PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :wave:

Allusmamma mä ajattelin että unohdit mut kun jaksoin pysyä niin kauan poissa... :whistle: Eikös sunkin pitäis jo kohta kadota täältä?

Elwi, mulla oli myös menkat erittäin säännölliset ennen ekaa raskautta. Aina joko 26 tai 28 päivää. Synnytyksen jälkeen on ollut ihan mitä sattuu, useimmiten kuitenkin yli 30 päivää. Noi pitkät kierrot on aika hikisiä vauvakuumeilijalle. Niin kuin tietysti myös tosi lyhyet. Mä oon tulkinnut että ne epäsäännöllisyydet liittyis enemän imetykseen, mutta nähtäväksi jää.

Joiella oli aivan ihana viiva! Noita on aina kiva nähdä.

).( Eipä oikein mitään. Eilen kun olin treenaamassa pisteli kyllä hieman oudosti masua. Mä oon treenannut tosi paljon, ja tunnen kroppani hyvin. Ihmettelinkin kun en oikein saanut paikannettua tota pistelyä.... Mutta eipä olisi ensimmäinen kerta kun jollakin vauvakuumeilijalla on kuvittellisia oireita. :kieh: Että se siitä.

Nyt oletettavasti dpo10, viime kierrossa menkat alkoi dpo13. Positiivista on se, että tässä kierrossa ei ole ollut mitään ihme tuhruilua, joka viime kierrossa alkoi jo dpo7.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :wave:

Allusmamma mä ajattelin että unohdit mut kun jaksoin pysyä niin kauan poissa... :whistle: Eikös sunkin pitäis jo kohta kadota täältä?

Elwi, mulla oli myös menkat erittäin säännölliset ennen ekaa raskautta. Aina joko 26 tai 28 päivää. Synnytyksen jälkeen on ollut ihan mitä sattuu, useimmiten kuitenkin yli 30 päivää. Noi pitkät kierrot on aika hikisiä vauvakuumeilijalle. Niin kuin tietysti myös tosi lyhyet. Mä oon tulkinnut että ne epäsäännöllisyydet liittyis enemän imetykseen, mutta nähtäväksi jää.

Joiella oli aivan ihana viiva! Noita on aina kiva nähdä.

).( Eipä oikein mitään. Eilen kun olin treenaamassa pisteli kyllä hieman oudosti masua. Mä oon treenannut tosi paljon, ja tunnen kroppani hyvin. Ihmettelinkin kun en oikein saanut paikannettua tota pistelyä.... Mutta eipä olisi ensimmäinen kerta kun jollakin vauvakuumeilijalla on kuvittellisia oireita. :kieh: Että se siitä.

Nyt oletettavasti dpo10, viime kierrossa menkat alkoi dpo13. Positiivista on se, että tässä kierrossa ei ole ollut mitään ihme tuhruilua, joak viime kierrossa alkoi jo dpo7.
Moi Cassy!

Asiasta 100000:een, katsoin sun profiilin ja huomasin, että bodailet. Mietin vain, että tuliko sulle humppakahvoja raskaudesta? Minä itse olen hoikka ja liikunnallinen ja epätoivoisesti olen yrittänty kahvoista eroon päästä huonolla lopputuloksella. No, eihän niitä nyt suuriksi voi sanoa, mutta sen verran isot, että häiritsee farkkujen päälle tullessaan. Ällöttää. No, samapa se niillekin, ku uudesta raskaudesta haaveilen ja hyvässä lykyssä saattaa olla jo tärpännytkin 8)...mutta siis tämmöistä höpinää vain ulkonäköasiasta :).

Plussatuulia tähänkin pinoon :heart: !
 
Täh onko nasu jo plussannut???? Muistanko väärin että olit tuolla pikkukakkosta vasta haaveilevissa kirjoittelemassa vasta vähän aikaa sitten voi olla että muistan väärin :ashamed:

Tulin tänne kurkkaamaan ihan salaa seur menkkojen jälk olis tarkoitus aloitella yrittämään......
 
Onnea Nasu! :hug:

Meän yrittämisestä tietää äitini sekä yksi koulukaverini.

