pikku kakkosesta vasta HAAVEILEVAT

Heips...Enpä ole vähään aikaan mitään kirjoitellut, joten olinkin aika yllättynyt, kun mua ei oltu vielä listasta pihalle heivattu ;)
Oikeastaan en tänne ehkä enää kuuluisikaan, koska ollaan annettu vauvalle lupa tulla, jos on tullakseen. Pillerit jätin pois reilu kk sitten ja nyt olinkin jo ihan varma, että olisin ollut raskaana! Löin jopa miehen kanssa vetoa siitä :ashamed: No, hävisin ja nyt olen sitten koko tammikuun ilman karkkia...ei ehkä kovin huono homma, kun näin jouluna tulee syötyä kuitenin liikaa. Mutta kyllä ihan tosissaan ottaa päähän, kun ei sitä vauvaa vielä ollutkaan tulossa. Oireita oli vaikka muille jakaa! Nyt olenkin sitten tutustunut pms-oire sivuihin ja toivon kovasti, että nuo oireet johtuivat vain jostain pillereiden jälkeisestä hormoonihässäkästä, eivätkä tulisi joka kuukautisiksi oireiksi :kieh:

Mutta eipä muuta, kuin oikein hyvää joulunodotusta kaikille tasapuolisesti :xmas:
 
Haaveilijat:heart:


Nimin. ............................esikoinen.....Yritys aikeissa alottaa

Emppu788.........................01/07......02/08
kiekaus............................. 03/06......02/08
helinä-keiju.......................09/06......kevät -08
Jonz...................................08/07.....kesä -08
Minttu84........................... 11/06..... kesä -08
OLIVIA06...........................06/06..... kesä -08
mansikka...........................08/07......kesä -08
myymä...............................04/05......kesä -08
zalmiakki............................02/07........-09
Cassy.................................09/07
Nanna1980........................08/07
Mariaa................................06/07
Hymykuoppa......................02/06


Yrityksen aloittaneet:heart:


miira.....................03/06
TaneliKaneli..........02/06...........yk 1
Tuisku -84-.......... 08/06............yk 1
Tuulia79.............. 01/06............yk 1
Hippos.................09/06.............yk 1
Nasukka78..........09/04..............yk 1
Lumikuningatar...12/04..............yk 1


Plussanneet :heart: :flower:

very important baby........06/07.......LA 8.8.-08
 
Hei!

Tervetuloa kaikille uusille ja tsemppiä niille, jotka ovat jo yrityksen aloittaneet!

Mä en ole täällä nyt vähään aikaan käynyt, on niin tylsää, kun miehellä ei ole yhtään samoja aatteita kun mulla. Mutta ilmeisesti täällä on muitakin, joiden aatokset lapsien suhteen ei ole samanlaisia kun miehellä.

Meidän pikkunen täytti tossa 16.päivä jo 10 kk ja on kyllä jo ison pojan oloinen. Hienosti kävelee tukea vasten ja taaperokärryllä menee tosi lujaa.

Nyt on kello taas niin paljon, että pitää mennä pehkuihin, kun huomenna lähdetään äidilleni kyläilemään (ja tietty syömään ;) ).

Hyvää joulua kaikille kuumeilijoille! :xmas:
 
Helou! Kotona taas :) Tai no tultin jo eilen mutta oltiin anopin tykönä kylässä jne...Meidän neiti sai kauheasti kaikenlaisia leluja lahjaksi :) Mä sit sanoi et ei yhtään lelua syntymäpävälahjaksi sitten...Itekkin sain muutaman kivan pakun lahjaksi...Näkyillään taas :wave:
 
Moikka! Tapaninpäivän kuulumisia tulin kertoilemaan, nyt en olekaan moneen päivään täällä käynyt. Joulu oltiin mun vanhempien luona ja nyt tuntuu siltä että ihan kiva kun arki taas alkaa. Saas nähdä jaksaako sitä huomenna alennusmyynteihin :whistle: Meilläkin pikkumies sai kamalan kasan lahjoja mutta myös itse neulottuja lapasia ja yhden tosi hienon kummitädin neuloman villapaidan sekä itse tehdyn unilelun. Mä rakastan itse tehtyjä lahjoja! :heart: Ihanaa kun vielä joku jaksaa nähdä vaivaa=)
Miiralle paljon onnea yritykseen!
[/b]Zalmiakilla on varmaan aika vilskettä taaperon kanssa, voi kun meidänkin herra olisi jo noin iso :) Onnea 10kk pikkumiehelle!

