pikku kakkosesta vasta HAAVEILEVAT

Pitkästä aikaa minäkin täällä. Muutto pitää kiireisenä, samoin pikku herramme =) . Myymälle tervetulotoivotukset!

Katsoiko muuten kukaan eilen Onnen varjot-leffaa? Onhan se jo 2005 tietty leffassa pyörinyt mutta telkkarista tais tulla eka kerran eilen. Mä näin ensi kerran kyseisen elokuvan ja se sai mut todella ajattelemaan. Kyllä saa olla tosi kiitollinen, että tämä yksi pieni ihanuus on meille suotu. En tiedä miltä tuntuu, kun vauvaa ei kuulu, mä raskauduin jo toisesta kierrosta, mutta eilinen leffa tosiaan kosketti äidin sydäntä. Ja jälleen se hiukan laskenut vauvakuume nosti päätään :ashamed: .

very important baby: tsemppiä jännäilyyn! ;)

Pitääpä alkaa lämmittään pojalle ruokaa ja laittaan päikkäreille. Hyvää päivänjatkoa :wave: !
 
myymä
helinä-keiju Kiitos :)
Minä katsoin eilen kyseisen elokuvan ja niinkun toiseenkin ketjuun kirjoitin niin se sai kyllä mielen matalaksi. Tavallaan onnelliseksi, jotta meille on suotu edes tuo ihana yksi, mutta keskenmenon kokeneena kävin taas pohjalla. Itkut tuli elokuvan jälkeen vaikka jo nämä useat viikot oon olltu sinut asian kanssa... NYt on toki taas jo hyvä mieli mutta se on jännnä miten yksi elokuvakin saa niin paljon tunteita aikaan..
 
Ihana lumimyräkkä ulkona :) käytii äsken tytön kanssa vähä pulkkailemassa pihalla..nyt sitte nukuhti päikkäreille ja mie tulin tottakai käymää netissä :) Huomenna olis taas koulu päivä.. motivaatio kyl ton koulun suhteen nii nollassa :/ Olis vaa nii ihana puuhastella tytön kanssa kotona..! noh.. puolitoista vuotta pitäs viel jaksaa koulua ja sit jos taas pääsis äippälomalle :D

Kyllähän tuo elinen leffa tuli katottua ja ekaa kertaa tosiaa minäki sen vasta näin.. ja kyllä saa olla kiitollinen että on ainaki edes tämä yksi lapsi suotu.. oon aina pelänny, et mitä jos en pystykkää lapsia koskaa saamaa.. voi vaan kuvitella millaista tuskaa ja surua lapsettomuus tuottaa :'(
 
Mä en kattonut eilistä elokuva kun meillä on se dvd:nä...Mut mä en suosittele sen kattomista raskauden ihan alkuvaiheella...Mulle ainakin tuli kamala olo elokuvan jälkeen ja itketti kovin...Aatteli kaikkea kamalaa jne...Nyt koitan hiukan pistää keittiötä kuntoon ja puita pesään :)
 
Hei!

Nyt on täällä Helsingissäkin pieni lumikerros maassa, toivottavasti pysyisikin edes hetken. On itsellä paljon parempi mieli, kun ei oo niin harmaata.

Kävin kattomassa sen Onnen varjot silloin leffassa, mutta kyllä mä sitä eilen toisella silmällä vilkuilin, kun joulukortteja kirjoitin. Täytyy kyllä tosiaan olla onnellinen, että edes tuon yhden kullanmurun on saanut. Tuli ihan omat muistot mieleen, kun piti vaan pettyä kuukausi toisensa perään. Onneksi meillä sitten kuitenkin tärppäsi ilman hoitoja, vaikka reilu vuosi siinä vierähtikin.

Ääh, nyt pitää mennä silittämään vaatteita.
 
