pikku kakkosesta vasta HAAVEILEVAT

Heippa!

Täällä päin Suomea ei mistään talvesta ole tietoakaan. Tällä hetkellä aurinko paistaa ja on oikein keväistä. Saa nähdä, pääseekö poika ollenkaan kokeilemaan joululahjapulkkaansa tänä talvena :/

Me ollaan kaikki kolme varsinaisessa kestonuhassa, toivottavasti se pöpö jo kohta häipyis.

Mutta nyt pitää lähteä kauppaan, että saadaan jotain pöperöä pöytään.
Plussaonnea kaikille sitä haluaville!
 
No niinhän se vain iski - vauvakuume! Tätä ei todellakaan helpota se että mies olis valmis koska vain. Itseä jarruttavat se että tekis mieli palata vähäksi aikaa töihin ja saada hieman ikäeroa lapsille (esikoinen nyt kohta 5 kuukautta).
Ei voi muuta sanoa kuin että kumma tauti tää on :headwall:

Tsemppiä kaikille haaveilijoille!

Ainoska
 
Hei vaan kaikille!

Meil on esikko ollut ihmeellinen muutaman päivän tukossa mutta ei siis mitenkään muuten kipee. itkeskelee ja on kärttynen tulee varmaan nuita hampahia.

Mä olen ollut vähän huonossa kunnossa kans. aamulla oksettaa niin että huh huh. selkää särkee ja huimaa. ei maita mikään ja väsyttää väsyttää ja vielä kerran väsyttää. katsotaan viim.4.2 pitäis menkat alkaa. Jano alla timma. vessassa saa ravata vähän väliä. toukokuussa pitäis töihin mennä. menenkö? vai tuleeko heti se toinen? tai sit meen siks aikaa kunnes alkaa taas mamma loma. et tämmöstä tänne katsellaan tässä miten käy.
 
Heippa!

Auroora, ettei teille vaan olis tädin sijasta tulossa haikara ;) ?

Käytiin pojan kanssa siellä lääkärillä, mutta ei vielä mennäkään testeihin. Nyt vaan vältellään noita lehmänmaitoa sisältäviä tuotteita ja seurataan tilannetta. Imetyksen lopetin tiistaina, eikä poikaa ole haitannut yhtään.
 
Huomenta! :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Mulla on nyt 3 päivää mahaan sattunut ja tänään alkoi 4 päivä....Vääristäminen tekee pahaa ja sängyssäkn o ollut hankalaa nukkua...Ihan ku ois viimisllään raskaana :) Eilen saunassakin sai ettiä hyvää istuma asentoa...Jos vielä ensviikolla jatkuu ni pitää mennä lääkäriin jne...Meillä on vielä yk 1 menossa...Mut näkyillään taas :wave:
 
Huomenta! Tääl on muuten kauhee tuuli ollut koko yön :eek: Vieläkin tuulee aika lailla...Nyt toi vääristäminen ei satu niin paljon mut mahassa edelleen pientä kipua sängyssäkin vielä hankala vaihtaa kylkeä |O Mut kirjotellaan myöhemmin lisää :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emppu788:
Haaveilijat


Nimin. ............................esikoinen.....Yritys aikeissa alottaa

kiekaus............................. 03/06......02/08
helinä-keiju.......................09/06......kevät -08
Jonz...................................08/07.....kesä -08
Minttu84........................... 11/06..... kesä -08
OLIVIA06...........................06/06..... kesä -08
mansikka...........................08/07......kesä -08
myymä...............................04/05......kesä -08
zalmiakki............................02/07........-09
Cassy.................................09/07
Nanna1980........................08/07
Mariaa................................06/07
Hymykuoppa......................02/06
Auroora..............................07/07
Ainoska

Yrityksen aloittaneet

Emppu78..............01/07
miira.....................03/06...........yk3
TaneliKaneli..........02/06...........yk 1
Tuisku -84-.......... 08/06............yk 2
Tuulia79.............. 01/06............yk 1

Nasukka78..........09/04..............yk 1
Lumikuningatar...12/04..............yk 1

Plussanneet

very important baby........06/07.......LA 8.8.-08
Hippos.................09/06.............LA?
 
iltaa!
Tääl oli kans tänään aamulla melkoinen myräkkä ja lunta on tullut sellansen 5cm lisää. Oltiin anoppilassa illalla. Mies otti mönkkärin kyytiin ja käytiin seikkailemassa metsässä. Mukavaa kun on ollut niin kiirusta töis ettei oo paljon miehe kanssa kaksin oltu.

Tänään on koko päivän ollut olo et menkat alkaa ja vuotais kun seula mutta se on vain normia valkovuotoo ei muuta. vähän vaaleanpunasta tuli äske kun kävin vessassa. pitäiskö sitä aamulla uskaltaa testata mitä tää on. EI oo niit normaaleja menkka kipuja tai mitään. vähän huimaa ja yököttää vieläkin. illalla pahempi kun aamulla. mut tasaisesti koko päivän on heikko olo. väsyttää ihan sikana ja janottaa.

huomena pääsen hierojalle IHANAA!!!! Menen sinne vaikka täti kurvais aamulla. koska hieroja jää 5viikon sairaslomalle.

