**PikkuKakkosta toivovat VOL19**

Elinah84 :hug:

gyneaika varattu, josko sieltä tulis vastausta tähän tilanteeseen... Ihmettelen vaan tätä vuotoa. On kyllä ihan kohtalaista, mutta täysin oireetonta! Ilman märkää tunnetta jalkovälissä epäilisin vuodanko mä ollenkaan, kun ei mitään tuntemuksia!

Voinko ovuloida normaalisti keskenmenon jälkeen ja näin pian? Tyhjennysvuodosta laskettuna olis menossa kp 9, jos menkat ei olis ollut myöhässä niin olisi kp 12 menossa(yleensä ovis siis kp 13-14 aikoihin). Mahaa juilii ovismaisesti, mutta limaista vuotoa ei ole niin kuin yleensä!? Ovistestiin sain tikutettua melkein yhtävahvan viivan, joka oli eilisestä huomattavasti vahvistunut. Mä oon ihan pihalla...

Nyt tuli vaan omaa napaaa...

Pahoittelut Elinah84 tädin saapumisesta :hug:

Magia82:Onhan se toki mahdollista ovuloida jo ja jos siis nyt testi plus niin se munishan irtoaa siitä sitten arviolta 24-48h kuluessa...Oletko aivan varma, että sulla meni kesken? Ettei vaan ovistesti näytä raskautta? Mä vuosin esikoisesta todella runsaasti kera klönttien ja mulla meni kaksosista toine kesken...Ootko tehnyt testin raskaudesta??? :|

Toive81 Kiitos vastauksesta! Tein raskaustestin kun olin muutaman päivän vuotanut ja viiva oli haalistunut, sitä tuskin huomasi enää. Sen jälkeen en ole testaillut... Postissa pitäisi ensi viikolla uusia testiä tulla, täytynee silloin varmistaa. Täytyy olla aktiivisena makkarin puolella jos kuitenkin ovis olisi.

Onnea Heikku

Täällä ovis siis oli ja meni. Mitään tuntemuksia ei taaskaan ole. Tällä hetkellä on tunne, että ei enää lisää lapsia sairastamaan tähän taloon :headwall: Tytölle nousi pe-iltana kuume ja kaks yötä oon valvonu kuskaamassa maitoo. Ja huomenna pitäis alottaa työt uudessa paikassa. Great :kieh:

KS09 mä kuulun kans siihen ryhmään, jotka ovat saaneet Predictorilla valehaamun. Ei ole ollenkaan kivaa, että tulee niin herkästi. Siitä on nyt vuosi ja sen jälkeen en ole niitä ostanut.

Ovistikuista vielä. Mulla on Prismasta ostettuja liuskatestejä. Testaan niillä ja kun viivat ovat melkein tasapaksut, niin varmistan Clearbluella. En luota noihin liuskoihin ihan täysin ja CB on kallis.

Blaah. Eilen aamulla kp 27/27-28 testattu RFSU:n liuskalla, ihan puhdas negatiivinen. :headwall: En sit tiiä miten herkkä tuo testi on... Menkkoja ei kuulu eikä näy, eikä oo kyllä mitään oireitakaan. Parin päivän päästä ajattelin testailla uudestaan... Ihme painontunnetta löytyy välillä masusta ja tissit on herkät. Kumpikaan ei kyllä sovi mun PMS-oireistoon. :kieh:

Että en sit tiiä, Tiikeri83 oli vissiin vähän samaa meininkiä? Joko sait tilanteeseen selvyyttä?

Tänään siis kp 28/27-28 yk2. Jotain tapahtumia odotellessa...

Magia82:Ok, no nyt vaan vauhtia makuukammariin :D

Himputti:Voimia sinne ja koita levätä tänään, jotta jaksat huomenna! :wave: Mulla on välillä sama fiilis, jos tyttö on esim oikein känkkä niin herää kysymys haluanko mä oikeasti uuden tähän ;) Mutta se olo menee aika nopsaan ohi ja vauvakuume valtaa... :p

mama-L:Voi pahkana, noh mutta voihan se vielä plussaksi muuttua!Niin kauan on toivoa kun ei ole tätiä ;) Tätähän mä Moussellekin sanoin ja kah, plussa sinne tuli :D