Hei taas kaikille. Täällä Hollolassa on mitä kivoin ulkoilusää. Käytiin koko perheen voimin aamulla perhekahvilassa. Vauvakuume vaan nousee, koska siellä oli ihana pieni vauva ja kuulin, että erääseen perheeseen on tulossa kesällä toinen lapsi. Täytyy vaan jaksaa kuumeilla ja sitten laittaa vauva ns. tilaukseen.
 
anteeksi pikku kirjaimet, poika halittavana sylissä :heart:

tuosta elokuvasta onnen varjot, katsoin myös minä sen. piti mennä pariin otteeseen omaa nukkuvaa vauvaa vilkaisemaan, kun tuli oikein ikävä. olette ihan oikeassa, tosi onnekkaita ollaan me joille lapsi tai lapsia on suotu :ashamed:

mä ehkä olen taas raskaana :eek: :) testasin tänään tosi haalean haamun, mutta menkat ei kyllä ole vielä myöhässäkään, joten toivon mukaan tummuu vielä oikeaksi plussaksi. jännittää kauhiasti.
 
Mäkin täällä varovasti onnittelen :flower: :heart: Mä muistan hyvin kun ekojakertoja testasin eikä plussaa tullutkaan...Mä miehelle aina selitin että testit ovat kyllä nyt viallisia :) Mä tossa viimeviikolla kävin hakees uudet pillerit...Niitä ei sit myyty kun 3kk paketissa...Eli ei kyllä riitä maaliskuulle asti :( Ku silloin kerran päätettiin maaliskuun lopussa alkaa yrittelemään jne...No sitten vaan kumit kehiin... :wave:
 
Kyllä mulla alkaa aika toiveikas olo olla... tänä aamuna oli vielä haamu, mutta se oli vähän selkeämpi kuin eilen. En saanut yöllä unta kun jännitti, ja kaikki ajatukset laukkasi ihan villinä! =)

Testaan vielä huomenna ja tarvittaessa sunnuntainakin. Onneksi tänne saa kertoa näitä asioita, kun ei oikein kenellekään muulle tässä vaiheessa uskalla puhua :heart: :heart:
 
Heis!

Oih! Varovaiset onnittelut vib!! :flower: =) Tuuthan huomenna heti kertomaan testattuasi!

Uusille tervetuloa! :flower:

Meillä edelleen asunnon metsästys käynnissä. Joitakin on käyty katsomassa, mutta eivät ole olleet mieleisiä tai asunto on mennyt toisille :/

Mä olen ylittänyt itseni valmistautumalla jouluun ja näin varhaisessa vaiheessa. Yleensä se jää aina viimetippaan. Nyt meillä on jo kynttelikköä ikkunassa ja verhot vaihdettuna, jokunen tonttukin on ilmaantunu. Lahjojen suhteenkin on selvät sävelet. Valmiiksi miettiny mitä kellekin hankin niin ei tarvi niitäkään kaupassa enää stressata.

Onko meillä muita tässä pinossa vielä ketkä ovat antaneet vauvalle luvan tulla kun vib? Tai yritystä nyt näillä hetkillä alottelemassa? Meillä Yritys on edelleen tarkotus alottaa helmikuussa. Vaikka tässä(kin) kierrossa on taas pientä jännitystä. Ovis on käsillä ja peittoja pöllytettiin ilman suojausta eilen illalla :whistle:

Muokkailen vielä hieman tota meidän listaa ja lisään uudet siihen :)
 
