Noo on sulla enemmän kokemusta miehenä olemisesta kuin mulla joten pakko mun on uskoa ns. asiantuntijaa.väitätkö että oon taas väärässä?
Noo on sulla enemmän kokemusta miehenä olemisesta kuin mulla joten pakko mun on uskoa ns. asiantuntijaa.väitätkö että oon taas väärässä?
Ainakin on jotain tekemistä sairaslomalla, urpo. Taidat säkin olla sairaslomalla, ellet jotain kuntouttavaa hommaa oo päässy tekee.Palstailulle, urpo.
Voi ei, kai se on sitten teetettävä?Lappuhaalareita, shortsihaalareita, tollasia kokohaalareita, olkaimellisia, olkaimettomia, KAIKKIA.
Se ei vaan koskaan tuu oikeeseen kohtaan toi vyötärönauha, ja näytän ihan perunalta joka on kiristetty vyöllä. Sitten jos löytyy lahkeista hyvät, ne on liian pienet yläosasta ja toisinpäin, yläosasta hyvät niin lahkeet laahaa 40 senttiä maassa tai on tolkuttoman leveät. Kai tää on alimittaisen kirous. Enkä osaa pienentää/lyhentää, eikä mulla ole edes ompelukonetta..
Mutta ehkä mä hyväksyn tämän, ettei sovi mulle ja siirryn kuolaamaan jotain toista vaatekappaletta
Nytkö sä yrität kiusata sillä että satuin pitämään kymmenen päivän sairausloman kun olen tehnyt töitä viimeset kaksi vuotta ihan aina kun on pyydetty? Ja by the way taaskin aamulla soittivat pääsisinkö iltaan mut nyt olen flunssassa joten en ole menossa minnekään.Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29899594:Ainakin on jotain tekemistä sairaslomalla, urpo. Taidat säkin olla sairaslomalla, ellet jotain kuntouttavaa hommaa oo päässy tekee.
Ööö, sori vaan mutta mä en ole ollut millään muotoa tietoinen sun sairaslomista tai työkuvioista, eli ei, en todellakaan yrittänyt kiusata asialla.Nytkö sä yrität kiusata sillä että satuin pitämään kymmenen päivän sairausloman kun olen tehnyt töitä viimeset kaksi vuotta ihan aina kun on pyydetty? Ja by the way taaskin aamulla soittivat pääsisinkö iltaan mut nyt olen flunssassa joten en ole menossa minnekään.
Sulla on niin pöyristyttävät jutut kun kenenkään terveydentilasta kehtaat vääntää jotain ilkeilyä. Surullista touhua.Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29899626:Ööö, sori vaan mutta mä en ole ollut millään muotoa tietoinen sun sairaslomista tai työkuvioista, eli ei, en todellakaan yrittänyt kiusata asialla.
pikkunen myöthäpeä mikä uhoaminen ja sitten kuvassa näkyykin vaan joku normi harmaahiirulainen joka yrittää so sexyltä näyttää et kyllä oo sen näköinen että hirveesti huomiota saisit....Noh, kohta näät
Niin niin Ei kiinnosta, piste.pikkunen myöthäpeä mikä uhoaminen ja sitten kuvassa näkyykin vaan joku normi harmaahiirulainen joka yrittää so sexyltä näyttää et kyllä oo sen näköinen että hirveesti huomiota saisit....
Ystävällisesti sanottu, mä mietin että voiko tuota laittaa tänne, kun joku tulee kohta sanomaan että olen pökäleen mallinen. Ja tukkakin lässähti kun oli niin märkää. oli vähän turvotusta mutta tuo on siitä kiva mekko että se hämää vähän pois semmoisia.Tota kuvaa en ollu nähnytkään, mutta aivan ihan muoto kropassa, sellainen "kaikki kohdillaan", lantio, hartiat, vyötärö, kasvot hiukset, hitto kaikki!
