**PikkuKakkosta toivovat VOL19**

Ottaa nuppiin :kieh: Piti vielä nyt illalla jumpata miehen kanssa, mutta iski jumalaton poltto ylämasuun päivällä ja olo on tuskainen, minkököhän pöpön olen saanut |O Toivon, että eilisillan ja aiempien iltojen jumpat riittäis...Epäilen tosin. Mutta tuskin ois enää ollu hyötyä tänään kun varmaan eilen se munis on viimeistään irronnut kun torstaina sain plussan testiin...Mutta toivon, että täti tulis sit vasta 14vrk päästä oviksesta niin tietäis clomien auttavan edes siihen... :ashamed: Mä menen nyt kipuilemaan sängyn pohjalle...Huomiseen... :wave:

Hei,

tipuin takaisin tänne kuumeilijoihin, runsas verinenvuoto alkoi perjantaina :'(
Vuodon laadusta ja kivuista päätellen oli varhainen keskenmeno (rv4+1). Viikonlopun ajan itkut itketty ja nyt vaan katse eteenpäin. Mä en nyt yhtään sit tiedä miten toi kierto lasketaan? Ennen kierto oli sen 26 päivää ja yk 6 siis raskauduin eli onks nyt sitten yk 7?!

Cora85 :hug: Toivotaan että kaikki olisi kuitenkin kunnossa.

Äiskä80 Onnea kovasti! :flower: :flower: :flower:
ja tarrasukkia mukaan!

Osanotot kaikille "takaisin pinoon tulleille". :hug:

Ja onnea plussanneille! :flower:

Ei näy vuotoa edelleenkään täällä, vaikka kierto on ollut nyt tasainen 28 päivää. Nyt on siis jo 2 pvä myöhässä. Tein tänään raskaustestin ja tulos oli että ei raskaana. Ärsyttävää jos toi kierto on nyt alkanut sekoilee jotain.

Olen 26 vuotias yhden pojan (04/08) onnellinen äiti. Kauan toivottu lapsi saatiin aikaan clomifen-hoidolla viidennellä yrityskerralla, johon mahtui myös yksi keskenmeno. Nyt on toinen virallinen yk menossa ja taas clomien voimin.
Ovista en ole tässä kierrossa vielä bogannut. Viime kierto jäi lyhyeksi (26) kun minulla on normaalisti clomeilla ollut 29-32 päivää. Tällähetkellä on kovat alaselkäkivut ja mahaa juilii. Toivon sen johtuvan lähestyvästä ovulaatiosta. Sekaisin tässä on kai koko kroppa ja itse myös. Onneksi en ole yksin asiani kanssa.

Osanotto Magia82 ja Cora85. :hug: Tuntuu tosi kurjalta, että ensin saitte jo iloita raskaudesta ja sitten kävi näin. :hug: Vaikka nyt ei siltä tuntuisikaan, niin vielä joku päivä raskaudutte ja vauveli pysyy kyydissä loppuun saakka, eiks niin. =)

Onnea Äiskä 80! :flower:

Omaa napaa: tätiä odotellaan, saapunee tässä parin päivän sisällä. Seuraavaan kiertoon sitten ovistikkujen kanssa. Pitkään olin sitä mieltä, että en ala tikuttelemaan, tulee vieläkin yrityshakuisempaa tästä touhusta ja sitten en ainakaan raskaudu... Mielipide kuitenkin vaihtui ja tikut jo tulossa postitse.

Te jotka käytätte jotain apuja raskautumiseen niin mitä pitää tehdä saadakseen teroja tai clomeja tms.. siis voiko niitä määrätä terveyskeskuslääkäri ja miten se tutkii asian mitä apuja tarvitaan? Oon ihan ulalla näiden terojen ja clomien kanssa,kun en ole niitä aiemmin tarvinnut.
Kiitos hälle,ken kärsivällisesti jaksaa valaista minulle asiaa! Musta tuntuu etten ovuloi kunnolla.

Pahoittelut pettyneille!

