pikku kakkosesta vasta HAAVEILEVAT

Huomenta! Meillä olis sit ma 14.1.08 1 vuotis kuvaus :) Mä oon kovin metsästänyt hametta kuvaukseen ja et menis samalla 1 v synttäreillä...Millään en meinannut löytyä :eek: Mut ku kävin pe prismassa ni sieltä löysin :) Mies on nyt töissä ja me neidin kanssa kahstaan...Mies on joka viides su töissä ja sit on aina seuraavan viikon pe vapaata :) Mut nyt mä meen syömään jotaki jotenka :wave:
 
Täälläkin yks kakkosesta haaveileva. Miehen kaa aateltiin et syksyllä vasta alettas yrittään, mut ei taida meikä jaksaa niiiin pitkälle ootella. Kun ei tuo ekakaan neiti massuun tullut asumaan ihan piakkoin aikoinaan...Yli vuosi meni sitä yrittäessä...
Tän pillerilevyn jälkeen vois kyl pillerit lopettaa, niin eipä tarvis mennä niitäkään sit enää lisää ostamaan. sit jos oottelis muutaman 3-4 kuukautta ja alkais sit kevääl yritteleen. En heti lopettamisen jälkeen uskalla mennä yrittään, kun viimeks tärppäs toka kierrosta mut tulikin sit samantien kesken.. Harmittää vaan kun mulle puhkee akne ku lopetan pillerit. viimeks ehti tulla jo sellanen akne, et jäi ikuiset arvet naamaan. jouduin sit syömään antibioottia raskaudenkin aikana siihen naamaani...
 
Katotteko tota nelosen ohelmaa meille tulee vauva? Siinä oli ensisynnytäjä joka pääsi 12,5 tunnin päästä synnytyksestä kotiin :eek: Jopas on nopeeta toimintaa...Neiti on nyt päikkäreilä ni on hyvää aikaa kirjotella...Tota ohjelmaa kattelessä alkaa kuume kohta enemmän jylläämään :D To lähtis viiminen pilleri ja sit olis yx laatta vielä syömättä...Mut enpäs taida alottaa sitä :D Mä sitä eilen jo kovin mietin ja mietin :) Eli torstain jälkeen voidaan sit odotella tyhennysvuotoa ja sit yrittämään...Ei me ekastakan odoteltu mitään kuukautisia tyhjennys vuodon jälkeen :) Äsken ne mittas viikon ikäiseltä lämmön kainalosta :eek: Jo on erillaista menoa Ameerikassa...Mut näkyillään taas :wave:
 
Mulla meni nelosen vauvaohjelma ohi. Harmitti, kun katoin 24 videolta samaan aikaan.

Mä aloin jo valmistautumaan tulevaan yritykseen ja hiukan raskauteenkin :whistle: ;) . Mä nimittäin päätin tämän muutaman kuukauden ajan laihduttaa (kun tuota ylimääräistä on hiukan kertynyt). Menee raskauskin sit mukavammin, kun paino silloin kuitenkin nousee. Ja tuleepa joku projekti tähän väliin, niin ei ajatus pyöri ihan koko ajan vauvoissa.

Meillä alkaa töihin ja hoitoon meno lähestyä. Jännittää jo aika paljon. Mulla on puolitoista vuotta ollut taukoa, joten taitaa jokunen viikko vieräähtää siinä kun totuttelee ja opettelee hommat uudelleen. Poika alkaa hiukan aikaisemmin harjoitella hoidossa käymistä, niin saa pehmeän laskun siihen hommaan.

Mä muuten eilen mietin unta odottaessani, että kuinkahan siihen toiseen lapseen oppii. Lähinnä sitä kiintymyksen jakamista mietin. Onko sit niin, että ajatus pyörii vauvassa ja esikoinen kokee jäävänsä paitsi jostain, vai onko esikoinen aina tavaallaan spesiaali, koska on esikoinen. Eihän kukaan tarkoituksella sivuuta omaa lastaan mut miten niiden hormoniensa kanssa sit toimii??? Siinä täytyy varmaan tarkoituksella ottaa ihan esikoisen omaa aikaa äidin ja isän kanssa, ilman vauvaa, jo mustasukkaisuuden minimoimiseksi. Miten tulikaan tollaiset mieleen, onhan siinä raskausaika jolloin voi totutella asiaan ja tehdä uusia rutiineja.

Jaahas, pitää mennä herättelemään poikaa päikkäreiltä. Nukkuis kolme tuntia mutta sitten syö jo yöunia. Eiköhän pari tuntia riitä hyvin :/ . Hyvää alkanutta viikkoa kaikille :wave: !
 
Mä kun olen oinas niin mulla ei ole yhtään kärsivällisyyttä :ashamed: :LOL: Mä eilen menin sit netistä tilaamaan raskaustestejä :ashamed: :) No on sitten valmiina jos sattuu joskus tärppäämään :) Mut sillain me tein esikoisen aikaankin :) Tääl on taasen aika hiljasta?Hitsi et mulla on jo perhosia mahassa :) No mä kohta alan syöttään neitiä ja laittaan sitä päiväunille...Joten :wave:
 
Moikka!

