyllä tulis mieleenkään sanoa Peyotelle noin. En mä Peyotea löis.
Nolointa on uhkailla lyömisellä.Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29896148:Toivottavasti et oo Peyote harmaana, koska toi ois aika noloo. En tosin tiiä että oisko vielä nolompaa jos oot vaan joku random harmaa.
No mutta kehuuko muut itseään? Lupaako lyödä ällikällä muut kuvillaan? Vaikka onkin ulkonäkökeskeinen ketju? Tai kuinka äitikin oli malli ja kaverikin pääsi missikisoihin. Ihme leveilyä.Jos kyse on ulkonäkökeskeisestä ketjusta, jossa liitetään omakuvia, niin totta kai mä uskallan sanoa miten muut ihmiset luonnossa mut kokee. Pari epäonnistunutta kuvaa ei sitä muuta, ja palautetta niistä.
Käännetään aihe johonkin muuhun hyvin mielellään Sitä saa mitä tilaa.Eikös tuolle häppärisodalle kannattaisi avata jo ihan omaa ketjua...
Naisilla ymmärtääkseni yleisempi käyttäytymistapa tuo "parvessa" nokkiminen.Alkuperäinen kirjoittaja häppärityypit;29896137:Joo tiedän, sori. Mutta en ite tykkää sellasesta että porukka lähtee joukolla lyttäämään yhtä henkilöä alas, etenkin jos syy on niinkin pieni kuin se, että häppäri vaan sattuu pitämään itteensä hyvännäkösenä.
Onko sulla lupa julkaista mammapalstalla sun ystävien kuvia?Tässä hyvä esimerkki ettei kaikki naiset todella voi myöntää jonkun olevan kaunis:
<3 - Aijaa.com
Tää tyttö oli missikisoissa mutta pari mun tuntemaan naista ei voinut myöntää hänen olevan edes nätti. Vaikka sokeakin näkee kuinka kaunis tää mun ystävä on<3 Eli hän on siis tuo tummahiuksinen ja minä tuo maantieharmaa tukka.
maa on litteä, muu on valhettatiivistelmä:
hoogee ei ole valehdellut ulkonäöstään tai mitoistaan!
jos shekki jää lunastamatta niin se ei ole hoogeen vika, tilillä on kyllä katetta
Alatsä nyt räyhätä mullekin? Kauheen aggressiivista tollanen.Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29896177:Oo ny vittu jo hiljaa.
Kiitos! <3 Kunpa sais jostain uudet, paremmat polvet... :-DOle hyvä vain . Ja paranemisia! :flower: :hug:
Laitas oma kuvas, olisi kiva nähdäAlkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29896177:Oo ny vittu jo hiljaa.
Annat takaisin, miten? Lupaat, että kohta lyöt luun kurkkuun kuvillasi, ja sitten laitat lisää kuvia itsestäs, missä näytät ihan yhtä tavallisen nätiltä? Onko sun vaikea hyväksyä sitä, että et olekaan kaikkien mielestä maailmanluokan kaunotar, vaan että oletkin ihan tavallinen ok:n näköinen tyttö?Todellakin ilkeille naisille annan takaisin! :O Ei kysymystäkään siitä. Eikä se ole leveilyä, oon tosi ylpeä ja iloinen mun yritteliäästä kaverista ja äidistäkin joskus
Nähty jo, ei tehoa enää.Tappelu seis tai mä lyön tiskiin kuvan mun arpisista tisseistä
maa on litteä, muu on valhetta