Pikkukakkosta odottavat vol5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Deleted member 47183
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
NONNI!! himskatin posti.. onneks soitin äp polille. He olivat lähettäneet jo alkuviikosta kutsun et perjantain SIIS huomenna olis aika.. ärsyttää toi postin toiminta ku koskaa voi ajoissa tuoda perille. Hyvä sit varmaa huomen tulee posti 2-3 aikaa ja siel se kutsu... :laugh: :laugh: ja aika on ennen 12:ta

Lenniina isabella kiittää. ja mie myös.. et olis muuten halukas jatkamaan tätä ketjun vetämistä kun mie kuitenkin kohta jossain vaiheessa poksahdan niin en tääl tule enää käymään niin olis hyvä saada tälle jatkaja? aattelin siis vaan kun olet tääl aika aktiivinen käymään.

Kuulostaapa Sanniksen olo lupaavalta! =) Ja Miiuska välttyi kaksilta synttäreiltä samalla päivällä :D

Täällä ei erikoista, poksumaan tulin rv34 :heart: Ja esikoisella on sit oksennustauti, tosi aika maltillinen näköjään, kerran on oksentanut kotiin tultuaan. Kunpa itse siltä välttyisin! Ja mummin luo olisi poika päässyt yökylään huomenna, mutta se jää nyt välistä. Mun äidillä alkaa sytostaattihoito ens viikolla, en tosiaan halua että saa nyt oksennustaudin ennen sitä!!

:wave:

Heipparallaa!

Alkusyksystä tässä pinossa kirjoittelin. Meillehän syntyi syyskuun 10.pv poika joka sitten myöhemmin sai nimekseen Arttu Taavetti. Artulla on nyt ikää 4kk4pv ja meno alkaa olla jo melkoinen...

Te jotka mun odotusajoista olette vielä täällä. TSEMPPIÄ! Erityisesti Kellopeliappelsiinille terkkuja: on ihana huomata että oot päässyt näin pitkälle!

Olkkis ja Arttu 4kk4pv

Miiuska: Olen kyllä miettinyt, että sut pitäisi vapauttaa pestistä. Voisihan tuota yrittää, koska pitäähän ketjun pysyä pystyssä. Perustan siis uuden pinon ehkäpä jo tänään, jos muita halukkaita pinonpitäjäksi ei ole?! Tules Miiuska kertomaan äp-kuulumiset, jollet ole jo "jakautunut" =)

Sannis on jo varmaan päässyt tositoimiin, niin lupaavat olivat oireet eilen :hug:

Kalamama: Parantumisia esikolle ja toivottavasti muut vältytte! Myös äidillesi toivon, että hoidot menevät hyvin!

Olkkis: Onnea Artulle 4 kk ikään pääsystä! Mukava, kun entiset palstalaiset käyvät täällä vielä moikkailemassa meitä =)

Lenniina ja pieni 20+0 :heart: puoliväli-POKS :heart:

Täälähän mä vielä..

Mutta aamulla tuli sellainen limaklimmppi jossa seassa kunnolla verta :) Ja rusehtavaa vuotoa tulee koko ajan. Mahaa nipistelee koko ajan..Kyllä tää taitaa synnytystä enteillä...! Olen toiveikas.

Nyt ulos ja toivottavasti supistukset voimistuu!

Sannis ja patu rv 41+1

Taidan minäkin rohjeta mukaan.. Siis itsellä ikää 23, Savossa asustellaan. Poika synty 01/05 ja seuraavaa tässä odotellaan.. Elokuun 4. ois laskettu aika, eli eka kolmannes rupee olee takana. Oon kyllä ihan pihalla koko keskustelusta ku kerkesin ton ekan sivun häthätää lukasta.. :D

Tervetuloa fiuh! Ei kaikkea kannata lukea, hyvin pääset mukaan ilman "taustatietojakin" =) Meillä onkin aika samanikäiset esikoiset, mun poika on syntynyt 04/05, ja nyt helmikuussa on LA pikkukakkosella.
Kiitos Lenniina :flower:
Kyllä Sannis taitaa saada vauvan kainaloon ennen manantaita, kuulostaa niin lupaavalta!

ON: täällä tuntuu tauti talttuneen, ainakin toi poika on aika lailla energinen potilaaks.. :D Syötän nyt makaroonia ja katotaan vaikuttaako se oloon jotenkin, nälkää kyllä jo valitti. Raivostuttavan hyväntuulinen on kyllä, vitsailee ja pelleilee vaan koko ajan :whistle: Miehellä piti olla varpajaiset huomenna (näin etukäteen sellaset molemmista lapsista yhdistetyt, kun ei esikoisesta pitänyt ollenkaan), mutta olis tullu hirveen kalliiks ja koko viikonloppu menny kun ois pitäny 500km päähän matkustaa, niin jää nyt taas toistaiseks myöhempään ajankohtaan. Ihan hyvä, varsinkin nyt kun on tota mahatautiakin! Keksitään jotain kivaa nyt sit ihan perheen kesken ja kotona =) Hauskaa viikonloppua kaikille!

T:Kalamama ja Papu rv34+1

Hei!

Nyt on uusi pino avattu osoitteessa:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1624058#m18887426

Tervetuloa jatkamaan juttua sille puolelle =) Päivittelen pinoa arkipäivisin.

Sannis ja Miiuska: Vauvarikasta viikonloppua :hug:

Fiuh86: Tervetuloa porukkaan :wave:

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Lenniina

Yhteistyössä