Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
yyyy
:LOL: no voi voi, miksi minua kiinnostaa väärinkäsitykset? Ne voi johtua hyvin monesta asiasta. Niin kauan kun tosiaan ei ala pistämään sanoja minun suuhun, niin ihan sama minulle miten kukakin käsittää minut. Minun "minuus" ei ole kiinni mistään yleisestä hyväksynnästä.
Jaa, no kun muille ja muiden kanssa kirjoittelee, niin joskus kannattaa miettiä onko omissa kirjoitustavoissa mitään kehityksen tarvetta.. sun kohdalla tulee mieleen esim. asian tiivistäminen ja selkiyttäminen.
 
Pin
Kirjotin piiiiitkän romaanin tähän jankutukseen, mutta kyllästyin ja deletoin sen, en jaksa... ELI KUVIIN! =)

Tätä hehkutin jo blogissa, mutta innostuin haalareista...kaikenlaisista. Jumpsuiteista, lappuhaalareista ja tää oli ehkä vähän naisellisempi haalari. Kevätkuumeessa kesävaatteita ostelin.

Ei ole varsinainen kasvokuva, mutta pärstäkin näkyy joten älkäähän valittako!

 
Kirjotin piiiiitkän romaanin tähän jankutukseen, mutta kyllästyin ja deletoin sen, en jaksa... ELI KUVIIN! =)

Tätä hehkutin jo blogissa, mutta innostuin haalareista...kaikenlaisista. Jumpsuiteista, lappuhaalareista ja tää oli ehkä vähän naisellisempi haalari. Kevätkuumeessa kesävaatteita ostelin.

Ei ole varsinainen kasvokuva, mutta pärstäkin näkyy joten älkäähän valittako!

Mistä ostit?
 
Kellä tässä ketjussa oli "tosi näyttäviä" kuvia jostain juhlista vahvoine meikkeineen?
Peyotella oli yhdessä kuvassa vahva silmämeikki, mutta varsinaisia pakkelinaamoja en nähnyt.
Itselläni aina (oli sitten arki tai juhla, eli tämän ketjun kuvassakin) sävyttävä päivävoide, ripsari ja aurinkopuuteri.
Niin mä olin havaitsevani muidenkin kuvissa, että pientä ehostusta tai ilman meikkiä mentiin.

Tosin piirteet ja esim. ihon kunnon näkee kyllä oli sitten meikitön tai vahvassa meikissä.
Sä et varmaan ole lukenut koko ketjua ja katsonut kaikkia kuvia? Aika monilla vakkareilla oli "täydet pakkelit" mutta hyvällä maulla ja juurikin korostaen kauniita silmiä, eikä mitään sotamaalauksia.
 
Lode harmaana
Hauskinta näissä ketjuissa on se, kun jotkut vetää ihan hirveitä kierroksia tämmöisistä jutuista :D AI saatana, en oo menettänyt mitään, kun olen keskittynyt viime vuosina ihan muihin asioihin kuin täällä palstalla pyörimiseen. :D
 
yyyy
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29899277:
Häppäri rakas, vanha kikka lähettää kaksi viestiä samaan aikaan korjataksene tilanteen. Miksi väkisin nolaat itsesi kun asia on päivänselvä?
Voisitko nyt lopettaa. En ole hg, ja sun sherlockintaidot ei päätä huimaa...
 
Jos mä taas HG:a puolustan niin mietitään nyt siis suoria ilmaisuja häneltä ulkonäöstään.

-muistaakseni hän on sanonut menevänsä ulkonäkökisaan mutta perui sen
-ilmeisesti hän on tuolla yöelämässä aika kärpäspaperi miesten suhteen eli flaksi käy jo ihan ulkonäönkin perusteella.
-on järisyttänyt Utahin päämajaa hurmaamalla erään heidän lähetyssaarnaajansa.

Sitä en muista että HG olisi koskaan leuhkinut että on kaunis.
 
"Hehe"
Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29899334:
Sä suorastaan HALUAT nolata itsesi?
Tämä palstahan on ihan yleinen naurun aihe laajemminkin, että täällä kannattaa vähän yhden sun toisen miettiä, mitä kirjoittelee, jos on tunnistettavissa eikä halua nolata itseään. :D
 

Yhteistyössä