Haaveilijat


Nimin. ...........................................esikoinen.....Yritys aikeissa alottaa

coatrack...........................................10/06.......11/07?
pikkumuksis......................................03/05.......loppuvuodesta -07
Nasukka78........................................09/04.......12/07
Tuisku -84-........................................ 08/06.....alkuvuonna -08
miira..................................................03/06......alkuvuonna -08
pikku myy ja haisulimamma..............10/06..... alkuvuonna -08
Rump................................................ 02/07......alkuvuonna -08
kiekaus............................................. 03/06......alkuvuonna -08
TaneliKaneli......................................02/06.......alkuvuonna -08 (?)
tinsi.........................................kaksoset -04......kevät -08
Emppu788..........................................01/07......Kevät -08
lenan...................................................08/07.....kevät/kesä -08
Minttu84............................................ 11/06..... kesä -08
taataa.............................................. 12/06.......kesä -08
helinä-keiju........................................09/06......kesä -08
OLIVIA06............................................06/06..... kesä -08
mansikka............................................08/07......kesä -08
myymä................................................04/05......kesä -08
elviiraiina............................................05/07......-08
Tuulia79............................................ 01/06....... -08
aurinkoinen äityli...................................-07.........-08
zalmiakki............................................02/07........-09
Cassy..................................................09/07
aamuaurinko..................................... 09/06
äippäliini83........................................ 11/06
angelia..................................................-05
LapinOrvokki.......................................10/06
tyttönen-.............................................07/07
hippos.................................................09/06
Lumikuningatar....................................12/04


Plussanneet :heart:

very important baby.......................06/07
 
Kaikille :wave: No mitenkäs kävi very important baby sen testin kanssa???Malttamattomana odottelen täällä :) Mun tekee kauheasti mieli kylmää kolaa...Mut eipä ole semmosta :( Mehu saa sit kelvata...Mulla onkin jo nyt ruoka uunissa et sit päivällä saa vaan huilia...Hiukan on sellanen huono olo |O Eilen mmulla toi maha koko illan murisi,kupli ja tuubailutti...Sit yöllä iski huono olo ja ei kun vessaan...Siin samalla meni sit mahakin ihan sekaisin PLÄÄH...Mistä lie johtuu?Näkyillään taas :wave:
 
No juu, enköhän ala jo pikkuhiljaa uskoa tuohon plussaan... viisi testiä takana, menkat olisi pitänyt eilen viimeistään alkaa. En ole kylläkään saanut testiin yhtä vahvaa viivaa, kun kontrolliviiva, mutta ei kyllä enää mikään haamukaan ole. Testaan vielä tänään apteekin omalla varoiksi.

Eli jos kaikki menee hyvin, laskettu aika olis 8.8.08 :heart:
ja lasten ikäeroksi tulisi noin 1v1kk =) Oi että!Kaksi pikkuista palleroa:)... haastetta tulee mulle kyllä olemaan niitten kanssa, mutta varmasti ihanaa:)

Toisaalta musta on ihanaa, että mä voin nyt olla kotona pojan kanssa ja ottaa rauhallisesti, silloin kun odotin poikaa niin oli ihan hirveästi töitä ja kamala stressi opintojen suhteen, sitten väsyinkin ja tuli kaikkia vaivoja. Onneksi ei pahoinvointia kuitenkaan ollut.

Oletteko te muut jouluihmisiä? Mä olen... nyt meillä on jo jouluinen tunnelma täällä kotona. Ei kylläkään kauheasti koristeita, mutta jouluvaloja ja liinoja on sekä kullanväriset verhot. Ja kynttilöitä lisätty.

Koita Emppu parannella oloasi =)
Ihanaa kun teillä muillakin alkaa kohta vauvan yritys! :heart:
 
Onnittelut vib :flower: ! Toivotaan että kaikki menee hyvin! Ja katsotaan, onko kiekaus seuraava ;)

Joulusta... en koe olevani mikään jouluihminen, ennemminkin juhannusihminen :) Jouluvalot kyllä laitoin pojan ikkunaan, mutta muuten meillä ei kyllä koristeita varmaan juurikaan laiteta. Mietittiin, että ei sitä kuustakaan ehkä vielä tänä vuonna hankita, kun poika sen kuitenkin varmaan kaataisi :D

Paranemisia Empulle !

Poika ei taas tänään huolinu ruokasosetta, kun oli niitä paloja joukossa. Saas nähdä, miten kauan siinä menee, ennen kuin ne alkaa kelpaamaan. Tavallisiakin soseita se syljeskeli noin 2 kk, ennenkuin ne alkoivat maistumaan.

