Mitä sä HG aina itket tota kiusaamista? Jatkuvasti ketjuissa piilovittuilet, naureskelet muille, pidät tyhminä ja suoraan nimitteletkin, sitten oletat kuitenkin saavasi vain kehuja? Jos joku ei ole kanssasi samaa mieltä, käännät sen heti itsellesi edukkaaksi ja toista sortavaksi, naureskelet halveksuvastu ja suoraa nimittelyäkin olen havainnut. En yhtään ihmettele miksi moni ei sinusta pidä ja osan sanomiset olet jopa kuvitellut ja vääristellyt. Taidat olla hieman hemmoteltu? Kotona on varjeltu sinulle sanomista mistään, mutta olet kuitenkin itse saanut kiukutella mielesi mukaisesti ja sättiä koko perhetää millon mistäkin. Onko näin vai mistä melkein sairas käyttäytymisesi johtuu? En ole kukaan diagnosoimaan ketään, mutta melkein vaikutat jo sellaiselta, jolle voisi jonkinlaisen persoonallisuushäiriön diagnosoidakin, jos nyt vain terveellä ihmistuntemuksella näin voin todeta. Tämä ei siis missään nimessä ole ilkeilyä, mutta et oikeasti tunnu ymmärtävän mistä sinua kritisoidaan ja no... sellainen sosiaalinen älykkyys tuntuu puuttuvan kokonaan. Olet varmasti muilla tavoilla hyvinkin älykäs, mutta tässä on jotain häikkää. Tuntuu, ettei johdu tyhmyydestä, vaan ehkä jostain häiriöstä?
Mutta mieti HG itse omaa käytöstäsi ja kehtaa vasta sitten valittaa muiden käytöksestä sinua kohtaan. Jos siis pystyt siinä näkemään jotain kritisoitavaa. Itseään saa pitää kauniina, ei siinä mitään. En nyt siis puhu siitä, enkä ole kateellinen enkä...no jää nähtäväksi miten sinä tämän käännät...
Lopuksi voisin sanoa yleisesti, että ketjussa oli monikin todella raikas nuori nainen. Ei mitään feikkiduckfaceja, vaikka niistä joku jauhaakin.