Puuduttavaa tämä oottaminen. Toisaalta ko tänään tajusin, että eihän tässä ole enää ko ensiviikon torstaihin asti tätä kiertoa. Tai paremminki keskiviikkoon. :D

Erehyin tilaamaan netistä 3 raskaustestiä; kaksi normaalia ja yhen herkän.. :LOL: Ja minä kun vannoin, etten osta testiä ennen ko menkat on myöhässä (kun ekasta pillerittömästä kierrosta _ei voi_ plussata).
 
Nova. Toivotaan kovasti, että saat taas alkaa kuumeilemaan mahdollisimman pian!! :hug:

Tervetuloa mukaan porukkaan elwi! Meidän pikkukakkosen yrityksestä ei tiedä kukaan. Ajateltiin, että jos taas aikaa kuluu, niin ei jaksa kuunnella sitä "joko, joko!??". :/

Ansuliinille paljon plussatuulta uuteen kiertoon! :hug:

Joie, vielä onnittelut ihanasta viivasta!!! =) =)

:attn: Täti hoi! Cassyn luo ei ole mitään asiaa!!! ;) Peukkuja pidetään, että massun nipistely olisi oire uudesta pienokaisesta!!

Jouvauva. Hei vain. :wave: Juup, haaveilemassa olin vielä hetki sitten. Kolmena peräkkäisenä aamuna olen haamun tehnyt, on niin epätodellinen olo. Nyt pidän testaus taukoa, että saisin siihen tikkuun joskun ihan oikean plussan. Aloitettiin tämä yritys ajoissa, että jos taas sitä aikaa menee, mutta tällä pienokaisella taisikin olla kova kiire äidin, isin ja isosiskon luo!! :D

Hemppu. Kun sitä erehtyy ostamaan noita testejä jemmaan, niin eihän niistä voi näppejään erossa millään pitää. Taitaa olla samaa vikaa melki kaikissa naisissa!! :LOL:

Tulipas taas pitkä raapustus.
Kaikille tasapuolisesti kiitokset onnitteluista. =) En vaan vieläkään ole yhtään sisäistänyt asiaa ( ja mieheni vielä vähemmän ). Pääni hokee vain, että "ei ole mahdollista"... :whistle:
Hyvät yöt vain joka puolelle suomea!!
 
Heipat kaikille!
Kirjottelin täällä aiemmin tossa keväällä, enkä kerenny olla kauaa kun (yk1) tärppäsi,, mutta sitten 13 viikolla kävi se ikävääkin ikävä juttu :'( .. nii mutta uskokaa tai älkää mulla on ihan kamala vauvakuume!! vaikka olisin (tasan) neljä viikkoa sitten voinu vannoa etten enää ikinä halua tai siis haluan mutten uskalla yrittää..
älkää mua vielä laittako kuumeilijoitten puolelle, mut pikkuhiljaa oon aatellu et ehkä sitä joskus vois vielä yrittää uudelleen.. vaikka ennen tota aattelin että eihän meille voi käydä niin että vaavin sydänäänet hiipuu, niin nyt sitten aattelen niin että ei kai oikeesti niin käy kahta kertaa peräkkäin..pelottaaki se ajatus niin en ihan vielä halua alkaa yrittää uudelleen.. mutta niin hauska on välillä käydä lukemassa teiän juttuja ja ehkäpä mä vielä tässä talven mittaan annan kuumeelle uudestaan periks!
Kaikille suuret plussatuulet! :)
 
Huomenta! arvatkaas mitä, eilen mies illalla en muista monen aikaa mut kuitenkin laittoi textaria ku olin töissä niin että siellä on mahtava omakotitalo missä ne asuu ja oikee jokaisella oma kylppäri tai siis käsitin et parettain oma kylppäri ja sekä löytyy poreallas!! :eek: Luksus talo taitaa olla. Mies ihastu taloon, sano et siisti talo ja tosi hienosti sisustettu.

Mies pääsi ehjin nahjoin perille. soitti 13.25 mulle et on päässy skotlannin lentokentälle ja odotti taksia et pääsee sinne paikkaan mihin pitääki ja sinne matkaa oli 50km.