Mitäs kuumeilijoilla on uuden vuoden suunnitelmissa? Me varmaan vietetään joulua kotona pojan kanssa, tai jos mummi ja pappa ottaa hänet hoitoon niin sitten kaksin miehen kanssa kotona. Mulla alkaa uusi pilleriliuska maanantaina, saa nähdä aloitanko ollenkaan :whistle:

Hauskaa tapania kaikille :wave:
 
Minäkin vinkkaan :wave: itseni aktiiviseksi vaikken ole tervehdysviestin jälkeen mitään kirjoitellutkaan, lukenut kyllä. Söin aatonaattona viimeisen pillerini ja nyt jätetään ehkäisy pois ja katsotaan mitä tuleman pitää. Jännittää! Jostain syystä enemmän kun esikoista yrittäessämme...

Meillä mieshän ei vielä tuossa aikasemmin syksyllä ollut oikein innostunut pikkukakkosajatuksesta, mutta nyt tieto hänen hyvän ystävänsä ja tyttömme kummin pikkukakkosodotuksesta on saanut hänet toisiin ajatuksiin. Jippii.

Hyvää loppuvuotta ja vielä parempaa tulevaa vuotta kaikille!
 
Huh, jo on joulu ohi ja reissut tehty! Kivasti meni meilläkin joulu ja poika sai ison kasan mieleisiä paketteja. Äidin mielestä ehkä vähän liikaakin...
Uudeksi vuodeksi ei juurikaan ole suunnitelmia. Minä luultavasti pojan kanssa ihan kotosalla jollei sitten mun äidin luokse lähetä. Mies saattaapi jonnekin mennä.

Lisäilen sut TaneliKaneli takasin listalle. Yrityksen puolelle ilmeisesti?! ;) Tärppionnea siis sullekin toivottelen!

Arvatkaapa mitä! Mä tikutin tänään ovisplussan :D :xmas: Pienoinen kiusaus olis kellistää mies petiin. Täytyy vaan koittaa malttaa mielensä :kieh: Testillä bongailin tota ovista kun jostain sain päähäni että entäs jos mä en ovuloikaan ollenkaan :ashamed: ja siinäkin mielessä kätevää kun meillä mennään luonnollisin ehkäsykeinoin niin helpottaa pikkasen tota "varmojen päivien" määrittämistä.

Jokos ootte alennusmyynneissä kerenneet rientää? Me käytiin tänään koko poppoo, vaikkakin mies meni omia menojaan ja mä koitin rattaiden kanssa taistella siinä tungoksessa eteenpäin. Ja lopulta menetin hermoni kun mihinkään ei mahtunu |O :snotty: Täytyy joku päivä mennnä ihan yksin ja rauhassa...

Täytyis varmaan alkaa herättelee tota jätkää päikkäreiltä että saa sen vielä yöksikin nukkumaan :)
 
Tuohon listaan voi lisätä, että mun la on 8.8.08 ainakin näillä näkymin... eka ultra on vasta tammikuun lopussa, joten sitten saattaa vielä muuttua =)

Meidänkin joulut meni kivasti, oltiin mamman ja pappan luona ja siskoni luona. Poika vähän pelkäsi kun oli hälinää niin paljon, eikä saanut vieraassa paikassa nukuttua, mutta muuten meni ihan hyvin. Ainakaan ei tullut syötyä liikaa, kun ei ruoka oikein mene vieläkään alas.

