PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

Jestas, kun säikähdin aamulla! Heräsin ihan hiestä märkänä ja vatsaa jomotteli kovaa. Pelkäsin, että nyt tämä sitten menee kesken. Samoilla oireilla alkoi edellinen keskenmeno. Laitoin varuilta siteenkin. Jomotus on kyllä onneksi hellittänyt, mutta pelko jyskyttää koko ajan takaraivossa.

Eilen oli ensimerkkejä pahoinvoinnista. Ei nyt mitään suurta, mutta pientä ällötystä ja rinnatkin yhtäkkiä kipeytyneet tosi paljon.

Siirulille suuret halit :hug:

Tädin yllättäneille
pahoittelut. Teitä oli taas valitettavan monta

Bondielle
isot tsempit kakkoskierrokselle :(

Jestas, nytkö alkoi taas närästämään? Se tietää taas ällötysoloa loppupäiväksi. Oikeastaan olen ihan iloinen, että tulee jotain oiretta.
 
nasu ihan selviä plussia on :heart: onnea kovasti!!jospa itsekkin vielä tollaisen tuloksen saisi :D
mistä päin itä-suomea olet?meillä on 2 koiraa,toinen asuu nyt kesän äidin luona,niillä on siellä lääniä juosta vapaana ja uida niin paljon kuin koira jaksaa..
 
Dogtor. Kiitos onnitteluista! =)
Pohjois-karjalasta olen... Meillä on sellainen hömppä 3,5-vuotias sakemanni-belgianpaimenkoira uros. Pojalla riittää paimennettavaa, kun on kaksi kisuakin näiden lapsukaisten lisäksi! :D Asutaan maalla, joten on meidänkin isännällä tilaa juosta, uida, ja paimentaa!

Toivotaan kovasti, että teillekin pian siunaantuisi uusi perheenjäsen karvaturreja kiusaamaan!! ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nasu21:
http://www.aijaa.com/v.php?i=2659189.jpg

Jos minä tekniikan ihmelapsi olen nyt saanut tuohon kuvan näkyviin, niin ylin liuskatesti on tehty eilen iltapissasta. Puikot on tehty tänä aamuna.
wau! komeat plussa viivat :D :heart:

ovis tikkuilijoille..pitääkö se testata aamepissasta? ku nähköös aamulla tuppaa ubohtumaan :whistle:
 
Olen aika tuore tapaus koko Kaksplussalla, aikalailla vielä hahmotan koko palvelua...

VAUVAKUUME on kova, ja tahtoisin päästä letkan jatkoksi listalle. Yritys on alkamassa loka-marraskuussa "vasta", työasioista valitettavasti on tämäkin asia riippuvainen. Jos olisi kaikki työrintamalla kunnossa niin olisin jo varmaan vauhdissa ukkoseni kanssa :LOL:
 
Tervetuloa kaikki uudet! :wave:

Nasulle vielä kerran sydämelliset onnittelut! :heart: :flower:

Zuku, ei välttämättä aamupissasta. Kunhan pidätät tarpeeksi kauan etkä juo ylettömästi vettä.

).( mua kehuttiin tänään laihtuneeksi. Ja ...tut! Lihonnut olen viis kiloa kesän aikana, mutta erilainen pukeutumistyyli peittää paljon. Kiitos Trinny&Susannah-ohjelman vinkkien :)
Navan alta ei mitään uutta.
 
kiitoksia kaikille tervetulo toivotuksista..
sormet on ihan hellänä,sain just tehtyä pojalle villasukat,ja toisia aloittelen..melkonen homma,ja ekat itse tehdyt sukat ja hienot tuli :D

mulla oli tuossa eilen aamulla tosi paha olo,ihan oksettikin..voi tietysti olla että johtuu pelkästään siitäkin kun pientä flunssan poikasta tuntuu olevan..
 
Oi, miten komia plussa nasulla oli! Onnea kovasti! =) :flower:
Täällä ei mitään uutta, menkkojen loppumista oottelen flunssaisena ja väsyneenä. Pitäs jaksaa tänään kouluunkin raahautua.. :|
Mutta paljon plussatuulia kaikill! :whistle: :whistle: :hug:
 
Heippa :wave:

Täällä ei oo tätiä näkyny vielä, mutta sunnuntaihin asti sitä oottelen. Tänäänhän on
kp 30/n.30.
Mulla edelleen on lämpö siellä 37, mikä on outoo. Eilen oli jo pientä menkkajomotusta ja tänäänkin kerran, mut mennyt sit ohi. Eilen myös tuli pari kertaa ällötys olo, mut se voi johtua ihan vaikka jännityksestä tai sit psyykkaan itteeni tässä asiassa vähän liikaa.
Kyl mä varmaan pe testaan, jos sitä ennen ei menkat ala. En kyllä edelleenkään usko, et heti ekasta vois tärpätä, mut mietityttää kyllä, et miten just nyt pitää sit tulla kaikkia tommosia ihme tuntemuksia.

