minjaa
höpö höpö, sinä oot ylistänyt ittees täällä ja vaikka kuinka paljon. johan sen näki monen reaktiosta kun näkivät sun kuvan että ei siellä kirjoittelekaan mikään jumalatar, että oot antanu itsestäs sellasen kuvan että oot oikeesti todellinen kaunotar. Ja mun mielestä et todellakaan ole, anteeksi vaan mutta mun mielestä et ole edes nätti. ja se on MUN mielipide!Näköjään on flunssa iskenyt vaikka mä olen tunnollisesti beroccaa napsinut joka ilta Tästä tulee nysväily päivä kämpillä
Freiya ja anonyymikiusaajat tietävät mitä ovat sanoneet ja mihin paikkaan. He tietävät miltä tuntuu saada oman kuvan laittamisen jälkeen kommenttia "olet ruma yöks" yms. Naiselle se on aika arka paikka ja Freiyan on turha yrittää tehdä itsestään viaton. Milloin se on ollut ok sanoa toiselle, että olin ajatellut sut jumalaiseksi kaunottareksi mutta oletkin tavallinen (oliko möllöttäjä se sana?)
Se mistä olen erityisen vihainen on, että mun sanomisia on väännetty niin päin, että pitäisin itseäni hirveän kauniina ja viehättävänä miestennielijänä :/ Oon sanonut et kyllä olen sopusuhtainen ja pt:n kehoanalyysien mukaan "ihannepainoinen" ja että mormooni oli ihastunut mut that is it. Sitten alkaa kauhea sota, että "sähän oot ihan ruma!" Haloooo??! Sitä paitsi mormoonijutusta on aikaa ikuisuus ja tässä ajassa oon ehtinyt kypsyä ihan toiselle tavalla kun läpikäyn eroa ja tiedän olleeni reilu ja auttavainen palstalla.