Tsemppiä Emppu yritykseen! Toivottavasti pian tärppäisi.
Mäkään en muistanu kattoa tota vauvaohjelmaa, se tulee just silloin, kun yritän ruokkia poikaa.


Inkuliini, tervetuloa porukkaan. Teillä oli sit kans sama juttu kun meillä, että esikoinen ei tullu helpoimman kautta. Meilläkin meni yli vuosi. Toivotaan, että toiset tulis hieman nopeammin.

helina-keiju, mä kans aattelin vähän kiloja karkottaa. Tosin tänäänkin vedin jo pussin karkkeja, että saa nähdä, onnistunko tavoitteessa. Mutta Pilates-tunneille ainakin ilmoittauduin, se oli mulle iso juttu, kun en oo ikinä aiemmin missään ohjatussa liikunnassa käynyt.

Mun pitäs myös kohta varailla tota 1-vuotiskuvausta. Ja ruveta miettimään synttäreitä, ääk mitähän sitä osais tarjota. En oo juurikaan mitään kemuja isännöinyt, ristiäisissäkin anoppi ja mun vanhemmat huolehti tarjoiluista ja muista. No täytyy nytkin kysellä apuja viisaammilta.

Jaahas, nyt meinaa poika pistellä mun korut suuhunsa, kun se tyhjensi taas koko laatikon tohon lattialle. Pitää mennä siivoilemaan jälkiä :wave:
 
Haaveilijat


Nimin. ............................esikoinen.....Yritys aikeissa alottaa

kiekaus............................. 03/06......02/08
helinä-keiju.......................09/06......kevät -08
Jonz...................................08/07.....kesä -08
Minttu84........................... 11/06..... kesä -08
OLIVIA06...........................06/06..... kesä -08
mansikka...........................08/07......kesä -08
myymä...............................04/05......kesä -08
zalmiakki............................02/07........-09
Cassy.................................09/07
Nanna1980........................08/07
Mariaa................................06/07
Hymykuoppa......................02/06


Yrityksen aloittaneet

Emppu78..............01/07
miira.....................03/06
TaneliKaneli..........02/06...........yk 1
Tuisku -84-.......... 08/06............yk 1
Tuulia79.............. 01/06............yk 1
Hippos.................09/06.............yk 1
Nasukka78..........09/04..............yk 1
Lumikuningatar...12/04..............yk 1

Plussanneet

very important baby........06/07.......LA 8.8.-08
 
Mä oon kattonut tuota vauvaohjelmaa uusintana aamuisin pari kertaa nyt, kun sillon poitsu on just syönyt ja joutuu istumaan hiljaa hetken aikaa(ettei oksentelisi kauheasti). Tänään tuli siis se jossa oli nuori tanssijapari ja heidän eka vauva:) Mua otti korvaan se kun miehen äiti valitti että "vaimo ei käy töissä ja poikani joutuu raatamaan" vaikka ei tietysti tarkoittanut sitä mitenkään pahalla, niin tuli vain mieleen, että mitäs se vaimo sitten tekee? Makaa kotona? Onhan hänellä kuitenkin vauva hoidettavana 24/7...
 
Mä katsoin tuon saman jakson kyseisestä sarjasta. Vib:n mainitsema kohdan lisäksi mua ärsytti se, että miehen adoptiovanhemmat eivät mitenkään sit auttaneet poikaansa ja uutta perhettä, edes hoitoapuna niin, että se äiti olisi saanut levätä tai edes alussa rahallisesti niin ettei pojan olisi tarvinnut raataa. Ainakin siinä näytettiin, että vanhemmat asuivat hienossa talossa ja pihassa oli pari uudehkoa autoa, kai he olisivat voineet valittamisen sijasta vähän auttaa poikaansa :/ .

Täällä pitää kiirettä, esikoinen on muuttunut vaikeaksi päiväsaikaan. Ruoka ei kelpaa, temppuilee ja vaan kiipeilee kaikkiin mahdollisiin paikkoihin. Mies on aika vähän kotona -> raksalla koko ajan, joten mä oon illalla niin uupunut, että nukahdan jo kymmenen aikoihin |O .

Nytkin tuo lapsi tyhjentää mun keittiövälinelaatikkoani... Täytyy mennä! :wave:
 
Poika nukkumassa, vihdoinkin omaa aikaa!

En ehtinyt edelliseen viestiini laittaa mitään, mutta meillä on jännät paikat. Täällä jännätään olisko käynyt ns. toivottu vahinko. Mulla on tänään kp 27/28 eikä mitään merkkejä menkoista. Mieliala ei heittele, eikä alavatsassa ja selässä tunnu särkyjä. Sen sijaan mun vatsassa tuntuu kuin olisi elohiiri ja tuntuu kuin koko ajan pöksyihin lorahtaisi jotain. Juoksen katsomaan joko menkat alkoi mutta ei mitään. Tämän viimeisen muistan esikoisen alkuraskaudesta oireeksi, joten nyt vaan odotellaan ja jännäillään. Ehkäisy on voinut pettää, koska ei ole kierukkaa tai hormonaalista versiota, raskaus on siis mahdollinen. Iik, jännittää :p !
 
