PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 9

Blondie, on varmaan haastava paikka kun haastattelut ovat noin tiukat. Tiedän itse oman taustani puolesta että psykologiset soveltuvuusarviot eivät ole ihan halpoja firmalle jotka niitä ostavat :whistle: Ne haluaa siis panostaa hyviin hakijoihin. Hurjasti peukkuja että saat paikan!

..ja tietty että vauvakin pian tärppäisi :wave:
 
kiitos peukutuksista. Executive assistant-paikkoja olen katsellut täältä pääkaupunkiseudulta. Maanantaina on jännät paikat kun kaksi mihin hain ja kävin näytillä ilmottavat pääsinkö jatkoon! Tässä kierrossa en kyttää viivoja tikussa vaan puhelinta vahtaan vaan. =)
 
Blondie, täälläkin peukut pystyssä, että paikka olis sun!!

Ja tosiaan lisää plussia meidän pinoon!!! Ja tulkaa sitten heti kertomaan kun ootte testin tehny!!!! ittnafele ja n 77 ja Nasu
Mä oon jo ihan täpinöissä - oottelen teidän testitikkujen tuloksia.. :p

Mä oon muuten tikuttanut ovista.. ehkä ihan huvikseen kun tunnen sen kuitenkin niin selvästi,seli seli, mutta hullu ku oon niin tilasin tikkuja.. noooo.. ja halusin varmuuden että jotain tapahtuu kans.. Ti oli ihan nega, eilen tuli ihan ihan ihan hailakka viiva ja tänään oli jo tummempi viiva.... Pissaleikkejä siis täälläkin :LOL: Nyt on ihan selviä oireita.. jomottaa ja juimii...

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: Plussa puhureita!!!!
 
Joie Onnea!! :flower: :flower: :heart: Vauvalle tarrasukat jalkaan *pukee rimpuilevaa alkiota* :D

Blondie Varovaiset onnittelut tulevasta työpaikasta :p

Miulla alko tuhruvuoto tänään, mutta alan laskea kiertoa vasta sitten kirkkaasta verestä, kun tarttee laittaa kuukuppi =) Huomiseen varmaan menee. Yleensä menkat alkaa just pe-la välisenä yönä :kieh: Kiva herätä perse veressä aamulla :| Sidettä käytän toki menkkoja odotellessa, mutta silti se veri valuu tuonne persvakoon öisin :x Kuukuppi on ihana, kun pysyy paikat puhtaana, eikä se kuivata limakalvoja niinkun tapsat :)

ittnafele Peukkuja b :) d
Mistä siun nicki tulee? Kuulostaa islannilta :heart: *fanittaa Islantia hevosten takia*
 
Mie olen vähän (tai en niin vähääkään) taikauskonen.... Laitoin äsken kaulaan miun keijuriipuksen, jonka mies osti miulle, kun tultiin alkionsiirrosta. Siitä siirrosta poika sai alkunsa :heart: Jos se varjelis ja antais hyviä energioita luomulapsellekin :saint:
 
:wave: yks pikkukakkosen haaveilija lisää :D
Tyttö syntyi 3/08 ja toinen (kolmas jne) on vielä haaveissa :saint: .
Menkat alko täysimetyksestä huolimatta 8vk synnytyksestä! Kierto on mahollisimman epäsäännöllinen 30 ja 50pv välistä! Oviksen "luulen" kerran bonganneeni. Neiti on vielä tissillä osittain, ni voi seki tähän vaikuttaa! Muutaman kerran olen malttamattomana jo negan testannu. Ovistestejä olis nippu tuolla wc-kaapissa odottamassa, jos vaikka tämän kierron testailis! Mitään isompaa "painetta" ei ole vielä pikku kakkosen kans, mutta ilman ehkäisyä neitin syntymästä menty, niin jo alkaa pikkasen odotteleen.. neiti sai alkunsa kolmannesta kierrosta (et melkein heti miten).
Mukava ku on tuo pieni :heart: piipertäjä, niin ei oikeestaan kerkeä ajattelemaan sen enempi kiertoja tms.
 
No terve taas kaikille.

Nemulle hirmusti haleja ja jaksamista :hug:

Joie pyöräytti sitten plussan , onnea oikein kovasti.

Tervetuloa kaikille uusille :flower:

Blondielle tuuria työnhaussa. Toivottavasti saat paikan ja plussakin sitten kohta napsahtaisi.