ONNEA ÄISKÄ80! :flower:

Täällä itelläni todella huono happi,en pysty nielemään kunnolla,en yskimään kun päähän sattuu,silmäkuoppia särkee,meinaan pyörtyä kun nousen..Mulla oli eilen 36,6 joka on mun normaalilämpöni.Sitä edellisinä päivinä 37.7 ..Tänään aamulla sitten 37.9.Eli yks päivä täysin kuumeeton.Alkaa pelottaa onko tää jotain sikaflunssaa kun siinähän se kuume voi hävitä ja sit tulla takasin,eli niinkun tässä on nyt juuri käyny..mutta miten sitten toi tyttö..sillä on nyt kans kuumetta ja sikapiikin on saanu..Ja hänellä kuumetta 38.9..kaikenlisäks huomasin nyt uuden "onkelman"..supon kun laitan,niin kakka tulee automaattisesti heti,vaikka just oli kunnon satsit tehny..eli ei vissiin siedä suppoja tai jotain..äh,en tiä enää..alkaa usko loppumaan tähän arkeen kun justiin nyt en jaksaisi hoitaa lasta puolikuolleena..hyvä kun sain tänä aamuna nostettua tytön lavuaarille pyllypesulle,kun tuntu et nyt lähtee taju :'( Enkä kyllä osaa sanoa mitään noista tuntemuksista,että olisko täti tuloillaan,vai ei,kun joka paikkaa kolottaa sen verta että ainoo diaknoosi tässä minkä voin tehä on se et oon helvetin kipee,kiukkunen akka..Toivottavasti muilla menee paremmin. :|

magia82 :hug: :'( Jos jaksat, niin kirjottele noita esikoisen tietoja ym. Ei kuitenkaan ole pakollista tietoa...

Haikara Tervetuloa! Osaatko sanoa kiertopäivääsi, niin saadaan sinut sijoitettua oikeaan kohtaan listalla :)

heikku Se rokote voi nostaa kuumeen :( Jos miehes vaikka pääsis tai anoppisi käymään apteekissa ostamassa sitä nestemäistä panadolia. Vaikuttaa nopeammin ja tehokkaamin kuin nuo supot, ja ei luultavimmin aiheuta kakkatulvaa :) Koittakeehan parantua siellä :hug:

T77 Mä kävin siellä gynellä, joka määräs terot vuodon alottamiseks ja kierron tasaamiseks. Kun clomeja yritin yleisellä puolella kysyä, sanoivat, et täytyy odottaa tutkimuksiin, mutta sit taas se yksityinen sano, että jollen saa ovista bongattua muutamaan kiertoon, sille asialle täytyis tehdä jotakin, eli määräis vissiin noi clomit.

Harmi vaan kun se on niin kallista lystiä, että täytyy kyllä tarkkaan harkita menenkö sinne vai en. Toisaalta ei huvittais maksaa, kun kerta yleiselle puolelle on jo lähete vetämässä, kunhan se aukeaa...

Tän päivän testi oli taas yllättäen nega. Rintoja aristaa, ja kun yritin aamupalaa syödä, se meinas tulla samointein ylös... Muuten ei kyllä ole huono olo :ashamed: Ehkä mä nyt lopetan täs testaamisen, odotan vuodon ja ihmettelen sitten auraavan kierron mitäs sitten...

No nyt kun olen hieman jo parannellut oloa Panadol Hotilla,niin tällasen huomasin..:Selailin mun viime kuun kirjotuksia ja kp22 on ollut ainakin tissit jo kipeet ja finnejä on paukahtanut naamaan.Nyt ei ole niin ja mulla tänään kp 23..Sen muistan vaan viime kuun tissikivuista,että ne alkoi jo hyvissä ajoin ennen menkkoja..jos nyt jotain edes noista voi päätellä :D Joo ja sitten nyt on tullut tosi paljon valkovuotoa,sellaista märkää,joka valuu housuihin asti,ei siis sellasta todella kiinteetä,you know..tiedä sitten..taas lupasin ittelleni etten ala toivomaan,mutta näinhän tässä taas kävi kuitenkin. ;)

t77:Mulla oli ongelmia LH-pituuden kanssa nyt ja siksi päätettiin koittaa clomien kanssa. Esikoista kun yritettiin "kärsin" myöhäisistä ovulaatioista ja niistä raskauduin mutta kesken meni. Silloin sitten sain clomit jotka auttoi. Ehkä kannattaa ottaa yhteyttä vaikka gynikseen? =)

heikku:Toivottavasti kyse ei ole mistään vakavasta :hug:

