pikku kakkosesta vasta HAAVEILEVAT

Siskon tyttö tuli meille eilen ja lähtee su...Ni ei kauheesti koneella :) Paitti nyt ku se piirtää ja neiti nukkuu päikkäreitä...Miehet on muuten mukavia :LOL:Mä selitin eilen miehelle et helmikuussa loppuu pillerit ku sain vaan 3kk paketin...Sit selitin et saan kaverilta sit yhen liuskan et saan maaliskuun vielä syötyä...Ni se oli sitä mieltä et ihan sama et syökö sen 1 kuukauden vai ei :) Katsotaas nyt sit josko sit helmikuussa jo yritystä :)
 
Minäkin liityn tähän pinoon! Esikoinen vasta 3,5kk(8/07)tyttö, mutta silti haaveilen jo toisesta...
Ollaan kuitenkin ajateltu ikäeroksi n.3 vuotta, syitä:asutaan kaksiossa, ja mun pitäisi löytää työpaikka että sais paremmat äitiyspäivärahat, eli järkisyyt sotii vastaan.... :snotty:
 
Haaveilijat


Nimin. ...........................................esikoinen.....Yritys aikeissa alottaa

coatrack...........................................10/06.......11/07?
pikkumuksis......................................03/05.......loppuvuodesta -07
Tuisku -84-........................................ 08/06.....alkuvuonna -08
miira..................................................03/06......alkuvuonna -08
pikku myy ja haisulimamma..............10/06..... alkuvuonna -08
Rump................................................ 02/07......alkuvuonna -08
kiekaus............................................. 03/06......alkuvuonna -08
TaneliKaneli......................................02/06.......alkuvuonna -08 (?)
tinsi.........................................kaksoset -04......kevät -08
Emppu788..........................................01/07......Kevät -08
lenan...................................................08/07.....kevät/kesä -08
Jonz.....................................................08/07.....kesä -08
Minttu84............................................ 11/06..... kesä -08
taataa.............................................. 12/06.......kesä -08
helinä-keiju........................................09/06......kesä -08
OLIVIA06............................................06/06..... kesä -08
mansikka............................................08/07......kesä -08
myymä................................................04/05......kesä -08
elviiraiina............................................05/07......-08
Tuulia79............................................ 01/06....... -08
aurinkoinen äityli...................................-07.........-08
zalmiakki............................................02/07........-09
Cassy..................................................09/07
aamuaurinko..................................... 09/06
äippäliini83........................................ 11/06
angelia..................................................-05
LapinOrvokki.......................................10/06
tyttönen-.............................................07/07
Lumikuningatar....................................12/04
Nanna1980...........................................08/07
Mariaa...................................................06/07


Yrittävät

Hippos.................09/06
Nasukka78..........09/04..............yk1


Plussanneet :heart:

very important baby.......................06/07
 
*huoh* Meidän neidillä oli flunssa/yskä muutamaviikko sitten...Viime lauantaina se iski taas :( Oisitte kuulleet viime yönä ku se yski keuhkot pihalle :( Voi pikku ressukkaa...Mut minkäs teet ku se iskee?Näkyillään taas :wave:
 
Heipsan piiitkästä aikaa! :)

Tänne ei mitään ihmeitä kuulu... Odotusuutisia on ihan lähipiirissä tullut pienen ajan sisällä kaksi ja vaikka olenkin ihan hirveän onnellinen heidän puolesta niin samalla tunnen myös pistävää kateutta... :ashamed: Niin tyhmää kun eihän heidän onni ole minulta pois mutta en vain voi sille mitään.... :(
Tahtoisin niin itsekin alkaa edes yrittämään sitä toista mutta miehestä ei oikein ota selvää mitä tahtoo... välillä tuntuu että riidelläänkin niin typeristä asioista kun itellä jotenkin hermot niin tiukilla koko ajan tämän asian vatvomisen kanssa...
Poitsua taas en haluasisi silmistä päästää..koko ajan vaan sellainen olo että tahtoo olla pienen lähellä...