Pahoittelut kaikille tädin yllättäneille :hug: ja ++++++++ uuteen kiertoon!

Nasulla hienot viivat :heart:

Vielä kaikille paaljoon ++++++++ :whistle:

Tulen infoamaan taas, kun on jotain kerrottavaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tandem:
Kuinkas mä pääsen tolle listalle? Kenelle annan tietoni? Olen hukassa :p
Allusmammalle huutelet tietojasi niin hän päivittelee listaa :wave:

Siirulille piti vielä kertoa pahottelut :'( :hug: Julmaa, että vielä noilla viikoilla menee kesken, kun "pahimman ajan" pitäs jo olla ohi :(
 
Hienot plussat Nasu!

Sunnuntailapsi, vaikka tutkimuksiin hakeutuminen on rankkaa, kuulostaa tosi hienolta että nyt hommat lähtee eteenpäin. Uskon että psyykkisesti on helpompaa silloin kun tietää että asioille tehdään jotain!

Tästä puheenollen, mulla oli tänään lääkäriaika yksityisellä noiden muutaman tosi lyhyen kierron vuoksi. Lääkäri kyseli ja teki tutkimuksen + ultrasi, ja sainkin vastoin odotuksiani hyviä uutisia! Lääkäri totesi munasarjojen toimivan ahkerasti ja molemmissa oli kypsymässä hieno mollukka (oikeassa isompi joten sieltä varmaan lähtee =) ). Ja mikä parasta, endometrioosista ei tietoakaan!!! Jihuuuu! :D

Lääkäri jatkoi vielä, että syy epätasaiseen kiertoon on usein prolaktiini, joka saattaa jäädä elimistöön pyörimään vaikka imetys on loppunut aikaa sitten. Siksi ohjasi mut kuitenkin verikokeisiin. Totesi lopuksi, "kaikki on hienosti, sä tulet kyllä raskaaksi, se on selvä juttu".

Aika rohkaiseva veto =) Toivon että tässä olisi jotain taikuutta mukana, viimeksi kun kävin ko. lääkärillä niin 2 viikon kuluttua tuli plussa tikkuun :heart:

Mulla kp 14 mutta vielä ei ole kahta viivaa ovistikussa. Odotellaan sitä mollukkaa jonka tv-ruudustakin näin! ;)

Joku kyseli mistä pissasta ovista tikutetaan - se riippuu merkistä, mä olen käyttänyt kahta ja toisen ohjeissa sanotaan että aamun ekasta ja toisessa ettei missään tapauksessa aamun ekasta vaan klo 10-20.

Taitaa mennä peittojen pöllyttelyksi tänään, vaikka meillä molemmilla onkin tosi aikainen herätys :eek:
 
zuku mun ovistesteissä lukee, että hormoni syntetisoituu elimistössä aamulla, joten pariin tuntiin heräämisestä ei kannata tehdä, paras aika 10-20 välillä ja joka päivä suunnilleen samaan aikaan :) .

Nasulla hienot viivat :heart:

omppusen oireet kyllä kuulostaa lupaavilta, jännää :)

 
Huomenta kaikki!

Ja onnittelut Stinkkerille hyvistä uutisista lekurireissulla! Hienoa, että kaikki oli kunnossa ja nyt vaan plussajahtiin, täsmäiskua suorittamaan!


Paljon +++ :whistle: plussatuulia viikon piinailijoille!

jeejee, meillä on miehen kanssa tänään vapaailta, mennään yhteen duuniin liittyvään jutskaan, jossa musaa, juomaa ja hyvää ruokaa. Mummo hoitaa poitsua illan. Ihanaa päästä miehen kanssa kaksistaan viihteelle näin keskellä viikkoa. Koska ollaan jo vanhoja niin ollaan kotosalla varmaan jo kympin maissa mutta se on jo meidän iässä pitkään valvottu!
:LOL: :kieh: B)
 

Yhteistyössä