PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

AAM
Tervetuloa kaikki mukaan kanssamme kuumetta
nostelemaan ja tietenkin plussia saamaan!







**********MAANANTAI 22.9.2008***********



Nemu...................poika 07/07..............kp ?
emmie..................poika 02/08..............kp?*yk 4
Yön Musta Ninjapinja..tyttö 05/06........kp ?/35-40
Mimmeli................poika........................kp 2/ *yk2
Äityli75................ poika 10/07..............kp 2/28-29 *yk3
Treelo..................tyttö 03/07...............kp 2/26-30*yk 6
cristina................tyttö -02....................kp 3/26-28 * 18
Tinkerbelle..........tyttö 06/07................kp 4/22-30*yk 4
Mami-91...............poika 12/07..............kp 5/28-40
LumiPyry73..........poika 07/07..............kp 13/26-32 *yk3
Blondie................poika 02/04...............kp 14/30*yk 9
Lumikuningatar....tyttö 12/04...............kp 14/30-36*yk 9 (taustailee)
dogtor.................esikoinen 10/07........kp 16/30 *yk4
Elwi.....................tyttö 10/07................kp 17/28-34 *yk4
Hemppu81...........tyttö 05/07...............kp 18/23-32 *yk2
omppunen.........tyttö 07......................kp 19/30 *yk2
Cassy.................tyttö 09/07................kp 21/35 *yk2
mama-84.............poika 06/05..............kp 21/29-*yk 23
UniUnna...............poika 2005...............kp 22/24-31 *yk6
sunnuntailapsi.....poika10/06...............kp 22/23-26*yk 15
anskuliini1...........esikoinen 12/07........kp 23/ *yk 3
Kiin......................esikoinen 12/07........kp 24/28 *yk1
t 77.....................esikoinen 07.............kp 24/28-29*yk 4
ittnafele.............poika 05.....................kp 24/28 *yk2
hippula80.............poika 01/07.............kp 25/31*yk 7
sipuli81...............poika 05....................kp 25/34 yk28
Tuulia79..............esikoinen 01/06........kp 25/32*yk 9
Nennu08.............tyttö 12/07................kp 26/ *yk 2
anniette..............esikoinen...................kp 27/27-29 *yk2
Belladonna............................................kp 27/25-31
tinkku82..............08/02 .......................kp 28/27-31. Yk 2
zuku.....................tyttö 03/08..............kp 30/ * yk5
Ninniäiti................esikoinen 04/08.......kp 35/33
Heidsu..................esikoinen 10/05.......kp 36/30-32
Äitsykkä...............tyttö 08/06...............kp 38/30
Mamax.................esikoinen 02/07........kp 38/30-35*yk 3
Viivi78..................poika 06/06..............kp 39/30-32
mwoana...............................................kp 46/
haidi1..................poika 02/06...............kp 62/28-29 yk2? Jouvauva.............esikoinen 07.............kp
Myräkkä...................poika 07/06..........kp
Noppis.......................tyttö 08/07.........kp
Joie......................poika 01/05..............
Nasu21...............tyttö 03/08................


Tandem................poika 06/04............yritys alkamassa loka-marras
mammamamma...poika 12/07.............yritys alkanut 03/08
manteli-76...........tyttö 07...................yritys alkanut 08
pandis................tyttö 11/05...............yritys alkamassa pian
[/img]

TAUSTAILEMASSA


santessa...................poika 09/04
maijuu....................esikoinen 03/07
neiti21wee................tyttö 02/07
Veera-.....................poika 09/07
tinjamin...................tyttö 02/07
JoannaH..................poika 8/07 (usvametsän neito)
Peppipop.................
Piku81.....................esikoinen 01/08
pikkumuksis............poika 03/05
aurinkoinen äityli....tyttö 02/07
Nova.......................esikoinen 7v
Sydänkäpynen.......tyttö 06/08


