Olit varmaan liian viehättävä. Sillä sivustolla kuitenkin on vaan rajalliset kyvyt laskea näitä juttuja!Mulla tuli vaan että Failure :xmas:
mää olisin tulkinnu toisella lailla: kepu ei ihmettele paskan satamista hoogeen niskaan koska hän on (kuulemma, en ite muista) kehunut olevansa erittäin kaunis mutta paljastuu kuvissa vaan varsin kauniiksiNo teksti tarkoitti HooGeetä.
En ole väittänytkään että Kepsis olisi suoranaisesti haukkunut HooGeetä, vaan että hän sallii paskat HooGeen niskaan, koska ulkonäkö ei miellyttänyt.
Ihmettelen miksi näin.
Missä kohti sallin sen?Sulla se ongelma on. Etkö itse lue kommenttejasi?
Kirjoitat että ketään ei saa haukkua ulkonäön perusteella vaan mielipiteiden perusteella.
Kuitenkin kirjoitit sallivasi sen, että tulee paskaa niskaan jos pitää itseään kauniina mutta palstalaiset eivät pidä.
Eli kysymys. Saako ulkonäön takia laittaa paskaa niskaan?
Saat perua väitteesi, ei siinä ole mitään häpeänaihetta, päin vastoin.
Mulla tuli "We don't submit asses"Mulla tuli vaan että Failure :xmas:
Laitetaan vaikka lisää kuvia eikä rähistä?
Ahaaaaa Noh, sinun varmaan pitää vaan tarrautua tähän, ettei tule kauhean huono mieli.Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29896703:Niinhän sinä olet tehnytkin. Kyllä kaikki sen tietää.
Rekkaa nikki ja laita kuvasiAlkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29896742:Ähähää. Vitsit ku voisin jotenkin todistaa että en tod. ole häppäri enkä sen kaveri
Voi rakas, ei mulle tule huono mieli. En enää edes muista mistä tässä puhutaan.Ahaaaaa Noh, sinun varmaan pitää vaan tarrautua tähän, ettei tule kauhean huono mieli.
Enkä. Mitäpä tuo edes todistaisi. Voin rekata vaikka tuhat nikkiä ja etsiä vaikka tuhat kuvaa "itsestäni". Hupsu.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Rekkaa nikki ja laita kuvasi
Jos kuva on netistä "varastettu" se löytyy kyllä etsimällä.Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29896786:Enkä. Mitäpä tuo edes todistaisi. Voin rekata vaikka tuhat nikkiä ja etsiä vaikka tuhat kuvaa "itsestäni". Hupsu.
Älä ole noin alkeellinen. Ei kuva vaadi kuin pientä muokkausta niin eipäs enää löydykkään.Jos kuva on netistä "varastettu" se löytyy kyllä etsimällä.
Vaikeuttaa voi kyllä niin, mutta palvelut osaa etsiä samanlaisuuksia kuvista.Alkuperäinen kirjoittaja häppärityyppi;29896812:Älä ole noin alkeellinen. Ei kuva vaadi kuin pientä muokkausta niin eipäs enää löydykkään.
Värien vääntäminen auttaa parhaiten, ne nimittäin taitaa etsiä värien perusteella.Vaikeuttaa voi kyllä niin, mutta palvelut osaa etsiä samanlaisuuksia kuvista.
Mutta niin, epäkiinnostava aihe.
Mä vähän kyllä petyin kun odotin jotain järisyttävää kuvaa susta! Et oo sanojes mittainenTässä tälläinen hieno taideteos pärstästäni. Hetkeksi näytille niin voitte alkaa haukkua kuinka kuiva ja suomuileva iho mulla on!
kuva - Aijaa.com
Jep, kyllä nyt taisin herätellä liian suuria odotuksia... Hyi minua.Mä vähän kyllä petyin kun odotin jotain järisyttävää kuvaa susta! Et oo sanojes mittainen