Joulufiiliskin meinaa kadota lopullisesti kun kaikki lumet suli ja vettä vain sataa...
(sori pelkkä valitus..... :ashamed: :whistle: )
 
Juu.. eipä paljo joulufiiliksiä, ku lumet ties missä.. toivotaa nyt et saatas valkonen joulu!! :xmas:
Mie sain kans tuossa reilu viikko sitte tietää et meijän tyttö saa toisen serkun :) Mulla kans hieman kateus iski vaikka ihanaa ku saadaa sukuu lisää vauvoja, mut mieki haluisin jo nii kovasti olla raskaana :ashamed: Välillä tuntuu et tuun hulluks tän mun vauvakuumee kanssa!!
Meillä kanssa ollu tota yskää jo vaikka kuinka kauan.. nyt näyttäs siltä et alkas pikkuhiljaa vähä helpottamaa.. on nii kurjaa ku toinen ei saa yöllä nukuttuu, ku yskä aina herättää.. onneks yskänlääkkeestä on sentää ollu pikkasen apua siihen, mut eipä sitäkää voi oikee hirveen pitkää antaa..
 
Heippa kaikki! Huomasin yllättäen että kuume palasi takaisin vaikka mun ihana pikkuinen poika on vasta 3.5kk. :D
On se hassua että vaikka on toi vauva niin sitä kaipaa jo seuraavaa mukaan. :)
Aloin jo miehelle puhumaan että miten ois jos ens kesänä alettaisiin yrittämään.. ;) Ei vielä kovinkaan innostunut. :)
Mutta kovasti yritän puhua "järkeä" päähän. ;)
Mukavaa joulun odotusta. :)

Jonz
 
Niin siis tosiaan poika synty 08/07 ja jos me mennään mun mielen mukaan niin toisen yritys alkais kesällä -08. :) Ajattelin vain että jos joku ihana ihminen minut lisää listaan. :xmas:

*Muoks* Niin ja kiitos tervetulotoivotuksista. :)
 
En ole vieläkään saanut puhuttua miehelle josko alettais pikku kakkosta yrittään. :ashamed: Jotenkin vain tuntuu että koskaan ei ole oikein hyvä hetki. Joko hän on liian väsynyt tai muuten vain pahalla päällä tai sitten minä olen töitten jälkeen niin väsynyt. Eikä asiaa suinkaan helpota meidän rakas esikkomme joka uhmaa joka toinen tunti koko kolmivuotiaan uhmallaan. Sitten pitäis vielä jaksaa kaikki arjen askareet ja joulukin laittaa... No ainakin sain jouluverhot vaihdettua :)
 
Pitkästä aikaa....
Muikkis kaikille. Aika on mennyt älyttömän nopesti. Tänne on tullut näköjään uusia haaveilijoita mukaan. Tervetuloa! Meillä nyt sitten alkaa "yritys", kierukka poistettiin tänään joten voisi jo tästäkin kierrosta tärpätä. Nyt kyllä pitäisi tulla alas pilvilinnoista ettei mee pää aivan sekaisin, on vaan ihanaa ku on pitkästä aikaa mahdollisuus raskautumiseen. Kotona tosin esikoinen pitää huolen että pysyy jalat maassa. Eilen oli kyllä tosin ihanaa touhuta pojan kans joulujuttuja. Tehtiin piparkakkutalo ja poika oli aivan haltioissaan. :) Kai mä saan täälläkin kirjoitella vaikka en olekkaan enää pelkkä haaveilija?
Nyt takas töihin... :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiekaus:
Haaveilijat


Nimin. ...........................................esikoinen.....Yritys aikeissa alottaa

coatrack...........................................10/06.......11/07?
pikkumuksis......................................03/05.......loppuvuodesta -07
Nasukka78........................................09/04.......12/07
Tuisku -84-........................................ 08/06.....alkuvuonna -08
miira..................................................03/06......alkuvuonna -08
pikku myy ja haisulimamma..............10/06..... alkuvuonna -08
Rump................................................ 02/07......alkuvuonna -08
kiekaus............................................. 03/06......alkuvuonna -08
TaneliKaneli......................................02/06.......alkuvuonna -08 (?)
tinsi.........................................kaksoset -04......kevät -08
Emppu788..........................................01/07......Kevät -08
lenan...................................................08/07.....kevät/kesä -08
Minttu84............................................ 11/06..... kesä -08
taataa.............................................. 12/06.......kesä -08
helinä-keiju........................................09/06......kesä -08
OLIVIA06............................................06/06..... kesä -08
mansikka............................................08/07......kesä -08
myymä................................................04/05......kesä -08
elviiraiina............................................05/07......-08
Tuulia79............................................ 01/06....... -08
aurinkoinen äityli...................................-07.........-08
zalmiakki............................................02/07........-09
Cassy..................................................09/07
aamuaurinko..................................... 09/06
äippäliini83........................................ 11/06
angelia..................................................-05
LapinOrvokki.......................................10/06
tyttönen-.............................................07/07
hippos.................................................09/06............marraskuu-07
Lumikuningatar....................................12/04
Nanna1980...........................................08/07


