zuku. Meijän prinsessa pörähti maailmaan 11.3. Elikkäs tosi samanikäset on meijän neidot! =)
Testi on tehty.
EHKÄ voi nähdä maailman haaleimman haamujen, haamujen, haamujen haamun..?? Piti ukkokin komentaa sängystä ylös testiä analysoimaan. Hänen mielestään siinä jotain on... Nyt ei oikein tiedä, että mitä ajatella....
AM!! Jos voisit minut viskata tuonne haamu-jengiin..? Mitään onnitteluja en missään nimessä vielä tahdo, jookos. :/ Epäilen suuresti, että mielikuvitus vain tekee meille nyt tepposet, koska asiaa niin paljon toivotaan. Jännittää niin kovasti, että ihan vatsanpohjaa koskee!!!!
Mies komensi minua takaisin unille, mutta olen niin täpinöissäni, että en saa enää unta, ihan tärisyttää...
Huomis aamuna kait se on sitten uuden testin paikka... Pää räjähtää ennen sitä!! :headwall:
Siis...ääh...eihän...mutta.... PLÄÄH!! Eihän meillä voi ekasta kierrosta millään tärpätä, kun tyttöäkin niin kauan yritettiin ja apuja tarvittiin... Ei se vaan voi olla mahdollista!!
Toivottavasti muut tämän päivän testaajat saavat selvempiä vastauksia... Tämä on nimittäin ihan kauheaa, kun ei voi olla varma!!!
Ai, niin.
AM. Kun itse teit sen haamujen isoäidin, niin teitkö seuraavana päivänä uuden testin vaiko millon..? Miten nopsasti viiva lähti tummumaan?? Koska jos huomenna saan samanlaisen testituloksen, niin...ääh...