Mutta nyt meen itse syömään.
 
Voihan ihanuus vib, paljon onnea :flower: !

Emppu, koitahan parantua :hug: !

Meillä on täällä myös kaksi nuhanenää. Mies on ollut flunssassa jo kohta kaksi viikkoa. Ei parane millään, kun ei malta levätä. Raksalla juoksee myöhäiseen iltaan saakka. Nyt sitten poika on nuhassa. Nenä valuu koko ajan ja nyt yskii. Täytyy seurata ettei mene korviin. Ollaan päästy helpolla pojan kanssa. Tähän mennessä ei ole ollut kuin muutama nuha, ei edes kuumetta ja ikää on 1 v 2 kk. No, viimeistään siinä vaiheessa kun menee tarhaan niin alkaa sairastaa.

Täällä ilmoittautuu yksi totaalinen jouluihminen :wave: :D . Harmittaa, kun edelleen paikat on niin täynnä pakkauslaatikoita ettei saa kunnolla joulua aikaiseksi. On meillä silti jotain jo laitettu. Piparitaikina odottaa jääkaapissa, samoin torttutaikina pakkasessa. Porkkana- ja lanttusose odottaa jatkoa. Mä tykkään hirmuisesti leipoa ja laittaa jouluruokia :) . Tiedän, että toisia saattaa ärsyttää jouluihmisen hössötys mutta mä en ikinä stressaannu. Laitan sen minkä ehdin ja loput jää tekemättä. Mä en sit hössääkään muista vuoden juhlista, ehkä vähän pääsiäiskoristeita vähän niinkun kevään kunniaksi mutta muut jää juhlimatta. Täytyy jatkossa miettiä, josko pitäis kuitenkin noteerata muutkin "juhlat", jotta poika saa perinteitä.

Nyt meidän nuhanenä tyhjentää koko kattilalaatikon, joten täytyy rynnätä pelastamaan mun kattilat. Talvipäivän jatkoja kaikille :wave:
 
Täällä kans yks pikkukakkosesta haaveileva. Tyttö syntynyt 12/04. Miehelle en ole vielä puhunut mitään kun en oikein tiedä miten asian ottais esille. Ei sitä nyt viittis ihan töksäyttääkkään toiselle. Tällä hetkellä oon töissä, mutta sopimus päättyy helmikuussa. Tyttö ollut aina tosi helppo hoidettava jos ei nyt pientä jatkuvaa uhmaa oteta huomioon.

Ja olen todellakin jouluihminen. Nyt en vain ole kerinnytmitään jouluista laittaa. Laitetaan varmaan tytön kans sit pitemmällä vapaalla kaikki joulujutut. Nyt täytyy mennä ulos tytön kans ja koiran.
 
Iltaa! :wave:

Hattua nostan teille jotka itse jaksatte laatikot ja muut valmistaa! Mä olen kovasti miettinyt kannattaako meillä edes ostaa laatikoita kotiin. Ite en tykkää kun porkkanalaatikosta eikä mieskään niistä kovin perusta. Kuitenkin käydään aattonakin päivällä mun äidin luona ja syödään siellä. Aaton jälkeen taas suunnistetaan toiseen paikkaan niin jäisvät kuitenkin vaan syömättä. Kinkun mä kyllä haluan paistaa :p Ehkä sitten kun poika on hieman isompi niin kotiinkin kasataan jouluateria kaikkine "herkkuineen".

Tervetuloa Lumikuningatar :flower: Eihän sitä töksäyttää tarvitse miehelle. Varovaista vihjailua luontevissa tilanteissa. ;)

Toivottavasti voit Emppu788 jo paremmin! Inohttavimpia tauteja nimenomaan nuo vatsataudit :x

Mutta nyt salkkareiden pariin!
 

Yhteistyössä