Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies1";29897627]Outoa venkoilua. Ei oikein miehelle sovi tuollainen "piilovittuilu".[/QUOTE]

Njaa. Piilovittuilu kyllä pukee kaikkia, sukupuoleen katsomatta. Varsinkin jos tilanne sitä "vaatii" ja sen jalon taidon osaa.
 
Kauneus on nähtävissä
[QUOTE="Vieraz";29896717]Toi Häppärityypit on selvästi se Hg:n "missi"kaveri !

Siellä ne kahdestaan palstailee..[/QUOTE]

Totta. Kehuvat toisiaan, sillä että uskoisivat kaiken ulkonäöstään. Illuusioita vain.
Ei rumuutta korjata sanoilla.
 
Onpas täällä taas meininki. Älkää viitsikö kiusata sitä tyttöä. Nättihän tuo on niinkuin moni muukin kuvansa laittanut. Te naiset olette kyllä hämmästyttävän ilkeitä toisillenne. Kauneutta on monenlaista enkä tajua miksi pitäisi laittaa järjestykseen kuka on kaunis ja kuka ei..
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Reijuaaa
Eli täytyy tyyliin kieli pitkänä kehua HG:ta jotta on palstan mielestä aikuinen? Sitten olen mielelläni keskenkasvuinen.
Edelleenkin mä en sen enempää ottanut kantaa hänen ulkonäköönsä vaan ihmettelin hänen reaktiota.
Ja tosiaan, luulis teidänkin tajuavan että mun koulukiusaamistaustan takia mä en ymmärrä teidän naiskoodeja yms enkä ymmärrä miksi pitää kehua jotain kauniiksi jos se on vaan nätti.

Mutta joo, tästä ketjusta tulikin viihdyttävämpi kuin mitä uskoin :D Paremmin tällä sai säpinää kuin harmaalla provolla :D
Tämä on totta. Miksi pitäisi esittää muuta kuin mitä asiat ovat?
 
Onpas täällä taas meininki. Älkää viitsikö kiusata sitä tyttöä. Nättihän tuo on niinkuin moni muukin kuvansa laittanut. Te naiset olette kyllä hämmästyttävän ilkeitä toisillenne. Kauneutta on monenlaista enkä tajua miksi pitäisi laittaa järjestykseen kuka on kaunis ja kuka ei..
niin miehillä kuin naisilla on tarve asettua jonoon, nsisilla kauneimmat on keulilla ja miehillä vahvimmat

perusbiologiaa
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo
[QUOTE="mies1";29897627]Outoa venkoilua. Ei oikein miehelle sovi tuollainen "piilovittuilu".[/QUOTE]

Sulle ei näytä tuo ajatteleminen oikein soveltuvan. Eikös sulla ollut vielä se palstan naisten kouluttaminen kesken? Ei kannata liikaa haalia lautaselleen.
 
[QUOTE="mies1";29897620]Kauniisti sanottu :) Älä ota tätä paikkaa ja sen monia ikäviä kirjoittajia, jotka oon kans huomannut, liian tosissaan. Muista lepäillä. Ihailen sitä miten et suojele ittees kuten moni muu tekee. Olisipa vastaavasti avoimia ihmisiä enemmän.[/QUOTE]

Ja sinä kerrot muille mitä mies ei tee?

No minä voin kertoa, mies ei kulje kieli perseessä ja stalkkaa jotain joka on sanonut jo useamman kerran että häviä.
 
Pessimisti
Ootte oikeesti vääntäny täällä koko yön? Voisko joku selittää mulle, miksei HG-91 saa pitää itseään ihan vaikka kuumimpana kissana, jota maa on koskaan päällään kantanut? Keltä se on pois?
 
huhhuhhuhhuuu
Miksi ihmeessä happygirlin pitäis muuttaa käsitystä itsestään kauniista nätiksi? Herraisä! Te ette ole keitään sanomaan, että hg olisi vaan nätti!

Uskomatonta shaibaa!!! Mua etoo lukea tällaista vänkäystä!! Hyi!

Enkä ole hg, en edes tunne.
 
ömmhh
Mitä sä HG aina itket tota kiusaamista? Jatkuvasti ketjuissa piilovittuilet, naureskelet muille, pidät tyhminä ja suoraan nimitteletkin, sitten oletat kuitenkin saavasi vain kehuja? Jos joku ei ole kanssasi samaa mieltä, käännät sen heti itsellesi edukkaaksi ja toista sortavaksi, naureskelet halveksuvastu ja suoraa nimittelyäkin olen havainnut. En yhtään ihmettele miksi moni ei sinusta pidä ja osan sanomiset olet jopa kuvitellut ja vääristellyt. Taidat olla hieman hemmoteltu? Kotona on varjeltu sinulle sanomista mistään, mutta olet kuitenkin itse saanut kiukutella mielesi mukaisesti ja sättiä koko perhetää millon mistäkin. Onko näin vai mistä melkein sairas käyttäytymisesi johtuu? En ole kukaan diagnosoimaan ketään, mutta melkein vaikutat jo sellaiselta, jolle voisi jonkinlaisen persoonallisuushäiriön diagnosoidakin, jos nyt vain terveellä ihmistuntemuksella näin voin todeta. Tämä ei siis missään nimessä ole ilkeilyä, mutta et oikeasti tunnu ymmärtävän mistä sinua kritisoidaan ja no... sellainen sosiaalinen älykkyys tuntuu puuttuvan kokonaan. Olet varmasti muilla tavoilla hyvinkin älykäs, mutta tässä on jotain häikkää. Tuntuu, ettei johdu tyhmyydestä, vaan ehkä jostain häiriöstä?



Mutta mieti HG itse omaa käytöstäsi ja kehtaa vasta sitten valittaa muiden käytöksestä sinua kohtaan. Jos siis pystyt siinä näkemään jotain kritisoitavaa. Itseään saa pitää kauniina, ei siinä mitään. En nyt siis puhu siitä, enkä ole kateellinen enkä...no jää nähtäväksi miten sinä tämän käännät...


Lopuksi voisin sanoa yleisesti, että ketjussa oli monikin todella raikas nuori nainen. Ei mitään feikkiduckfaceja, vaikka niistä joku jauhaakin.
 

Yhteistyössä