Oma olo on mielenkiintoinen. Soitin synnärille tiistaina ja he kertoi ettei mulle on pistetty sitä anti-D mitälie koska tyttökin on rheesus negatiivinen. Keskenmenon jälkeen sitä taasen ei ole tarvinnut ?? laittaa koska meni kesken niin varhaisessa vaiheessa. Nyt ovat sitten neuvolassa ihan hysteerisessä mielentilassa ihan kuin olisin heidän eka toista (ehkä) odottava rh neg äiti. Voi jeesus kun tuntuu välillä että terkkari henkilökunta on päässyt tenteistä läpi jollain muulla konstilla kuin lukemalla. Kysyin sitten että otetaanko sitten ekalla kerralla sydänääniä tai jotain niin ei kuulemma. Ihan paperihommia. Niillä ei siis ole hajuakaan miten pitkällä minä olen mutta ei sitä kukaan aio tutkia. Jos en itse kävisi noissa ultrissa yksityisellä eihän tässä kukaan tietäis mistään mitään. Milloinkahan ne ois niskapoimuun mut lähettänyt kun raskauden alustakaan ei ole kellään mitään käsitystä. No nyt menen Femedaan 8. ensi kuuta. Toivotaan että siellä silloin näkyisi jotain konkreetista ja sydänäänet yms. Siihen asti olen päättänyt kuumeilla. Plussa tulee tikkuun juu ja olo on aivan karsee. Yökköttää ja kuvottaa 24/7. Rinnat ihan sairaan kipeet ja väsyttää ihan koko ajan. Silti en usko ennen kuin näen että siellä pussin sisällä ihan oikeesti elää jotakin mistä tulee myöshemmin kelpo pieni ihmistaimi. Koittakaa siis kestää että väijyn täällä nurkissa. Jos alkaa ahdistaa niin sanokaa :D
 
Tuulia... iso :hug:

Voi että joie ihan älyttömän mielettömän ihana asia!!!! TODELLA paljon onnea uudesta tulokkaasta!! Iiiiissssoooo onnittelu :hug:

Blondie, täällä pidetään peukkuja, että saisit sen työn!! =)

Toivotaan todella kiin, että keiju suojelisi ja pitäisi hyvän huolen!! :hug:

Tervetuloa ninniäiti!! :wave:
Samoin tervetuloa poppooseen zuku. Hihii.. meilläkin on 03/08 syntynyt tyttö!! :D

Elikkäs keskiviikkona tein sillon sen nega testin, ja huomenna jos rohkaistuisi yrittämään uudelleen..? :whistle: Kun ei ole perinteinen menkkaolo, mutta kun en varmasti ole raskaanakaan. Tosin huomenna on kp 31/31-34, joten voihan olla että menkat tulevat vasta joskus kp 34 hujakoilla... Toisaalta olen tässä kuussa stressannut asiaa niin paljon, että en yhtään ihmettelisi vaikka koko menkat jäisivät tulematta!! :/
Mutta n77 ja ittnafele. Toivon teille koko pienestä sydämestäni paljon plussa onnea huomiseksi!!!!!! :) :heart:

Mukavat perjantai-illan jatkot vaan kaikille!!! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ittnafele:
Nyt se testi napottaa tuossa vieressä.. :D :whistle: Pistäsköhän testata nyt vai vasta aamulla..
:xmas:
Jos se onki nega, ni sit on koko ilta pilalla..aarghhh!!
sori taas vaan ommaa nappaa... :ashamed:
Testaa aamulla niin on "parempi" pissa ;) Laitat vaikka viideltä kellon soimaan :D
 
moikka. uusille tervetuloa. ei kuulu menkoja ja testi näytti negaa, turhauttavaa kun vois alkaa sit jos ei oo raskaana, mut toivottavasti nega muuttuu plussaksi, testaan ensviikolla seuraavaksi. lämmöt mulla on siin 36.9 paikkeilla ja normaalisti 36.5.
 
zuku. Meijän prinsessa pörähti maailmaan 11.3. Elikkäs tosi samanikäset on meijän neidot! =)

Testi on tehty. EHKÄ voi nähdä maailman haaleimman haamujen, haamujen, haamujen haamun..?? Piti ukkokin komentaa sängystä ylös testiä analysoimaan. Hänen mielestään siinä jotain on... Nyt ei oikein tiedä, että mitä ajatella.... :whistle:
AM!! Jos voisit minut viskata tuonne haamu-jengiin..? Mitään onnitteluja en missään nimessä vielä tahdo, jookos. :/ Epäilen suuresti, että mielikuvitus vain tekee meille nyt tepposet, koska asiaa niin paljon toivotaan. Jännittää niin kovasti, että ihan vatsanpohjaa koskee!!!! :D Mies komensi minua takaisin unille, mutta olen niin täpinöissäni, että en saa enää unta, ihan tärisyttää...
Huomis aamuna kait se on sitten uuden testin paikka... Pää räjähtää ennen sitä!! :headwall:
Siis...ääh...eihän...mutta.... PLÄÄH!! Eihän meillä voi ekasta kierrosta millään tärpätä, kun tyttöäkin niin kauan yritettiin ja apuja tarvittiin... Ei se vaan voi olla mahdollista!!

Toivottavasti muut tämän päivän testaajat saavat selvempiä vastauksia... Tämä on nimittäin ihan kauheaa, kun ei voi olla varma!!!

Ai, niin. AM. Kun itse teit sen haamujen isoäidin, niin teitkö seuraavana päivänä uuden testin vaiko millon..? Miten nopsasti viiva lähti tummumaan?? Koska jos huomenna saan samanlaisen testituloksen, niin...ääh...
 
Noniin nyt sitä ollaan yksin. Tänä aamuna piti herätä 5.00 ja lähteä lentokentälle miestä viemään. Itkuhan siellä kentällä tuli. :'( Nytki tulee..Mies siis nyt hesassa siskonsa luona. Aikoi soitella ja mesetellä. Mietin nyt vaan mitä oikee tekis ku ollaan miehen porukoilla nyt. :/
 

Yhteistyössä