HAAMUJENGI

Belladonna


PLUSSANNEET 2008


:flower: syyskuu: Nasu21, Blondie (*yk8),
:flower: elokuu: Allusmamma (yk3), Murmeli78(yk?), Rusty(yk?), JoannaH(yk1), Mami87poika04 (yk), äitikompleksi(yk), Tinjamin (yk1), peppipop (yk1), Joie
:flower: heinäkuu: emmmaa (yk 3), Iines79 (yk2), nöttiäinen (yk7), myymä (yk1), Halfcafnonfatlatte (yk 4), Hani- (yk3), netskuli, Talvitie (yk3), rimata (yk5), hapamperi (yk2),
PojanÄiti-83 (yk7), Kesis (yk1), emmie
:flower: kesäkuu: Laa, mantana (yk22),(peppipop yk 8), (marijasu yk5), iitukka, pilkkis (yk9)
:flower: toukokuu: buffo (yk17), Sisi (yk1), Lappitar (yk7), sef (yk7), Andie (yk2), Mamamin (yk3), maarunen (yk2), Wäinöliini (yk2), Bianca (yk2)
:flower: huhtikuu: Tuisku -84- (yk4), Torey (yk5), (Nti Kesäheinä yk3),
ZiiliZeija (yk2), miiuska-84 (yk1)
:flower: maaliskuu: HotCoffee, mamina (yk2), caffee81 (yk13)
:flower: helmikuu: Kirsikka83, Luminka (yk3)
:flower: tammikuu: rouvaliini, Friesia, miukka, SadButTrue, Emppu80



:attn: Tässä linkki aiempaan keskusteluun jos joku haluaa vilkaista


http://kaksplus.fi/keskustelu/t1099104 <---- VOL. 8
PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1026178,1450
 
No moi.... melekin vuoden tauko koko sivustoilta, mutta heti tutun tuntuinen nimi osui silmiin. me ollaan Allusmamma ilmeisesti kuumeiltu nuista 2007 helmivauvoistamme aikoinaan samassa ketjussa ja tietty odoteltu ja vertailtu vauva-ajan kokemuksiakin... tai ainakin jossakin niistä. No nyt on seuraavalla annettu mahdollisuus. eka yrityskierto jotain kp 23 kieppeillä menossa kieto 28-30 päivää.

Mä ihan aidosti luulin et kakkosesta osais olla järkevä ja testailla vasta kun menkat aidosti myöhässä... mutta kattia kassa, ekat testit on jo ostettu varmuudenvaralla kaapiin. Tämä on hämmästys siksikin etten edes hirveesti kuumeillut tätä toista vaan ajatus oli vain ettei haluta hirmu isoa ikäeroa.
 
Noniin... sortusin tänään apteekkiin ostaan testit (pakkaukses on 2kpl). Luulis näillä yk kerroilla jo et menis ja ostais testei vast ku on menkat myöhässä, mut ku ei. Oon itelleni ja miehel kovasti selittäny testailun sillä, et mun on pakko testata ennen menkkoi, ku ei ne kert oo ikinä myöhäs... enhän sais lainkaan testailun iloa, jos siihen odottaisin.
 
Kiitos Allusmamma uudesta pinosta! Täällähän on ollut vähän sellainen meininki, että päivittäijällä tärppää nopeasti, sä ajattelit sit vaan varmistella :) Suuronnittelut plussasta, kyllä tuo ihan selvä on :heart:

Raskauskiloista Tuli yhteensä 12 kg joista 3 viimeistä 3 viikon äitiysloman aikana :LOL: Onneksi poika syntyi 37+6 etten ehtinyt paisua enempää.
Synnytys meni hyvin ja oli iloinen yllätys, kun poika halusi itse maailmaan lauantaina ilman yhtään valmistelevaa supistusta tms. Perjantaina oli ultrassa todettu, että on vähän pieni ja lapsivettä vähän ja ma ois ollut mahd. käynnistys. Kätilö sanoi perjantaina, että ei ole vielä kiinnittynyt ollenkaan, ootellaan rauhassa :D Oli tosi kiva ettei tarvinnut käynnistellä. Koko homma kesti 12 h, ponnitusvaihe 27 minuuttia ja vaan 5 tikkiä kun oli niin pieni mies (ei se kyllä tehdessä pieneltä tuntunut!!)
Voi itku, kun pääsis joskus uudelleen sinne synnäriin :/

Mukavaa viikonlopunjatkoa!
 
