Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
Pin
Lappuhaalareita, shortsihaalareita, tollasia kokohaalareita, olkaimellisia, olkaimettomia, KAIKKIA.

Se ei vaan koskaan tuu oikeeseen kohtaan toi vyötärönauha, ja näytän ihan perunalta joka on kiristetty vyöllä. Sitten jos löytyy lahkeista hyvät, ne on liian pienet yläosasta ja toisinpäin, yläosasta hyvät niin lahkeet laahaa 40 senttiä maassa tai on tolkuttoman leveät. Kai tää on alimittaisen kirous. Enkä osaa pienentää/lyhentää, eikä mulla ole edes ompelukonetta..

Mutta ehkä mä hyväksyn tämän, ettei sovi mulle ja siirryn kuolaamaan jotain toista vaatekappaletta :D
Voi ei, kai se on sitten teetettävä? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29899594:
Ainakin on jotain tekemistä sairaslomalla, urpo. Taidat säkin olla sairaslomalla, ellet jotain kuntouttavaa hommaa oo päässy tekee.
Nytkö sä yrität kiusata sillä että satuin pitämään kymmenen päivän sairausloman kun olen tehnyt töitä viimeset kaksi vuotta ihan aina kun on pyydetty? Ja by the way taaskin aamulla soittivat pääsisinkö iltaan mut nyt olen flunssassa joten en ole menossa minnekään.
 
häppärityyppi
Nytkö sä yrität kiusata sillä että satuin pitämään kymmenen päivän sairausloman kun olen tehnyt töitä viimeset kaksi vuotta ihan aina kun on pyydetty? Ja by the way taaskin aamulla soittivat pääsisinkö iltaan mut nyt olen flunssassa joten en ole menossa minnekään.
Ööö, sori vaan mutta mä en ole ollut millään muotoa tietoinen sun sairaslomista tai työkuvioista, eli ei, en todellakaan yrittänyt kiusata asialla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29899626:
Ööö, sori vaan mutta mä en ole ollut millään muotoa tietoinen sun sairaslomista tai työkuvioista, eli ei, en todellakaan yrittänyt kiusata asialla.
Sulla on niin pöyristyttävät jutut kun kenenkään terveydentilasta kehtaat vääntää jotain ilkeilyä. Surullista touhua.
 
Voi voi mikä pettymys tämä ketju olikaan. Katsoin että "jes, tullut paljon uusia kuvia kun on noin paljon sivuja"!

En arvannut että täällä oli joku taistelu menossa jostain jonkun sanomisista tms. (en siis lukenut mutta selasin pikaisesti).

Kauniita ovat (kuvansa postanneet) palstanaiset, ei voi muuta sanoa! Myös Happygirl-91! ;)

Jatkaa kuvien laittoa ja lopettakaa tyhjänpäiväinen haukkuminen ja mustamaalaus!
 
Peyote
Tota kuvaa en ollu nähnytkään, mutta aivan ihan muoto kropassa, sellainen "kaikki kohdillaan", lantio, hartiat, vyötärö, kasvot hiukset, hitto kaikki! :D
Ystävällisesti sanottu, mä mietin että voiko tuota laittaa tänne, kun joku tulee kohta sanomaan että olen pökäleen mallinen. Ja tukkakin lässähti kun oli niin märkää. :D oli vähän turvotusta mutta tuo on siitä kiva mekko että se hämää vähän pois semmoisia.
 
säpäle harmaana
Ystävällisesti sanottu, mä mietin että voiko tuota laittaa tänne, kun joku tulee kohta sanomaan että olen pökäleen mallinen. Ja tukkakin lässähti kun oli niin märkää. :D oli vähän turvotusta mutta tuo on siitä kiva mekko että se hämää vähän pois semmoisia.
Ai pökäle?! Sinä? Tuossa kuvassa? Aika sokea pitää olla, jos tuosta joku pökäleen saa. :D
 
"hei haloo"
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29899553:
Häppäri, huono yritys. Ei onnistunut.
Anteeks?

Kunhan nyt halusin tulla sanomaan että musta on käsittämätöntä miten tää palsta on hyökännyt yhden palstailijan kimppuun vain siksi ettei se ole samaa mieltä ton yhden kanssa jolla on itsestään ihan järjettömän harhaiset luulot. Ihan hyvä vaan että joku palauttaa sitä maanpinnalle.

Ja häppäri, kuka tahansa saa miehiltä huomiota kun pukeutuu huorahtavasti. Pilde se on kato hiirellä. Silti veikkaan että Freya saa huomiota ihan normaaleilla vaatteilla kasvojensa ansiosta.

Susta häppäri tuleeki muuten mieleen se yks suomirap biisi: luulet olevas kuuma kissanainen mut mieleen tulee lähinnä jutta urpilainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;29899696:
Voi voi mikä pettymys tämä ketju olikaan. Katsoin että "jes, tullut paljon uusia kuvia kun on noin paljon sivuja"!

En arvannut että täällä oli joku taistelu menossa jostain jonkun sanomisista tms. (en siis lukenut mutta selasin pikaisesti).

Kauniita ovat (kuvansa postanneet) palstanaiset, ei voi muuta sanoa! Myös Happygirl-91! ;)

Jatkaa kuvien laittoa ja lopettakaa tyhjänpäiväinen haukkuminen ja mustamaalaus!
Mä en suosittele kellekään laittamaan kuvia. Järkyttävää lyttäämistä ja vikojen etsimistä. Todella puistattavaa käytöstä.

