Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
häppärityyppi
:) Vaikeuttaa voi kyllä niin, mutta palvelut osaa etsiä samanlaisuuksia kuvista.

Mutta niin, epäkiinnostava aihe.
Ne palvelut on lähes yhtä alkeellisia kuin sä, eli ei ne mitään löydä kun oikealla tavalla muoksii. Kokeile vaikka. Kyllä minä nämä jutut tiedän, oon melkonen nörtti. Mut nyt tää nörtti lähtee, sä voit jäädä testailee noita alkeellisia palveluita.
 
Missä kohti sallin sen?

Missä kohti sanoin, että se on oikein että ihmisten ulkonäköä arvostellaan?

Sinun ongelmasi tässä on, että sinä et todellakaan ymmärrä mitä sanon ja minun pitäisi nyt sitten käyttää aikaa selittämällä sinulle.

Se miten maailma toimii on ikävä kyllä riippumaton siitä mitä jonkun ihmisen arvomaailma on.
Elä ylireagoi ton ymmärtämättömyyden suhteen. Ota ihan iisisti.

Koitetaas vielä kerta.:)

Sinun teksti:
"Asiaa saa väännellä vaikka miksi, mutta jos olet sanonut ja ihan selkeästi antanut ymmärtää olevasi hottis ja upea, niin ei voi kun itseä syyttää että tulee paskaa niskaan sitten kun kuvasta käykin ilmi, että ei ole mitään erikoista. Ihan normaali ihminen siellä möllöttää, jolla on kenties ihan pikkuisen turvonnut ego."


Eli paskaa saa laittaa niskaan, koska näytti kuvansa, eikä kuva ollut sitä mitä toiset olisivat halunneet?

Oletko lukenut miten rumasti HooGeetä on haukuttu ketjussa?
 
Elä ylireagoi ton ymmärtämättömyyden suhteen. Ota ihan iisisti.

Koitetaas vielä kerta.:)

Sinun teksti:
"Asiaa saa väännellä vaikka miksi, mutta jos olet sanonut ja ihan selkeästi antanut ymmärtää olevasi hottis ja upea, niin ei voi kun itseä syyttää että tulee paskaa niskaan sitten kun kuvasta käykin ilmi, että ei ole mitään erikoista. Ihan normaali ihminen siellä möllöttää, jolla on kenties ihan pikkuisen turvonnut ego."


Eli paskaa saa laittaa niskaan, koska näytti kuvansa, eikä kuva ollut sitä mitä toiset olisivat halunneet?

Oletko lukenut miten rumasti HooGeetä on haukuttu ketjussa?
Et sinä tajua, enkä minä jaksa jankata sinun kanssa.

Eikä minua heilauta jos joku tilaa paskaa lautaselleen.
 
[QUOTE="hemu";29896737]Ei taida olla. Täällä on onneksi muutama aikuinen ihminen, joilta löytyy ihmisyyttä ja jonkinlaiset käytöstavat.
Jotenkin surkuhupaisaa, että eräskin palstalainen kertoo olleensa koulukiusattu ja suunnilleen samassa viestissä osallistuu Happygirlin lyttäämiseen. En oikeasti tajua, mikä siinä on niin vaikeaa sulattaa, että naisella on hyvä itsetunto ja vientiä riittää, oli perunanenä tai ei? Onko tällä totuuskomissiolla joku jalompikin päämäärä?[/QUOTE]

Eli täytyy tyyliin kieli pitkänä kehua HG:ta jotta on palstan mielestä aikuinen? Sitten olen mielelläni keskenkasvuinen.
Edelleenkin mä en sen enempää ottanut kantaa hänen ulkonäköönsä vaan ihmettelin hänen reaktiota.
Ja tosiaan, luulis teidänkin tajuavan että mun koulukiusaamistaustan takia mä en ymmärrä teidän naiskoodeja yms enkä ymmärrä miksi pitää kehua jotain kauniiksi jos se on vaan nätti.

Mutta joo, tästä ketjusta tulikin viihdyttävämpi kuin mitä uskoin :D Paremmin tällä sai säpinää kuin harmaalla provolla :D
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis ja päätön
"hemu"
Eli täytyy tyyliin kieli pitkänä kehua HG:ta jotta on palstan mielestä aikuinen? Sitten olen mielelläni keskenkasvuinen.
Edelleenkin mä en sen enempää ottanut kantaa hänen ulkonäköönsä vaan ihmettelin hänen reaktiota.
Ja tosiaan, luulis teidänkin tajuavan että mun koulukiusaamistaustan takia mä en ymmärrä teidän naiskoodeja yms enkä ymmärrä miksi pitää kehua jotain kauniiksi jos se on vaan nätti.

Mutta joo, tästä ketjusta tulikin viihdyttävämpi kuin mitä uskoin :D Paremmin tällä sai säpinää kuin harmaalla provolla :D
Hmm... En mäkään tajua mitään naiskoodeja (onko niitä?), mun mielestä kyse on ihan peruskäytöstavoista.
Älä viitsi väittää, ettet ottanut kantaa HG:n ulkonäköön. Tiedät itsekin syyllistyneesi ei-niin-piilovittuiluun.
Ei täällä ole kukaan sanonut, että kaikkia pitää kehua kieli pitkänä. Lapsellinen tulkinta.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Eli täytyy tyyliin kieli pitkänä kehua HG:ta jotta on palstan mielestä aikuinen? Sitten olen mielelläni keskenkasvuinen.
Edelleenkin mä en sen enempää ottanut kantaa hänen ulkonäköönsä vaan ihmettelin hänen reaktiota.
Ja tosiaan, luulis teidänkin tajuavan että mun koulukiusaamistaustan takia mä en ymmärrä teidän naiskoodeja yms enkä ymmärrä miksi pitää kehua jotain kauniiksi jos se on vaan nätti.