On ollut ihanaa kun mies on ollut kotona ja ollaan saatu olla kaikki yhdessä :heart:

Tärppionnea kaikille teille yrittelijöille, toivon mukaan siirrytte pien odotuspuolelle =)

vib ja mönninkäinen 7+6
 
Huomenta! Mullakin ollut muutaman päivän noita raskausoireita :) Vaikka syön pillereitä oli ihan pakko testata koska nekään ei ole aina 100% varmoja...Mutta negaa näytti testi...Neiti sai joululahjaksi tutin ja eikä ole koskaan syönyt ees tuttia :) Tokasin sit siskolle et säästesään se sit toiselle lapselle...Se heti kyseli et joko meille toinen tulee? :D Mä sit vastasin että ei ole tulossa vielä *heh*Tuolla ulkona muuten tuulee ja lujaa jo kolmatta päivää :( Kiva eilenkin mennä tuulessa kauppaan ja takasin...Tänään sit pitäs mennä alennusmyyntehin kattelemaan et mitä löytyis...Mulla oiskin 50e lahjakortti kappahlii :D Mutta näkyillään taas :wave:
 
Moi munki puolesta! JOulu on ohi, pukki kävi ja toi paljon lahjoja, liikaakin mun mielestä, mut minkäs teet tuolle anoppitontulle, ku se häärää niiden lahjojen kanssa jo kesästä lähtien...
Nyt ois ovispäivät lähellä, saa nähdä kuinka meidän käy. Oishan se kiva jos jo nyt tärppäis, mutta maltti on valttia... ;)
Meille ei oikein ihmeempiä ole tapahtunu, tytön unirytmi on kyllä menny ihan sekasin jostain syystä, mut jos ens viikkoon mennessä saatais rukattua taas normaaleiksi nuo, ku täytyy päiväkotiin suunnata pitkän loman jälkeen.
palataan asiaan!
 
Hei!

Joulu meni ja lahjoja tuli. Poika tietysti sai paljon paketteja, mutta eipä se vielä niin kovasti ole niistä lahjoistaan välittänyt. Tai lähinnä se niitä syö vaan :D

Mariaa, vilskettä kyllä riittää vauhdikkaan pikkuherran kanssa. Eilen oli kyllä mennä hermot, kun tein ruokaa ja koko ajan uunia säädeltiin milloin mihinkin asteeseen. Milläs saisin sen oppimaan, että hellasta pysytään kaukana?

Uuttavuotta vietetään ihan vaan kotosalla, miehen sisko tulee käymään ja pojan serkut. Saas nähdä, miten poika nukahtaa, jos ulkona kovasti raketit paukkuu.

Hyvää uutta vuotta kaikille!
 
ZALMIAKKI hankkikaa tollanen liesisuoja...Meilläkin on mut ei tosin samanlainen kuin kuvassa...Saa olla nappulat rauhassa :) Tänään ollaan sitten vaan kolmisin kotona ja touhutaan jotain...Kun neiti menee jo klo 21-22 nukkumaan niin ei oikein voi lähteä mihinkään...Mutta näkyillään taas :wave:
 
Heips pitkästä aikaa ja Oikein hyvää uutta vuotta kaikille! :wave:

Joulu tuli ja meni, ihan kivasti menikin, vaikka loppujen lopuksi ei ehditty paljon olemaan kotona :/ . Uusi vuosi otettiin vastaan kotona. Katsottiin miehen kanssa toisten raketteja omalta parvekkeelta. Poika oli jo nukkumassa, nukahti sänkyynsä yhdeksän aikoihin. Mites muilla, nukkuivatko pienet ihan ok rakettien paukkeessa? Meillä meni oikein hyvin, ei kuulunut pienintäkään ääntä pojan suunnalta.

