PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

ittnafele :hug: ja tsemppiä uudelle kierrokselle!!
Nasu21 testaile tosiaan parin päivän päästä uudelleen! :hug:

Ite tein testin kans äsken,kun menkat ei oo pärähtäny mutta testissä näkyi nipin napin se maagisen viivan paikka,kun oikein tosissaan testiä katteli. Kp:t 29/28,eli jään odottelemaan koska ne menkat kurvaa tännekin.
Jos niitä ei 3pvä päästä kuulu ni sit testaan uudestaan.
 
Heips! :wave:

Ehän mä malta täältä pois olla :p

Nyt kp 26/n.30 eikä oo enää mitään "oireita" PAITSI :D (iltapäivällä) lämmöt ollu 37 luokkaa nyt 3 pv, kun normi on 36,3, eikä oviksen jälkeen oo yleensä ihan noin korkeeta lämpöö, paitsi kun esikoista aloin oottaan :whistle: Mitäköhän sitä pitäis oikein aatella. En mä kyllä siltikään usko, että olis tärpänny, tai oon ihan varmakin. Tää vaan on nyt niin hajottavaa, niin kai sitä pitää Joien kannustamana huomenna testata :D Ja lupaan, että tää on viimene testi turhaan tehtynä :whistle: , mutta muuten en saa mielenrauhaa.
Onkohan toi testaaminen tässä vaiheessa ihan typerää ja turhaa?

Anskuliinillä kanssa lämmöt koholla. Pidän :) b

Niin suuret onnittelut vaan Joielle :flower:

Nasulle :) b viivan vahvistumiseen.

Ninniäitille ja Zukulle tervetuloa :wave:

Jokos n77 testasit?

Kaikille vielä paaaljoon +++++++++++ :whistle:

Palaan sitten huomenna kertomaan, kun tyhmänä olen tehnyt testin turhaan :whistle: :ashamed:
 
ninniäiti voi kauhistus.. :/ mulla joo seurattiin nyt tota hcg:tä, muttei enään, koska oli eilen vaan 6 joten oli hyvin laskenut, niin onneksi oli tavallinen km, eikä mitään muuta!!!!

joie jippiiii!!!!!! ihanaaa :heart: :heart: onnea!!! :flower:

(.) Ihan törkeet kivut oli eilen alavattassa, ja vuoto pikkuhiljaa loppumaanpäin, sanoivat tyksissä ettei tarvitse enää kontrollia.. ja tätä ihmettelen: olen veriryhmältäni o- ni mun pitäis saada sellanen vasta-aine piikki tohon reiteen, eka lääkäri oli sitä mieltä että joo annetaan, ja nyt mä en kuulemma tarvitsekaan sitä koska raskaus niin alussa oli.. toivottavasti en sitten oikeasti tarvitse, koska myöhemmin voi aiheuttaa haittaa toiselle lapselle, ja kyllä ajattelin sellasen pikkukakkosen pyöräyttää josko onni sen joskus soisi meille...
 
AAM
n77 & ittnafele :hug: :hug: :( eip auta muu kuin... tarpoa etiäpäin !! |O

Nasu paiskaan sut haamuilijoihin mutta parin päivän päästä kandee testata uudelleen, tosin jos ole tyhtä malttamaton kuin minä ja haluat tuhlata testejä niin joka päivä sit vaan mutta ei ne siitä kovin paljon normaalia vauhdikkaammin tummene, ehkä hitusen vain.. :D :xmas: :xmas: :flower: :hug:

Zuku :wave: haudi !!

Omppunen ++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: tuulia...
 
AAM
Ninniäiti kysyi niitä ovistesteistä.. eli kusaset tikkuun/liuskaan siinä kp 10-18 ja sit ko on kaksi tasatummaa viivaa tikussa niin ovulaation on kohdilla ja peittoja on hyvä heilutella. jos viivat on haaleampi toinen selkeästi kuin kontrolliviiva on ovis läheestymässä tai ei ole ollenkaan jos viivat ei tummu kun päiviä peräkkäin testaat niin voi tosiaan olla ovuloimaton kierto... tiivistettynä mutta paremmat ohjeet on esim www.mammaksi.net siellä sivuilla...
 
