**PikkuKakkosta toivovat VOL19**

Haikara:Mä aloitin nyt ekan kuurin annostuksella 1tbl kp3-7. Mulle tuli niistä kuumia aaltoja varsinkin öisin, hikoilin aaltoina, se oli ärsyttävää! Muita sivuoireita ei tullut, onneksi. Ultra oli sitten kp11 ja siellä näkyi 1 folli. Ovisplussan sain kp15 ja kp16(en tiedä miksi testasin kahtenä päivänä ) niin kuin lääkäri epäilikin. Sitten kovaa touhua 3 iltana peräkkäin :D Piti neljäntenäkin mutta mulle iski se virus vatsaan ja olen ollut aika kipeä :( Se siitä hedelmöittymisestä varmaan :/ Mulla on vielä 3 kuuria jäljellä, jonka jälkeen jos ei ole tärpännyt menen taas lääkärin juttusille ja ultraan. Varmaan sitten on tauko clomeista. Toivottavasti tärppää ennen :) Mutta kiva kun on kohtalotovereita :) Niin ja mulla on tänään kp20!

Magia 82:en ole ihan varma, mutta olisin joskus kuullut, että ihan varhaisissa keskenmenoissa voi alkaa yrittämään heti uudestaan kunhan vuoto ei ylly tai tule kipuja yms. Mulla ne keskenmenot tapahtui rv6+ niin silloin kehotettiin odottamaan (ei kyllä toteltu) yhdet menkat ja niiden jälkeen aina tärppäs uudestaan :) Kovasti jaksuja!!! :hug:

mama-L: Hei, meillä on sama "oireyhtymä":testaa liian aikaisin-syndrooma :LOL: Ei kai, aina se ketuttaa se nega. Mä olen testannut joka kierrossa joskus dpo9 eli ihan liian ajoissa ja sitten menkat alkanut joko heti perään tai seuraavana päivä :( Nyt päätin etten testaa ollenkaan kun jos vasta menkat ei vaan ala ja dpo on yli 14. Mutta mulla varmaan LH-pituus on taas joku tynkä niin ei tartte kauan odotella, ärh |O Kyllä se plussa voi sieltä kuule vielä tulla!!! :whistle:

Suklaanappi:Voi höh! Mulla on ollut samat "aseet" nyt pari kiertoa+clomit tässä kierrossa. Toivotaan parempaa tulevaa kiertoa!!! :)

ON:Eilen illalla vielä masu kipuili ihan tajuttomasti ja oksetti. Toivon, että nyt loppuis koska olen tytön kanssa kaksistaan tänään...Neiti ei meinaan tykkää jos äippä vaan makaa koko päivän :D

Magia Mullanyt ei ehkä ihan suoraa kokemusta ole, mutta noista keskenmenoista ja uudelleen yrittämisistä olen kuullut tällaista: Helpoiten raskautuu heti km:n jälkeen, mutta keholle parempi ja uuden keskenmenon riskin pienentämiseksi olisi parempi odottaa ne yhdet menkat ennen uutta yritystä. Kuulemma paljon todennäköisemmin menee kesken raskaus, joka on alkanut heti km:n perään, kuin raskaus, joka on alkanut vähintään yhden kierron jälkeen...

Tiedä sitten miten totuusperäinen tuo on, ja miten sitä malttaa edes odottaa, kun tietää mahdollisuuden myös onnistuneeseen raskauteen, mutta tälalinen muistikuva minulla asiasta on...

Täällä olis kp 24, tänään meni viimenen terolut, joten vielä vähintään 2 päivää jännäystä alkaako vuoto vai ei. Jos on alkaakseen toivottavasti alkaa mahdollisimman pian :ashamed: Illalla nukkumaan käydessä, ja tänä aamulla tunsin painetta alavatsalla kohdun seudulla. Ja se oli aika voimakasta...

Tein myös päätöksen, että jos seuraavassakaan kierrossa en sitä ovista saa näkyville, soitan lääkäriajan ja lähden gynen juttusille mahdollisesta clomifen hoidosta tai muusta mahdollisesta. Mies antoi luvan, joten kai se jostakin ne rahat sitten kaivaa :LOL:

Aisla

Täällä ei mitään ovismerkkejä ollutkaan eli vois samantien tilata tikut ens kierroksi.
Lämmöt on nyt niin p.....lään että ei sitä ovista ole ollutkaan. Nyt vaan menkat äkkiä että pääsis aloittamaan uuden kierron =) Sellaset 1,5 viikkoa vaan vielä joutuu odottelemaan.