Siinä rakettien paukkeessa ja juuri klo 00.00 sanoin testillä miehelle, että tänä vuonna ollaankin taas raskaana, jos hyvin käy. Mies katsoi mua ja sanoi, että tilaa tulee jatkossa olemaan tarpeeksi. Elikkäs varmistettu on, että pikku kakkosella on lupa tulla tänä vuonna. Itelläni on lääkitys, johon on 3 kuukaudeksi vielä lääkkeet ostettuna mutta sen jälkeen, kun ruvetaan yrittämään, niin saa lääkkeet jäädä. Eli näin ollen meillä aletaan huhtikuussa toisen yritys! :D Mun kohdalle voi siis vaihtaa kevät -08.

Epäilyttävää kolinaa, joten täytyy mennä tarkistamaan mitä meidän pikkuinen täystuho tekee. Oikein hyvää vuoden ensimmäisen päivän jatkoa!

:wave:
 
Heippa ja oikein ihanaa uutta vuotta kaikille! =)

Meillä poitsu ei saanut nukuttua rakettien paukkeessa. Valvottiinkin sitte tonne 1-2 asti kunnes nukahti meidän väliin. Kotosalla siis vietettiin uutta vuotta. Alku illasta käytiin vähän kävelyllä ja vuoden vaihtumista ihailtiin ikkunasta.

Missäs vaiheessa kiertoa tositoimissa olevat menee? Joko pian jännäillään saapuuko plussa testiin ;)

Musta tuntuu että aika matelee tooosi hitaasti helmikuuta odotellessa. Ja nyt jo voin arvata miten sitten kun yritys on alkanut jatkuvasti kyttään kroppaa ja sen antamia merkkejä. Sillä turhalla stressaamisella sitten estänkin edes mahdollisen raskauden alkamisen :kieh: Kun pystyis sitte aikanaan ottamaan ihan iisisti sen enempää miettimättä... :ashamed:

Asiasta toiseen. Meillä on edelleen asunnon metsästys käynnissä. Toivottavasti nyt alkuvuodesta olisi hieman enemmän tarjontaa kun joulun alla. Mä olisin meinaan jo täysin kypsä muuttamaan pois täältä |O

Nyt täytyis varmaan mennä kattoo mitä tuo poika puuhaa huoneessaan kun on niin hiljasta... :whistle:
 
Oikeen hyvää ja plussa rikasta uutta vuotta kaikille!! :heart: Toivottavasti itekki ois taas tänä vuonna raskaana ;)

Meillä tyttö nukku hyvin paukkeessaki.. kävi puol 9 maissa nukkumaa ja heräs vasta 8 aikoin aamulla :)

Mullakin alkais maanantaina taas koulu.. jotenki nii motivaatio hukassa :/ haluisin vaa jo nii kovasti valmistua ja ens kevät koulussaki tulee olemaa aika rankka, kun kaikki opinnäytetyö jutut siin ym.. mut toivottavasti sit ensi syksynä helpottaa ja masua kasvateltais.. :) Miehen opinnot alkaa olla aika hyvässä mallissa.. toivotaa et kesällä opinnot siinä mallissa et vois antaa sille pikkukakkoselle luvan tulla :whistle:

Mut nyt täytyy palailla taas kouluhommien pariin.. :wave:
 
Mukavaa (ja vauvarikasta ;) ) vuotta 2008 tännekin!!!!

Meillä poitsu katteli uuden vuoden iltana ikkunoista raketteja ja ihme kyllä nukkui taas kuin tukki yön vaikka kävi ihan hirveä pauke!! :eek: :heart:
Ihmeellinen unikeko... :D

Kiekaus: Mulla nyt vähän sama homma... Nyt kun annettiin lupa tulla niin tarkkailee aivan turhan tarkkaan omaa kroppaa... Vaikka kuinka yrittäisi ottaa rennosti niin se on vain niin vaistomaista...Ja olen itse varautunut "hieman" pidempään yritykseen kuin esikoisesta. Poitsu ilmotti itsestään jo ekan tjottailu kuun jälkeen.. :whistle: :snotty:
Mukavaahan se oli ettei tarvinut sen enempää yritellä mutta silloin meni kyllä kaikki mahdolliset tarkkailut ja jännäilyt vähän ohitse...
Nyt on kyllä tässä kylliksi kuumeiltu mutta ei haittaa vaikka ei nyt ihan heri tästä ekasta kierrosta tärppäisikään ( ei se tosin tietenkään haittaakaan... :D ). Kunhan ei hirveästi venyisi..
Onpas sekavaa tekstiä... :LOL:

Jos meen nyt juomaan kahvia... :p
 
Heippa!