ON:Dpo 9...jännittää alkaako täti tänään vai huomenna vai venyttääkö pidempään. Masussa eilen menkkamaista välillä, välillä palelsi, välillä kuumia aaltoja. Yöllä näin unta menkoita pah |O Tänään kipristää vasenta munasarjaa vaikkei siellä kyllä aktiviteettia ultran mukaan ois edes ollut joten taitaa suoli siellä nipistellä :D Muuten se lievä kosteuskin on kaikonnut, tisseissä ei mitään tuntemuksia joten tuskin plussaa odotettavissa. Sen päätin etten testaa vasta jos menkkoja ei perjantaina ole kuulunut! Oon niin monta kertaa saanut negan ja sitten menkat on alkanut hetii perään :kieh: Hitsit kun en esikoisesta kirjoittanut koskaan oireita ylös, sen muistan että nipisteli ja oli menkkaolo, mutta tissikipu ja etova olo tuli vasta rv6 tienoilla ja väymyskin vaivasi myöhemmin...Aiemmissa keskenmenneissä tosin oireet oli jo ennen kun menkkojen piti alkaa joten en luota enää mihinkään tuntemuksiin...tahtoo sen plussan vaikka samalla tietää ettei sitä vielä saa :'(

mama-L: mulla on muuten ihan samat kp:t, ovis oli kp 14 mut yleensä kierto 27. Nyt luultavasti 28 päivää, ja tänään enossa 27. Mut sehän tarkottaa sitä, et menkat alkais vasta tiistaina, eli tulee joko kp 29 tai kp 1. Eli ei mikään ihme jos tänään nega :) Itsekin testasin aamulla, ja tuli semmonen haamun irvikuva, mut enemminkin pitäisin viivanpaikkana. Oon kyl aiemminkin samoilla One Stepin liuskoilla tehnyt, eikä ennen tuollaista ole tullut.. mutta plussa tuo ei ainakaan vielä ole. Ke uusi testi! Testataan ja plussataan yhdessä :)

Toive81: toivotaan et saisit pidemmän luteaalivaiheen, tai mieluiten tietysti sen plussan :) On tää kuumeilu kyl sellasta vuoristorataa, sitä haluis vaan sen pikkukakkosen nyt eikä seuraavasta.. tai sitä seuraavasta kierrosta.

Voimia Himputille, taidetaan kaikki tietää miltä tuo tuntuu :hug: Onnea uuteen työpaikkaan!

Tämä tyttö hiljenee. Ainakin alkuviikon päivitykset siis jää välistä,s illä en ole koneen ulottuvilla...
Plussailkaa ahkerasti, jotta on sitten paljon hyvää päivitettävää kun taas loppuviikosta kotiudun :heart:

Mä lasken vaan päiviä gyneaikaan...

Täällä ei mitään erikoista. Taitaa aika monella olla jännät paikat alkavalla viikolla. Mulla edelleen samat tuntemukset. Mahassa pistelee ja nipistelee vähän väliä ja selkää jomottaa illasta. Eka raskaudesta mulla tuli kiinnittymisvuotoa, mutta eipä ole nyt tainnut tärpätä kun ei ole näkynyt mitään.
Pitäis nyt keksiä taas muuta ajateltavaa kuin tämä vauvaprojekti. Sitä on niin malttamaton ja haluaa, että heti tapahtuisi jotain. Kuukaudet aina vierähtävät päiviä laskien.

Kp 25/32-34?, yk2

Ei oo tullu tälläkään puolella käytyä.. :ashamed: Mutta ei oo mitään kerrottavaakaan pahemmin..

Menkat oli ja meni, ihan jumalatonta verentuloo ja järjettömiä kipuja hemmetin 8 päivää. Nyt ois kp 15 eikä minkäänlaista tuntemustakaan oviksesta. Viime kuussa oli ihan järkyttävät kivut ja turvotukset just kp 14 mutta nyt ei yhtään mitään. Tiiä sit et irtooko sieltä ees mitään.

Mitäs noi puheet noista ovislimoista jne on? Mä kun en oo oikeen kartalla.. On nimittäin muutaman päivän tullu sellasta kirkasta limaa tms., liittyyks se sit ovikseen jollain tapaa?