Mä tein sunnuntaina kovan homman, leikkasin nurmikon.. kädet oli sit seuraavana päivänä kipeinä. mut nyt pitää alkaa lähtemään viemää neiti hoitoon mut nukkuu neitonen :| ei raaskis herättää. Meillä ois uintia heti näin aamusta!! AAGRH :ashamed:
 
ja blaah, kp35 eikä eilinen alavatsa juilinta ole tuottanut tulosta eli tätiä ei näy ei kuulu.
Kerrankin toivon, että kurvais jo paikalla pian, jotta pääsee uutta kiertoa aloittamaan!
Olen kuitenkin niin vainoharhainen, että päätin la-aamun testata, mikäli ei tätiä kuulu :ashamed:
Mun sisko menee naimisiin lauantaina ja voi sitten häissä hyvällä omalla tunnolla ottaa kuohuvaa ja viiniä ruoan kanssa. ja jos täti kurvaa paikalle niin otetaan sitten vähän reippaammin häissä :LOL: no ei kai... mennään koko perheen voimin ja ollaan ihan meidän neidin ehdoilla. Onneksi ei ole pitkällä häät niin voidaan olla aika myöhään tai niin kauan kuin neiti jaksaa. Menee vähän rytmit sekaisin, mutta eipä tuo yksi kerta niin haittaa.
Mitäs viikonloppu suunnitelmia teillä muilla?
 
Huomenta leidit!

Pääsin jatkoon, 2:lle kierrokselle siinä duunihommassa. Jos hyvin käy, niin mulla on lokakuun alusta uus duunipaikka! B)

pahoittelut kaikille tädin tyrmäämille ja tsemppiä seuraavaan kiertoon!

).( apua, menkkaolo! Ovista ei tullut tässä kierrossa joten taitaa tulla taas aika lyhkänen kierto.ARGH! Menis nyt edes 26 pv saakka...
 
Viikonloppusuunnitelmista:

Sunnuntaina Finlandia-talolle yksiin isoihin juhliin, edustushommia miehen työn tiimoilta. En yhtään tykkää töökätä vielä viikonloppunakin mutta mitä sitä nainen ei tekisi edistääkseen miehensä uraa...
 
AAM
Blondie :hug: :flower: onnea nyt vain loppuuasti puristus.. raivaat muut tieltä positiivisellä ja energillä olemuksellasi :D d:)b
wiikendinä... hm uintiä mukulan kanssa ja eipä muuta.. erikoista.. ainiin ukon kanssa sinne vantaan flamingoon katsomaan 3D elokuvaa :xmas:
 
aurinkoinen äityli, hyvä että mies turvallisesti perillä ja paikkakin kuulostaa todella hyvältä.

Niinkuin AM jo tossa totesi niin on noi tädit ihan syvältä kun ei tajua pysyä poissa!!!! Mulla oli AM silleen ku esikoista odotin että pahaa oloa oli testin jälkeen viikon ja sitten se loppui ihan kokonaan ja alkoi uudelleen viikolla 8-9 ja jatkuikin sitten sinne viikolle 17 rajuna.. Mutta kyllähän sitä aina on jotenkin varpaillaan..



Nasu, mulla ainakin vaatii niin kovaa pinnaa ja lujuutta siihen, että en testaa, jos päätän olla muutaman päivän testaamatta.. uuuh.. Eli tsemppiä paljon!! Ja kun sullakin on noita testejä kotona. Mä ajattelin tosiaan sanoa miehelle että piilottaa testit jonnekkin hyvään jemmaan etten pääse niihin käsiksi liian aikasin (meen kuitenkin apteekkiin jos en jemmaa löydä :ashamed: EI, pakko pysyä nyt lujana..*tsemppaan itseäni*)

Meitä ei ainakaan yrittämisen puutteesta voi syyttää tässä kierrossa, huh huh! :ashamed: Jopa mieskin totesi että onhan tässä peitot heilunu aika tavalla :p

Nasulle lisää viivan vahvistus puhureita :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Ainiin... meillä vauvahaaveista teitää ainoastaan mun lähesin ystävä ja sekin vaan sen takia kun viimeksi ku kävi niinku kävi ja olin siellä naisten päivystyksessä käymässä niin sattumalta nähtiin siellä joten olihhan se sitten pakko kertoa. Ei olla haluttu kertoa siitä muille.. Kerrotaan sitten kun on jotain kerrottavaa.. Viime pe nähtiin meidän tuttuja ja se mies kysyikin että joko on pullat uunissa... tuntu jotenkin pahalta :( Olishan ne joo, jos kaikki olis menny niinku pitää.. Joskus ihmist on vaan niin ajattelemattomia.. HÖ

Ainiin... ja vielä AM, jos viittisit laittaa mulle tonne että poika on syntynyt 0707. Kiitti.