Hienosti avattu pino Allusmamma! Ja onnittelut viivan vahvistumisesta!


Kiitos teille kaikille ihanasta kuumeiluseurasta ja myötäelämisestä, toivottavasti näemme pian kuumeilupuolella :heart:
 
Ehdin vielä edelliseen pinoon ihastelemaan Allusmamman hienoa plussaa :hug: Onnea kauheasti!!!!!

Samoin Kesikselle onnea matkaan ja hyvää vointia - toivottavasti tavataan pian odottajien puolella!

Meillä on "yritystä" takana 1 kk, mutta meillä kävi kyllä niin että ajoitus meni jonkin verran vikaan. En käyttänyt vielä viime kierrossa ovulaatiotikkuja ja siksi mentiin vähän niinkuin tuntumalla - mulla näyttää synnytyksen jälkeen kierto hieman pitkittyneen, ts. kun aiemmin kierto oli tasan 28 on se nyt aika tarkalleen 30 päivää. Näin jälkeenpäin laskettuna siis raskautuminen olisi ollutkin aika epätodennäköistä. Onko muilla kierto muuttunut synnytyksen jälkeen?

Esikoinen sai alkunsa sellaisesta kierrosta jossa ekan kerran tikuttelin ovulaatiota, joten toiveikas olen =) Päästään toki vasta ensi viikon loppupuolella tositoimiin, mutta minkäs teet ;) Toisaalta hyvä että aloitus osuu viikonlopulle niin on mukavasti aikaa harjoitella :LOL:

Minkäs ikäisiä esikoisia teillä on? Meidän tyttö on 1 v 2 kk, TOSI vilkas tapaus joka liikkuu ja juttelee tauotta...

Tiesittekö te muut muuten esikoisen sukupuolen etukäteen? Me ei haluttu tietää, ja olihan se uskomaton tunne kun kätilö sen kertoi suuren työn päätteeksi =) Luulenpa että jatkossakin mennään näin jos plussa tulee :heart:
 
Ajattelin niin, että tätä pikkukakkosta yritetään ihan kaikessa rauhassa, ilman, että kalenterin kanssa pitää makuuhuoneessa aikaa kuluttaa. Ja ajattelin myös, että tämän kuumeilun osaa ottaa jotenkin "rennommin", kun on jo yksi pienokainen, että sitä ei kerkeä koko ajan ajattelemaan.. EI KERKEÄ VAI!???? :LOL:
Kyttään vain kalenteria,että joko?joko? ja ilmoitin jo miehellekin, että minä päivinä saa varata aikaa kamarin puolelle!! :D
Päätettiin jo näin hyvissä ajoin miehen kanssa pikkuiselle "työnimi". Vaikka mitään pikkuista ei vielä ole olemassakaan... Miten niin ollaan malttamattomia!!?? :LOL: Noh, joka tapauksessa meidän "projektin" nimi on nyt Nipsu. =)

Tinkerbelle: Meillä esikoinen ihan pian 5kk. Tänään neito oppi kääntymään selältä mahalleen. Mitään muuta ei olla sitten koko päivänä tehtykään, kun istuttu isin kanssa lattialla ihastelemassa kuinka kulta pyörii!! =) Tiedettiin sukupuoli etukäteen, mutta ei kerrottu kellekään. Mutta, jos vielä joskus plussa testiin napsahtaa, niin voipi ollakin, että ensi kerralla ei haluta tietää...

Joutaa netissä pyörimään, kun nukkumatti on jo vienyt neidin mukanaan aikoja sitten ja isukkikin päätti lähteä nauttimaan olutta. Taitaapa olla jo aika lähteä itsekin unten maille... |O

Mukavaa viikonlopun loppua kaikille!! :wave:
 
Nova tänne tänne ;) !!