Magia82:Voi ei, olen pahoillani!!! :hug:

Haikara:Tervetuloa mukaan! Meilläkin esikoinen sai alkunsa ekasta clomikierrosta. Nyt menossa myös eka clomikierto jota edelsi 4kk yritystä liian lyhyellä LH-pituudella :wave:

ON:mun masupoltto yltyi niin isoksi, että joduttiin aamulla käymään sairaalassa :| Onneksi kyse ei ole vakavasta, virustulehdus ilmeisesti jyllä ja ripuloin |O Eli tuskinpa mun kroppa suostuu nyt hedelmöittymään kun kropassa "stressitila".Lepoa ja uudestaan sairaalaan jos kivut taas yltyy...mä en oikeastaan ikinä ole kipeä niin eikös sitten käy näin. Pah sanon minä! :kieh:

heikku Oho, no ei se ehkä sitten siitä johdu :LOL: MEillä on kanssa poika kipee. Kuumetta ei onneks ole kuin sen 38 pyllystä mitattuna, mutta yskää ja räkää on sitten senkin eestä. Ja poika on sellanen villi sylikissa nyt sitten sen takia...
Mutta noi sun oireet kuulostaa kyllä lupaavalta. Mullakin on rinnat arat, mutta ei oikeestaan muuta. Tai no tuo syömäpuoli, kun tulee huono olo kun yrittää syödä, mutta sitä oli kyllä jo viime viikolla vähän, eli ei voi laskea mihinkään raskausoireeks :D

Heipähei!
Taas on ollut aika vähillä kommentoineilla, vaikka juttujanne olenkin päivittäin käynyt lukemassa.. :ashamed:

Kävin tänään lääkärin tutkittavana noiden kierron pituuksien vuoksi. Laittoi keltarauhashormoni- reseptin kanssa kotiin ja kehotti sen ajaksi malttamaan vauvahaaveista :'( Tässä sitten pähkäilen, että odotellako vielä tämä kierto ja katsoa olisko kroppa järkiintynyt vai aloittaa lääkkeet. Se tietäisi sitten 3 kk taukoa yritykseen, jos uskoo lääkäriä. :headwall: Ja arvaatkaapa vaan uskonko helposti!! Etenkin kun raskautuminen ei olis hänen mukaansa "katastrofi"..

Tää oli taas tämmöinen oman navan purkautuminen, anteeksi.
:hug: kaikille sitä tarvitseville ja onnea plussanneille!! Jospa kevätaurinko toisi plussapuhureita meille muillekin.. Vaikka nyt hiukka harmaalta näyttääkin :flower:

martta09 minkäpituiset kierrot sulla on ollut? ja kävitkö ihan terveyskeskuslääkärillä vai yksityisellä?

Itelläkin on alkanut kierto heittelmään ja epäsäännöllistymään, veikkaan että tästäkin kierrosta tulee pitkä... Mulla on alkanut mahakivut tänään kp 29 ja veikkaan että menkat alkaa vasta joskus viikon päästä tai yli sen.. Mitään oireita raskautumisesta ei ole. Tissit on pikkuhiljaa taas muuttumassa aroiksi niinkuin aina hyvissä ajoin ennen menkkojen alkamista.

..ja pahoittelut kaikille pettyneille minunkin puolestani! :/ :/

Elinah84 Kävin ihan tk-lääkärillä, sain ajan neuvolan kautta. Epäsäännöllisiä kiertoja ennätti olla kaksi, eka kesti 75 päivää ja toinen reilu 40 päivää. Ihmettelin, että pääsin näin pian lekuriin ja siellä jopa otettiin tosissaan!

Moikka!
Jäänyt taas kirjottelu :ashamed:

Onnittelut plussanneille :flower:
:hug: niille, jotka ovat joutuneet palaamaan tänne.