Ai pökäle?! Sinä? Tuossa kuvassa? Aika sokea pitää olla, jos tuosta joku pökäleen saa.Ystävällisesti sanottu, mä mietin että voiko tuota laittaa tänne, kun joku tulee kohta sanomaan että olen pökäleen mallinen. Ja tukkakin lässähti kun oli niin märkää. oli vähän turvotusta mutta tuo on siitä kiva mekko että se hämää vähän pois semmoisia.
Anteeks?Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29899553:Häppäri, huono yritys. Ei onnistunut.
Samaa mieltä. Pökälettä nähnytkäänAlkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29899724:Ai pökäle?! Sinä? Tuossa kuvassa? Aika sokea pitää olla, jos tuosta joku pökäleen saa.
Mä en suosittele kellekään laittamaan kuvia. Järkyttävää lyttäämistä ja vikojen etsimistä. Todella puistattavaa käytöstä.Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;29899696:Voi voi mikä pettymys tämä ketju olikaan. Katsoin että "jes, tullut paljon uusia kuvia kun on noin paljon sivuja"!
En arvannut että täällä oli joku taistelu menossa jostain jonkun sanomisista tms. (en siis lukenut mutta selasin pikaisesti).
Kauniita ovat (kuvansa postanneet) palstanaiset, ei voi muuta sanoa! Myös Happygirl-91!
Jatkaa kuvien laittoa ja lopettakaa tyhjänpäiväinen haukkuminen ja mustamaalaus!
Kuulkaas pökäleitä on monen mallisiaAlkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29899724:Ai pökäle?! Sinä? Tuossa kuvassa? Aika sokea pitää olla, jos tuosta joku pökäleen saa.
No hei siinä oli se joku podariukko joka kommentoi oudosti... Älä semmosesta ota. Ei siinä mitään läskejä näkynyt. Ja mitä vaikka ois näkynytkin, voihan silti olla hyvä hanuri.Mä en suosittele kellekään laittamaan kuvia. Järkyttävää lyttäämistä ja vikojen etsimistä. Todella puistattavaa käytöstä.
Viim siinä meni usko kun mun persekuvasta sanottiin et olen läski. Miettikää AIKUISET ihmiset - on olemassa anorektikkoja ja todella laihuushäiriöisiä, miten tälläisten puheiden ylläpitäminen edistää normaalipainon ihannointia??! Shame on you. Anoreksiaan kuolee ympäri maailmaa jatkuvasti ihmisiä, jos mun pitäis valita onko mun tytär anoreksiaan edes pienesti taipuvainen vai ylipainoinen niin vastaus on jälkimmäinen ihan suoralta kädeltä.
Kun täällä palstalla kaikki sun mielestä on niin puistattavaa ja mitä milloinki, niin ehkä sun vaan kannattais pysyä pois täältä?Mä en suosittele kellekään laittamaan kuvia. Järkyttävää lyttäämistä ja vikojen etsimistä. Todella puistattavaa käytöstä.
Viim siinä meni usko kun mun persekuvasta sanottiin et olen läski. Miettikää AIKUISET ihmiset - on olemassa anorektikkoja ja todella laihuushäiriöisiä, miten tälläisten puheiden ylläpitäminen edistää normaalipainon ihannointia??! Shame on you. Anoreksiaan kuolee ympäri maailmaa jatkuvasti ihmisiä, jos mun pitäis valita onko mun tytär anoreksiaan edes pienesti taipuvainen vai ylipainoinen niin vastaus on jälkimmäinen ihan suoralta kädeltä.
Persekuva?! Se meni ohi!Viim siinä meni usko kun mun persekuvasta sanottiin et olen läski.
Kauniita naisia, mutta miten voi sanoa, että joku ei ole aito ihminen? Tekeekö se meikki ihmisestä jotenkin vähemmän ihmisen?... väittely. Laittakaa niitä kuvia. Etenkin niitä luonnollisia, joissa ette ole ensin tälläytyneet kahta tuntia meikkeinenne, hiusmäskienne ja riepujenne kera. Sellaisia kuten BootyPeppi, Astrolabe ja HappyGirl-91, toivon. Aitoja ihmisiä.