Mä oottelen täällä että se leikkauspäivä tulis mahdollisimman pian. Siihen olis jotenki paljo helpompi asennoitua, nyt on vaan epävarmuutta ja odottelua ja leikkaus pyörii päässä jatkuvasti. Tai parashan se olis ku tulis vaan mahdollisimman pian raskaaks ni ei tarttis aatella enää koko leikkausta. Mutta eika epätodennäköistähän tuo on.

Haikara:Kuullostaa lupaavalta sun oireet :) Kiinnittymisvuotoahan tulee vain harvoille, mulle sitä ei koskaan tullut aiemmissa raskauksissa joten älä sen varaan laske mitään ;) Musta tuntuu, että plussaat!!! =)

Heavyfreak:Ovislima on kuulemma sellasta kananmunan valkuaista muistuttavaa limaa. Mä oon pari kertaa sellaset huomannut, mutta en joka kerta läheskään. Oviksen aikoihin ollut muuten normaalia valkovuotoa enempi. Mikäs leikkaus sulla taas olikaan edessä???

ON:Tänään on sitten dpo10 ja toivottavasti ei alkais ihan vielä tänään. Tosin laskin aiemmin noi dpo:t ihan väärin niin jos laskisin vanhan väärä tavan mukaan niin tänään ois jo dpo 11 tai 12 :D Joten sillai periaatteessa lh-vaihe ois jo hiukan pidempi. Mutta kyllä ne menkat alkaa. Aamulla ei enää edes paleltanut vaan hikoilutti ja mitään nipistyksiä en ole enää havainnut. Mulla siis yk 6 alkaa ihan kohta.

kp 30/27-28... Jos nyt tuo edes se mun kierto on. Yksien menkkojen perusteella vähän paha sanoa, kun ne minipillerit sotki niin pahasti.

Heathy, hyvin sanottu tuo "haamun irvikuva". :D Mäkin tein samanlaisen nimittäin eilen aamulla, kyllä siinä jotain oli koska mieskin näki mutta viivanpaikkaa vielä vahvasti epäilen... Ja sitäpaitsi yhden kemiallisen kokeneena en halua nuolasta ennenku tipahtaa (ja siinä kemiallisessa olin sentään testannu ihan kunnon haamun).

Yöllä kyllä oli jo sellasia masukipuja et olin varma menkoista. Mutta eipä oo kyllä näkyny... Huomenaamuna voisin testata uudestaan jos ei siihen mennessä tuu täti kylään.

toive81: Joo no sitä se tuo tavara on mitä valskaa, ihan huolella.. Täytyy vissii pöllyytellä sit peittoja tänää ihan varuiks.. :D

Mulla on tulossa kohdun ja munasarjojen poistoleikkaus endon takia. Joulukuun alussa joiduin naikkarille osastolle pahojen kipujen takia ja sillon laittovat leikkausjonoon. Kuulemma puolen vuoden päästä tai jopa nopeempaa ois leikkaus eli alkukesästä. Siks tässä välillä vähän tuskaa pukkaa..

Enisiksi onnittelut plussanneille :flower: ja :hug: huonoja uutisia saaneille.

Omaan olotilaan ei mitään muutoksia. Ovis tuli ja meni ja mitä todennäköisemmin jäi hyödyntämättä, ellei ollut vähän aikasessa tai sitten vähän myöhässä. Mutta parin viikon sisällä sen sitten tietää :) Itseni tuntien alan kohta kehittämään jos jonkinlaista raskausoiretta :whistle:

Hei!

Olen kohta 4-vuotiaan tytön äiti ja nyt vihdoin mies tuumasi, että tulkoon, jos on tullakseen. Eli ensimmäistä yrityskierrosta mennään, kp 21/28 - 30. En ole ihan varma, ovuloinko, koska normaalisti siitä on selkeämmät merkit, mutta toivotaan parasta. Vaikea uskoa, että heti ekasta olisi tärpännyt, vaikka esikoinen saikin heti alkunsa. On kuitenkin tullut tässä välissä lisää ikää. Onnea kaikille ja jaksamista! En muistanutkaan, miten pitkä on odottavan aika. Pitäisi yrittää ajatella muuta, mutta vaikeaa se on. Oireita on tietysti kaikenlaisia vihlomisista paineentunteeseen, mutta on niitä ollut yrityksettömissäkin kierroissa.