N77 ja ittnafele *huokaus* Niin odottelin, että te olisitte plussanneet!! Kovasti jaksamisia ja onnea uudelle kierrokselle!!! :hug:

Missäköhän miun silmät on oikein ollu aamusella. Kyllähän siinä testissä taitaapi olla ihan oikea haamu! :D Ei mikään kovin kummoinen, mutta kyllä siinä ohuen ohut punainen viiva näkyi... Taisi olla aamulla vielä unihiekkaa simmuissa. Ei minkäänlaisia menkka oireita havaittavissa. Tissit on ihan törkeen kipiät... Toivo on kyllä nyt tosi korkealla!! Mutta nyt vaan on sellanen vahva tunne, että meitä on onni potkaissut ihan todenteolla... :D
Kuulun tähän kategoriaan "hätähousut"!! :p Joten uuden testin teen ihan 100% varmasti huomis aamuna!! Kaapissa kun kutsuu muutama liuskatesti ja muutama puikko... Eli ei ole niin väliä, jos teen "turhankin" testin!! Ostin useamman testin jo varalle, kun arvelin tämän projektin kestävän hiukan kauemmin...

Tulen taas huomis aamulla tänne informoimaan mikä tilanne on!! :wave:
(tuntuu vaan nyt NIIN pahalle hehkuttaa, kun n77 ja ittnafele joutuvat aloittamaan taas alusta... Tiedän kuinka pahalle se tuntuu, kun joutuu itse kauan yrittämään ja toiset raskautuvat heti.... :( )
 
Alkuperäinen kirjoittaja n 77:
Just joo kp. 1/28-29. Yk. 4.
:hug: Tiedän tällä hetkellä tunteen paremmin kuin hyvin... :(
Aamulla hipsuttelin vessaan testiä tekemään kädet täristen ja kun oon saanu housut jalasta, niiin kappas vaan menkat alkanu.. :kieh:
Olin melkein varma, et oon raskaana. Tosin mulla oli vasta yk 1, et sinänsä ei vielä paniikkia. Ens kierrossa sit plussataan!
Nyt on uus kierto ja uudet kujeet. =) Pitäsköhän minunkin ottaa käyttöö noi ovistikut..? :whistle:
 
AM: mul ei ole hajuakaan mun kierron pituudesta (nyt on Öö..kp 7/jottain... ja yk 5 menossa).
Siis periaatteessa 5des ku 5det menkat olla neitin syntymän jälkeen, mut ei olla oikeestaan otettu "paineita" koko asiasta! Tärppää kun tärppää.. jos ei tärppää, ni katotaan sitte uudestaan! Ja tosiaan imetän vielä..
Tuo meitin pirpana pittää mamman sen verran vauhikkaana et hyvä et pyssyy perässä! Mukava olis kuitenki pikkusisaruksia saada leikkikavereiksi..täällä maalla on tilaa :D
 
N77 ja ittnafele isot pahoittelut ja halit!! Mä olin niin varma teidän plussauksesta |O |O
Nasulle viivantummennus puhureita!! Ihan varmaan on vahvempi viiva huomenna. Testaatko saman merkkisellä testillä ku tänäaamunakin?
Ja omppuselle tsemppiä testaukseen ja plussapuhurit :whistle:

Kiin, paljon onnea YK ykköseen!!!!!!!!!!!

Mitenkäs AMllä menee?? Olot ja väsytykset?? Mitkäs ne sun viikot olikaan noin tarkkaan ottaen??

).( Mää tein ovis plussan :)
 
Omppunen Toivotaan, että siihen testiin huomenna jotain ilmestyisi!! ;)

Lumipyry. Kiitos tummennus- puhureista!! Niitä todella kaivataan!! =) Eipä ole enää samanlaista testiä huomiselle, ja se vähän harmittaakin. Tänään tein kotitesti.fi sivuilta tilatun testin, herkkyys 20.. Ois muutama mammaksin testi, joiden herkkyys 25. Eli jääpi nähtäväksi, että näkyykö huomenissa sitä vähääkään. :whistle: Oishan tuolla kaapissa sit paketti rfsun-liuskatestejä, mutta niissä ei taijeta kertoo tuota herkkyyttä... Suuret onnittelut kuitenkin sinne päin ovisplussasta!!!!!! :hug:

Ja kaikille oikein leppoisaa lauantai-iltaa!!! :wave:
 
AAM
Lumipyrylle onskutoivotukset oiliplussauksesta :) :p eikun... :p :p... :xmas: :xmas:

Nasulle viivanvahvistumisia... :) :flower:

).) pahoinvointi väistynyt (nyt jo ) kylmä rinki vieläkin siitä keväisestä tm:stä että sillee.. en oikein osannut iloita raskaudesta vieläkään... terkka keskiviikkona (8+2 silloin ) ajattelin kysäistä jos saisi syänäänet kuuluviin jos ei saa niin v.ultra kutsuupi... :( muutoi pohdin jos jättäisin väliin. Muutoin tosiaan olo suht normi.. kusella pitää ravailla suht useahkoon tahtiin...