Tsemppiä Magia82 ja cora85!

ks09 lääkäri kehoitti tosiaan jättämään vauvanyrityksen kuurin ajaksi.. mut sanoi, ettei ihan katastrofi ole jos raskautuisin. Erehdyin sit googlettamaan aihetta ja menin vielä enemmän sekaisin.

Mutta, noita ovistestejä löytyy nyt kaapista ja tänään testasin sellaiseen hailakan viivan!! Eli nyt tietenkin on toiveet korkeella, josko viiva vahvistuisi tulevina päivinä.. Ja eikun peiton heilutukseen ihan urakalla :LOL:

Ehkäpä vielä katon tämän kierron ajan ja ensi kierrosta sitten lääkkeet kehiin, jos muutosta kierron pituuteen ei ole tapahtunut..

Heipat kaikille!

Käyn teitä täällä säännöllisesti kurkkimassa :D
Mama-L: mulla meni pari kolme kiertoa Cerazettejen jälkeen ennenkuin uskon, että kroppa alkoi oikeesti toimimaan ja kierto tasoittui. (+ tietysti ne monen monta pitkää viikkoa ennenkuin tuli edes eka tyhjennysvuoto)
Mutta eiköhän se siitä :hug:

Mousse 6+6

Mousse, mulla tuli ne yhdet menkat sillon ihan normaalisti 4 viikkoa minipillereiden syömisen lopetuksesta 27-28 päivän kierron mukaan mikä on ollut ennenkin Cerazetteja... Jotenkin elättelin toivoa et se olis se tyhjennys ja tästä vaan edettäis normaalisti.

Ärsyttää ja v*tuttaa että menin testaamaan. :headwall:

hujui... vähän jännä tää piinaviikko!
Menkkakivut tuli maanantaina kp 28 ja kesti sen päivän, sen jälkeen ei ole ollut kipuilua eikä menkat ole alkaneet... Oletettu ovis oli n. viikko sitten. Nyt odotellaan sitten loppuviikkoon - kunpa menkkoja ei tuliskaan niin olis parempi! :whistle:

Taas pitkästä aikaa saan jotain aikaseksi kirjottaakin. Ahkerasti oon kyllä käyny lukemassa, mutta aina on johonki hoppu ettei muka kerkee kirjottaa mitään.

Uudet toivotan tervetulleiksi kuumeilemaan kanssamme :wave: sekä plussanneille hurjasti onnea :flower: . Teille jotka olette palanneet takaisin suuri :hug: .

Miehen sisko sai joulukuussa pojan. Kyseli kummiksi ja päätin siihen ryhtyä, vaikka aluksi ottikin päästä koska hän sai sen mitä minä olen jo 2 vuotta toivonut. Kait se täytyy vain jaksaa uskoa että se plussa ja pikkukakkonen meillekin joskus tulee.

).( Tissit on hiemna kipeenä ja turvottaa, joten eiköhän se täti kohta puoleen kaarra taas kylään. Kun on heti alkuunsa pessimistinen niin ei ainakaan pety kauheesti jos täti tuleekin kylään. :)

Nyt täytyy lähtä antaa lapselle iltapalaa, jos sen sais vaikka ennen kymmentä nukkumaan. Oli aikamoisen vaikeeta aamulla sillä se ylösnousu. On vissiin äitiinsä tullut kun tykkää nukkua myöhään. :D

Magia82: Mulla oli km ennen raskautta ja pidin taukoa kesän verran. Oikeastaan oli tarkoitua pitää taukoa vain yhden kierron ajan, mutta ei ne menkat sieltä tullut ilman Teroja. Varhainen km ei tosiaan ole niin paha koettelus elimistölle. Kyllä uskon, että saatte luvan yrittää uudestaan ja tosiaan mulla alkoi raskaus heti ekasta kierrosta km:n jälkeen, joten tsemppiä sinnekin :)
KS09 Mulle voi merkitä kp:ksi tälle päivälle 20.
Tänä aamuna se sit tapahtui. Clearbluen digitaalinen ovistesti suostu hymyilemään. :) (ne, jotka on käyttänyt tietää) Kipuilu on jatkunut koko päivän taas ja nipistelyt on välillä kovia. Ei ole tosiaan kiva pupuilla, kun kivut on kovia. Kuinkahan iso pallero siellä on kasvanut.. Kierto taitaa siis venyä yli 34.

