pikku kakkosesta vasta HAAVEILEVAT

edelleen flunssaiset terveiset! ollaan oltu nyt sitten edellis viikon keskiviikosta asti kuumeessa/kovassa yskässä.tänään meen käymään sairaanhoitajalla testeissä ettei oo virusta. Eilen olin toki töissä kun oli pakko. Olin power parkissa lastenpäivillä maskottina. JA vauva kuume vain kasvoi kun siel oli muutama ihan lilla lilla vauva. Kun viel tuo mies tuosta innostuu enemmän. Yritystä asialle löytyy kyllä... :) vois koittaa sanoa miehelle et jos 1/2 v hääpäiväksi sain plussan tai viimestään 1v hääpäiväksi. Olis ihana lahja.

Mut myös tuo esikko on ihana kun se kovasti koittaa jo kontata. ja muutenkin se on nyt parhaassa iässä.

Maariaa, onnittelut täältäki varovaisesti haamusta. toivotaan et se siit tuloo vahvaksi viel.

Emppu788:lle onnea uuteen yritykseen. plussa tuulia teille päin

mut pitää mennä lepään että jaksaa taas kun poika herää..
 
Moikka!
Enpäs ole pitkään aikaan käyny täällä. Varovaisesti onnittelen Maariaa! MInullaki tuli tammikuussa haamuviiva ja tässä sitä ollaan yhdennellätoista viikolla... Tänään kävin ekan kerran neuvolassa ja mä sain sen todistuksen pienestä ihmeestä. Sydämen äänet kuulu niin selvästi, eikä tarvinnu kovin etsiskelläkään! Kyyneleet tuli tipautettua, sitähän onki tehty aikasta ahkeraan nykysin... Ja pahoinvointi on ollu kamalaa, esikoista odottaessa ei pahoinvointia ollut, nyt senki eestä vissiin. Laskettu aika on menkkojen mukaan 22.9 (esikoisen syntymäpäivänä ;) ) Ei se kyllä taida hirveesti muuttuakaan, mut odotellaan tota ultraa, joka on parin viikon päästä ni sieltähän se sit selviää.

Mut eipäs tässä kummempia. PLUSSAONNEA KAIKILLE SITÄ HALUAVILLE!!!!

 
Oikein paljon onne hippokselle :flower: :heart: Monennestako kierrosta tärppäs??? Meillä menossa vasta toinen yrityskierto...Mut toivotaan et sais maaliskuun lopulla testailla :) Elikkäs kaikille oikein paljon plussa säteitä :) Kirjotellaan sit myöhmmin taas :wave:
 
Moi!

Paljon onnea plussasta hippos. Saatiin lisää plussanneita tähän ketjuun.

Ääh, mulla taas vauvakuume nostaa päätään, kun kaveri on ihan pian menossa synnyttämään.

Auroora, minkälaisena maskottina sä olit?

Pitää taas mennä siivoilemaan, :wave:
 
Mulla taas oviskipua :headwall: |O Mä voisin nyt HUUTAAAAAAAAAAAAAA Ei tällästä ollut ennen esikoista...Mut gyne viimeksi sanoi että synnyttäneillä se saattaa tuntua voimakkaammalta kun ei synnyttäneiltä |O Mä tuun myöhemmin sit taas :wave:
 
Onnea hippokselle!

Tänään piti täti tulla kylään ei näy ei kuulu ei tunnu. Hmm.... :heart: onkohan se ei kai vaan pidä testata?! odotetaan nyt kuitenkin. Tähä mennes tullut kuitenkin päivälleen oikeen.

Olin valio kidius tytti vilu-kylmänen. Sellasta pikku keikkaa sillo tällö teen.

Mut nyt esikko huutaa ilta puuroa...
 
Uppista :wave: Meillä isäntä lähti töihin aamusti ja töitten jälkeen Lahteen....Elikkäs ollaan neidin kanssa kahestaan tämä yö...Tulee huomen illalla sit onneksi kotiin :) Nyt ei onneksi ole enään niitä kipuja :) No tästä kierrosta tärppää niin ei tarvi niistä enään kärsiä ;) =) Mut kirjotellaan lisää myöhemmin :wave:
 
Heipsan pitkästä aikaa!

Tänne ei kuulu mitään uutta, tylsää! Nyt taitaa olla jo yk4 tai jotain,en ole oikeen jaksanut panostaa koko vauvatouhuun, kun en taaskaan osaa päättää haluaisinko toisen lapsosen vai en :ashamed: Täällä on sairasteltu taas noita nuhia oikeen urakalla. Itsellä jo toinen flunssa kk sisällä ja alkaa kyllä ottaan pannuun tää ikuinen niistäminen! Tytölläkin oli sellainen flunssa-mahatauti yhdistelmä ja kyllä kävi pientä sääliksi, kun oli ihan reppana :|

Ylihuomenna neiti täyttää jo kaksi vuotta. Kaksi vuotta sitten olinkin jo sairaalassa synnyttämässä, oli todella rankka kokemus, kun ensin lasta yritettiin saada maailmaan alateitse n. 16h ja sen jälkeen mä sekä sikiö oltiin jo niin kehnossa jamassa, että kärrättiin kiireelliseen sektioon. Lopuksi kaikki meni sit ihan hyvin, mut en oikein ole varma haluanko kokea samaa enää uudelleen...Mites teidän muiden synnytykset sujuivat?