Viim siinä meni usko kun mun persekuvasta sanottiin et olen läski. Miettikää AIKUISET ihmiset - on olemassa anorektikkoja ja todella laihuushäiriöisiä, miten tälläisten puheiden ylläpitäminen edistää normaalipainon ihannointia??! Shame on you. Anoreksiaan kuolee ympäri maailmaa jatkuvasti ihmisiä, jos mun pitäis valita onko mun tytär anoreksiaan edes pienesti taipuvainen vai ylipainoinen niin vastaus on jälkimmäinen ihan suoralta kädeltä. :(
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29899724:
Ai pökäle?! Sinä? Tuossa kuvassa? Aika sokea pitää olla, jos tuosta joku pökäleen saa. :D
Kuulkaas pökäleitä on monen mallisia:D
Yks kysy multa kerran et aiotko tosiaan alakautta synnyttää ku sul ei oo tota lantioo. Sit sen katse siirty tisseihin ja mietin et kysyykö se vielä et en kai mä imettää sentään aio. :D
 
Peyote
Mä en suosittele kellekään laittamaan kuvia. Järkyttävää lyttäämistä ja vikojen etsimistä. Todella puistattavaa käytöstä.

Viim siinä meni usko kun mun persekuvasta sanottiin et olen läski. Miettikää AIKUISET ihmiset - on olemassa anorektikkoja ja todella laihuushäiriöisiä, miten tälläisten puheiden ylläpitäminen edistää normaalipainon ihannointia??! Shame on you. Anoreksiaan kuolee ympäri maailmaa jatkuvasti ihmisiä, jos mun pitäis valita onko mun tytär anoreksiaan edes pienesti taipuvainen vai ylipainoinen niin vastaus on jälkimmäinen ihan suoralta kädeltä. :(
No hei siinä oli se joku podariukko joka kommentoi oudosti... Älä semmosesta ota. Ei siinä mitään läskejä näkynyt. Ja mitä vaikka ois näkynytkin, voihan silti olla hyvä hanuri.
 
"Sadie"
Mä en suosittele kellekään laittamaan kuvia. Järkyttävää lyttäämistä ja vikojen etsimistä. Todella puistattavaa käytöstä.

Viim siinä meni usko kun mun persekuvasta sanottiin et olen läski. Miettikää AIKUISET ihmiset - on olemassa anorektikkoja ja todella laihuushäiriöisiä, miten tälläisten puheiden ylläpitäminen edistää normaalipainon ihannointia??! Shame on you. Anoreksiaan kuolee ympäri maailmaa jatkuvasti ihmisiä, jos mun pitäis valita onko mun tytär anoreksiaan edes pienesti taipuvainen vai ylipainoinen niin vastaus on jälkimmäinen ihan suoralta kädeltä. :(
Kun täällä palstalla kaikki sun mielestä on niin puistattavaa ja mitä milloinki, niin ehkä sun vaan kannattais pysyä pois täältä?
 
Yo ko Ha ma Huma hutan
... väittely. Laittakaa niitä kuvia. Etenkin niitä luonnollisia, joissa ette ole ensin tälläytyneet kahta tuntia meikkeinenne, hiusmäskienne ja riepujenne kera. Sellaisia kuten BootyPeppi, Astrolabe ja HappyGirl-91, toivon. Aitoja ihmisiä.
 
[QUOTE="Sadie";29899765]Kun täällä palstalla kaikki sun mielestä on niin puistattavaa ja mitä milloinki, niin ehkä sun vaan kannattais pysyä pois täältä?[/QUOTE]

Täällä on tosi fiksuja ja hyväntuulisia vakkareita, mutta sitten mahtuu mukaan harmaita joilla sitten ei ihan kaikki muumit laaksossa ole.
 
Peyote
... väittely. Laittakaa niitä kuvia. Etenkin niitä luonnollisia, joissa ette ole ensin tälläytyneet kahta tuntia meikkeinenne, hiusmäskienne ja riepujenne kera. Sellaisia kuten BootyPeppi, Astrolabe ja HappyGirl-91, toivon. Aitoja ihmisiä.
Kauniita naisia, mutta miten voi sanoa, että joku ei ole aito ihminen? Tekeekö se meikki ihmisestä jotenkin vähemmän ihmisen?
 
"Positiivari"
Mitä jos arvosteltaisiin toisia vain positiivisesti? Kaikki ilmiantaisivat kaksi kauneinta, mutta kukaan ei sanoisi ketään rumaksi! Minä aloitan rohkeasti! :) Phoebsi ja Astrolab kaksi kauneinta!!!!!!!!!!!!!
 
Owl
Mielestäni Pin ja Peyote ovat paljon samannäköisiä, kuten joku mainitsikin keijukaismaisia.
Pidin myös Peyoten pikkumusta-kuvasta.
Ja Bootypeppi, se tykkäämäni kuva oli paras sinusta näkemäni, tosin olen nähnyt vain muutaman kuvan.
Astro, sinulle tosiaan sopii hymyily!
Ja HG:stä olen hiljaa, sitä voi vetää johtopäätökset.
Mihin suohon olenkaan hypännyt, kun aikoinaan palstaa aloin lukea? :D
 

Yhteistyössä