Kiitos allusmamma uudesta pinosta!! :):)

omaa...
täällä ei meinaa ovista löytyä ei ollenkaan!! :/:/ vaikka nyt jo kp 14, viimeks ovis oli kovien kipujen kera kp 11.. ei ymmärrä...
 
AAM
kiitos kiitos kaikille tasapuolisesti :)

Nova juu tosiaan tänne kirjoitellaan ja ainakin elokuun täällä vielä tätä päivitän sitten jos uskallan luovutan manttelin seuraavalle halukkaalle... :D
Nemu elä luovuta ! kyllä se ovis voi sieltä pukata.. mulla tuli vasta tuossa nykyisessä josta raskauduin niin SELVÄ ovisplussa, aikasemmat oli niitä haamuplussa... et en sit mukaovuloinut tai jtn... mut elä luovuta siltihän sä voit raskautua vaik et ovulois.

Me kysytään sukupuoli jos se on selkeästi näkyvissä... :) olen semmoinen hätähousut että !!
 
elikkä tähän vol9:pinoon :D Kp5/28-29 meneillään...ovista odotellessa...vielä on päiviä siihenkin!!
Joku kyseli esikoisesta, mulla on 7vuotias, tästä niin kauan kun vauvakuumeillut:)
Joo ja kiitos allusmammalle ,kun joku otti pinon hoitaakseen=) Kiva niin..
Hauskaa sunnuntaita kaikille..&.. tälle kuulle paljon +++++tuulia!! :heart:
 
Mulle vois laittaa kp 23/32?
Me haluttiin tietää esikoisen sukupuoli,kun oon niin kärsimätön luonne... :/ Tytöllä on ikää elokuun alussa 8kk.
Jänskättää hirveesti ku on ollu jotain oireita nyt :D mut voihan ne olla vain kuviteltuja,kun niin paljon odottaa plussaa :( Noh eka kierto vasta meneillään.

Onko muilla ollut nenäntukkoisuus raskausoire,mulla oli, kun esikoista odotin,mut vain ihan alussa.Eilen meni nokka tukkoon illalla,ni heti tuli mieleen et onkohan tärpänny,vai oonko tulossa kipeeks...Vielä pitäs ootella reilu viikko ennen ku vois testata
 
Mitäs sitä kysyttiinkään... Niin, eli meillä esikoinen poika ja täytti maaliskuussa 3v. joten tulisi jokatapauksessa aika iso ikäero. Jossakin vaiheessa oli ajatus, että jäisi ainoaksi, mutta niin vain vauvakuume tuli ja vei mennessään ja ehdottomasti haluttaisiin kuitenkin nyt sisarus pojalle. Esikko tärppäsi aikanaan ekasta yrityskierrosta.
Ainiin, sukupuoli kysyttiin ja jos raskautuisin, niin haluttais varmaan tietää nytkin.

Nyt on menkat sitten myöhässä kaksi viikkoa ja kuusi päivää jos nyt äkkiä oikein laskin. Huomenna verikokeeseen. Välillä iskee masennus, että mikähän mulla oikein on... Aika-ajoin tosi kovasti menkkamaista kipuilua mutta siinä se. Mutta pitää vaan ootella...
Ehkä mulla alitajuntaisesti jonkinlainen stressi, kun työt loppuu viimeinen päivä ja ensi viikolla selviää, pääsenkö uuteen paikkaan (haastattelu oli viime viikolla), ehkä tämä vaikuttaa sitten menkkoihinkin, en tiedä... Mutta eilen alkoi kesäloma ja nyt nautitaan sitten siitä. :)
 
Miulla on ollut pari päivää niin kuin kivi alamahassa ja nyt on huono olo. Tää on niin ärsyttävää, koska varmasti en kuvittele näitä oireita :headwall: Varmaan vaan joku alkava vatsatauti, koska tissit ei arista yhtään niin kuin esikosta. Tippuu vaan niiiiiin paljon korkeemmalta kun jos ei oo mitään omituisia oireita.