Tulihan höpötettyä..
 
Hei. Mulla nyt kp 5 menossa...

Ei vaan tärppiä näy. :attn: Mut ei varmaan auta ku ootella, niinku lääkäri sano kun kävin siellä kontrollissa. Meinas ettei elimistö oo vielä välttämättä palautunut leikkauksesta. Mulla vaan ei meinaa enää hermo riittää tähän odotteluun... Tahtoo vauvan! No eiku ootellaan.

Tervetuloa uusille!


Plussanneille paljon onnea ja vauvaliimaa pienelle mukaan!!!


Uuteen kiertoon kaikille :hug:

Plussia vaan kovasti kehiin
 
Sunnuntailapselle erityis-iso :hug: !

AM, mullakin Flamingoa ohjelmassa, torstaina tosin kun pitää käydä siellä avajaisissa.

Sipulille pitkää pinnaa ja virtuaalinen varapäre

jos/kun palaa hihat plussaa odotellessa
 
moikka!!
huolisitteko mukaan vielä yhden kuumeilijan?olen 21 vuotias lokakuussa 2007 syntyneen pojan äiti itä-suomesta..
yritystä ollut takana jo 3 kuukautta ja nyt kp 25/30.

kovasti tekisi mieli uutta vauvaa ja ikävä on jo synnytystäkin :eek: nämä ajat saa herkäksi kun tulee niin tuoreeltaan muistiin se syksyinen ilta kun lähdettiin synnyttämään,jospa sitä joskus vielä uudelleen pääsisi..
 
Siiruli :hug: Tervetuloa mukaan kun jaksat, täällä on vielä "vanhoja" tuttuja :) Jaksamista sinne!

blondielle tsemppiä kakkoskierrokselle, nappaa se paikka!!

Lääkärissä käyty. gynekologinen tutkimus ok, seuraavan ovulaation jälkeen sitten verikokeisiin ja papaan. Ja mies piti lähettää lääkäriin kanssa, menee perjantaina ;) Vähän tyhjä olo nyt, kun on virallisesti tutkimuksissa. Alkoi itkettää kun piti sanoa ääneen lääkärille, ettei saada lasta :ashamed: Herkkiä asioita nämä.

Tervetuloa mukaan dogtor! Mistä päin Itä-suomea olet? Mä oon Etelä-Savosta lähtöisin myös :)
 
Siirulille isoakin isompi :hug:

Kaikille, joiden luo täti taas kutsumatta änkesi, niin paljon plussatuulta ja tsemppiä seuraavalle kierrolle!!!! =)

Tervetuloa [/b]dogtor! :wave: Hih.. Täällä on myös 21-vuotias äippä itä-suomesta, ja meidänkin perheeseen kuuluu koira-kaveri!! ;)

Nyt siis mennään kp 34/31-34. Pieniä oireita on... Lämpö huitelee jossain 37,0 tienoilla, eli kylmää! Nenä on tukkoinen edelleen, ja nälkä on aivan mieletön!! Olen koko ajan jääkaapilla! Mies jo nauroikin, että olen tätä menoa syönyt meidät vararikkoon ennenkuin 9kk on mennyt!! :LOL:
Jotenkin pelottaa, että kaikki ei ole hyvin, en tiedä miksi. Kai johtuu siitäkin, että kun tämä niin nopeasti tärppäsi, niin kestääkö pienokainen sitten mukana.. :whistle:
Testit kyllä taitaa olla jo aika selviä plussia, vaikka testiviivaa en saa vieläkään yhtä vahvaksi kuin kontrolli viiva on... Yksi testi on vielä käyttämättä, niin ajattelin sen tehdä v.loppuna. Jos se jo sitten olisi tummempi...
olen koko aamun vain tuijottanut noita testejä, että voisin jotenkin uskoa, että tupla-mamma minusta nyt taitaapi tulla... :D
Yritän jossain vaiheessa saada noita kuvia tänne...
 

Yhteistyössä