Moi pitkästä aikaa ja olipa kiva lukea niin monesta plussasta! Onnittelut!

Täällä yritetään bongata ekaa kertaa kunnolla ovista tikuilla, tällä viikolla sen pitäis tulla. Tästä on "tulee jos on tullakseen" -meiningit kaukana, homma on totista yrittämistä nyt :kieh:

Huomenta kaikille!!
Tervetuloa joukoon Cleaopatra!! Tosiaan se odottavan aika on toooosi pitkä, mutta odotetaan yhdessä niin aikaa kuluu paremmin.
toive81: Mää en uskalla edes ajatella, että oireet voisivat jotenkin liittyä raskauteen. Niin kova se pudotus olisi. Parempi asennoitua alkaviin menkkoihin ja niin alussahan me vasta ollaan tämän pikkukakkosen kanssa. Esikoista yritettiin reilu vuosi, josta tosin vuosi ihan turhaan kun en ovuloinut ja 5 kiertoa clomeilla.

Lisään vielä uuden "oireen" (mukamastes): kova pissahätä aamulla + samea/tumma pissa.

No niin, nyt lähen töihin ja lyön jäitä hattuun!!!

Kp 27/32-34(?)

Heipä hei kaikille kuumeilioille.. itse liityn varmaan kans tähän koska pikkustakakkosta tässä toivottaan tai sitä on jo toivottu 2vuotta. 2plussaa saanu mutta kumpikin on sitten ollu huijareita.. viimisin huijari oli tos 3kk sitten. nyt kuumeilen kun tädin kuuluminen on venyny 4päivää oireita olis taas mutta jotenkin vaan uskon että ei ne niitä ainakaan ole.

Olen käyny tutkituttamassa mutta ei siel mitään vikaa löytyny ukkoa en saa menemään tutkimuksiin sanoo vaan tulee kun on tullakseen.. no kai sitä sitten odotellaan..

ehkä sekin ahditaa tässä odottelussa kun ensimmäin tuli ekasta kerrasta "kokeiluna" vaan että mitä on yhdyntä uuden miehen kans.. esikko on siis jo 5v.

eli nyt on kp 34/30

testiä en tiiä koska uskaltaa.. :ashamed:

Tervetuloa kaikki mukaan kanssamme kuumetta nostelemaan
ja tietenkin plussia saamaan!

************ Tiistai 26.1.2010 **************

MUKANA:

Minsku82...............??................................kp 34/30 * yk ?
Heathy..................tyttö 12/08...................kp 29/28 * yk 1
Aisla......................poika 12/08..................kp 28/28-32 * yk 1
toive81..................tyttö 01/09..................kp 27/27-30 * yk 5
Haikara.................poika 04/08..................kp 27/ 29-32 * yk 2
Himputti.................tyttö 04/07..................kp 26/28-32 * yk 31
Tähti82................ esikoinen 04/06........... kp 24/28-30 * yk 6
Menhit...................tyttö 06/08...................kp 24/28-36 yk 1
snowball................tyttö 05/09..................kp 23/32 * yk 1
Cleopatra.............. tyttö 4-vuotta.............kp 22/28-30 * yk 1
t 77........................tyttö 10/07..................kp 21/28 * yk 20
jiinas.....................poika 01/07..................kp 20/28-34 * yk 7
PäivikkiV................esikoinen 01/09...........kp 20/?? * yk 1
Dakota Paws.........esikoinen -08.............kp 19/?? * yk ?
martta09...............poika 03-09.................kp 19/?? * yk 3
Heavyfreak............tyttö 10/04..................kp 16/26-30 * yk 2
M1n1.....................esikoinen -08...............kp 16/27-34 * yk ?
miimuli24...............tyttö 02/09...................kp 15/34 * yk 2
MT79.....................esikoinen 10/08...........kp 13/29-34 * yk 4
Nasuli85................poika 11/08..................kp 12/28-35 * yk2
Magia82................tyttö 07/08...................kp 12 / 26 * yk 7
Suklaanappi..........esikoinen 04/07...........kp 8/28 * yk 7
Elinah84................esikoinen/05................kp 7/28-31 * yk 4
Lumikuningatar.....tyttö 12/04...................kp 6/30-36 * yk 24
KS09......................poika 03/09.................kp 6/33 * yk 6
Tiikeri83.................poika 04/09.................kp??/28 * yk 1
Tiinuliini.................tyttö 10/08...................kp ??/35 yk 2
xAnnax.................esikoinen 03/09............kp??/?? yk * 1
manna-..................tyttö 11/08..................kp ??/?? * yk 1
Sophie84..............??..................................kp ??/?? yk1
Emmabella.............tyttö 05/08..................kp ??/?? * yk1
Prinsessan-äiti......tyttö 10/08...................kp ??/28 * yk1
Jeccika...................tyttö 08/09..................kp ??/?? * yk 1
Vande....................poika 08/09.............................................
--------------------------------------------------------------------------- -

