Hienot plussat
Nasu!
Sunnuntailapsi, vaikka tutkimuksiin hakeutuminen on rankkaa, kuulostaa tosi hienolta että nyt hommat lähtee eteenpäin. Uskon että psyykkisesti on helpompaa silloin kun tietää että asioille tehdään jotain!
Tästä puheenollen, mulla oli tänään lääkäriaika yksityisellä noiden muutaman tosi lyhyen kierron vuoksi. Lääkäri kyseli ja teki tutkimuksen + ultrasi, ja sainkin vastoin odotuksiani hyviä uutisia! Lääkäri totesi munasarjojen toimivan ahkerasti ja molemmissa oli kypsymässä hieno mollukka (oikeassa isompi joten sieltä varmaan lähtee =) ). Ja mikä parasta, endometrioosista ei tietoakaan!!! Jihuuuu!
Lääkäri jatkoi vielä, että syy epätasaiseen kiertoon on usein prolaktiini, joka saattaa jäädä elimistöön pyörimään vaikka imetys on loppunut aikaa sitten. Siksi ohjasi mut kuitenkin verikokeisiin. Totesi lopuksi, "kaikki on hienosti, sä tulet kyllä raskaaksi, se on selvä juttu".
Aika rohkaiseva veto =) Toivon että tässä olisi jotain taikuutta mukana, viimeksi kun kävin ko. lääkärillä niin 2 viikon kuluttua tuli plussa tikkuun :heart:
Mulla kp 14 mutta vielä ei ole kahta viivaa ovistikussa. Odotellaan sitä mollukkaa jonka tv-ruudustakin näin!
Joku kyseli mistä pissasta ovista tikutetaan - se riippuu merkistä, mä olen käyttänyt kahta ja toisen ohjeissa sanotaan että aamun ekasta ja toisessa ettei missään tapauksessa aamun ekasta vaan klo 10-20.
Taitaa mennä peittojen pöllyttelyksi tänään, vaikka meillä molemmilla onkin tosi aikainen herätys