 
Huomenta.
Testiin piirtyi haamu! Mutta huomattavasti selvempi kuin eilen. Nyt testiä ei tarvitse käännellä ja katsella suurennuslasin kanssa! :D
Huomenna on sitten varmaan taas testi päivä. En nyt jotenkin voi ymmärtää tätä!! Siis eihän se voi olla mahdollista, että olisin tullut heti raskaaksi!!
Uskon asian varmaan vasta, kun kaikki kaapista löytyvät testit on tehty!! :LOL:

Olin ihan varma, että kakkonen tulee samalla pitkällä kaavalla, kuten esikkokin. Olo on nyt ihan =) =) :) :) :D :D :D :D
Tulen varmaan taas huomisaamuna antamaan infoa. Jos tuo viiva vahvistuisi, niin jospa vaikka kuvankin saisi tänne tönästyä... =)
 
Huomenia!

Varovaiset onnittelut Nasulle :flower: , eiköhän se nyt ole sitä itseään :)

Ja täällä oli pakko kokeilla sitä testausta, mutta eihän siihen nyt mitään tullut, niin kuin arvelinkin :) Tänään siis kp 27/n.30, ettei se nyt mitään tarvis näyttääkään, vaikka näytettävää oliskin, vaikka en usko että on :) Psyykkisesti testin teko teki hyvää ja sai semmosen ärsyttävän 24/7 jännityksen laukeamaan. Nyt voi elää taas normaalisti.

Ensiviikoksi asennun odotteleen sitten tätiä. Ja hyvillä mielin olen :)
 
Omppunen. Älä vielä lannistu!! Kyllä se voi hyvinkin plussaksi muuttua!! =) Yhäkö on lämmöt koholla? Itselläni on heitellyt 36,8-36,9... Onko mitään menkkaoireita?? Täällä pidetään kovasti peukkuja!!! :hug:
Ja voihan olla, että sitä r-hormoonia on sinullakin vielä niin vähän, ettei näy testissä. Minullakin kuitenkin vasta haamu, ja mennään jo kuitenkin kp 32/31-34...
Pidähän kuitenkin meidät ajantasalla!! ;)
 
Kiitos Nasu tsemppauksesta =)

Joo äskön koitin lämpöjä ja edelleen koholla 36,94, eli nyt 4 pv oon mittaillu ja aina ollu koholla 36,8-37,1, kun se normi tosiaan 36,3 :eek: Omituista on. Ja valkovuotoa on muuten ollu nyt muutamana päivänä, semmosta vetistä, kun tosiaan nyt pitäis olla kuivakausi. Ettei vaan olis mitään tulehdusta?
Muita "oireita" ei nyt oo ollu. Katsellaan mitä tuleva viikko tuo tullessaan. Ja ilmoittelen kyllä =)

Aurinkoista päivää kaikille!
 
Nasu21 onnittelut plussasta! :heart: Miten kauan teillä ykköstä hommailtiin? Meillä tosiaan se 1.5 vuotta.
ittnafele ens kierrosta me plussataan!!! Mulla toi ovis ei ollu yhtä vahva,niin ku viimeks olija se kerta jäi sillon hyödyntämättä :headwall: . Jospa seuraava ovis olis taas kunnollinen. Jos ei oo niin sit mä menen käymään vyöhyketerapiassa,jossa kävin viimeksikin,kun neiti sai sit seukki kierrosta alkunsa.

Terpat uusille kuumeilijoille ja plussatuulia kohta testaaville!
 
Täällä olis yksi innokas paluumuuttaja... :D Ei siis mitään huonoja uutisia, mutta tossa kuukausi sitten häippäsin listoilta kun vauvajutut tuli korvista ulos. Ja nyt mä tuun takaisin! Jokohan Allusmammakin on mut unohtanu? :LOL:

Mulle voi laittaa listaan kp31/35....yk2....ja edellisiä lapsia tyttö 09/07. Naperollamme on ekat synttärit 2 viikon päästä!

Mulla on nyt dpo9 ja muutaman päivän jo jomotellut menkkamaisesti.... :whistle: Saas nähdä mihin tässä joudutaan. Olo on lievästi sanottuna omituinen.
 

Yhteistyössä