Mutta joo, tästä ketjusta tulikin viihdyttävämpi kuin mitä uskoin :D Paremmin tällä sai säpinää kuin harmaalla provolla :D
Sä oot kylä todella ilkeä. Järkkyä että joku saa jotain kiksejä siitä että toista haukutaan rumaksi.. Oot varmaan hieno tyyppi, jeah.

Mä kehuin, tykkäsin jokaista sun kuvaa. Kun sä vielä itkit että reidet on paksut ja perse kamala yms.
 
[QUOTE="hemu";29896887]Ei, kyllä sä Kepsis puhuit nyt itsesi pussiin, pahahan sitä on selittää. :D[/QUOTE]

Kumma kun krut tajusi heti mistä kyse, vaikkei ollut lukenut ketjua ilmeisesti juuri nimeksikään kun liittyi keskusteluun.
 
Kumma kun krut tajusi heti mistä kyse, vaikkei ollut lukenut ketjua ilmeisesti juuri nimeksikään kun liittyi keskusteluun.
Krut on mulle vähän käärmeissään, ei siitä kannata välittää.:D


Ja mä teen nyt stopin tälle väittelylle.

On tässä sitten kirjoitettu mitä tahansa niin mä tiedän että sä et ole mikään kiusaaja ja olet oikeudenmukainenkin.

Mä väittelin ihan vain kirjoitusten perusteella, ottamatta huomioon sua.:(

Oon pahoillani ja mä kyl kovasti paljon tykkään susta vieläkin.
 
[QUOTE="hemu";29896883]Hmm... En mäkään tajua mitään naiskoodeja (onko niitä?), mun mielestä kyse on ihan peruskäytöstavoista.
Älä viitsi väittää, ettet ottanut kantaa HG:n ulkonäköön. Tiedät itsekin syyllistyneesi ei-niin-piilovittuiluun.
Ei täällä ole kukaan sanonut, että kaikkia pitää kehua kieli pitkänä. Lapsellinen tulkinta.[/QUOTE]

No HG:llä tässä nyt taitaa olla ne peruskäytöstavat hukassa.
Eikä mun ensimmäisessä kommentissa kyllä ollut minkään sortin vittuillua, enkä mä edelleenkään vittuile millään tavalla.
 
Sä oot kylä todella ilkeä. Järkkyä että joku saa jotain kiksejä siitä että toista haukutaan rumaksi.. Oot varmaan hieno tyyppi, jeah.

Mä kehuin, tykkäsin jokaista sun kuvaa. Kun sä vielä itkit että reidet on paksut ja perse kamala yms.
Se että mä näen sut nättinä tekee musta ilkeän? Okei :D
Voi kuule tyttöpieni, jos mä saisin kiksejä siitä että jotain haukutaan rumaksi ni mä olisin saanut jo bannia :LOL:

Aa, eli sä teit niin vaan siksi että sä yritit mielistellä mua että mä tulevaisuudessa mielistelisin sua? Siis ihan tosi, selvennä mulle mitä väliä tolla on?

Edelleenkin toi sun loukkaantumisen määrä ottaen huomioon sen että mä en ole edes haukkunut sua, sä käyttäydyt ihan kuin me oikeasti tunnettaisiin ja oltaisiin kavereita ja se on musta todella häiriintynyttä.
 
Mistä mitoista minä olen puhunut?

Useammassakin ulkonäkö aiheisessa kohdassa eri ketjuissa on tuonut esille kuinka upea on.

Tuntuu tosi typerältä tämmöinen että et tajua mistä puhun. Mitä hittoa mitoilla on tekemistä sen kanssa näyttääkö upealta/kauniilta/seksikkäältä/haluttavalta?

Jos naama on kuin puskuriin törmännyt petolinnun perse niin siinä ei auta minkäänlaiset pamela andersonin mitat tai vastaavat.

Sama myös toisinpäin.

Ja nyt nimenomaan puhutaan pinnallisesti ulkonäöstä, ei mistään sisäisestä kauneudesta tai persoonasta, mitkä ratkaisee oikeasti enemmän kuin se ulkoinen olemus.

Jos sinä et nyt vieläkään tajua mistä kysymys, niin ei voi minkään.
Upeus on katsojan silmissä ja ehkä sinä tiedätkin, että ei kuvista sellaista edes nää. Kai se on joku karisma tai olemus, kiltteys ja itsevarmuus? Voi olla että sun silmiin olen "vain" naapurintyttö perunanenä pulloposki ja se on ok:) Ulkonäkö on vain se mistä aluksi kiinnostuu (tai olemus) mutta se ei pidä sitä kiinnostusta yllä, ellei pään sisällä ole jotain.

Mä en ole kehunut itseäni upeudeksi mutta tissiaiheisiin keskusteluihin olen sanonut mikä kuppikoko ja rasvaprosentti aiheisiin keskusteuihin, että mikä se itselläni on. Se että joku tulkitsee sen negatiiviseksi itsekehuksi on harmi :/ Minusta tässä elämässä on lopulta aika paljon ikävyyksiä että pitäisi jatkuvasti haukkua itseä kun painat duunia niska limassa ja koitat pysyä positiivisena.
 

Yhteistyössä