Plussanneet :heart:

very important baby.......................06/07
 
elikäs tossa päivitin tiedostani sen, että yritys kakkosen saamisesta on aloitettu vihdoinkin!!!! Paniikkia ei kyllä pidetä yllä sen suhteen, vaikka nyt pientä paniikkia aiheutti, kun kaveri plussasi ja heille on kakkonen tulossa heinäkuussa. Tai no eihän se paniikkia aiheuttanut, mut tuli kovempi halu saada se kakkonen. No jospa se laantuu tässä sitten... *toivoo niin*

En ole pitkään aikaan kerenny täällä käydäkään, ku on ollu niin paljon kaikkea muuta tekemistä.

Meillä mennee edelleen samaa rataa. Korvatulehduksista on selvitty nyt ainaki vähäksi aikaa!!! *koputtaa puuta*.

Joo, mut mä täs jatkan nyt lanttu- ja porkkanalaatikon tekemistä... JOulu se jo kohta on, apua!!!

hippos
 
Uppista,uppista ja uppista :wave: Mä tossa hennesillä kaydessä olen ihaillut yhtä ihanaa vauvojen bodyä...Kaveri on muutaman kerran sanonut mulle että osta se...Mut mä saanoin etten viitti vielä ostaa kun on kokoa 56cm :) No ke käytiin hennesillä ja mä taas ihailin sitä bodyä...Kaveri sano että NYT kyllä ostat sen :) No ei auttanut muuta kun ostaa se :p Pitäs hakea puita koppaan ja viedä joulukortit postiin...Näkyillään taas :wave:
 
Tulinpa tänne kertoilemaan vähän kuulumisia ja moikkailemaan teitä :wave:

Jännittävää, toivottavasti tänne alkaa tulla enemmänkin masuasukkeja pian!

Mulla on iskenyt järkky pahaolo, oksennan keskipäivästä iltaan vähän väliä. Aamuisin olo on hyvä, väsymys vaan kauhea, ja hiukan venymiskipuja mahassa. Esikoisesta ei ollut mitään pahoinvointia ikinä, joten ihan uutta mulle... toisaalta se on ihanaa, koska tietää mistä se johtuu :heart:

Hauskaa viikonloppua teille, menen tekemään jotain kylmää ja raikasta juotavaa, jos olo helpottuisi..

vib ja mönninkäinen, 6+1
 
Heippa kaikille! :wave: Minä liittyisin mukaan =) Täällä on kamala vauvakuume päällä vaikka esikko ihan pieni vielä, syntyi 06/07. Miehen kanssa haaveiltiin eilen illalla ja hänelläkin vauvakuume. Miten voi ollakaan että vasta noin pieni vauva ja silti uutta jo kovasti kuumeillaan :D Silti pelottaa kauheasti ajatus että kuinka jaksan, miten mahdumme tähän kaksioon (järjestelykysymys kai :whistle: ) autokin pitäisi vaihtaa, miten jaksan esikon kanssa jos raskaus vaikea, miten onnistuu käytännön asiat kahden pienen kanssa (vaunuilut, kauppareissut ym... ) Silti tuntuu että nyt pitäisi pojulle kaveri saada. :) Itse "joudun" kuitenkin jäämään kotiin vielä joksikin aikaa ennenkuin menen opiskelemaan, että toisaalta kakkonen kannattaisi tehdä nyt koska sitten seuraava sauma olisi vasta 4-5v päästä :/
On tää vaikeaa :D
 
Näköjään se oikea hetkikin löytyy kun jaksaa vaan tarpeeksi kauan ootella... :) Miehen kans tossa juteltiin ja yhteistuumin päätettiin etten enää hae laastareita (ens keskiviikoksi olis pitäny hakea uudet). Ei se ensin oikein edes uskonu, mutta kun se muutaman päivän mietti asioita niin kallistu itsekin jo pikku kakkosen puolelle. :D

Toivottavasti ei tämä kakkonen tulisi nopeammin kuin tuo meidän ykkönen. Ensimmäiseltä olin 4 vuotta ilman ehkäisyä ennen kuin ilmoitteli tulostaan. Vaikka ei me ensimmäistä mitenkään tekemällä tehty. Oltiin vähän niin että tulee jos on tullakseen, mutta jos ei tule niin ei se maailma siihen kaadu.

Käväsen aina välillä täällä kattelemassa, vaikken enää haaveilija olekaan. :)
 

Yhteistyössä