Mulla meni nelosen vauvaohjelma ohi. Harmitti, kun katoin 24 videolta samaan aikaan.
Mä aloin jo valmistautumaan tulevaan yritykseen ja hiukan raskauteenkin

. Mä nimittäin päätin tämän muutaman kuukauden ajan laihduttaa (kun tuota ylimääräistä on hiukan kertynyt). Menee raskauskin sit mukavammin, kun paino silloin kuitenkin nousee. Ja tuleepa joku projekti tähän väliin, niin ei ajatus pyöri ihan koko ajan vauvoissa.
Meillä alkaa töihin ja hoitoon meno lähestyä. Jännittää jo aika paljon. Mulla on puolitoista vuotta ollut taukoa, joten taitaa jokunen viikko vieräähtää siinä kun totuttelee ja opettelee hommat uudelleen. Poika alkaa hiukan aikaisemmin harjoitella hoidossa käymistä, niin saa pehmeän laskun siihen hommaan.
Mä muuten eilen mietin unta odottaessani, että kuinkahan siihen toiseen lapseen oppii. Lähinnä sitä kiintymyksen jakamista mietin. Onko sit niin, että ajatus pyörii vauvassa ja esikoinen kokee jäävänsä paitsi jostain, vai onko esikoinen aina tavaallaan spesiaali, koska on esikoinen. Eihän kukaan tarkoituksella sivuuta omaa lastaan mut miten niiden hormoniensa kanssa sit toimii??? Siinä täytyy varmaan tarkoituksella ottaa ihan esikoisen omaa aikaa äidin ja isän kanssa, ilman vauvaa, jo mustasukkaisuuden minimoimiseksi. Miten tulikaan tollaiset mieleen, onhan siinä raskausaika jolloin voi totutella asiaan ja tehdä uusia rutiineja.
Jaahas, pitää mennä herättelemään poikaa päikkäreiltä. Nukkuis kolme tuntia mutta sitten syö jo yöunia. Eiköhän pari tuntia riitä hyvin :/ . Hyvää alkanutta viikkoa kaikille :wave: !