[/b]Lumikunigatar: Meillä poika ei myöskään suostu nukkumaan ennen kymmentä, vaikka herättäisin kuinka aikaisin. Aamulla paukuttaa yhdeksään. Kesällä oli asiat toisin, kun aurinko herätti. Eipä tässä ole kiirettä mihinkään, joten annan pojan nukkua. Itelle olisi kyllä kivempi illalla vähän rauhoittua.

Täällä ollaan ilmeisesti kaikesta huolimatta raskaana. Vuoto siis kesti sen perjantain alkuillan ja la tuli ihan vähän tuhrua. Nyt Clearblue digi näyttää 2-3vkoa raskaana, ku torstaina oli 1-2vkoa. Pahoinvointi on ihan kamalaa. Esikoisen kanssa vuosin (kohdunkaula ja istukka) läpi raskauden. Kaipa se on kohtalona taas.
Plussia puhaltelen kaikille++++ :heart:

Sutinaa:Ihanaa!Oikein paljon onnea :flower: Luo toivoa, että ehkä se täälläkin joskus tärppää...ehkä :ashamed:

Kukas muu kohta jännäilee??? :wave: :attn:

ON:Tänään kp 21 ja dpo 5 eikä minkään valtakunnan tuntemuksia suuntaan jos toisenkaan :/ Eilen olin tuntevinani muutamia nipistyksiä, mutta taitavat olla vain jälkituntemuksi taudista mikä tosin ei kipuillut alavatsassa. Mutta en jaksa uskoa tärppiin. Tänään tuli aamulla tuttuja "kuumia aaltoja" jotka mulla enteilee tulevaa tätiä, jälleen kerran kyllä liian ajoissa :ashamed: Sais täti pysyä vielä sen ainakin 8vrk pois niin tulisi edes normi lh-pituus...Sori taas valivali :ashamed:

sutinaa Onnea hirmusti!!! :flower: :heart:

Halukkaita väliaikasia päivittäjiä ens viikolle?
Mä lähden helsinkiin kaverin tykö auttelemaan, kun siellä on kolme poikaa, joista pienin on alle kk ikänen :heart: En siis pääse ainakaan ma-ke tai to päivittelemään listaa... Tai sitten vaan kestätte ja laskeskelette omassa päässänne missä kukin menee ;) :D

Tänään meinas aamupuurot tulla ylös :x Pari lusikallista sain syötyä, ja loppu teki niiin tiukkaa... Rintoja kihelmöi edelleen ja lämmöt oli 37... Mutta en testaa! En testaa ennen kun maanantaina jos vuoto ei syystä tai toisesta ole siihen mennessä alkanut!
Viimeks alko vuoto kaks päivää lääkkeen loppumisen jälkeen, mitenkähän nyt käy...? nyt olis menossa +1

Jaahas, nyt jo tuhruttaa ruskeaa pyyhkiessä, eli eiköhän ne hanat aukene huomenissa :ashamed:

muoks* Ja olo on ihan kamala, kurkku kipeä ja heikottaa :snotty: Nyt vielä jos ne prkl menkat tähän tunkee niin jipii, hiphip hurraa :kieh:

Voi PRKL :LOL: :kieh:
No enhän mä nyt sitten voinut olla testaamatta ihan raskaustestillä, kun näitä finnejä on niin paljon, että en muista, että olis näin ollut, muuta kun esikoisen raskausaikana...
Kyseessä predictorin testi, jonka voi tehdä päivänä, jona menkkojen pitäisi alkaa. Ja mä näin siinä haaleen haamun / viivanpaikan :headwall: Mieheltä en voi asiaan varmistusta kysyä, kun vaikka sen herätin, silmät oli niin ristissä, että sanoi näkevänsä hädintuskin kontrolliviivaa :D

Voi kyllä nyt osaa ottaa päähän! Jos se oli oikea viiva, ja vuoto alkaa, mä tiedän taas kokeneeni kemiallisen raskauden. Tai sitten saan tässä taas arpoa mitenkä sen testin laita nyt sitten oikeasti on :headwall: Voi kun en olis tehnyt mitään testiä :ashamed:

Yhteistyössä