Pikkulauantain pärstäkuvaketju. :)

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
"hemu"
[QUOTE="hmh";29896636]Oleks sää Lispetti sama kuin Häppygirl ja kaikki häppiksen sivupersoonat? vai mikä tää juttu on?[/QUOTE]

Ei taida olla. Täällä on onneksi muutama aikuinen ihminen, joilta löytyy ihmisyyttä ja jonkinlaiset käytöstavat.
Jotenkin surkuhupaisaa, että eräskin palstalainen kertoo olleensa koulukiusattu ja suunnilleen samassa viestissä osallistuu Happygirlin lyttäämiseen. En oikeasti tajua, mikä siinä on niin vaikeaa sulattaa, että naisella on hyvä itsetunto ja vientiä riittää, oli perunanenä tai ei? Onko tällä totuuskomissiolla joku jalompikin päämäärä?
 
häppärityyppi
[QUOTE="Vieraz";29896717]Toi Häppärityypit on selvästi se Hg:n "missi"kaveri !

Siellä ne kahdestaan palstailee..[/QUOTE]

:LOL: Ähähää. Vitsit ku voisin jotenkin todistaa että en tod. ole häppäri enkä sen kaveri :D :D
 
No teksti tarkoitti HooGeetä.

En ole väittänytkään että Kepsis olisi suoranaisesti haukkunut HooGeetä, vaan että hän sallii paskat HooGeen niskaan, koska ulkonäkö ei miellyttänyt.

Ihmettelen miksi näin.
mää olisin tulkinnu toisella lailla: kepu ei ihmettele paskan satamista hoogeen niskaan koska hän on (kuulemma, en ite muista) kehunut olevansa erittäin kaunis mutta paljastuu kuvissa vaan varsin kauniiksi

tässä tulkinnassa häppärin ulkonäössä ei väitettäs olevan vikaa
 
Sulla se ongelma on. Etkö itse lue kommenttejasi?


Kirjoitat että ketään ei saa haukkua ulkonäön perusteella vaan mielipiteiden perusteella.

Kuitenkin kirjoitit sallivasi sen, että tulee paskaa niskaan jos pitää itseään kauniina mutta palstalaiset eivät pidä.

Eli kysymys. Saako ulkonäön takia laittaa paskaa niskaan?

Saat perua väitteesi, ei siinä ole mitään häpeänaihetta, päin vastoin.
Missä kohti sallin sen?

Missä kohti sanoin, että se on oikein että ihmisten ulkonäköä arvostellaan?

Sinun ongelmasi tässä on, että sinä et todellakaan ymmärrä mitä sanon ja minun pitäisi nyt sitten käyttää aikaa selittämällä sinulle.

Se miten maailma toimii on ikävä kyllä riippumaton siitä mitä jonkun ihmisen arvomaailma on.
 
häppärityyppi
[QUOTE="hemu";29896737]Ei taida olla. Täällä on onneksi muutama aikuinen ihminen, joilta löytyy ihmisyyttä ja jonkinlaiset käytöstavat.
Jotenkin surkuhupaisaa, että eräskin palstalainen kertoo olleensa koulukiusattu ja suunnilleen samassa viestissä osallistuu Happygirlin lyttäämiseen. En oikeasti tajua, mikä siinä on niin vaikeaa sulattaa, että naisella on hyvä itsetunto ja vientiä riittää, oli perunanenä tai ei? Onko tällä totuuskomissiolla joku jalompikin päämäärä?[/QUOTE]

Pakko sanoa, että hämmästelin itsekin kun tyyppi alkoi puhumaan koulukiusauksestaan. Jätinpä sitten vastaamattakin koko viestiin. Ainakin muistaakseni. Alkaa aivot vähän hyytyä.
 
"sipsi"
Anteeksi, kun vielä vanhana akkana tungen ketjuun, mutta miksi pitää ilkeillä? Sattuneesta syystä en ikipäivänä tule itsestäni tänne yhtään kuvaa laittamaan, mutta antaa laittaa niiden, ketkä tahtoo. Miksi pitää rääpiä kuvia, haukkua ja arvostella? Ihan kuin tahallaan koetettaisiin pahoittaa toisten mieli :(
 
häppärityyppi
Mä meen kyllä koisimaan, ei multa lähdevenää mitään järkevää settiä. Vaikka ei kyllä silleen et ois aikasemminkaan lähteny. Hyvää yötä ja anteeksi kaikille keille mahdollisesti olin ilkeä, se olin minä vain, ei kannata ottaa asiaa vakavasti<3
 

Yhteistyössä