Uskallanko aamulla testata jo jos ei tätiä kuulu? mitä jos se on plus?!!? pelottaaa ja jännittää... täti tulee yleensä päivälleen... eli viimestää huomena aamulla. onko vahinko(salainen haave) käynyt toteen?! :D
 
Mä oon muuten liian herkkä testaamaan :ashamed: Pitäs aina vaan maltillisesti odottaa :) AUROORA jos päätit testailla aamusti niin heti sit kertomaan meille tulos :) Toivotaan että tulis oikeen ISO +++++ :heart: Mä alan tossa 8 pintaan herätteleen neitä kun 9 jälkeen lähetään taas muskariin :wave: :wave:
 
Hei kaikille pitkästä aikaa :wave:
En ole aikoihin tietokoneongelmien takia päässyt kirjautumaan mutta nyt on kone huollettu ja toimivaksi todettu sekä meikäläinen taas aktiivisesti mukana haaveilijoissa.
Meillä nyt sellainen tilanne että jätettiin pillerit pois, ei tosin ensisijaisesti vauvan takia vaan koska aloin miettiä että josko oudot vatsa- ja pääkivut sekä mielialanvaihtelut johtuisivat pillereistä. Ennen raskautta söin niin monta vuotta pillereitä etten edes muista millaista oli ennen niitä, ja synnytyksen jälkeen taas aloitin pillerit hyvin pian. Nyt kuitenkin olo on kuin ihan toisella ihmisellä, pillereiden lopettaminen todella auttoi. Nyt ollaan miehen kanssa puhuttu että ei ns. "yritetä" vauvaa vaan jos on tullakseen niin tulee hyvin tervetulleena =)
Itsellä vaan pelko synnytyksestä edelleen mielessä ja jos raskaudun niin mietin pelkopolia yhtenä vaihtoehtona. En tosin tiedä miten sinnekään pääse ja pääsevätkö ylipäänsä kaikki.
No kuitenkin, nyt taas pääsen aktiivisemmin kirjautumaan tännekin ja nyt toivotan kaikille oikein paljon plussaonnea! :) :flower:
 
en tiä pitäiskö tehdä kuitenkin vaikka on täti päällä. Ihan oudot on menkat ollut nyt viimeiset kahdet. ei tästä oikeen tuu selvyyttä ellei testaa. koska oon kuullut että voi olla menkat vaiks on raskaana. ja ekasta ei tiedä vaikka olis ollut pidempään mekat koska raskaus havaittiin vasta viikolla 22. Mut katsotaan äiti on ollut kylässä meillä ja sen aikana en uskalla testata.

huomena lähdetään juniorin kanssa mummoa kotiin saattamaan tampereelle. EKa junamatka juniorille!

tiedä sitten mitä tässä tehdä. katsotaan nyt viel.
 
Mulle tuli kuukautiset normaalisti...Sit hiukan myöhemmin rasakaus havaittiin gynegoloogisessa tutkimuksessa :) Eli mulla oli tullut normaalisti kuukautiset vaikka olin raskaana :) Eli ei mulla sit tullut mieleenkään testata kun täti oli kylässä *heh*No toivotaan että sulla näyttäs ++++ :heart: :wave:
 
en sitten uskaltanut vieläkään. Huomena koitan herätä niin ettei muut huomaa ja teen sen... lupaan...

huomiseen... :wave:


No mitäs testi näytti??? Malttamattomana odotellaan :) Mulla on tänään noitten kamalien kipujen takia gynis...Viikon ollut kipuja ja eilen ja tänään ei mitään :eek: Saas kattoa mitä sieltä löytyy?Tuun sit myöhemmin kertomaan tuloksista :wave:
 
ei se jänis iski pöksyyn taas. en tiä miks en uskaltanut. heräsin jo ajoissa ja hain testinkin jo mutta en sit vain uskaltanut. Oli muka niin vaikeaa.
nooh lähdimmä reissuun poijjaan kanssa, mut lauantaina vois koittaa jos nyt enää pitää. voiko testin tehdä milloin vain kierron aikana? siis nyt on meinaan niin "kuivat" menkat notta loppuu ennenku alkokaan. noh lauantaina tullaan kotiin ja sit testaan. Miten voi olla näin vaikeaa?!

Toivottavasti empulla on kaikki hyvin?! Mun pitää mennä nyt laittaan matias nukkuu. palataan taas...
 
Tänään sit kävin gynellä ja kaikki oli ultrassa ok!Gynis sano et se pistää noi kivut ovulaation syyksi kun ei muutakaan selitystä oikeen löytynyt...Mutta kun viikko ennen noita kipuja mulla oli jo ovis tuntemuksia :eek: Sano sit vaan et odotellaan josko ois sit tästä kierrosta tärpännyt...Kuukautisista on huomenna 3 viikkoa aikaa kun ne viimeksi oli...Sano et synnytäneillä voi ovis tuntua kovemmalta mitä ei synnyttäneillä...
 

Yhteistyössä