tällä olis uusi pikkukakkosta kuumeileva, tällä hetkellä kylläkin vielä taustalle hipsivä 08/08 syntyneen pojan äippä! kovasti miehen kanssa muka oltiin tuossa vielä muutama kuukausi sitten sitä mieltä että meidän lapsiluku tuli tuosta yhdestä kultapalasta täyteen mutta niin sitä täällä vaan kirjotellaan!
suurin syy miksi ajateltiin jättää perheenlisäys yhteen on se, että mies on jenkeistä ja tämä elämä tulee luultavammin olemaan tämmöstä kahden maan välillä kulkemista ja ajateltiin että yksi lapsi olis helpoin mutta ei sitä pysty kun katselee poikaa (nyt reilun vuoden ja 2kk vanha) ja tajuaa kuinka se ei ole vauva enää ollut pitkään aikaan (rupesi kävelemään ennen kun oli edes 11kk täyttänyt!) ja niin se vaan kuume nosti kovasti päätään ja nyt tässä toivon suurinpiirtein että kumi pettäis joka kerta kun peittoa heilutellaan
syy miksi ei vielä olla yritystä virallisesti aloitettu on se että ollaan muuttamassa jenkkeihin marraskuun puolivälissä ja ei nyt tietenkään olis ihan paras mahollinen ajatus tulla raskaaksi ennen kun miehellä on töitä ja muutenki päästään siellä arkeen kiinni. ollaan aluksi menossa miehen vanhempien luo ja asustellaan siellä ainakin pari kuukautta kunnes päästään niin sanotusti jaloilleen ja näkee mikä on tilanne. töitähän siellä on aika huonosti nyt tarjolla mut miehellä ei oo kuulemma väliä mitä tekee kunhan jotain saa. aikomuksena hällä myös mennä kouluun takas ja mie leikin amerikkalaista housewifea
kerkesin kylläkin tuossa pari päivää sitten yhden negan testata, nimittäin mulla tuli tuossa viime lauantaina koko päivän valkkarin seassa semmosta vaaleenpunasta vuotoa, luulin että menkat alko kun olin 2 vkoa aikasemmin mielestäni oviksen bongannu mut sen lauantain jälkeen ei oo vuotanu mitään. sillon vlopun aikana oli vähän menkkakramppeja mut ei mitään kovin suureellista joten nyt oon tietysti heti aatellu et jos se lauantain vuoto oliski ollu kiinnittymisvuotoa ja olisin oviksen luullu väärin. esikoisesta ei kiinnitysvuotoa tullu, tunsin vain tosi kovaa menkkakipua jokunen päivä ennen plussaa joten oletan että se johtu kiinnittymisestä. ajattelin huomenna tai lauantaina aamulla testata uudestaan vaikka oon kyllä melko varma et on vaan joku hormonihäiriö (ei epätavallista mulle, kierrot on ennen pojan syntymää ollu kaikkea 35 ja 90 pvän välillä, itseasiassa sillon plussasin yli 90 pvän kierrosta!) koska kumia ollaan käytetty kuitenki joten olis aikamoinen ihme jos olisin raskaana. plus ei kyllä oo yhtään samanlaisia oireita ku esikoisesta, sillon tiesin jo ennen testausta et nyt oon tärpänny. mut nyt tuon kumman vuodon takia ei oo kierrosta mitään hajua, joko se on nyt 46/30-64 tai sit se vuoto oli jotku minimenkat (viimeksi tuliki ku saavista kaataen joten jospa siellä ei ollu mitä vuotaa
) ja nyt ois sit kp 6/30-65. menkat näkyy olevan pojan syntymän jälkeen (ekat menkat tuli ku poika oli 7kk, imetin 10 kk asti) et välillä tulee joka kuukausi ja kierto noin 30 pvää ja sit välillä jää yks kk välistä. mut tosiaan oon hyvä esimerkki et pitkästä kierrostakin voi plussata!
huh, kiitos jos jaksoitte lukea, mua ei nyt kuitenkaan tarvi vielä laittaa mihinkään muualle ku taustailijoille kun tarkotus olis alkaa yrittämään varmaan vasta joulun tienoilla! mut tulipahan selvitettyä suurinpiirtein koko elämäntarina varalta, näkyy tuo mieli meillä miehen kanssa muuttuvan et eihän sitä tiiä jos unohtuu ostaa kaupasta lisää ehkäisyvälineitä kun edelliset loppuu..........
plussatuulia kaikille yrittäville!!!
-salamanteri85