Mama-84 hyvin sanottu tuo, ettei pääse muuten ollenkaan testaamaan, jos ei testaa ennen menkkoja :) Tsemppiä sinne yritykseen kovasti :hug: Se negan testaaminen vaan on niin inhottavaa, että oon päättänyt testata vaan, jos menkat myöhästyy (vaikka nega se on ollut silti :kieh: )
 
Moikka kaikille! :wave:

Täällä elellään kp3 yk2. Tosin hormonit on totaalisen sekaisin imetyksen loputtua, että katsotaan nyt kauanko projekti kestää. Edelleen toivon että ikäeroksi tulisi alle kaksi vuotta. Jos tän vuoden puolella tärpää, niin se riittää.

Mut voi kyllä poistaa listalta. Mulla menee nähtävästi heti kuumeilu överiksi kun olen jossain listoilla. Yritän muutenkin vähentää netissä roikkumista. Yritys kyllä jatkuu edelleen ovistikkujen kera, mutta yritän silti ottaa rennommin.

Plussaonnea kaikille, ja nähdään toivottavasti pian odotuspuolella! :heart:
 
sunnuntailapsi voi kun teillä olisikin nyt tärpännyt :heart: mä pidän peukkuja kans ja oottelen jos vaikka saatais sut huhtimasukkeihin =)

mulla toi kierto ei pelittäny ja yksityisellä kävin viime to ultrassa ja arvioi et olis ollu vast 5 viikoa täynnä. ei siis näkyny vielä sikiötä. meen ens viiikon ma uudelleen ja sit jos ei vieläkään näy, niin ei oo onnistunut sitte tällä kertaa tää :eek:
noh uskon kuitenkin että kaikki on hyvin. oireita pukkaa siihen malliin et en meinaa tolpillani pysyä, yöks! :x
 
AAM
tämän hetkiset r.oireet: nenän tukkoisuus viikko sitten ja raskaat daisarit..(normi koko B80 joten ei mikään hirmuinen muuten :kieh: ) ja flunssa fiilis.

nyt tänään kaupassa iski pahoinvointi kenkäosasolla !! mun lemppariosaston tonkimisen sain jättää kesken :'( ja hyyskiä ulos happea haukkamaan... ukko ihmetteli käytöstä ko oli siskonsa ja sen mies mukana.. ja ehdotin et voidaanko mennä röökille..? :xmas: <-- ukon ilme ?? :LOL: kuiskasin sit et .. ökköttää.. no meni sit ohi..

kahdelle frendilleni ja mutsille olen ehtinyt kertomaan.. :ashamed: ja just ko sovittiin ettei kerrota kellekään ennen ko 1ultrassa on käyty.. vähän harmittaa hosuminen jo mutta EMMÄ PYSTY... oon niin heikko !!!! :D :D
 
Moikka!

Niin tosiaan, kun mainitsin olevani vähän hiljaisempaa kirjoitteluseuraa, en kumminkaan ihan tätä tarkoittanut, eli en näin harvoin aio jatkossa kirjotella :ashamed: (toivottavasti) Nyt vaan ollu hirveesti menoa. Ja kun se eka yk:kin alkaa vasta joskus ensviikolla, niin aattelin sinne lähemmäs oottaa. Tuun sitten viimestään ilmottaan, kun se alkaa. ;) Ja perehdyn teihin paremmin. Kovasti sitä toivoo, että jo ekalla tärppäis (kuka nyt ei toivois), mutta silti varautuu pitkään yrittämiseen ja vielä on pelko, jos ei voisikaan saada enempää lapsia. Ajatukset pyörii välillä vähän liikaa tässä asiassa. Joo tiedän, pitäis vähän nyt heittää jäitä hattuun ja yrittää ottaa rauhallisemmin, mut minkäs teet. (ehkä en kumminkaan oo ainoo) Tää vauvakuume tuntuu olevan niin kova tauti.
Onneks on toi ihana esikoinen joka täyttää ajatukset kyllä suurimmaks osaks päivästä :heart: ja sit saa muutakin ajateltavaa kumminkin. Meijän neiti muuten on nyt 1v1kk, kun siitä tuntu olevan puhetta.

