Huomenta vaan!
Nyt sitten tietää isovanhemmatkin tulevasta vauvasta
Pistettiin pienenä vihjeenä postitse kuva esikosta, jolla on päällään paita, jossa lukee Isoveli.
Anoppi oli heti, että "Niinhän mä sanoin jo kesällä, että taitaa olla vauva tulossa". Oli nähnyt joskus kesäkuussa otetun kuvan, jossa mulla oli tunika päällä. Ihan hyvä muuten, mutta enhän mä vielä silloin raskaana ollut
Itseasiassa aika vasta olin kokenut keskenmenon ihan varhaisilla viikoilla
B V: Onnittelut sydänäänistä! Munkin olis niin tehnyt mieli kotidoppleria, mutta miehen mielestä se olisi turha ostos. No, nyt kun vauvan liikkeet jo vähän tuntuu, niin mieli pysyy rauhallisempana.
Latte: Kyllä mä voin esikostakin pahoin, mutta en tosiaan näin pahoin. Muutaman päivän vain jouduin silloin töistä olemaan pois. Nythän oon ollut saikulla jo kuukauden. Tää taitaa olla seitsemäs pahoinvointiviikko. Esikosta kesti noin 6 viikkoa, viikolle 16 asti.
Äitiysvaatteista: Oon jo muutaman viikon käyttänyt äitiysvaatteita, kun ei ollut mitään toivoa saada vanhoja farkkuja kiinni. Ohuempi takkikin alkaa jo kiristämään mahan kohdalta ( on aika kapea malli ) , joten pakkasia tässä odotellaan jo innolla, että saa pukeutua toppatakkiin. Sinne tää kasvava pallo mahtuu hyvin.
Esikon aikaiset mammavaatteet on vielä pakattuna laatikkoihin. Nyt olen ostanut aika paljon netistä käytettynä. Muistelen, että ne esikon aikaiset farkut oli kokoa 36, joten ne voi olla vielä isot. Nyt on 34-kokoisia parit. Sen sijaan niitä neulepaitoja alan jo kaipailla, kun ilmat viilenee. Ne on varmaan tosi venyneitä, kun käytin niitä loppuraskauden ajan.
Keväällä onkin varmaan taas takkiongelma, kun ei toppatakkia enää tarvi.
Blondielle tsemppiä huomiseen ultraan! Minäkin huomaan stressaavani nyt toisella kerralla paljon enemmän. En osannut silloin esikosta pelätä mitään.
Joie ja Sippu rv 12+2