ON: Eilen oli viimeinen työpäivä. Tänään kävin jo yhdessä haastattelussa. 2viikon päästä saan tietää, saanko työn. Sinne oli hirveästi hakijoita ja olen tyytyväinen, että pääsin haastatteluun. Työnsaantiin en usko. Mutta hyvä kokemus haastattelukin oli =)
Tänään bongattu ovis+. Kerkisin jo ajatella, että meni ohi tai ei tuu ollenkaan, kun ei meinannut plussaa näkynyt. Nyt vaan mietityttää, että onko spermassa enää paukkuja, kun viikonloppuna ollaan jumpattu aika ahkerasti? Jospa nyt tämä toinen Clomi-kierto tois toivotun tuloksen.

martta09 Mulle määrättiin myös keltarauhashormonit epäselvän kierron takia, eikä vauvahaaveita puihin käsketty laittamaan. Olisko lääkäri tarkottanut sitä, että 3kk:n tauko tulee, sillä todennäköisesti ei ainakaan ihan heti ala ovis tapahtua kp 15 mennessä... Eli minusta yrittäkää vaan, epätodennäköistä se kuitenkin voi olla, että tuon 3kk:n aikana raskautuisi. Tai näin minä tämän ajattelin, kun olin samassa pisteessä, kuuria aloittelemassa...

himputti Kyllähän siinä tavarassa aina sen verta potkua on, ettei väliin kannata jättää ;) Ja sitkeimmät voivat elää todella monta vuorokautta, eli sitkutella viikonlopusta loppuviikkoon :)

Mulla tänään siis kp19 ja ei vieläkään bongattua lh-huippua. Lantion seutu on tulessa ja välillä kipu säteilee reisiin asti. Koko ajan on sellaista kipua, nipistelyä ja tärinäherkkyyttä, mutta ei sitä hemmetin ovulaatiota. Eiköhän sen pitäis jo tapahtua, jos on tapahtuakseen. En ole käynyt ultrassa, joten en tiedä mitä siellä tapahtuu, mutta aiemmin clomit on kyllä tepsinyt.

toive81: Onpa mukava kuulla, että on muitakin samassa tilanteessa olevia. Monentena päivänä aloitat clomit ja oletko bongannut ovista? Onko sulla ollut sivuoireita? Mulla oli tosi huono olo muutaman päivän clomien syönnin ajan. Oksetti, huimas ja teki pahaa. Pää oli kipee. Nyt kun ovis pitäis tapahtua niin olen taas kipee. Täytyy varmaan ens kierrossa mennä ultraan. Lääkäri kyllä sanoi, että herkkyys clomeihin voi voimistua raskauden jälkeen. Kuinka pitkään sulle on clomeja määrätty? Mulle lääkäri kirjoitti reseptin 8 kierrolle ja toinen on siis menossa.

Kiitos kaikille halauksista!

KS09 Meillä siis tyttö 07/08. Jos toi kierto lasketaan keskenmenovuodon alkamispäivästä niin nyt ois menossa Kp 4. Kiitos päivityksistä!

En ole ottanut yhteyttä neuvolaan kun niin alussa meni kesken. Jos vuoto pitkittyy, tulee kipuja tai kuumetta niin tilaan ajan yksityiselle ultraan. Nyt vaan odotellaan vuodon loppumista...

Onko kenelläkään kokemusta voiko varhaisenkeskenmenon jälkeen heti alkaa yrittämään uudestaan?

Sairastelijoille pikaista paranemista.

Magia82: :hug: ! Jaksamisia...

........mä tein eilen yhden testin. Miksi, siis miksi?????????!!!!! Ihan täysi nega, tottakai. Eihän tässä oo oletetusta oviksestakaan kulunu ku ihan hetki. Nyt ärsyttää. Mies katto sitä puikkoa ja sano että;

"no enpä oo ikinä tyhjempää testiä nähny".

..kiitti vaan. No ei, ihan hyvällä se sitä tarkotti, pakko vaan vetää aina huumoria joka aiheesta. :) Ja siis kun hän luuli et mä testailen ihan sillon ku pitääkin, eikä tosiaan kiertopäivänä 23...

Argh ku pitää olla tyhmä. :headwall: Nyt oon ihan varma ettei oo ollu koko ovistakaan ja Cerazetet kettuilee vieläkin...

Yhteistyössä