Imetyskin täällä loppui aika lempeästi viime to, eli ne hormoonit ei varmaankaan häiritse seuraavaa kiertoo..?
Kierrosta vielä sen verran, et viimeks oli (luultavasti) niin vahvat ovisoireet, et petyn kyllä, jos mun veikkaus menee kovin pieleen. Mutta se mun veikkaus on, et seuraava kierto alkais torstaina (parinkin päivän heitot sallittakoon) ja jännityksellä nyt ootan.

Onnea vielä kaikille plussanneille ja kovasti tärppionnea kaikille muille!

Palaan luultavasti ensviikolla!
 
Mie ilmottaudun taustalle syyskuun 2. päivään asti, jolloin meillä alkaa yritys B)
Entuudestaan on poika 12/07, jota tehtiin 2v. ja jopulta IVF:stä oli apu. Luomuna halutaan kuitenkin yrittää toista ainakin vuodenvaihteeseen asti :)
Toivottavasti kelpuutatte mukaan =) :flower:
 
sitä niin yrittää olla ajattelematta asiaa mutta aina se sieltä tulee mieleen jostain ali tajunnasta... :headwall: eli asiahan on tietysti lapsen saaminen ja sitä miettii nyt et tärppäsikö vai ei... eilen oli kunnon ovis kivut...ala vatsa oli aika mielettömän kipeä[vävähn vieläkin]... :eek: ja simppoja on lähetetty joka päivä kerran matkaan viime viikon lauantaista saakka ..:D eli kyllä siellä siittiöitä on ainakin..:D js tosiaan viime yönkin näin ihme hedelmöitys ja vauva unia... olenkohan sekoamassa :D ? (kp15/25-29)
 
Huomenta kaikki,

arki alkoi tänään siltä osin että mies palasi töihin ja itsekin taas palailen työasioihin (teen muutamia tunteja viikossa töitä, muuten hoitovapaalla). Toisaalta musta tuntuu jopa ihan hyvältä että arkirutiinit taas alkaa, jotenkin tuntuu että tämä kuumeilu ja odottaminen on siedettävämpää kun on muutakin ajateltavaa. Tuntuu myös mukavalta aloittaa taas jumppa ym. kun kesällä on liikkumiset jääneet aika lailla taka-alalle....

Se piristi erityisesti mieltä kun huomasin että loppuviikostahan alkaa jo ovistikuttelu ja toinen yritys!

Noi tikut on kyllä hyvä juttu, mulla nimittäin on yli viikon ajan ovulaatio-oireita ja siten on vaikea tietää milloin se varsinaisesti tapahtuu. Kuten totesin, meillä meni viime kierrossa ajoitus vikaan kun ovis olikin 4 päivää luultua myöhemmin!

Sellaista mietin, että onko muilla tässä ketjussa todettu endometrioosia tai muuta raskautta vaikeuttavaa juttua? Mulla todettiin endometrioosi juuri kun esikoista alettiin yrittää, mutta ennusteesta huolimatta tärppäsi nopeasti luomuna. En tarvinnut siis leikkausta, toistaiseksi. Raskaus hoitaa endometrioosin parhaiten, joten siltä osin olen onnellinen, mutta pelko tietysti on että jos se lähtee taas kehittymään..Siksi lääkärikin suositteli ettei lasten välillä kannata pitää liian pitkää väliä. Luulen että tämä tietoisuus tekee musta vielä vähän fanaattisemman tämän raskautumistoiveen kanssa! :)

Mukavaa viikon alkua kaikille ja peukkuja tämän viikon jännääjille :wave:
 
Tuli ihan oma yritys mieleen Omppusesta, meilläkin yritys alkoi ja imetys loppui kun poika täytti vuoden :heart: Nyt täyttääkin jo lokakuussa 2 v. ja lähtökuopissa ollaan..

Taitaa kääntyä kuitenkin menkkaoloksi tämä vointi, on kyllä niiiiin luovuttajaolo tällä hetkellä :'(

Cassylle tsemppiä yritykseen, käyhän ainakin kertomassa tärppikuulumiset :)
 

Yhteistyössä