Mulla on kanssa pahentuneet nuo ovulaatiokivut tuon lapsen saannin jälkeen. En tosin ole testaillut, että onko kyse tosiaan ovulaatiokivuista, mutta uskoisin niin.

Mutta eipä taas tältäerää muuta, laiska kun olen, niin tuskin kirjottelen liian usein, mutta lueskelemassa kyllä käyn aikausein. Niin ja paljon onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä kaikille yritykseen, ottakaahan keväästä kaikki irti, koska eikös se ole tieteelisestikin todistettu, että päivän pidentyessä on paremmat mahdollisuudet tulla raskaaksi =)
 
miira Mullakin oli sectio kun neiti oli jalat edellä ja mulla ahdas lantio...Sanottiin että seuraavakin saatta olla sectio?Mutta ei varmaa...No sen näkee sitten joskus...Meinaan tärppäis ny ensin :) näkyillään myöhemmin :wave:
 
Iltoja kaikille ketjulaisille...Neiti nukahti 20 jälkeen ja mä nyt yksinäni kattelen telsua/nettailen...Oispa jo huominen plääh...Vaikka mies on poissa vaan yhden yön ni se on mulle jo ihan liikaa :D Mut näkyillään huomenissa taas ok! :wave:
 
Moi!

Emppu, mä oon myös huomannu, et synnytyksen jälkeen toi ovulaatio tuntuu joskus tosi kipeälle. Ennen en ees huomannu, koska tuollainen tapahtuman oli menossa.

Miira; mun synnytys piti käynnistää 3 päivää lasketun ajan jälkeen raskaysmyrkytysoireiden vuoksi. Synnytys eteni sitten aika nopeasti, kun vedet oli menneet. Kaikkineen kesti homma 6h, josta ponnistusvaihe 1h 30 min. Loppuvaiheessa olin jo niin poikki ja lapsen sydänäänetkin heikkeni, että poika kiskottiin esiin imukupilla. Kyllä mua vähän ahdistaa ajatus tosta uudesta synnytyksestä, en ole ihan niitä kipuja vielä unohtanut.

Mutta nyt ruuanlaittoon :wave:
 
Neidillä oli illalla 39,7 astetta kuumetta :( Soitin sit neuvolapuhelimeen...Ne oli sitä mieltä että olis vauvarokko vaikka neiti onkin jo yli vuoden...Käskivät antaa ruoan/maidon kylmänä et kuume hiukan laskis jne...Tää on nyt toinen päivä kun sillä on kuumetta...Voi pientä :( No kertoilen huomenna sit lisää ok!
 
Emppu, kiva että tyttö voi jo paremmin.

Meillä ei oo mitään erikoista tapahtunut tässä lähiaikoina. Torstaita hieman jännitän, kun silloin pojalta viimein leikataan patti silmakulmasta pois. Vähän mietityttää noi nukutukset sun muut, vaikka pienestä operaatiosta onkin kysymys. Ja miten ihmeessa saan pojan herätettyä aamulla kuudelta syömään, koska sen pitää olla sitten nelisen tuntiä syömättä ennen operaatiota.

Hyvää sunnuntai-iltaa :wave:
 
Kiva kuulla Emppu, että pikkuinen on jo paremmassa kunnossa. Meillä tytöllä on yskä kolmatta viikkoa, onneksi on jo hieman hellittämässä.

Millainen Zalmiakki se teidän pojan patti on? Meidän tytöllä on leuassa sellainen rusehtava, luomen oloinen kohouma. Kukaan lääkäri tai terveydenhoitaja ei ole siitä koskaan mitään maininnut, mutta silti haluaisin leikkauttaa sen pois. Eihän siitä muuta haittaa ole, kuin kosmeettista ja itse olen siihen niin tottunut, etten enää juuri edes sitä huomaa, mutta voin kuvitella, että tyttö inhoaa siitä viimeistään murrosikään ehtiessään. Olisikin varmaan helpompaa, jos se leikattaisiin pois jo nyt...

Täällä alkoi jo yk5, ja jopa etuajassa, joten eipä tarvinnut suotta jännitellä. Eipä tosin ollut ylläri, etten raskaana ole, kun onpi nuo petipuuhat jääneet tässä kierrossa todella vähiin
:snotty:

Tytöllä on meneillään aivan kammottava uhmaikä! Todella hermoja riistävää, kun aivan kaikesta joutuu tytön kanssa taistelemaan! Tulee kyllä todella usein mieleen, että josko sitä toista lasta ei ikinä tekisikään. Saattaisihan se tietysti toisaalta helpottaakin tilannetta, tai sitten ei...On se kyllä jännä tuo naisen mieli, kun näin menkkojen juuri alettua, mielessä pyörii lähinnä vauva-vastaiset ajatukset, mutta yllättäen ovulaation koittaessa mieli muuttuu taas aivan toisenlaiseksi.

Sitä odotellessa...
 
Moi!

Miira, toi pojan patti on sellainen ihonvärinen kohouma kulmakarvan alapuolella. Kystaksi lääkäri sitä kutsui. Ja se pitää poistaa siksi, koska se voi helposti tulehtua ja on niin lähellä silmää.

Mun veljenpojalla on varmaan just samantyyppinen kohouma kädessään. Veljeni ja hänen vaimonsa aikovat sen poistaa yksityisellä, koska siitä varmaan just isompana huomauteltaisiin.

Poika kiukuttelee puuron kanssa, mutta en mene sinne nyt sotkemaan, vaan saa isi suoriutua tehtävästä tällä kertaa.
 

Yhteistyössä