TAUSTAILEMASSA:

Copper
haicu.....................poika 05/07
tipsutin

HAAMUILIJAT

PLUSSANNEET :

2010

Tammikuu: tyyty85 (yk ?), Mousse (yk 5), Tähdenlento1 (yk ?), Gwenhwyfar (yk 3), Magia82.( yk 6), cora85 (yk 1), Äiskä80 (yk 10), Sutinaa ( yk 9), heikku (yk 3)mama-L (yk2)

2009

Joulukuu: runttipulla (yk 2), mennis (yk 1), SuukkoSuulle, jennik (yk 1), vauvahaaveita (yk1)
Marraskuu: Mininalle (yk 12),emmy83 (yk 4)Zalmiakki (yk 13) miinuliinu (yk3) jonetta (yk4) metsämurmeli, Miumukka (yk 4), Huisi (yk 3)
Lokakuu: Anzzu1984 (yk 2), Spark (yk 3), SisunÄiskä..(yk1 )
Syyskyy: Cristiina (yk 1), haicu (yk 2), Lenniina (yk 2)
Elokuu: Tandem (yk 4), manteli76 (yk 9), Arska äippä (yk 11), Donu, Greddy (yk 5), mamiliini-85 (yk 2)
Heinäkuu: Siiruli (yk1), Nemu (yk 18), kirsikka88, Tinkerbelle (yk 14), Myh (yk 5), floora (yk2), kellopeliappelsiini(yk 2), Annmari-76 (yk 1), Huisi (yk 1), maaliskuu, Bassets (yk 3), Toivotaan (yk 8)
Kesäkuu: Tansuli (yk1), helmari08 (yk2), anskuliini1 (yk8), Tuulia79 (yk17), epäusko (yk1), Rauna (yk6), krisu (yk4)
Toukokuu: Tigru87 (yk4), vadelmilla (yk2), Nennu08 (yk9)
Huhtikuu: sannis, UniUnna (yk 14), Tuuulis( yk9), Lily of the valley (yk 9), Hedukka (yk4), Sukkapari, Äityli75 (yk9), Myräkkä (yk2), saini81 (yk6), Sydänkäpynen(yk2), dogtor (yk10)
Maaliskuu: Mamacita, Snow Leopard,äippäliini83(yk3),katrinainen(yk1),
Helmikuu: Hätähousu (yk1), LilEdie (yk8), bellama (yk1), Aku (yk4), malttamaton (yk1), Chantal (yk4), Lukan äiti (yk4)
Tammikuu: zeny (yk2), hippula80 (yk7), nöttiäinen (yk2), paapelo (yk4)

Tässä linkki aiempiin keskusteluihin jos joku haluaa vilkaista:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1574149

Mun kohdalle vois lisätä tohon listaan että on tyttö vuosimallia 10/04 :D Ja kierto on jotai 26-30 pvä.

Nyt on kp16 ja mietiskelin tässä että lieneeköhän ovis ollut hieman myöhässä, tänään on ollu sellanen megaturboturvotus ettei mitään rajaa. Äsken tulin duunista kotiin ja eka mitä tein niin avasin farkut ja päästin vatsan valloilleen :D Jotain sotkuakin vuotaa taas mut tää ei oo sitä ovistavaraa. Jospa se ovis nyt olis sitten, eilen illalla ku touhuiltiin niin ois siellä tyypit jo oottelemassa.. :LOL:

Yhteistyössä