Tervetuloa inkuliini! :flower:

Heräsipä munkin mielenkiinto tota nelosen vauva ohjelmaa kohtaan kun siitä täällä nyt on puhuttu ja mainoksen näin telkkarista. Pitänee siis katsoa ;)

Empulle tärppionnea yrityksessä! :heart: Perässä tullaan ;)
Mulla itse asiassa tänään tuli täti kyläilee ja näiden menkkojen jälkeen vauvalle annetaankin jo lupa tulla. Mies tosin on toisella puolella maapalloa 2viikkoa tästä kierrosta ja tietenkin oviksen aikaan, joten varsinainen yritys siis alkaa vasta seuraavasta kierrosta, ihanaa! :heart:

Hui, helinä-keiju kuullostaa jännältä! Mä koitan pidätellä tota tätiä täällä niin että jättäis sut rauhaan ;) Kuullostaa tutulta mitä kerroit esikoisen temppuilusta. Meillä alkaa jonkin moinen uhmakin nostella päätään ja ihan vaan äitiä koetellakseen poika tekee järjestelmällisesti kaikki temput mitkä tietää kielletyiksi :headwall:

Tää lähtee tästä untenmaille! Oon ottanu pientä opiskelu spurttia ja unet jääny aika vähäisiksi. Ens yön aattelinkin siis pyhittää nukkumiselle.
 
Täällä taas, mä olen nyt niin hermoheikko koko ajan, että enää netissä pyöriminen onnistuu kunnolla :D . Laskin eilen illalla kp:t uusiksi ja tänään onkin kp 29/28 ja siis täti teillä tietämättömillä. Voi kun pysyis poissa! Testata en aio ennen kun kp:t alkaa nelosella. Saattaahan olla että kierto vaan heittelee vaikkakin se on jo jonkin aikaa ollut tuo 28 päivää.

kiekaus: Ainahan se käy just niin, että mies on reissussa just otollisimpaan aikaan kuukaudesta, varsinkin kun pitäis aloittaa. Kurja juttu :/ .

Täytyy varmaan alkaa ruuanlaittoon. Ulkona sataa vettä, ei siis päästä pojan kanssa puistoon. Ajattelin tehdä vähän vaativampaa ruokaa, joten pitänee aloittaa. Hyvää viikonloppua kaikille! :wave:
 
Heips!!!Pisunkin kävin tänään päästämässä purkkiin ja ma sitten täytyy soitella tuloksia...Purkin antaja kyseli mun oireita ja katto hetken neitiä ja kysy et olenko mä raskaana? Oiskin ollut ihanaa sanoa että olen :) Mut eipä se ole ihan vielä mahdollista... Näkyillään taas :wave:
 
Heips :wave: !

Täälläpä on hiljaista. Piti tulla nostamaan, ettei ihan tiputa kolmannelle sivulle. Mulla jännäilyt jatkuu, kp 30/28 menossa. Alaselkää on alkanut aina silloin tällöin särkemään, joten taitaa täti tulla kyläilemään :/ . Oishan se ollut ihanaa, jos pikku kakkonen olis tullut näin pienellä vaivalla :) . Testannut en ole, koska oon alkanut olemaan varma, että täti tulee muutaman päivän sisällä. Kummastuttaa (ja siksi jännittää ), että kuinka mun kierto on näin venahtanut, kun se on ollut enemmänkin sitä 26-28 päivää.

Eipäs tänne suuntaan oikein muuta, mun iltapäivän kaffet odottaa. Viikonlopun jatkoja kaikille :wave: !
 
Esikoisesta mulla oli kierrot 36-40 :eek: Sit söin teroja jotka teki mulle 2 kuukautiset kuukaudessa :headwall: :headwall: Mä ti lopetin pillerit ja tänään sit tuli täti kylään :) Eli sen jälkeen saapi alkaan yrittelemään :) Mut menen jatkaanmaan ruoan tekoa...Meillä on tacoja ja jauhelihaa :p
 
Heissan!

Nyt katoin sen nelosen vauvaohjelman. Oli tosi söpö pikkuinen :heart:
Mutta oli äiti kyllä aika koetuksella niiden pienten kanssa. Isommat tietty haki huomiota vauvan takia.

Tulkaahan pian kertomaan plussauutisia!

Nyt ruuanlaittoon :wave:
 
JEE!!! Nyt saa sit alkaa yritteleen :) Paljon plussasäteitä kakille :heart: Kyllä se +++++ sieltä tulee vaikka sitten vähän viiveellä :)Ma oltiin 1-v kuvauksessa ja kaikki meni ihan mukavasti ja tuli mukavia kuvia...Nyt on sit valinnan vaikeus että mitä otetaan :) NEiti täytti tänään 6:12 1-v :heart: MEneepä aika nopeasti...Neiti vielä nukkuu sikeästi ja mulla aikaa nyt nettailla :) Mut näkyillään myöhemmin taas :wave:
 

Yhteistyössä