**PikkuKakkosta toivovat VOL19**

Täällähän on oikee lisääntymiskausi suorastaan!! :D ONNEA heikulle myös :heart:

KS09, tiedän tunteen... Itsehän menin testailemaan jo sillon kp 22 tai 23. Liuskatestit on käteviä kun niitä jää aina yli ja kaapissa kuumottaa... Tästä lähtien ostan vaan jotain apteekin testejä ja yhden kappaleen ja sit vasta jos näkyy jotain järkevää niin ostan lisää. Vararikossa kohta. :LOL:

Minä olin eilen aerobiccaamassa ekaa kertaa joululoman jälkeen ja olikin oikee rääkki! Yli puolet tunnista lihaskuntoa, nimenomaan keskivartalon syviä lihaksia. Mietin sit siinä itekseni että onkohan niistäkin jotain riskiä jos sattuiskin joku matkassa olemaan mukana... Mutta tuskinpa, ei se pahalta eikä repivältä tuntunut. Enkä olis tehnytkään jos olis tuntunu. Nyt on kyl vatsalihakset niiiin tulessa, ihanaa kun tuntee tehneensä jotain. Ja onhan se hyvää reeniä sitten raskaudesta palautumisenkin kannalta! Niin mistä raskaudesta......

kp 26/-27-28 yk 2. Ei oo kyl mitään menkkaoireitakaan. Pahoin pelkään et ne edelliset menkat oli vaan jotain sattumaa kaikessa säännöllisyydessään ja nyt menee harakoille koko "kierto"... Testiä en jokatapauksessa kyllä ainakaan viikkoon vielä tee.

Lämpimät ONNITTELUT kaikille PLUSSANNEILLE!!! :flower: Ihania uutisia niin monilta. Heipat sinne odotuspuolelle - perässä tullaan... toivottavasti pian...

Täytyy tässä kierrossa kans jäädä touhuilun jälkeen makoilemaan pidemmäksi aikaa, kuten Sutinaa tais kertoa tehneensä. Mullakin taaksepäin kallellaan kohtu, josko edistäisi raskautumista antaa simpoille kunnon uintiaika. :D :wave:

Paljon onnea Sutinaa ja heikku :heart: :flower:

Tänään saatoin saada ekaa kertaa ovistesliuskaan väriä, muuallekkin kuin kontrolliviivaan B) Tosin tossa toi kontrolliviivakin on jotenkin hailakka. Ehkä myöhemmin vielä tänään kokeilen ihan ovistestipuikolla, että olisko se ovis ihan oikeesti vielä jossain vaiheessa tulossa.. Pitänee kyllä mieheltä kysyä heti kun kotiin tulee et näkeekö se tuossa jotain muutakin kuin viivanpaikan :D Laitoin miehen ostamaan myös tuota foolihappoa, jos löytää.. :p

Lumikuningatar :hug:

Mulla alkaa toivo hiipumaan nollille ton plussan suhteen. Predictorit antaa ilmeisen paljon vääriä haamuja ja viivanpaikkoja, ja kun tuo omakaan ei ollut mikää hirmu selvä :ashamed: Sitäpaitsi munasarjojakin on nippaillut nyt illanmittaan jo jonnin verran...

muoks* Iltapissasta (4h pidäteltynä) puhas nega tosi herkällä testillä. Eli se siitä. Että on kyllä turhia tollaset kalliit muka hyvät testit!! :headwall:

Jaahas, se siitä sitten kp1/26 ja yk6 alkakoot.

Yhtäkkiä vaan hulahti housuun, ilman kipuja, ilman ennakkovarotusta, ilamn mitään. Ikänä ei kyllä ole näin alkanut, aina ollut joatin varotustuhrua ja hailakkaa vuotoa :ashamed:

toive81: Tsempit!! :)

KS09 ja Lumikuningatar, tupla :hug: !!!

Mulla kp 27/27-28. Katotaan saadaanko kohta päivitellä kuulumisia ja minkälaisia sellaisia, toivon tietysti jotain raskauttavaa, mutta saattaapi olla niinkin et kierto heittelee häränpyllyä kun ei oo mitään menkkatuntemuksia... Vielä ei testailla, sano mies eilen. :LOL: Muutaman päivän aattelin vielä odottaa...

Menhit Kyllä tuo aika lupaavalta näyttää :D

Mulla ihan oudot menkat. Kyllä vuotaa juu, mutta ei minkään laisia kipuja, ei jomotuksia, ei ruoan himoa, joka mulla yleensä menkkojen aikaan yltyy ihan hillittömäks, ei siis kertakaikkiaan mitään, mikä vois merkitä menkkojen suuntaan!

No, joka tapauksessa ens kiertoa en testaile. Ei se tilanne siitä mihinkään kuitenkaan muutu, joten turhaa päänvaivaa vaan aiheuttaa epäselvät viivat sun muut arpomiset...

Jaahas, dpo 7 ja liiankin tutut menkkakivut täällä :( Eli täti on tulossa varmaan viimeistään maanantaina. Tarttis varmaan sit vielä kuiteskin soittaa lekurille ja pyytää jotain liian lyhyeen lh-pituuteen. Luget oli käytössä esikoisesta varmuudeksi vaikken silloin kärsinyt tällasesta. Ja niitä otin aina rv9+ asti. Nyppii! |O

Paljon onnea heikku!! :flower:

Pahoittelut tädin kiusaamille.

Mulla oli eilen illalla selkä tosi kipeä. Edellisessä raskaudessa selkäkipu oli ainoa raskausoire ennen testiä. En kuitenkaan nyt ala herättelemään toiveita. Niin alussa kuitenkin ollaan. Tänään vasta kp 23/32 (?), joten ei se ole mahdollista. Lisäksi oikealla munasarjojen kohdalla nipistelee välillä aika mukavasti, mutta sekin voi liittyä tuleviin kuukautisiin. Pitäis kieltää itseltä tällaiset toiveajattelut ja tutkailut!! :kieh:

Onpas tämä rasittavaa.. Kuukautiset on nyt kohta viikon myöhässä, raskaustestejä tehty ja negatiivista näyttäneet, ei ole edes mitään roskishaamuja tullut. Tänään testasin taas ja negatiivista näytti, mutta kun vilkaisin testiä tunnin kuluttua uudestaan, oli siihen ilmestynyt ihan hailakka viiva. Tiedän että ei saisi katsoa "roskishaamuja", mutta en voinut sen antaa olla. Pari päivää sitten tein saman testin ja silloin ei ilmestynyt edes roskis haamuja. En tiedä mikä juttu nyt on menossa.. Rasittavaa elää epävarmuudessa.

Tiikeri83: Harvemmin niihin tulee turhia plussia. Oliko mikä testi käytössä? Käypä hakemassa Clearbluen testi apteekista ja testaa huomenaamulla uudestaan. Ne on mun mielestä luotettavimpia ja näyttävät aikaisin. Plussaonnea!! :heart:

Onnea Heikku :flower: :flower: :flower:

Lumikuningatar ja KS09 :hug:

ON: No niin nyt olis vuoto loppunut. Aivan kuin olisi normimenkat ollut, jos niitä riekaleita ei lasketa. Eilen aloitettiin jo touhuilut, eikä tullut ehkäisyä käytettyä :D

Täällä on monella jännät paikat. Aamulla on aina pakko tulla kurkistamaan onko kukaan plussannut :LOL: Toivotaan pikaisia plussia kaikille!

Yhteistyössä