Meilläkin meni vuodenvaihde ihan kivasti. Illalla katteltiin ikkunasta raketteja, tosin poika ei niitä tainnut juuri huomatakaan ;) . Yön nukkui tosi hyvin paukkeesta huolimatta, mutta viime yö olikin sitten taas huonompi.

Emppu, mies kävi katselemassa liesisuojia Lastentarvikkeessa ja olis tosiaan harkinnassa sellainen hankkia, kun Ei-sana ei oikein herralle mene päähän.

Toivottavasti saataisiin tänne pian lisää plussauutisia, kun monet ovat jo aloittaaneet yrityksen tai ovat aloittamassa.

Mekin keskusteltiin asiasta taas miehen kanssa ja nyt se oli vähän myötämielisempi toisen lapsen suhteen, kun se onnistui saamaan vakituisen työn. Mutta mies haluaa saada ensin opiskelunsa loppuun. Meillähän siis mies on päivät töissä ja illat opiskelee ja on siksi ehtinyt osallistua aika vähän pojan elämään nyt tänä ensimmäisenä vuotena.

Jeps, mutta nyt meen laittamaan pyykit kuivumaan.
 
Heipsan!
Joskos sitä kehtais liittyä höpisemään. Pikkukakkosta tavallaan tekis jo vähän mieli, tosin meidän esikoisella ikää vasta 2,5 kk.
Mutta kun täällä näyttää olevan muitakin jotka yrityksen aloittaa sitten vaikka -09, niin miksen sitten minäkin liittyis mukaan.
Eli, meidän poika syntyi 18.10.07

Äitiysloma loppuu muistaakseni heinäkuussa ja siihen perään pidän kesäloman, joten töihin takastin joskus elokuun puolella.
Ainakin hetkeksi olen töihin ajatellu palata.
Mulla haaveena olis n. parin vuoden ikäero. Toki varsin hyvin tiedän että lapsia ei tehdä vaan niitä saadaan.

Ketjua en ehtinyt lukemaan, mutta paremmalla ajalla varmasti lukasen ja koitan päästä kärryille ketjun tapahtumista!

Mut moi vaan tasapuolisesti kaikille!! :wave:
 
Moi!
Mulla on ollu näinä päivinä ovulaatio. Saas nähdä kuinka käy... Olen varautunut tosiaan odottamaan pitemmän ajan plussaa. Esikoistaki tjottailtiin viitisen kuukautta.
Töistä tulin juuri ja pitäs nukkumaan kohta lähteä, että jaksaa nousta aamulla töihin. MÄ inhoan näitä vuoroja!
Huomenna alkaa tytölläki taas "arki". Hoitoon täytys viedä, kaks viikkoo sit ollu viimeksi. SAanu isin kanssa viettää aikaa, ku hän ollu lomalla. :)
Eipä mulla tän kummempia. Näkyillään taas! :wave:
 
Huomenta!Mäpäs olen jo aamusti syönyt kunnon ruoan aamupalaksi :D No eipä tehnyt muuta oikeen mieli...Spaghettia,pekonia,herkkusieniä,aurajuustoa ja kermaa :) Tänään lähetään neidin ja anopin kanssa katteleen Raumalle et mitä sieltä löytyis...Mä taas eilen näin kaupungilla muutaman viikon ikäisen vauvelin :p Sit taas ihailin ihan pieniä vaatteita :) Sit huomasin et kohtahan se helmikuukin alkaa ja sit loppuu pilsut :) Mutta näkyillään taas :wave:
 

Yhteistyössä